Ik hoop het.quote:
Paar kleine bloempjes aan de bovenrand?quote:Op woensdag 8 september 2010 12:52 schreef LadyBlack het volgende:
Zo, wie heeft er een leuk creatief ideetje om deze beenwarmers nog wat te pimpen?
[ afbeelding ]
Hoeveel heb je nodig? Ik moet hier nog ergens een bol hebben liggen namelijk...quote:Op woensdag 8 september 2010 20:41 schreef Draadjes het volgende:
[..]
Mmm, hier hadden ze alleen petrol en lichtblauw bij de Zeeman, ik zoek echt donkerblauw (marine). Misschien ook morgen bij een andere zeeman kijken.
Je was echt heel moeilijk te ontmaskeren als partnerquote:Op woensdag 8 september 2010 21:24 schreef StefanieV het volgende:
Hm Vicky, dank je voor de 'hint' naar de swap tussenstand, heb hem er nog bij gezet :-)
Trui, mijn swap is dus ontvangen en Ophelia heeft hem :-)
quote:Op woensdag 8 september 2010 21:24 schreef StefanieV het volgende:
Hm Vicky, dank je voor de 'hint' naar de swap tussenstand, heb hem er nog bij gezet :-)
Trui, mijn swap is dus ontvangen en Ophelia heeft hem :-)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Yep, maar ik moet je bekennen dat ik nog niet zo thuis ben in de manier van zoeken. Er staat zó veel, alleen van de FOK!groep al. Kan ik het beste zoeken op onderwerp? Of op haakster? En heeft iedereen dan dezelfde naam als hier?quote:Op woensdag 8 september 2010 21:38 schreef StefanieV het volgende:
pluphy, de bloemetjes staan op ravelry, weet niet of je daar al bent aangemeld?
quote:Op woensdag 8 september 2010 21:39 schreef caroline88 het volgende:
Oh die staat daar mooi, Ophelia, gefeliciteerd!![]()
Oh ja en goed water geven natuurlijk zoals Stefanie al zei (maar dat doe je vast wel!)4 uur!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.da's geen kattepis! Vroeg naar bed dus, en die prioriteiten heb je i.i.g. goed.
... ♥ ik mis je ♥
Je kunt die van Stefanie aanklikken dan kom je ook bij het patroon. (of je volgt deze link: http://www.ravelry.com/patterns/library/flower-pot-2 )quote:Op woensdag 8 september 2010 21:40 schreef phluphy het volgende:
[..]
Yep, maar ik moet je bekennen dat ik nog niet zo thuis ben in de manier van zoeken. Er staat zó veel, alleen van de FOK!groep al. Kan ik het beste zoeken op onderwerp? Of op haakster? En heeft iedereen dan dezelfde naam als hier?
Thanks!quote:Op woensdag 8 september 2010 21:44 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
Je kunt die van Stefanie aanklikken dan kom je ook bij het patroon. (of je volgt deze link: http://www.ravelry.com/patterns/library/flower-pot-2 )
Het ziet er inderdaad indrukwekkend uit. Maar ja, dat heb ik al snel (beginner).quote:Op woensdag 8 september 2010 21:44 schreef Lyssa het volgende:
Ik vond het trouwens best een ingewikkeld patroon, je moet heel erg goed opletten, want er zitten subtiele verschillen per rij, vooral in de (bloem)blaadjes. Ik haakte het niet lekker door iig!
Bedankt voor je aanbod, maar ik moet het morgen hebben omdat het voor een bestelling isquote:Op woensdag 8 september 2010 21:20 schreef Muck het volgende:
[..]
Hoeveel heb je nodig? Ik moet hier nog ergens een bol hebben liggen namelijk...
Dat wordt lastig jaquote:Op woensdag 8 september 2010 22:20 schreef Draadjes het volgende:
[..]
Bedankt voor je aanbod, maar ik moet het morgen hebben omdat het voor een bestelling is
bij de Wibra hebben ze inderdaad ook donkerblauwe wol (=acryl...) die haakt ook heerlijk. ik gebruik daar naald nr 6 voor...quote:Op woensdag 8 september 2010 22:20 schreef Draadjes het volgende:
[..]
Bedankt voor je aanbod, maar ik moet het morgen hebben omdat het voor een bestelling is
Dank je Mijsje, ik heb dat vandaag inderdaad niet helemaal goed gedaan.quote:Op woensdag 8 september 2010 23:27 schreef mijsje het volgende:
en Caroline,goed voor jezelf zorgen, zeker nu in de verhuistijd... is al moeilijk genoeg...
ik vind het echt fijn voor je, een huisje in het bos, een eigen plekje, lekker weer op jezelf!
Beetje jammer dit (ik probeer me voorzichtig uit te drukkenquote:Op donderdag 9 september 2010 09:32 schreef trui het volgende:
hey da's cool ilske!
ik heb gisteren trouwens ontdekt dat er een flinke fout in m'n bal zit... ik had de pentagonnen (de vijfhoeken) te groot gemaakt. ooit even vluchtig naar 't patroon voor de pentagonnetjes gekeken en te snel geconcludeerd dat dat gewoon hetzelfde als de hexagonnen was, min 1 bloemblaadje. maar ik merkte bij de bal voor vicky al dat die vijhoekjes er maar moeilijk in pasten en nogal bleven bollen. nu ik een iets kleinere bal heb doordat ik de hexagonnen ook wat strakker heb gehaakt was het probleem nog duidelijker: de vijfhoeken pasten er gewoon eigenlijk niet goed tussen. ik heb 't de maakster van 't patroon gevraagd en toen zei ze dus: maar heb je de pentagonnen wel van halve stokjes gehaakt, in plaats van hele stokjes??![]()
nee, dat had ik niet... gisteravond heb ik dus de hele avond alleen maar vijhoekjes uit de bal zitten slopen. en ik had ze me toch een potje stevig vastgemaakt, met netjes weggewerkte draadjes... vreselijk, wat een rotklus! nu heb ik 2 vijfhoekjes opnieuw gehaakt, op de juiste manier, en 't wordt meteen veel mooier. het is dus al die moeite echt wel waard. maar wees gewaarschuwd, mocht je die bal ook een keer gaan maken! de vijfhoekjes moeten met HALVE STOKJES!!!!
Gelukkig welquote:Op donderdag 9 september 2010 10:15 schreef trui het volgende:
haha ja ik heb even genoeg stokjes-leed, dank u!![]()
de uitgehaalde vijfhoeken heb ik met hetzelfde garen opnieuw gehaakt. omdat het nu halve stokjes zijn houd ik juist wat garen over, die restjes gooi ik wel weg.
muck, ik hoop dat jij 't patroon wel goed gelezen had!
quote:Op woensdag 8 september 2010 23:26 schreef mijsje het volgende:
[..]
bij de Wibra hebben ze inderdaad ook donkerblauwe wol (=acryl...) die haakt ook heerlijk. ik gebruik daar naald nr 6 voor...succes!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik heb lange plastic-achtige staven gehaald (ongeveer 1,5 cm doorsnee). Ze zijn normaliter bedoeld om in een vouwgordijn te doen. Voordeel is dat je ze makkelijk op maat kan zagen/snijden en je kan ze in lange vorm (metertje of 4) oprollen tot een meer handelbaar formaat. Kostte ook niet veel, maar precieze prijs weet ik niet mee.quote:Op donderdag 9 september 2010 14:52 schreef Ilske het volgende:
Voor wie de Flower Pot gemaakt heeft/hebben, wat hebben jullie in de "stam" van de bloemen gedaan? Zat zelf te denken aan van die stalen staafjes van de bloemist, of is iets anders handiger?
En hoe groot moet het potje ongeveer zijn qua diameter?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |