natuurlijk kunnen gebouwen instorten, ze dachten van het WTC van niet, was zo gebouwd dat er een buitenkant is, met daar veel tussen ruimte en dan het echte gebouw, dat was ook weer van staal gemaakt,( de werkelijk bouw) ook waren er overal verlaagde plafonds met daaronder sproeiinstalatie`s en dergelijke. ze hadden het zo gebouwd dat er ook rekening met aardschokken enzo gehouden werden, maar welke idioot denk nou dat er 2 vliegtuigen erin gaan vliegen.quote:Op woensdag 8 september 2010 22:03 schreef Ian_Nick het volgende:
Maar ik geloof dus wél dat gebouwen in kunnen storten na een fikMaar er zijn ook mensen die van mening zijn dat dat in dit geval niet kon... Plus die paar andere gebouwtjes die ineens gingen liggen
De mensen die een hoog gebouw willen bouwen.quote:Op woensdag 8 september 2010 22:06 schreef Toverheks het volgende:
maar welke idioot denk nou dat er 2 vliegtuigen erin gaan vliegen.
Geen info naar binnen? via tel?quote:Op woensdag 8 september 2010 22:06 schreef Ian_Nick het volgende:
Kan iemand me uitleggen waarom mobiele telefoons het niet meer deden?
Netwerk overbelast?quote:Op woensdag 8 september 2010 22:06 schreef Ian_Nick het volgende:
Kan iemand me uitleggen waarom mobiele telefoons het niet meer deden?
nee het netwerk was over belast, er zijn mensen die nog gebeld hadden met familieleden en er was ook een jongen die belde live vanuit de 100ste zoveel verdieping met een tv station.quote:
ben jij er geweest???quote:Op woensdag 8 september 2010 22:08 schreef Copycat het volgende:
Twin Towers waren constructief toch niet meer helemaal jofel?
Ik heb nog wel een foto van mezelf, bovenop de ene. Of de andere.
Nah, ik weet ondertussen ook niet meer wat ik nou wel moet geloven en wat niet. Ik meen te hebben gelezen dat het qua hitte niet kán dat de buitenste "laag" van de constructie zo kapodt ging.quote:Op woensdag 8 september 2010 22:08 schreef Copycat het volgende:
Twin Towers waren constructief toch niet meer helemaal jofel?
Drie keer. Waarvan een keer après WTC.quote:
oh wat gaaf, lijkt me echt een droom om zo door die straten van new York te wandelen, en een bezoekje aan broadway, al zal ik er geen klap van verstaan zal helemaal met open mond alles bewonderen.quote:Op woensdag 8 september 2010 22:10 schreef Copycat het volgende:
[..]
Drie keer. Waarvan een keer après WTC.
Daarom: door alle conspiracies verzakt iedere constructie.quote:Op woensdag 8 september 2010 22:10 schreef Ian_Nick het volgende:
Nah, ik weet ondertussen ook niet meer wat ik nou wel moet geloven en wat niet. Ik meen te hebben gelezen dat het qua hitte niet kán dat de buitenste "laag" van de constructie zo kapodt ging.
Maar voor elk argument zijn waarschijnlijk 24 tegenargumenten te vinden, ondertussen.
quote:Op woensdag 8 september 2010 22:13 schreef Copycat het volgende:
[..]
Daarom: door alle conspiracies verzakt iedere constructie.
maar zij mocht wel met Mister Big naar de film hoorquote:Op woensdag 8 september 2010 22:18 schreef PietjePuk007 het volgende:
Heb je die C1000 kuthoer ook nog eens. Gelijk sfeer.
quote:Op woensdag 8 september 2010 21:53 schreef PietjePuk007 het volgende:
Tijdens de mogelijke nieuwe tsunami waren er streams, en een reeks in RLS. Toen kwamen alle 'reddingstips' voorbij en Noek snapte niet waarom je je bad vol moest laten lopen. Na 1,5 topic vol grappen kwam de echte reden. Het was toen nogal grappig, nu niet meer.
Ik had vanaf het moment dat het eerste vliegtuig in het WTC ging en ik nog in staat was om me te bewegen de "getthefuckouttathere"techniek gebruikt.quote:
quote:Op woensdag 8 september 2010 22:31 schreef Noek het volgende:
De reden is me dan een beetje ontgaan. Of ik ben het weer vergeten, dat kan ook.
Er loopt een topic in TV over het programma, maar fuck it.quote:Op woensdag 8 september 2010 22:32 schreef Laysa het volgende:
Met zn alle kijken in de SC
Kut hadden we nu maar een nw topic ge opend
Ligt er aan hoe hoog het water komt te staanquote:Op woensdag 8 september 2010 22:32 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]! Omdat je dan lange tijd schoon drinkwater hebt als de vloedgolf komt.
Hoe vond je die dude met zijn kind op zijn arm?quote:Op woensdag 8 september 2010 22:33 schreef PietjePuk007 het volgende:
Paar uur later staat de eerste de trap alweer schoon te maken, tsja wat moet je dan.
Uitgeslapen ofzoquote:Op woensdag 8 september 2010 22:34 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ligt er aan hoe hoog het water komt te staan
quote:Op woensdag 8 september 2010 22:38 schreef PietjePuk007 het volgende:
Dementerende bejaarden krijgen over de datum hagelslag.
Hart van Nederland!
Ook al op de voorpagina van de Televaag vandaag.quote:Op woensdag 8 september 2010 22:38 schreef PietjePuk007 het volgende:
Dementerende bejaarden krijgen over de datum hagelslag.
Hart van Nederland!
Amerikaanquote:Op woensdag 8 september 2010 22:43 schreef Leandra het volgende:
ik ben vanmiddag met Jr. bij de Mac wezen lunchen
Oh. Ik vind dat wel een beetje viessss, Patrick.quote:Op woensdag 8 september 2010 22:32 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]! Omdat je dan lange tijd schoon drinkwater hebt als de vloedgolf komt.
Mooi lullig allemaal.quote:Op woensdag 8 september 2010 14:01 schreef Copycat het volgende:
[..]
In principe wel, maar dat lijkt me toch net iets te toevallig. In een sc notabene.
Ik denk uit voortaan wel drie keer na.
Dat viel mij dus ook op...............raarquote:Op woensdag 8 september 2010 22:34 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Hoe vond je die dude met zijn kind op zijn arm?
Zelf dik gasmasker op en dat kind gewoon open en bloot_!
Dat zijn van die dingen..............quote:Op woensdag 8 september 2010 22:33 schreef PietjePuk007 het volgende:
Paar uur later staat de eerste de trap alweer schoon te maken, tsja wat moet je dan.
quote:Nederlandse managers beoordelen sollicitanten, ook voor een financiële functie, nog steeds op type- en spelfouten. 59 procent wijst een kandidaat af als er 3 tot 5 spelfouten in een sollicitatiebrief staan. 14 procent vindt zelfs één type- of spelfout al te veel. Slechts 17 procent zegt dat spelling voor hen niet belangrijk is.
Ik ga er ook niet voor aan de kant. Ik houd dingen gewoon voortaan voor me, als ze zakelijk tegen me gebruikt kunnen worden. Geen munitie geven, dit soort mensen voor wie karma gelukkig vast en zeker ook een bitch zal zijn.quote:Op woensdag 8 september 2010 23:34 schreef Teun_ZHV het volgende:
Mooi lullig allemaal.
Ik denk er ook wel eens aan dat er genoeg zieke geesten rondwaren op internet, ook op Fok!, die mensen graag ook privé een hak zouden kunnen zetten, maar ik wens er toch niet voor aan de kant te gaan.
Voorbeelden te over inmiddels, gelukkig krijgen veel mensen deze voorbeelden mee en dat maakt ze voorzichtig.quote:Op woensdag 8 september 2010 23:34 schreef Teun_ZHV het volgende:
Mooi lullig allemaal.
Ik denk er ook wel eens aan dat er genoeg zieke geesten rondwaren op internet, ook op Fok!, die mensen graag ook privé een hak zouden kunnen zetten, maar ik wens er toch niet voor aan de kant te gaan.
Legio mogelijkheden, waaronder:quote:Op donderdag 9 september 2010 09:56 schreef Copycat het volgende:
Zolang je competentie maar niets met bepaalde lichaamsdelen te maken heeft ...
Zo weer naar fysio, met mijn Jaba-kin,
4 van de 5 weet ikquote:Op donderdag 9 september 2010 10:03 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Legio mogelijkheden, waaronder:
* Hoe maak ik het leven van een docent zuur
* Hoe schop ik een les in de war
* Hoe verkoop ik drugs op het schoolplein
* Hoe laat ik een schoolgebouw ontruimen
* Hoe hack ik de pc van een coach
Kinkyquote:Op donderdag 9 september 2010 09:40 schreef Teun_ZHV het volgende:
Een leuk één-tweetje, zij speelt de docent, ik speel de leerling![]()
De rasechte arnhemmer in mij zegt dat dat laatste de beste optie isquote:Op donderdag 9 september 2010 11:17 schreef De_Kardinaal het volgende:
Niets op de site van de woningbouwcorporaties! Heb je urgentie, zijn de woningen weer niets of we moeten met spoed Nijmegen verlaten!
Wat is het probleem, jullie wonen tochquote:Op donderdag 9 september 2010 11:17 schreef De_Kardinaal het volgende:
Niets op de site van de woningbouwcorporaties! Heb je urgentie, zijn de woningen weer niets of we moeten met spoed Nijmegen verlaten!
Setting yourself up for disappointment.quote:Op donderdag 9 september 2010 11:24 schreef Laysa het volgende:
Dk wil graag dingen meteen geregeld hebben![]()
In een sloopwoning waarbij ik elke dag 6 trappen naar boven moet...Die urgentie heb ik dan ook gekregen omdat die 6 trappen niet echt willen lukken....en ook omdat langzamerhand de muren om ons heen afbrokkelenquote:Op donderdag 9 september 2010 11:24 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Wat is het probleem, jullie wonen toch
daarom ben ik wat geduldigerquote:Op donderdag 9 september 2010 11:25 schreef Copycat het volgende:
[..]
Setting yourself up for disappointment.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |