Dat ook. De vrijheid van meningsuiting in de Verenigde Staten heeft een grotere reikwijdte dan deze vrijheid in Nederland.quote:Op woensdag 8 september 2010 18:22 schreef Daffodil31LE het volgende:
Hij zal best wel wat zeggen, maar het zal minder extreem zijn dan wat de Amerikanen zelf zeggen.
Hij wilde hem laatst toch verscheuren?quote:Wilders: Koranverbranding slecht plan
quote:
Dit idd.quote:Op woensdag 8 september 2010 18:45 schreef MrBadGuy het volgende:
Een beetje zoals Fitna, veel heibel om niks
Nee, sinds Ab Klink. Voor mij althansquote:Op woensdag 8 september 2010 21:02 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
![]()
Het toverwoord sinds Balkenende en Irak
Nou, ik denk een crematie of een begrafenis.quote:Op woensdag 8 september 2010 23:27 schreef prupke het volgende:
anders krijgen we een nieuws fragment dat ie neergeschoten word....
(mocht dat gebeuren ...dan weet ik niet wat het gaat worden....)
Goh, je zou bijna....quote:Op woensdag 8 september 2010 23:27 schreef prupke het volgende:
is ie straks wel goed beveiligd in amerika?
anders krijgen we een nieuws fragment dat ie neergeschoten word....
(mocht dat gebeuren ...dan weet ik niet wat het gaat worden....)
Precies. De man roept altijd datgene wat hem op dat moment even goed uit komt.quote:Op woensdag 8 september 2010 20:10 schreef Zith het volgende:
[..]
Hij wilde hem laatst toch verscheuren?
Nee, hij wilde er bepaalde passages uitscheuren, toch?quote:
Klopt.quote:Op donderdag 9 september 2010 09:02 schreef DustPuppy het volgende:
[..]
Nee, hij wilde er bepaalde passages uitscheuren, toch?
Hetverraadvanlinks.nlquote:Op donderdag 9 september 2010 12:08 schreef sunny16947 het volgende:
Misschien dat hij wat dubieuze zaken blootlegt en aantoont dat het niet zo vredelievend en bruggenbouwend is als door de initiatiefnemers wordt beweerd. En dat ook nog eens met dubieuze geldtransacties en ontwikkelingsgeld.
http://www.hetverraadvanlinks.nl/GroundZero.htm
En dit kun je als een dreigement opvatten.
'Verplaatsen moskee New York risicovol'
En als een van ons Joop.nl als bron gebruikt dan buitelen de rechtsmensen over elkaar aan om de booschapper af te schieten. Maar nu komt men gvd aanschijten met het fokking verraad van linksquote:Op donderdag 9 september 2010 12:11 schreef Jud1th het volgende:
Inderdaad, vast een heel objectieve site
Gebruik zelf nooit de termen links of rechts.quote:Op donderdag 9 september 2010 12:23 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
En als een van ons Joop.nl als bron gebruikt dan buitelen de rechtsmensen over elkaar aan om de booschapper af te schieten. Maar nu komt men gvd aanschijten met het fokking verraad van links
Iets met pot en ketel iddquote:Op donderdag 9 september 2010 12:23 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
En als een van ons Joop.nl als bron gebruikt dan buitelen de rechtsmensen over elkaar aan om de booschapper af te schieten. Maar nu komt men gvd aanschijten met het fokking verraad van links
Ik heb al tig stukken gelezen over dat klote-centrum. Van voor- en tegenstanders. En weet je, het zal mij eerlijk gezegd een worst wezen wat daar wordt gebouwd. Vooral Amerikanen zouden beter moeten weten. Een land dat gvd dweept met gelijkheid voor allen. Leef en laat leven, daar ben ik voorstander van. En ja, ik heb ook een en ander gelezen over de financiering van het pand. So what? Wij weten ook niet waar Wilders zijn centen vandaan haalt, dat lijkt rechts Nederland echter niet te deren.quote:Op donderdag 9 september 2010 12:33 schreef sunny16947 het volgende:
[..]
Gebruik zelf nooit de termen links of rechts.
Het gaat mij niet om de titel, of website, maar om de inhoud met vooral de achtergrondinformatie.
Zou dan ook liever een mening lezen over de inhoud.
En Wilders ontvangt geld van dubieuze organisaties. Hij wil immers geen openheid van zaken geven. Toch deert niemand dat, of wel? En wat verwacht jij precies wat ze gaan doen in dat centrum? Al-Qaeda-strijders opleiden? Is het een trainingskamp van Bin Laden? De islamisering van de VS is een feit? Wat is er nou?quote:Op donderdag 9 september 2010 12:44 schreef sunny16947 het volgende:
Er wordt veel geroepen dat Wilders daar niets te zoeken heeft. En waar bemoeit hij zich mee etc. Maar als blijkt dat er via dubieuze financiële constructies 1 milj ontwikkelingsgeld aan wordt besteed, onder leiding van Bert Koenders, wordt het een ander verhaal. Bovendien als je de achtergrondinformatie leest van de initiatiefnemers kun je vraagtekens zetten of het allemaal wel zo vredelievend en bruggenbouwend is.
Ook wordt PVVstemmers veelal verweten dat het angsthazen zijn, hun keuze op ongefundeerde angst baseren. Maar kan het niet ook zijn dat juist de partijen van "pappen en nathouden" geregeerd worden door angst voor tegenacties.
Dat moet wel aantoonbaar zijn. Ook al geeft hij geen opening van zaken naar buiten.quote:Op donderdag 9 september 2010 12:47 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
En Wilders ontvangt geld van dubieuze organisaties. Hij wil immers geen openheid van zaken geven. Toch deert niemand dat, of wel?
Ik weet niet wat ik moet verwachten. Maar als er geldstromen uit extreme hoek komen, kun je de motieven wel in twijfel trekken.quote:En wat verwacht jij precies wat ze gaan doen in dat centrum? Al-Qaeda-strijders opleiden? Is het een trainingskamp van Bin Laden? De islamisering van de VS is een feit? Wat is er nou?
Het interesseert niemand een zak wat ze in dat centrum doen mits binnen de wet.quote:Op donderdag 9 september 2010 12:47 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
En Wilders ontvangt geld van dubieuze organisaties. Hij wil immers geen openheid van zaken geven. Toch deert niemand dat, of wel? En wat verwacht jij precies wat ze gaan doen in dat centrum? Al-Qaeda-strijders opleiden? Is het een trainingskamp van Bin Laden? De islamisering van de VS is een feit? Wat is er nou?
Wilders is niet verplicht zijn boekhouding op straat te leggen.quote:Op donderdag 9 september 2010 13:01 schreef sunny16947 het volgende:
[..]
Dat moet wel aantoonbaar zijn. Ook al geeft hij geen opening van zaken naar buiten.
Misschien omdat deze ruimte vrij is? Volgens mij is het niet eenvoudig om een gebouwen van enkele verdiepingen te vinden in New York. Die club is bovendien al jaren op zoek naar een locatie. Toen deze beschikbaar kwam, hebben ze ingezet op dit pand.quote:Ik weet niet wat ik moet verwachten. Maar als er geldstromen uit extreme hoek komen, kun je de motieven wel in twijfel trekken.
Waarom daar zo vlak bij ground zero? Er wordt geroepen het is NIET OP ground zero. Maar de plek 2 blokken verwijderd behoorde wel tot het rampgebied. Was het gebied waar de mensen achtervolgd werden door de stof en puintroep. Zelf vindt ik het nogal provocerend.
Nee Wilders hoeft het niet op straat te leggen, maar er zal zeker wel controle op zijn boekhouding zijn.quote:Op donderdag 9 september 2010 13:07 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Wilders is niet verplicht zijn boekhouding op straat te leggen.
[..]
Misschien omdat deze ruimte vrij is? Volgens mij is het niet eenvoudig om een gebouwen van enkele verdiepingen te vinden in New York. Die club is bovendien al jaren op zoek naar een locatie. Toen deze beschikbaar kwam, hebben ze ingezet op dit pand.
Provocerend? Waarom? Als ik christen was, dan was ik toch ook niet verantwoordelijk voor het gedrag van die God hates Fags club. Of voor die figuren die abortusartsen neermaaien?
Jawel hoor. Die is right on the moneyquote:Op donderdag 9 september 2010 13:16 schreef sunny16947 het volgende:
Die laatste alinea slaat nergens op.
Als het openbaar kon worden gemaakt, dan waren er toch ook niet zoveel vragen, denk je niet?quote:Op donderdag 9 september 2010 13:16 schreef sunny16947 het volgende:
[..]
Nee Wilders hoeft het niet op straat te leggen, maar er zal zeker wel controle op zijn boekhouding zijn.
Tuurlijk wel. Stel dat een abortusarts wordt neergeknald voor de deur van een kliniek door een christengek. Abortus is immers in strijd met de wil van de heer, denkt hij. Een paar jaar later wordt de kliniek gesloopt en wil de lokale kerkgemeenschap een gebedshuis bouwen op die locatie. Is er dan sprake van een provocatie van die christenen.quote:Als je ook maar enig fatsoen hebt en rekening houdt met andersdenkende konden ze dit verwachten. De hele wereld heeft met afgrijzen, ontzetting en verbijstering de ramp mogen aanschouwen. Ook al zijn zij niet verantwoordelijk voor de extremisten in hun club, wisten ze wel degelijk welke sentimenten er leefde onder de bevolking.
Die laatste alinea slaat nergens op.
Ja, maar geen van die kerkleden is toch verantwoordelijk voor de moord op die abortusarts? Wat kunnen zij daar aan doen?quote:Op donderdag 9 september 2010 13:30 schreef sunny16947 het volgende:
Als je rekening houdt met de nabestaande en de lokale bevolking en het daarom niet zou doen zou dat getuigen van fatsoen.
Als de inslag fatsoen geweest zou zijn, zou er niet zoveel ophef om geweest zijn. Het is nl niet fatsoenlijk om politieke druk uit te oefenen om vanwege een terreurdaad die 9 jaar geleden gebeurd is tegen te houden dat er bijna een kilometer verderop een gebedshuis gebouwd word.quote:Op donderdag 9 september 2010 13:30 schreef sunny16947 het volgende:
Als je rekening houdt met de nabestaande en de lokale bevolking en het daarom niet zou doen zou dat getuigen van fatsoen.
Van bepaalde kanten wordt dat inderdaad van de Paus verwacht. Maar ter info: hij heeft niet zijn excuses aangeboden en er waren ook zat mensen die deze beslissing goed vonden en zelfs prezen.quote:Op donderdag 9 september 2010 13:42 schreef sunny16947 het volgende:
Geen van die leden is verantwoordelijk nee, maar het gaat om morele verantwoordelijkheid van de organisatie waartoe je behoort. Bovendien ontbreekt het dan ook aan empatisch vermogen.
Is het niet zo dat in de misbruikaffaire van priesters, weliswaar de paus zelf geen dader is, maar er wel wordt verwacht dat hij dat erkent, excuus maakt, omdat hij hoofdverantwoordelijk is?
Inderdaad, en sowieso: het is niet de eerste keer dat mr. Wheelders ergens in het buitenland een toespraak houdt.quote:Op donderdag 9 september 2010 13:42 schreef marcodej het volgende:
Die toespraak gaat net zo tegenvallen als Fitna.
Update: http://nos.nl/artikel/145(...)ruik-in-ierland.htmlquote:Op donderdag 9 september 2010 13:47 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Van bepaalde kanten wordt dat inderdaad van de Paus verwacht. Maar ter info: hij heeft niet zijn excuses aangeboden en er waren ook zat mensen die deze beslissing goed vonden en zelfs prezen.
Van mij had de Paus ook niet per se zijn excuses aan hoeven bieden, hoewel dat niet geheel onterecht was. Het ging namelijk niet om priesters die invidueel handelden. De katholieke kerk als instituut heeft de misbruikpraktijken doelbewust in de doofpot geduwd. Daarom moest de Paus zijn excuses aanbieden, niet omdat een paar van die vieze mannetjes zich hadden vergrepen aan kinderen.
Het verschil is dat de katholieke wereld een vertegenwoordiger heeft, de islam heeft geen hoofdimam en geen centraal orgaan vanuit waar alles geregeld word. Net zo goed als bij het totale christelijke geloof ook niet het geval is(russisch of grieks orthodoxen of nederlands hervormden zullen ook niet veel van de paus aannemen in dat opzicht).quote:Op donderdag 9 september 2010 13:42 schreef sunny16947 het volgende:
Geen van die leden is verantwoordelijk nee, maar het gaat om morele verantwoordelijkheid van de organisatie waartoe je behoort. Bovendien ontbreekt het dan ook aan empatisch vermogen.
Is het niet zo dat in de misbruikaffaire van priesters, weliswaar de paus zelf geen dader is, maar er wel wordt verwacht dat hij dat erkent, excuus maakt, omdat hij hoofdverantwoordelijk is?
Hij moet natuurlijk ook wel, anders is het toneelspel van de laatste twee weken voor niks geweest. Als hij nu ruige uitspraken gaat doen dan zal hij de reden van het mislukken zijn.quote:Op donderdag 9 september 2010 13:56 schreef 08gnoT. het volgende:
Wilders is toch al een stuk 'makker' dan eerst vind ik, dus ik verwacht niks nieuws of schokkends.
Moet ik mijn excuses aanbieden? (kan dat filmpje niet zien, ben op mn werk)quote:Op donderdag 9 september 2010 13:53 schreef sunny16947 het volgende:
[..]
Update: http://nos.nl/artikel/145(...)ruik-in-ierland.html
Waarbij een excuus.
Goed voor hem, en nu? Het is en blijft een compleet andere kwestie. De katholieke kerk is een orgaan die bewust zaken in de doofpot heeft gestopt. De Paus staat aan het hoofd van de kerk. Dan valt er dus wat voor te zeggen dat hij zijn excuses aanbiedt.quote:Op donderdag 9 september 2010 14:06 schreef sunny16947 het volgende:
Nee hoor Koos. Geeft alleen aan dat de Paus wel degelijk excuus heeft gemaakt.
geinig, maar het gaat om 2 blokken verder, het idee dat je door politieke druk wilt voorkomen dat er na 9 jaar op 2 blokken van een rampplek een buurthuis komt voor mensen die, netzo als christenen of hindoes, met hun geloof bezig willen zijn heeft niks meer met de gevoelens van nabestaanden of gelovigen te maken, maar puur om ff van je te laten spreken.quote:Op donderdag 9 september 2010 14:08 schreef sunny16947 het volgende:
Deze uit NWS is trouwens wel leuk.
[ afbeelding ]
Dat was jouw bewering en die heb ik weerlegt. Niks meer en niks minder. Het hoe en waarom doet verder niet ter zake.quote:Maar ter info: hij heeft niet zijn excuses aangeboden
Ach ja, laten we vlak naast een concentratiekamp gewoon een duits oorlogsmuseum bouwen met alle heldendaden. Is tenslotte al zo lang geleden.quote:Op donderdag 9 september 2010 14:17 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
geinig, maar het gaat om 2 blokken verder, het idee dat je door politieke druk wilt voorkomen dat er na 9 jaar op 2 blokken van een rampplek een buurthuis komt voor mensen die, netzo als christenen of hindoes, met hun geloof bezig willen zijn heeft niks meer met de gevoelens van nabestaanden of gelovigen te maken, maar puur om ff van je te laten spreken.
Dat dus.quote:Op donderdag 9 september 2010 13:42 schreef marcodej het volgende:
Die toespraak gaat net zo tegenvallen als Fitna.
Er zijn sinds WOII genoeg kerken gerestaureerd/herbouwd, terwijl deze tijdens WOII ook heulden met de nazis.quote:Op donderdag 9 september 2010 14:23 schreef sunny16947 het volgende:
[..]
Ach ja, laten we vlak naast een concentratiekamp gewoon een duits oorlogsmuseum bouwen met alle heldendaden. Is tenslotte al zo lang geleden.
Sinds de verkiezingen zelf vind ik hem al vrij rustig. Misschien is zijn ruige praat juist wel het toneelspel en is dit zijn ware persoonlijkheid.quote:Op donderdag 9 september 2010 13:56 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Hij moet natuurlijk ook wel, anders is het toneelspel van de laatste twee weken voor niks geweest. Als hij nu ruige uitspraken gaat doen dan zal hij de reden van het mislukken zijn.
En jij gelooft ook in Sinterklaas?quote:Op donderdag 9 september 2010 14:28 schreef 08gnoT. het volgende:
[..]
Sinds de verkiezingen zelf vind ik hem al vrij rustig. Misschien is zijn ruige praat juist wel het toneelspel en is dit zijn ware persoonlijkheid.
Ja, eigenlijk houdt hij heel veel van moslimsquote:Op donderdag 9 september 2010 14:28 schreef 08gnoT. het volgende:
[..]
Sinds de verkiezingen zelf vind ik hem al vrij rustig. Misschien is zijn ruige praat juist wel het toneelspel en is dit zijn ware persoonlijkheid.
2 gebouwen verder dat is zo dichtbij als mogelijk.Zeker voor new yorkse begrippen is dat er naast.quote:Op donderdag 9 september 2010 14:17 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
geinig, maar het gaat om 2 blokken verder, het idee dat je door politieke druk wilt voorkomen dat er na 9 jaar op 2 blokken van een rampplek een buurthuis komt voor mensen die, netzo als christenen of hindoes, met hun geloof bezig willen zijn heeft niks meer met de gevoelens van nabestaanden of gelovigen te maken, maar puur om ff van je te laten spreken.
Bron: http://www.nu.nl/politiek(...)bij-ground-zero.htmlquote:Geen zorgen Rutte om Wilders bij Ground Zero
DEN HAAG - VVD-leider Mark Rutte maakt zich geen zorgen over de speech die PVV-leider Geert Wilders zaterdag gaat houden bij Ground Zero in New York.
Rutte eet op het moment van de speech zaterdagavond bij vrienden in Rotterdam en zal geen televisie kijken.
Rutte zei dat donderdag na afloop van een nieuw onderhoud met informateur Herman Tjeenk Willink. ''We moeten er een beetje ontspannen mee omgaan'', zei Rutte over de toespraak van Wilders.
Hij wil niet elke keer dat Wilders in het openbaar spreekt ''thuis aan de tv gekluisterd'' zitten. ''Dat ga ik niet doen.''
Rutte denkt dat de speech van Wilders geen invloed gaat hebben op de kansen voor een rechts kabinet.
Dat bedoel ik toch nietquote:Op donderdag 9 september 2010 16:42 schreef Jojoke het volgende:
[..]
Ja, eigenlijk houdt hij heel veel van moslims
Dan kom je weer bij de vraag terecht of je telegraaf abbonnee mag zijn ookal was het 60 jaar geleden een foute krant en of je het zo ver zou moeten willen oprekken vanwege een ideologie die niet door de meerderheid van deze gelovigen aangehangen word.quote:Op donderdag 9 september 2010 17:30 schreef calabash het volgende:
[..]
2 gebouwen verder dat is zo dichtbij als mogelijk.Zeker voor new yorkse begrippen is dat er naast.
[ afbeelding ]
Als er nou 200 meter van Auschwitz een centrum van gematigde neo-nazi,s komt vind jij dan ook dat dat gebouw er niet naast staat?
Je bent wel erg doorzichtig.quote:Op donderdag 9 september 2010 17:50 schreef timmmmm het volgende:
Niets. Die gaat een lamme kuttoespraak houden, om de lieve vrede te bewaren.
Maar zullen er ook consequenties volgen? Ik denk het niet; Wilders herhaalt wat hij eerder in Engeland en Australië zei, er is mogelijk wat gedoe in de media, Rutte blijft rustig en de formatie gaat gewoon verder.quote:Als het nodig is zal Rutte ''hard afstand van nemen'' van uitspraken van Wilders.
Ik denk niet dat Rutte zomaar afschrikt, het CDA zal er eerder moeite mee hebben. Maar ik verwacht niks heftigs.quote:Op donderdag 9 september 2010 18:15 schreef Sloggi het volgende:
[..]
Maar zullen er ook consequenties volgen? Ik denk het niet; Wilders herhaalt wat hij eerder in Engeland en Australië zei, er is mogelijk wat gedoe in de media, Rutte blijft rustig en de formatie gaat gewoon verder.
De twee CDA'ers die sowieso al twijfelen gaan helemaal tegen stemmen als Wilders weer zijn grote anti-Islam bek opentrekt in New York. Daar kun je gerustop rekenen. Misschien worden het dan wel meer dan twee CDA'ers.quote:Op donderdag 9 september 2010 18:28 schreef MrBadGuy het volgende:
[..]
Ik denk niet dat Rutte zomaar afschrikt, het CDA zal er eerder moeite mee hebben. Maar ik verwacht niks heftigs.
Ik vrees dat dat "wishfull thinking" is.. Al hoop ik er stiekem ook een beetje op..quote:Op donderdag 9 september 2010 18:34 schreef WilburQuant het volgende:
[..]
De twee CDA'ers die sowieso al twijfelen gaan helemaal tegen stemmen als Wilders weer zijn grote anti-Islam bek opentrekt in New York. Daar kun je gerustop rekenen. Misschien worden het dan wel meer dan twee CDA'ers.
Ik neem aan dat die twee CDA'ers nu ook al van plan zijn tegen te stemmen. Dus als Wilders van leer trekt in NY zullen ze dat helemaal doen. En daarna is er ook nog het CDA congres. Verder zullen ze ook de nieuwste peilingen zien en ook dat zal niet voor blijdschap zorgen. Ze zullen toch wel eens door krijgen dat ze een verkeerde koers zijn ingeslagen.quote:Op donderdag 9 september 2010 18:39 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ik vrees dat dat "wishfull thinking" is.. Al hoop ik er stiekum ook een beetje op..
Gematigde neo-nazi's? Wat moet ik mij daar bij voorstellen? Leuk ook voor die mensen dat je hen vergelijkt met neo-nazi'squote:Op donderdag 9 september 2010 17:30 schreef calabash het volgende:
[..]
2 gebouwen verder dat is zo dichtbij als mogelijk.Zeker voor new yorkse begrippen is dat er naast.
[ afbeelding ]
Als er nou 200 meter van Auschwitz een centrum van gematigde neo-nazi,s komt vind jij dan ook dat dat gebouw er niet naast staat?
Sinds wanner is 2 gebouwens trouwens gelijk aan twee blokken??quote:Op donderdag 9 september 2010 18:48 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Gematigde neo-nazi's? Wat moet ik mij daar bij voorstellen? Leuk ook voor die mensen dat je hen vergelijkt met neo-nazi's
Ik ben er echt van overtuigd, en zou ook werkelijk teleurgesteld in hem zijn, dat hij een mooi genuanceerd en redelijke realistisch verhaal naar voren brengt.quote:Op donderdag 9 september 2010 18:48 schreef AlexanderDeGrote het volgende:
Wilders kan geen genuanceerd verhaal houden in New York omdat hij daar voor zijn internationale vrienden staat die niets minder van hem verwachten dan minstens het gebruikelijke (en gegeven de plek en datum liefst een schep meer). Als hij echt voor het kabinet kiest blijft hij thuis, maar daar is hij natuurlijk teveel celebrity voor, no way dat hij de spotlights aan zich voorbij laat gaan.
Genuanceerd wordt hij echt zo snel niet...quote:Op donderdag 9 september 2010 18:50 schreef horned_reaper het volgende:
[..]
Ik ben er echt van overtuigd, en zou ook werkelijk teleurgesteld in hem zijn, dat hij een mooi genuanceerd en redelijke realistisch verhaal naar voren brengt.
Hij staat als politici nu in een situatie waarbij hij het vertrouwen terug moet winnen van een hoop partijen.... dat gaat hij echt niet verspelen door zomaar iets te roepen!
Hij heeft nog een mogelijkheid.quote:Op donderdag 9 september 2010 18:53 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Genuanceerd wordt hij echt zo snel niet...
Iets minder heftig zou kunnen..
MAAR: hij heeft sowieso een "probleem":
- "gematigde speech": Pam Geller en zijn andere Amerikaanse vriendjes (lees: fondsenwervers en geldschieters) zijn teleurgesteld;
- "heftige speech": mogelijke formatiegevolgen in NL.
Nee hoor, Pam Geller c.s. gaan dan ZWAAR teleurgesteld zijn..quote:Op donderdag 9 september 2010 18:55 schreef horned_reaper het volgende:
[..]
Hij heeft nog een mogelijkheid.
"Een verhelderende, genuanceerde en realistische toespraak die zowel voldoening weet te brengen bij Pam Geller etc. als de Nederlandse politiek gerust kan stellen."
Door het gebruik van de juiste woorden, een correcte manier van taalgebruik en de juiste punten aanstippen zou hij voor beide partijen erg sterk uit de hoek kunnen komen. En dit kan Wilder ook heus wel.... echter zal het eens tijd worden dat hij dit laat zien!
Jep, daar werden even alle gewone moslims vergeleken met gematigde neo-nazi'squote:Op donderdag 9 september 2010 18:48 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Gematigde neo-nazi's? Wat moet ik mij daar bij voorstellen? Leuk ook voor die mensen dat je hen vergelijkt met neo-nazi's
Na die keer in Londen dat hij zichzelf vergeleek met Churchill en zijn missie om het Westen te redden, lijkt me dat sterk. De man is gewoon geen rationeel denkende politicus (hoewel hij wel veel strategisch inzicht heeft) maar iemand met een missie en mogelijk zelfs met een messias-waan.quote:Op donderdag 9 september 2010 18:55 schreef horned_reaper het volgende:
[..]
Hij heeft nog een mogelijkheid.
"Een verhelderende, genuanceerde en realistische toespraak die zowel voldoening weet te brengen bij Pam Geller etc. als de Nederlandse politiek gerust kan stellen."
Door het gebruik van de juiste woorden, een correcte manier van taalgebruik en de juiste punten aanstippen zou hij voor beide partijen erg sterk uit de hoek kunnen komen. En dit kan Wilder ook heus wel.... echter zal het eens tijd worden dat hij dit laat zien!
"Don't try to be a great man, just be a man and let history make its own judgement."quote:Op vrijdag 10 september 2010 14:14 schreef Whiskers2009 het volgende:
'Wilders is Churchill van islamoorlog'
![]()
![]()
![]()
Het maakt geen ruk uit, CDA en VVD gaan toch wel met hem in zee, wat hij ook roept en als hij stout is roept Maxime "foei" en zit 5 minuten later weer gezellig aan tafel met Wilders.quote:Op vrijdag 10 september 2010 15:25 schreef Komakie het volgende:
Ik denk dat het wel mee gaat vallen. Hij zal best scherp zijn, maar het zal wel meevallen denk ik.
Daar gaat het niet om.quote:Op vrijdag 10 september 2010 17:06 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Het maakt geen ruk uit, CDA en VVD gaan toch wel met hem in zee, wat hij ook roept en als hij stout is roept Maxime "foei" en zit 5 minuten later weer gezellig aan tafel met Wilders.
Wilders weet dat dondersgoed maar Wilders weet ook dat hij zijn zetels heeft gekregen door zich als een stier in de porseleinkast te gedragen.quote:Op vrijdag 10 september 2010 19:12 schreef Komakie het volgende:![]()
[..]
Daar gaat het niet om.
Ik denk dat Wilders ook wel begrijpt dat hij bepaalde gedragsvormen bij de leider van een land hoort.
volgens mij te volgen via Politiek24quote:Op zaterdag 11 september 2010 08:27 schreef Compatibel het volgende:
Hoe laat is de speech,, 21:00 uur is de speech, waar is deze te volgen?
De speech is toch 's morgens in New York? Dus dan is het hier omstreeks 3 uur vanmiddag.quote:Op zaterdag 11 september 2010 08:27 schreef Compatibel het volgende:
Hoe laat is de speech,, 21:00 uur is de speech, waar is deze te volgen?
Van nu.nl:quote:Op zaterdag 11 september 2010 12:37 schreef WilburQuant het volgende:
[..]
De speech is toch 's morgens in New York? Dus dan is het hier omstreeks 3 uur vanmiddag.
Jouw toevoegingen op dit Forum zijn anders een stuk gematigder als de uitspraken van Wilders....quote:
Koos staat nu al te schuimbekken. Wilders zou alleen maar om hem kunnen lachen.quote:Op zaterdag 11 september 2010 14:14 schreef horned_reaper het volgende:
[..]
Jouw toevoegingen op dit Forum zijn anders een stuk gematigder als de uitspraken van Wilders....
Gaat deze wannabe-Churchill speech live uitgezonden worden?quote:Op zaterdag 11 september 2010 13:47 schreef Compatibel het volgende:
[..]
Van nu.nl:
"Toespraak
PVV-leider Geert Wilders houdt tijdens de bijeenkomst van de tegenstanders, die rond 15.00 uur (21.00 uur Nederlandse tijd) begint, een toespraak.
De zaterdag begint echter met de officiële herdenking van de meer dan 2700 slachtoffers van de aanslag in New York, waarbij terroristen passagiersvliegtuigen kaapten en in de twee grootste WTC-torens vlogen."
Dat zou geniaal zijn idd.quote:Op zaterdag 11 september 2010 16:14 schreef Klaudias het volgende:
Lijkt me tof als Wilders een soort toespraak houdt als die leraar in de film "The Wave".
Dat hij alles maar alsof deed om ons een lesje te leren. Hoe dom en kortzichtig we wel niet zijn dat we hem zo ver hebben gebracht en gesteund.
Ja, massa indoctrinatiequote:Op zaterdag 11 september 2010 16:14 schreef Klaudias het volgende:
Lijkt me tof als Wilders een soort toespraak houdt als die leraar in de film "The Wave".
Dat hij alles maar alsof deed om ons een lesje te leren. Hoe dom en kortzichtig we wel niet zijn dat we hem zo ver hebben gebracht en gesteund.
Koos ligt op de bank gare films te kijken met een katertje. Dus nee, echt drukmaken om Wilders kan ik mij niet. Hoop eerlijk gezegd juist dat hij alle registers opentrekt.quote:Op zaterdag 11 september 2010 15:23 schreef Cerbie het volgende:
[..]
Koos staat nu al te schuimbekken. Wilders zou alleen maar om hem kunnen lachen.
Het zit wel allemaal iets genuanceerder in elkaar als jij het brengtquote:Op zaterdag 11 september 2010 17:01 schreef Lord_Vetinari het volgende:
Zeg, ik ben net terug van vakantie, dus ben het contact een beetje kwijt, maar begrijp ik nu goed, dat ondanks het feit dat Wilders (volgens de Frankfurter Allgemeine) vorige week de formatie heeft stopgezet omdat er CDA dissidenten waren en toen gevraagd heeft om de onderhandelingen weer te starten, hij toch met zijn muil in NY is gaan zitten? En dat moet dan mede-verantwoordelijkheid gaan dragen voor het besturen van dit land???
Misschien vindt Maxime dat juist wel opwindendquote:Op zaterdag 11 september 2010 16:56 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Koos ligt op de bank gare films te kijken met een katertje. Dus nee, echt drukmaken om Wilders kan ik mij niet. Hoop eerlijk gezegd juist dat hij alle registers opentrekt.
http://www.rtl.nl/(/actueel/rtlnieuws/binnenland/)/components/actueel/rtlnieuws/2010/09_september/11/binnenland/livestream-wilders-speech.xmlquote:Op zaterdag 11 september 2010 18:03 schreef Tware het volgende:
Is het live te volgen op tv/internet?
Verlicht me, zou ik zeggen.quote:Op zaterdag 11 september 2010 17:58 schreef horned_reaper het volgende:
[..]
Het zit wel allemaal iets genuanceerder in elkaar als jij het brengt
Ben ik het niet mee eens.... hij is geen vuilere of smerigere rat als andere politici.quote:Op zaterdag 11 september 2010 18:54 schreef Lamon. het volgende:
De man gaat zo indimmen, ineens geen Koran verbranden meer, ineens geen hoofddoekjesverbod meer, vuile smerige rat van een man is het....
Als politicus behoor je een volk te vertegenwoordigen, en al doet bijna geen enkele politicus dat meer, Wilders is mentaal instabiel geworden door al de bedreigingen op zijn persoon, en blijft mensen beinvloeden in negatieve zin, maar heeft zelf ernstige waandenkbeelden.quote:Op zaterdag 11 september 2010 18:57 schreef horned_reaper het volgende:
[..]
Ben ik het niet mee eens.... hij is geen vuilere of smerigere rat als andere politici.
Het verschil is alleen: Wilders zegt eerst wat hij denkt.... en probeert achteraf alles te nuanceren omdat hij kansen begint te zien.
Andere politici proberen hun hele leven al zo genuanceerd mogelijk over te komen met de hoop een plekje in de tweede kamer te bemachtigen en hebben om die reden nog nooit gezegd wat ze echt denken.
edit; verkeerd.quote:Op zaterdag 11 september 2010 18:57 schreef horned_reaper het volgende:
[..]
Ben ik het niet mee eens.... hij is geen vuilere of smerigere rat als andere politici.
Het verschil is alleen: Wilders zegt eerst wat hij denkt.... en probeert achteraf alles te nuanceren omdat hij kansen begint te zien.
Andere politici proberen hun hele leven al zo genuanceerd mogelijk over te komen met de hoop een plekje in de tweede kamer te bemachtigen en hebben om die reden nog nooit gezegd wat ze echt denken.
Volgens mij wel, al zie ik het niet in de programmering...quote:
Staat nog geen streamquote:Op zaterdag 11 september 2010 20:52 schreef Whiskers2009 het volgende:
Volgens RTL komt het op de site:
http://www.rtl.nl/(/actueel/rtlnieuws/binnenland/)/components/actueel/rtlnieuws/2010/09_september/11/binnenland/livestream-wilders-speech.xml
http://twitter.com/politiek24quote:WILDERS in NEW YORK: Kans op liveverbinding met speech Wilders in New York is helaas bijzonder klein. Update volgt
Dat is de live-verbinding van de NOS... Hoe staat het met de liveverbinding van RTL?quote:Op zaterdag 11 september 2010 20:58 schreef MrBadGuy het volgende:
Tweet van politiek24:
[..]
http://twitter.com/politiek24
Op hun website staat nog steeds dat die er komt, dus daar ga ik tot nu toe gewoon vanuitquote:Op zaterdag 11 september 2010 20:59 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Dat is de live-verbinding van de NOS... Hoe staat het met de liveverbinding van RTL?
Vroeg ik me ook net afquote:Op zaterdag 11 september 2010 21:02 schreef MouzurX het volgende:
Waar zou de stream dan moeten komen?
Moet ik nou echt elke keer F5'en om die pagina steeds te refreshen?quote:Op zaterdag 11 september 2010 21:00 schreef MrBadGuy het volgende:
[..]
Op hun website staat nog steeds dat die er komt, dus daar ga ik tot nu toe gewoon vanuit
Site van RTL staat het boven aan dat die komt: http://www.rtl.nl/actueel/rtlnieuws/home/quote:Op zaterdag 11 september 2010 21:02 schreef MouzurX het volgende:
Waar zou de stream dan moeten komen?
Zeg dat welquote:Op zaterdag 11 september 2010 21:03 schreef 08gnoT. het volgende:
http://stream.rtl.nl/rtl_insc_1
Wel een enorme baggesrtream.
Goede kwaliteit.quote:Op zaterdag 11 september 2010 21:03 schreef 08gnoT. het volgende:
Waarom die brakke kwaliteit?quote:Op zaterdag 11 september 2010 21:03 schreef 08gnoT. het volgende:
Ja, DAT weet ik (zelf gepost), maar waar is die streamquote:Op zaterdag 11 september 2010 21:03 schreef MrBadGuy het volgende:
[..]
Site van RTL staat het boven aan dat die komt: http://www.rtl.nl/actueel/rtlnieuws/home/
Ja zowel beeld als geluid is niet superquote:Op zaterdag 11 september 2010 21:03 schreef 08gnoT. het volgende:
klik op de link, staat nu op de sitequote:Op zaterdag 11 september 2010 21:05 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ja, DAT weet ik (zelf gepost), maar waar is die stream
Je kunt het wel horen...quote:Op zaterdag 11 september 2010 21:05 schreef Compatibel het volgende:
[..]
Waarom die brakke kwaliteit?
Linkje aub!quote:
Waar is die grote blonde leider dan? Ik zie 1 of andere christendude.quote:Op zaterdag 11 september 2010 21:07 schreef 08gnoT. het volgende:
http://www.rtl.nl/compone(...)/livestream/insc.xml
Dat keppeltje wijst op een joodse meneer..quote:Op zaterdag 11 september 2010 21:08 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Waar is die grote blonde leider dan? Ik zie 1 of andere christendude.
Zie daar nog steeds een oude 2de kamer vergaderingquote:Op zaterdag 11 september 2010 21:09 schreef MrBadGuy het volgende:
Hopelijk gaat politiek24 het zo toch oppakken, hier buffert ie als een gek.
Speech is volgensmij hetzelfdequote:Op zaterdag 11 september 2010 21:12 schreef Printerkabel het volgende:
NOS geeft nu een betere speech
Hoe kan dat nou weer?quote:Op zaterdag 11 september 2010 21:12 schreef Confetti het volgende:
Wilders spreekt rond 22.00 uur Nederlandse tijd.
Op de volkskrant website
Dan wachten we nog evenquote:Op zaterdag 11 september 2010 21:12 schreef Confetti het volgende:
Wilders spreekt rond 22.00 uur Nederlandse tijd.
Op de volkskrant website
O, zo te zien is dit een andere bijeenkomst ...quote:Op zaterdag 11 september 2010 21:10 schreef Toad het volgende:
Ik zit hier te kijken:
http://www.volkskrant.nl/(...)ch_van_Geert_Wilders
Lopen een minuutje achter.quote:Op zaterdag 11 september 2010 21:12 schreef Whiskers2009 het volgende:
Beeld & geluid politiek 24 is prima, maar is het live of lopen ze achter??
Het wordt steeds meer aangediktquote:Op zaterdag 11 september 2010 21:15 schreef ZoKanIkHetOok het volgende:
Heerlijk, de ignorance.
NOT PUT MOSQUE ON CEMETERY!
Politiek 24quote:Op zaterdag 11 september 2010 21:05 schreef Ryan3 het volgende:
Kunnen wij dat in Nederland gewoon nergens zien, of wat?
Ja, klopt idd.quote:Op zaterdag 11 september 2010 21:16 schreef sunny16947 het volgende:
om 10 uur nieuwsuur op ned. 2 zal er dan wel aandacht aan besteden
Is ook geen goed idee, op hoeveel indianenbegraafplaatsen spookt het wel niet in Amerika?quote:Op zaterdag 11 september 2010 21:15 schreef ZoKanIkHetOok het volgende:
Heerlijk, de ignorance.
NOT PUT MOSQUE ON CEMETERY!
Ik ook, maar 't lukt niet.quote:Op zaterdag 11 september 2010 21:17 schreef waffles het volgende:
Ik probeer niet te lachen om haar dik accent.
zo'n onbekende dude is de Messias ook in de USA.quote:Op zaterdag 11 september 2010 21:08 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Waar is die grote blonde leider dan? Ik zie 1 of andere christendude.
Ze luisterde bijna naar jequote:Op zaterdag 11 september 2010 21:19 schreef Ryan3 het volgende:
Die duurt niet lang meer, en dan haak ik af.
Moslims vermoorden 3000 Amerikanen (inclusief ook Amerikaanse Moslims) = alle Moslims zijn terroristenquote:Op zaterdag 11 september 2010 21:19 schreef ZoKanIkHetOok het volgende:
"Moslims zeggen vijf keer per dag Allah Akbar.
Dat zeiden ze ook toen ze 3000 Amerikanen vermoordden."
Sterk argument ook.
Ik hoop zo erg dat dat een meesterlijke troll is. Want al die rechtse christenen zijn nou ook niet bepaald homoknuffelaars.quote:Op zaterdag 11 september 2010 21:21 schreef Abstergo het volgende:
Dat bord met "Islam hates gays" dan ook, GE-WEL-DIG!
de campagne draaide op volle toeren inderdaad. Maar dit is matig,heel matig.quote:Op zaterdag 11 september 2010 21:22 schreef Citizen.Erased het volgende:
Wat een matig podium voor Wilders om zijn zegje te doen. Valt me toch erg tegen tot dusver.
Gelukkig hebben ze in Nederland er niet zoveel ophef om gemaakt als ten tijde van Fitna.
Hij kiest er zelf voor.quote:Op zaterdag 11 september 2010 21:23 schreef twaalf het volgende:
Ik vind het zielig voor Wilders om daartussen te moeten speechen. Echt te erg
Hij past er perfect tussen.quote:Op zaterdag 11 september 2010 21:23 schreef twaalf het volgende:
Hij heeft z'n aandacht weer gehad.quote:Op zaterdag 11 september 2010 21:23 schreef twaalf het volgende:
Ach, het komt uitgebreid op TV, daar zal ie et wel voor doenquote:Op zaterdag 11 september 2010 21:23 schreef twaalf het volgende:
In Nederland worden alleen zijn uitspraken eruit gelicht. Dus deze wanvertoning blijft het grote publiek bespaard.quote:Op zaterdag 11 september 2010 21:23 schreef twaalf het volgende:
Hij past er juist precies tussen.quote:Op zaterdag 11 september 2010 21:24 schreef admiraal_anaal het volgende:wat een verschrikkelijke wanvertoning
Ik ben wel benieuwd naar Wilders maar wat de sprekers tot nu toe aan argumenten verspreiden ....._!
Waarom heb ik het idee dat Wilders meer inhoud heeft dan alle sprekers tot nu toe
Alle klapjosti"s bij mekaar, dat zal Wilders ook niet geweten hebben, denk ik.quote:Op zaterdag 11 september 2010 21:23 schreef twaalf het volgende:
Krijg er altijd dit idee bijquote:Op zaterdag 11 september 2010 21:21 schreef Abstergo het volgende:
Dat bord met "Islam hates gays" dan ook, GE-WEL-DIG!
Meer inhoud?? Die blonde knakker zegt heel veel maar bedoeld: het is allemaa de schuld van de moslims. Van het dreigend uitsterven van de panda tot het smelten van de poolkappen, het ligt allemaal aan de moslims....quote:Op zaterdag 11 september 2010 21:24 schreef admiraal_anaal het volgende:wat een verschrikkelijke wanvertoning
Ik ben wel benieuwd naar Wilders maar wat de sprekers tot nu toe aan argumenten verspreiden ....._!
Waarom heb ik het idee dat Wilders meer inhoud heeft dan alle sprekers tot nu toe
Daarin brengt hij in Nederland toch al iets meer nuance. Ik verwacht dat hij op dit podium dat niet hoeft te doen, omdat het publiek dat niet gaat snappen.quote:Op zaterdag 11 september 2010 21:27 schreef betyar het volgende:
[..]
Meer inhoud?? Die blonde knakker zegt heel veel maar bedoeld: het is allemaa de schuld van de moslims. Van het dreigend uitsterven van de panda tot het smelten van de poolkappen, het ligt allemaal aan de moslims....
Doet hij vakerquote:Op zaterdag 11 september 2010 21:27 schreef Orange_Devil het volgende:
[..]
Ik hoop dat Wilders ook op deze voet gaat speechen.
Is ook een locaal iets he, zelfde als je hier zo krijgen als mensen in je wijk gingen speechen over iets. Wilders is er alleen bijgehaald om het wat 'internationale uitstraling' te geven.quote:
Dit krijgen we in Nederland allemaal niet te zien. Alleen de woorden van Wilders zullen hier in het nieuws komen.quote:Op zaterdag 11 september 2010 21:29 schreef Ryan3 het volgende:
Ik begrijp nu waarom Rutte niet zo gestresst was, geloof ik.
Er werd een paar minuten geleden geapplaudiseerd toen een Israelische (?) zei dat alle Moslims verantwoordelijk voor 9/11 zijn. Dus als hij daar aankomt met zijn verhaal dat hij Moslims niet haat maar de Islam wel dan gaan ze dat óf niet snappen óf boos over worden. Ga er maar aan staan Wilders.quote:Op zaterdag 11 september 2010 21:28 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Daarin brengt hij in Nederland toch al iets meer nuance. Ik verwacht dat hij op dit podium dat niet hoeft te doen, omdat het publiek dat niet gaat snappen.
Jaja blabla..... PvdA knuffelaarquote:Op zaterdag 11 september 2010 21:27 schreef betyar het volgende:
[..]
Meer inhoud?? Die blonde knakker zegt heel veel maar bedoeld: het is allemaa de schuld van de moslims. Van het dreigend uitsterven van de panda tot het smelten van de poolkappen, het ligt allemaal aan de moslims....
Hey je loopt voorquote:Op zaterdag 11 september 2010 21:30 schreef ZoKanIkHetOok het volgende:
Geert Wilders!
Our keynote speaker!
Echt authentiek Engels/Amerikaans klinkt het niet nee..quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |