abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_86211826
Als Wilders in New York zijn toespraak gaat houden, is Tjeenk Willink in Nederland waarschijnlijk nog bezig om te bekijken of een VVD/PVV/CDA meerderheidscoalitie mogelijk is. Wat gaat Wilders doen?

Poll: 9/11 toespraak: Wat gaat Wilders doen?
Vol op het orgel; extremer dan ooit
Zoals gebruikelijk ; geen nieuwe uitspraken
Light-versie; hij houdt zich in
Verzoenende toespraak; Wilders als Mandela
Hij gaat niet vanwege formatiebesprekingen
Anders, namelijk...
Tussenstand:

Ook een poll maken? Klik hier
pi_86211920
Hij zal geen zaken bezigen die hij niet al heeft gebezigd.
Het gaat voor menigeen tegenvallend zijn, veronderstel ik.
If my answers frighten you then you should cease asking scary questions.
pi_86212270
Hij zal best wel wat zeggen, maar het zal minder extreem zijn dan wat de Amerikanen zelf zeggen.
Haha, U schakelt nog. Test een DAF !
  woensdag 8 september 2010 @ 18:33:58 #4
295457 TomLievense
Verhagen = onbetrouwbaar.
pi_86212661
Hij zal vol op het orgel gaan. Ik denk dat hij in het buitenland ook een statement wil maken.
Op zaterdag 22 januari 2011 19:19 schreef voice-over het volgende:
Om het woord naargeestig te parafraseren: TomLievense schrijft naargeestige stukjes
pi_86212723
Hij gaat gewoon niet en gebruikt het prachtige excuus dat hij druk is met de formatie. Win - Win.
pi_86213066
quote:
Op woensdag 8 september 2010 18:22 schreef Daffodil31LE het volgende:
Hij zal best wel wat zeggen, maar het zal minder extreem zijn dan wat de Amerikanen zelf zeggen.
Dat ook. De vrijheid van meningsuiting in de Verenigde Staten heeft een grotere reikwijdte dan deze vrijheid in Nederland.
pi_86213103
Een beetje zoals Fitna, veel heibel om niks :)
pi_86213544
Wilders: Koranverbranding slecht plan

Nog een teken dat het vast wel mee gaat vallen, zeker als de onderhandelingen gewoon doorgaan met VVD en CDA, wat toch wel te verwachten valt.
  woensdag 8 september 2010 @ 19:28:44 #9
309770 Tanin
de vreemdeling
pi_86214787
Hij gaat zichzelf zijn, dus vol op het orgel, maar niet extremer dan voorheen.

Dit zal de toon zetten voor het komende jaar ofzo. Hij doet extreme uitspraken en VVD en CDA zullen dat moeten slikken. Daarna zal hij steevast weer steeds extremer worden, en VVD en CDA continu lopen uitdagen, totdat een van twee (ik gok het CDA...) er de brui aan geeft. Misschien begint hij daar iets eerder mee, misschien een jaartje later, maar hij gaat het doen.

Maar zoals Mr.BadGuy zei, het zal net als bij Fitna minder erg zijn dan we ons voorstellen, want we zijn inmiddels wel wat gewend van onze profeet.
"Dit? Dit zijn mijn oorlogswonden, heb jarenlang oorlog gevoerd met mezelf, maar ik heb gewonnen!"
pi_86215236
Het Fitna verhaal, iedereen maakt zich druk van tevoren, op de dag zelf denkt Wilders dat hij grote uitspraken doet terwijl de rest van de wereld denkt "that's it"?
pi_86215952
Och er zit wel een verschil in het verscheuren van de Koran en hem terugbrengen tot het formaat van de Donald Duck en em verbranden natuurlijk.

Wat een ongelooflijke draaikont.

Gatverdamme.

[ Bericht 3% gewijzigd door Ferdo op 08-09-2010 20:56:18 ]
  † In Memoriam † woensdag 8 september 2010 @ 20:10:06 #12
230491 Zith
pls tip
pi_86216702
quote:
Wilders: Koranverbranding slecht plan
Hij wilde hem laatst toch verscheuren?
I am a Chinese college students, I have a loving father, but I can not help him, he needs to do heart bypass surgery, I can not help him, because the cost of 100,000 or so needed, please help me, lifelong You pray Thank you!
pi_86218722
Voortschrijdend inzicht, hè!
  woensdag 8 september 2010 @ 21:02:26 #14
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_86219223
quote:
Op woensdag 8 september 2010 20:51 schreef damian5700 het volgende:
Voortschrijdend inzicht, hè!
_O-
Het toverwoord sinds Balkenende en Irak ;)
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
  FOK!-Schrikkelbaas woensdag 8 september 2010 @ 21:03:39 #15
862 Arcee
Look closer
pi_86219281
quote:
Op woensdag 8 september 2010 18:45 schreef MrBadGuy het volgende:
Een beetje zoals Fitna, veel heibel om niks :)
Dit idd.
Never in the entire history of calming down did anyone ever calm down after being told to calm down.
pi_86219297
quote:
Op woensdag 8 september 2010 21:02 schreef Whiskers2009 het volgende:

[..]

_O-
Het toverwoord sinds Balkenende en Irak ;)
Nee, sinds Ab Klink. Voor mij althans O-)
  † In Memoriam † woensdag 8 september 2010 @ 22:58:07 #17
159335 Boze_Appel
Vrij Fruit
pi_86224659
Misschien komt ie wel met een nieuwe powerpoint.
Carpe Libertatem
pi_86225673
is ie straks wel goed beveiligd in amerika?

anders krijgen we een nieuws fragment dat ie neergeschoten word....
(mocht dat gebeuren ...dan weet ik niet wat het gaat worden....)
Thank Drunk I'm a Goddess!
pi_86226920
Hij gaat moonen.
  FOK!-Schrikkelbaas donderdag 9 september 2010 @ 00:07:01 #20
862 Arcee
Look closer
pi_86227092
quote:
Op woensdag 8 september 2010 23:27 schreef prupke het volgende:
Nou, ik denk een crematie of een begrafenis. :{
Never in the entire history of calming down did anyone ever calm down after being told to calm down.
pi_86227162
Het gaat belangrijk worden. Er zitten nog 2 twijfelaars bij het CDA en als Wilders weer datgene roept wat hij altijd roept, is de kans een stuk groter geworden dat die twee straks tégen gaan stemmen.

En dat zou feest betekenen. :Y
pi_86227175
quote:
Op woensdag 8 september 2010 23:27 schreef prupke het volgende:
is ie straks wel goed beveiligd in amerika?

Goh, je zou bijna.... :X
pi_86227195
quote:
Op woensdag 8 september 2010 20:10 schreef Zith het volgende:

[..]

Precies. De man roept altijd datgene wat hem op dat moment even goed uit komt.
pi_86228221
quote:
Op donderdag 9 september 2010 00:09 schreef WilburQuant het volgende:

[..]

bijna wat?
pi_86228258
Ik denk dat Wilders hetzelfde riedeltje af gaat spelen.
Iets over z'n Alliance..
En iets over de Islamization van Europe en dat Amerika dat ook staat te wachten.
pi_86231337
quote:
Op donderdag 9 september 2010 00:09 schreef WilburQuant het volgende:

[..]

Ja?
'Wish I was old and a little sentimental'
Porcupine Tee - Normal
pi_86232183
Goh, een glazen bol topic.

Ik gok dat hij zich inhoudt en even over zijn schaduw heenstapt.
  donderdag 9 september 2010 @ 09:02:30 #28
52811 DustPuppy
The North Remembers
pi_86232273
quote:
Op woensdag 8 september 2010 20:10 schreef Zith het volgende:
Nee, hij wilde er bepaalde passages uitscheuren, toch?
"The north remembers, Lord Davos. The north remembers, and the mummer’s farce is almost done.”
pi_86232336
quote:
Op donderdag 9 september 2010 09:02 schreef DustPuppy het volgende:

[..]

Nee, hij wilde er bepaalde passages uitscheuren, toch?
Klopt.
  donderdag 9 september 2010 @ 12:08:04 #30
173736 sunny16947
het kan altijd erger
pi_86237033
Misschien dat hij wat dubieuze zaken blootlegt en aantoont dat het niet zo vredelievend en bruggenbouwend is als door de initiatiefnemers wordt beweerd. En dat ook nog eens met dubieuze geldtransacties en ontwikkelingsgeld.

http://www.hetverraadvanlinks.nl/GroundZero.htm

En dit kun je als een dreigement opvatten.

'Verplaatsen moskee New York risicovol'
host mailgroepen http://www.seniorweb.nl
Snooker is top!!!
pi_86237119
quote:
Op donderdag 9 september 2010 12:08 schreef sunny16947 het volgende:
Misschien dat hij wat dubieuze zaken blootlegt en aantoont dat het niet zo vredelievend en bruggenbouwend is als door de initiatiefnemers wordt beweerd. En dat ook nog eens met dubieuze geldtransacties en ontwikkelingsgeld.

http://www.hetverraadvanlinks.nl/GroundZero.htm

En dit kun je als een dreigement opvatten.

'Verplaatsen moskee New York risicovol'
Hetverraadvanlinks.nl _O-
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
pi_86237152
Inderdaad, vast een heel objectieve site :')
  donderdag 9 september 2010 @ 12:19:44 #33
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_86237378
OEPS, verkeerde topic :@
pi_86237469
quote:
Op donderdag 9 september 2010 12:11 schreef Jud1th het volgende:
Inderdaad, vast een heel objectieve site :')
En als een van ons Joop.nl als bron gebruikt dan buitelen de rechtsmensen over elkaar aan om de booschapper af te schieten. Maar nu komt men gvd aanschijten met het fokking verraad van links :')
  donderdag 9 september 2010 @ 12:33:55 #35
173736 sunny16947
het kan altijd erger
pi_86237752
quote:
Op donderdag 9 september 2010 12:23 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

En als een van ons Joop.nl als bron gebruikt dan buitelen de rechtsmensen over elkaar aan om de booschapper af te schieten. Maar nu komt men gvd aanschijten met het fokking verraad van links :')
Gebruik zelf nooit de termen links of rechts.
Het gaat mij niet om de titel, of website, maar om de inhoud met vooral de achtergrondinformatie.
Zou dan ook liever een mening lezen over de inhoud.
Snooker is top!!!
pi_86237773
quote:
Op donderdag 9 september 2010 12:23 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Iets met pot en ketel idd :')
'Wish I was old and a little sentimental'
Porcupine Tee - Normal
pi_86237919
quote:
Op donderdag 9 september 2010 12:33 schreef sunny16947 het volgende:

[..]

Gebruik zelf nooit de termen links of rechts.
Het gaat mij niet om de titel, of website, maar om de inhoud met vooral de achtergrondinformatie.
Zou dan ook liever een mening lezen over de inhoud.
Ik heb al tig stukken gelezen over dat klote-centrum. Van voor- en tegenstanders. En weet je, het zal mij eerlijk gezegd een worst wezen wat daar wordt gebouwd. Vooral Amerikanen zouden beter moeten weten. Een land dat gvd dweept met gelijkheid voor allen. Leef en laat leven, daar ben ik voorstander van. En ja, ik heb ook een en ander gelezen over de financiering van het pand. So what? Wij weten ook niet waar Wilders zijn centen vandaan haalt, dat lijkt rechts Nederland echter niet te deren.

Ik heb een interview gezien met de mensen achter het centrum en zij leken mij heel fatsoenlijk en doodnormaal.
  donderdag 9 september 2010 @ 12:44:59 #38
173736 sunny16947
het kan altijd erger
pi_86238040
Er wordt veel geroepen dat Wilders daar niets te zoeken heeft. En waar bemoeit hij zich mee etc. Maar als blijkt dat er via dubieuze financiële constructies 1 milj ontwikkelingsgeld aan wordt besteed, onder leiding van Bert Koenders, wordt het een ander verhaal. Bovendien als je de achtergrondinformatie leest van de initiatiefnemers kun je vraagtekens zetten of het allemaal wel zo vredelievend en bruggenbouwend is.

Ook wordt PVVstemmers veelal verweten dat het angsthazen zijn, hun keuze op ongefundeerde angst baseren. Maar kan het niet ook zijn dat juist de partijen van "pappen en nathouden" geregeerd worden door angst voor tegenacties.
Snooker is top!!!
pi_86238099
quote:
Op donderdag 9 september 2010 12:44 schreef sunny16947 het volgende:
Er wordt veel geroepen dat Wilders daar niets te zoeken heeft. En waar bemoeit hij zich mee etc. Maar als blijkt dat er via dubieuze financiële constructies 1 milj ontwikkelingsgeld aan wordt besteed, onder leiding van Bert Koenders, wordt het een ander verhaal. Bovendien als je de achtergrondinformatie leest van de initiatiefnemers kun je vraagtekens zetten of het allemaal wel zo vredelievend en bruggenbouwend is.

Ook wordt PVVstemmers veelal verweten dat het angsthazen zijn, hun keuze op ongefundeerde angst baseren. Maar kan het niet ook zijn dat juist de partijen van "pappen en nathouden" geregeerd worden door angst voor tegenacties.
En Wilders ontvangt geld van dubieuze organisaties. Hij wil immers geen openheid van zaken geven. Toch deert niemand dat, of wel? En wat verwacht jij precies wat ze gaan doen in dat centrum? Al-Qaeda-strijders opleiden? Is het een trainingskamp van Bin Laden? De islamisering van de VS is een feit? Wat is er nou?
  donderdag 9 september 2010 @ 13:01:51 #40
173736 sunny16947
het kan altijd erger
pi_86238519
quote:
Op donderdag 9 september 2010 12:47 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

En Wilders ontvangt geld van dubieuze organisaties. Hij wil immers geen openheid van zaken geven. Toch deert niemand dat, of wel?
Dat moet wel aantoonbaar zijn. Ook al geeft hij geen opening van zaken naar buiten.

quote:
En wat verwacht jij precies wat ze gaan doen in dat centrum? Al-Qaeda-strijders opleiden? Is het een trainingskamp van Bin Laden? De islamisering van de VS is een feit? Wat is er nou?
Ik weet niet wat ik moet verwachten. Maar als er geldstromen uit extreme hoek komen, kun je de motieven wel in twijfel trekken.

Waarom daar zo vlak bij ground zero? Er wordt geroepen het is NIET OP ground zero. Maar de plek 2 blokken verwijderd behoorde wel tot het rampgebied. Was het gebied waar de mensen achtervolgd werden door de stof en puintroep. Zelf vindt ik het nogal provocerend.
Snooker is top!!!
pi_86238552
quote:
Op donderdag 9 september 2010 12:47 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

En Wilders ontvangt geld van dubieuze organisaties. Hij wil immers geen openheid van zaken geven. Toch deert niemand dat, of wel? En wat verwacht jij precies wat ze gaan doen in dat centrum? Al-Qaeda-strijders opleiden? Is het een trainingskamp van Bin Laden? De islamisering van de VS is een feit? Wat is er nou?
Het interesseert niemand een zak wat ze in dat centrum doen mits binnen de wet.

Maar het ontbreken van een greintje fatsoen uit de moslimhoek na zoveel weerstand vanuit de bevolking dat het nogal gevoelig ligt voor velen zien die gasten en extremisten zoals jij niet.
Maar wel vlaggen verbranden en moorden als hun warlord op een cartoontje wordt afgebeeld en nu de vele moordaanslagdreigingingen om een fokking sprookjesboek.

Flikker toch een end op met je eeuwige goedpraterij dat alles wat moslims doen uit liefde en handreiking is.

Als die achterlijken werkelijk een greintje fatsoen en een handreiking wilden dat hadden ze desnoods met veel bombarie afgezien van de bouw daar. Er zijn miljoenen plekken op de wereld waar ze megalanceertorens en centra kunnen bouwen maarnee, het moet en zal zo kort mogelijk daar gebeuren. Gewoon ordinaire provocatie.
pi_86238685
quote:
Op donderdag 9 september 2010 13:01 schreef sunny16947 het volgende:

[..]

Dat moet wel aantoonbaar zijn. Ook al geeft hij geen opening van zaken naar buiten.
Wilders is niet verplicht zijn boekhouding op straat te leggen.

quote:
Ik weet niet wat ik moet verwachten. Maar als er geldstromen uit extreme hoek komen, kun je de motieven wel in twijfel trekken.

Waarom daar zo vlak bij ground zero? Er wordt geroepen het is NIET OP ground zero. Maar de plek 2 blokken verwijderd behoorde wel tot het rampgebied. Was het gebied waar de mensen achtervolgd werden door de stof en puintroep. Zelf vindt ik het nogal provocerend.
Misschien omdat deze ruimte vrij is? Volgens mij is het niet eenvoudig om een gebouwen van enkele verdiepingen te vinden in New York. Die club is bovendien al jaren op zoek naar een locatie. Toen deze beschikbaar kwam, hebben ze ingezet op dit pand.

Provocerend? Waarom? Als ik christen was, dan was ik toch ook niet verantwoordelijk voor het gedrag van die God hates Fags club. Of voor die figuren die abortusartsen neermaaien?
  donderdag 9 september 2010 @ 13:16:11 #43
173736 sunny16947
het kan altijd erger
pi_86238965
quote:
Op donderdag 9 september 2010 13:07 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Wilders is niet verplicht zijn boekhouding op straat te leggen.
[..]

Misschien omdat deze ruimte vrij is? Volgens mij is het niet eenvoudig om een gebouwen van enkele verdiepingen te vinden in New York. Die club is bovendien al jaren op zoek naar een locatie. Toen deze beschikbaar kwam, hebben ze ingezet op dit pand.

Provocerend? Waarom? Als ik christen was, dan was ik toch ook niet verantwoordelijk voor het gedrag van die God hates Fags club. Of voor die figuren die abortusartsen neermaaien?
Nee Wilders hoeft het niet op straat te leggen, maar er zal zeker wel controle op zijn boekhouding zijn.

Als je ook maar enig fatsoen hebt en rekening houdt met andersdenkende konden ze dit verwachten. De hele wereld heeft met afgrijzen, ontzetting en verbijstering de ramp mogen aanschouwen. Ook al zijn zij niet verantwoordelijk voor de extremisten in hun club, wisten ze wel degelijk welke sentimenten er leefde onder de bevolking.

Die laatste alinea slaat nergens op.
Snooker is top!!!
pi_86239011
quote:
Op donderdag 9 september 2010 13:16 schreef sunny16947 het volgende:

Jawel hoor. Die is right on the money :Y
Gaan we katholieken nou ook weren uit buurten waar priesters ooit kindren hebben misbruikt?
pi_86239237
quote:
Op donderdag 9 september 2010 13:16 schreef sunny16947 het volgende:

[..]

Nee Wilders hoeft het niet op straat te leggen, maar er zal zeker wel controle op zijn boekhouding zijn.
Als het openbaar kon worden gemaakt, dan waren er toch ook niet zoveel vragen, denk je niet?

quote:
Als je ook maar enig fatsoen hebt en rekening houdt met andersdenkende konden ze dit verwachten. De hele wereld heeft met afgrijzen, ontzetting en verbijstering de ramp mogen aanschouwen. Ook al zijn zij niet verantwoordelijk voor de extremisten in hun club, wisten ze wel degelijk welke sentimenten er leefde onder de bevolking.

Tuurlijk wel. Stel dat een abortusarts wordt neergeknald voor de deur van een kliniek door een christengek. Abortus is immers in strijd met de wil van de heer, denkt hij. Een paar jaar later wordt de kliniek gesloopt en wil de lokale kerkgemeenschap een gebedshuis bouwen op die locatie. Is er dan sprake van een provocatie van die christenen.
  donderdag 9 september 2010 @ 13:30:17 #46
173736 sunny16947
het kan altijd erger
pi_86239423
Als je rekening houdt met de nabestaande en de lokale bevolking en het daarom niet zou doen zou dat getuigen van fatsoen.
Snooker is top!!!
pi_86239497
_O-
pi_86239585
quote:
Op donderdag 9 september 2010 13:30 schreef sunny16947 het volgende:
Als je rekening houdt met de nabestaande en de lokale bevolking en het daarom niet zou doen zou dat getuigen van fatsoen.
Ja, maar geen van die kerkleden is toch verantwoordelijk voor de moord op die abortusarts? Wat kunnen zij daar aan doen?
pi_86239703
quote:
Op donderdag 9 september 2010 13:30 schreef sunny16947 het volgende:
Als de inslag fatsoen geweest zou zijn, zou er niet zoveel ophef om geweest zijn. Het is nl niet fatsoenlijk om politieke druk uit te oefenen om vanwege een terreurdaad die 9 jaar geleden gebeurd is tegen te houden dat er bijna een kilometer verderop een gebedshuis gebouwd word.

m.a.w. waarom kon LLiNK zonder problemen zn gang gaan op het mediapark terwijl Fortuyn er 3 jaar daarvoor vermoord werd door een milieuactivist, dit soort dingen worden uit hun verband gerukt om stemmers te trekken en hebben geen ruk te maken met mensen die hun geloof/ideologie willen beleven noch met respect voor de mensen die op deze plek overleden zijn.

[ Bericht 9% gewijzigd door PaRoDiUzZ op 09-09-2010 13:44:21 ]
pi_86239855
Die toespraak gaat net zo tegenvallen als Fitna.
"Niet-wielrenners. De leegheid van die levens schokt me." - T. Krabbé
  donderdag 9 september 2010 @ 13:42:52 #51
173736 sunny16947
het kan altijd erger
pi_86239894
Geen van die leden is verantwoordelijk nee, maar het gaat om morele verantwoordelijkheid van de organisatie waartoe je behoort. Bovendien ontbreekt het dan ook aan empatisch vermogen.

Is het niet zo dat in de misbruikaffaire van priesters, weliswaar de paus zelf geen dader is, maar er wel wordt verwacht dat hij dat erkent, excuus maakt, omdat hij hoofdverantwoordelijk is?
Snooker is top!!!
pi_86240084
quote:
Op donderdag 9 september 2010 13:42 schreef sunny16947 het volgende:
Geen van die leden is verantwoordelijk nee, maar het gaat om morele verantwoordelijkheid van de organisatie waartoe je behoort. Bovendien ontbreekt het dan ook aan empatisch vermogen.

Is het niet zo dat in de misbruikaffaire van priesters, weliswaar de paus zelf geen dader is, maar er wel wordt verwacht dat hij dat erkent, excuus maakt, omdat hij hoofdverantwoordelijk is?
Van bepaalde kanten wordt dat inderdaad van de Paus verwacht. Maar ter info: hij heeft niet zijn excuses aangeboden en er waren ook zat mensen die deze beslissing goed vonden en zelfs prezen.

Van mij had de Paus ook niet per se zijn excuses aan hoeven bieden, hoewel dat niet geheel onterecht was. Het ging namelijk niet om priesters die invidueel handelden. De katholieke kerk als instituut heeft de misbruikpraktijken doelbewust in de doofpot geduwd. Daarom moest de Paus zijn excuses aanbieden, niet omdat een paar van die vieze mannetjes zich hadden vergrepen aan kinderen.
  FOK!-Schrikkelbaas donderdag 9 september 2010 @ 13:49:20 #53
862 Arcee
Look closer
pi_86240170
quote:
Op donderdag 9 september 2010 13:42 schreef marcodej het volgende:
Inderdaad, en sowieso: het is niet de eerste keer dat mr. Wheelders ergens in het buitenland een toespraak houdt.
pi_86240277
Zal wel weer met een sisser aflopen, zoals gebruikelijk :')
  donderdag 9 september 2010 @ 13:53:02 #55
173736 sunny16947
het kan altijd erger
pi_86240302
quote:
Op donderdag 9 september 2010 13:47 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Van bepaalde kanten wordt dat inderdaad van de Paus verwacht. Maar ter info: hij heeft niet zijn excuses aangeboden en er waren ook zat mensen die deze beslissing goed vonden en zelfs prezen.

Van mij had de Paus ook niet per se zijn excuses aan hoeven bieden, hoewel dat niet geheel onterecht was. Het ging namelijk niet om priesters die invidueel handelden. De katholieke kerk als instituut heeft de misbruikpraktijken doelbewust in de doofpot geduwd. Daarom moest de Paus zijn excuses aanbieden, niet omdat een paar van die vieze mannetjes zich hadden vergrepen aan kinderen.
Update: http://nos.nl/artikel/145(...)ruik-in-ierland.html

Waarbij een excuus.
Snooker is top!!!
pi_86240307
quote:
Op donderdag 9 september 2010 13:42 schreef sunny16947 het volgende:

Het verschil is dat de katholieke wereld een vertegenwoordiger heeft, de islam heeft geen hoofdimam en geen centraal orgaan vanuit waar alles geregeld word. Net zo goed als bij het totale christelijke geloof ook niet het geval is(russisch of grieks orthodoxen of nederlands hervormden zullen ook niet veel van de paus aannemen in dat opzicht).
pi_86240415
Wilders is toch al een stuk 'makker' dan eerst vind ik, dus ik verwacht niks nieuws of schokkends.
[PAINT] Wat gebeurt er bij de formaties #1 -- #2 -- #3 -- #4 -- #5 -- #6 -- #7 -- #8 -- #9 -- #10
Steun de strijd voor een indianenforum!
pi_86240443
quote:
Op donderdag 9 september 2010 13:56 schreef 08gnoT. het volgende:
Wilders is toch al een stuk 'makker' dan eerst vind ik, dus ik verwacht niks nieuws of schokkends.
Hij moet natuurlijk ook wel, anders is het toneelspel van de laatste twee weken voor niks geweest. Als hij nu ruige uitspraken gaat doen dan zal hij de reden van het mislukken zijn.
  donderdag 9 september 2010 @ 13:57:59 #59
173736 sunny16947
het kan altijd erger
pi_86240489
Maar goed dat is een oftopic discussie. De vraag is wat Wilders gaat doen.

Aangezien het eindverslag van Willink maandag wordt verwacht, gaat Wilders iig naar NY om zijn speech te houden. Ik volg het met belangstelling. Ben wel benieuwd of Cohen nog op de uitnodiging ingaat om mee te gaan :o
Snooker is top!!!
pi_86240530
quote:
Op donderdag 9 september 2010 13:53 schreef sunny16947 het volgende:

[..]

Update: http://nos.nl/artikel/145(...)ruik-in-ierland.html

Waarbij een excuus.
Moet ik mijn excuses aanbieden? (kan dat filmpje niet zien, ben op mn werk)
  donderdag 9 september 2010 @ 14:06:22 #61
173736 sunny16947
het kan altijd erger
pi_86240797
Nee hoor Koos. Geeft alleen aan dat de Paus wel degelijk excuus heeft gemaakt.
Snooker is top!!!
  donderdag 9 september 2010 @ 14:08:21 #62
173736 sunny16947
het kan altijd erger
pi_86240871
Deze uit NWS is trouwens wel leuk.

Snooker is top!!!
pi_86241085
quote:
Op donderdag 9 september 2010 14:06 schreef sunny16947 het volgende:
Nee hoor Koos. Geeft alleen aan dat de Paus wel degelijk excuus heeft gemaakt.
Goed voor hem, en nu? Het is en blijft een compleet andere kwestie. De katholieke kerk is een orgaan die bewust zaken in de doofpot heeft gestopt. De Paus staat aan het hoofd van de kerk. Dan valt er dus wat voor te zeggen dat hij zijn excuses aanbiedt.
pi_86241190
quote:
Op donderdag 9 september 2010 14:08 schreef sunny16947 het volgende:
Deze uit NWS is trouwens wel leuk.

[ afbeelding ]
geinig, maar het gaat om 2 blokken verder, het idee dat je door politieke druk wilt voorkomen dat er na 9 jaar op 2 blokken van een rampplek een buurthuis komt voor mensen die, netzo als christenen of hindoes, met hun geloof bezig willen zijn heeft niks meer met de gevoelens van nabestaanden of gelovigen te maken, maar puur om ff van je te laten spreken.
  donderdag 9 september 2010 @ 14:19:48 #65
173736 sunny16947
het kan altijd erger
pi_86241277
quote:
Maar ter info: hij heeft niet zijn excuses aangeboden
Dat was jouw bewering en die heb ik weerlegt. Niks meer en niks minder. Het hoe en waarom doet verder niet ter zake.
Snooker is top!!!
  donderdag 9 september 2010 @ 14:23:53 #66
173736 sunny16947
het kan altijd erger
pi_86241425
quote:
Op donderdag 9 september 2010 14:17 schreef PaRoDiUzZ het volgende:

[..]

geinig, maar het gaat om 2 blokken verder, het idee dat je door politieke druk wilt voorkomen dat er na 9 jaar op 2 blokken van een rampplek een buurthuis komt voor mensen die, netzo als christenen of hindoes, met hun geloof bezig willen zijn heeft niks meer met de gevoelens van nabestaanden of gelovigen te maken, maar puur om ff van je te laten spreken.
Ach ja, laten we vlak naast een concentratiekamp gewoon een duits oorlogsmuseum bouwen met alle heldendaden. Is tenslotte al zo lang geleden.
Snooker is top!!!
pi_86241460
quote:
Op donderdag 9 september 2010 13:42 schreef marcodej het volgende:
Dat dus.
Honey ! Take me drunk, i am home !
pi_86241530
quote:
Op donderdag 9 september 2010 14:23 schreef sunny16947 het volgende:

[..]

Ach ja, laten we vlak naast een concentratiekamp gewoon een duits oorlogsmuseum bouwen met alle heldendaden. Is tenslotte al zo lang geleden.
Er zijn sinds WOII genoeg kerken gerestaureerd/herbouwd, terwijl deze tijdens WOII ook heulden met de nazis.

De Telegraaf was zelfs een nieuwsbron die in WOII een NSB krantje was en die word tegenwoordig toch ook door de gemmiddelde PVV stemmer gelezen.
pi_86241617
quote:
Op donderdag 9 september 2010 13:56 schreef PaRoDiUzZ het volgende:

[..]

Hij moet natuurlijk ook wel, anders is het toneelspel van de laatste twee weken voor niks geweest. Als hij nu ruige uitspraken gaat doen dan zal hij de reden van het mislukken zijn.
Sinds de verkiezingen zelf vind ik hem al vrij rustig. Misschien is zijn ruige praat juist wel het toneelspel en is dit zijn ware persoonlijkheid.
[PAINT] Wat gebeurt er bij de formaties #1 -- #2 -- #3 -- #4 -- #5 -- #6 -- #7 -- #8 -- #9 -- #10
pi_86241662
quote:
Op donderdag 9 september 2010 14:28 schreef 08gnoT. het volgende:

[..]

Sinds de verkiezingen zelf vind ik hem al vrij rustig. Misschien is zijn ruige praat juist wel het toneelspel en is dit zijn ware persoonlijkheid.
En jij gelooft ook in Sinterklaas? :')
pi_86246558
quote:
Op donderdag 9 september 2010 14:28 schreef 08gnoT. het volgende:

[..]

Ja, eigenlijk houdt hij heel veel van moslims O+
pi_86248365
quote:
Op donderdag 9 september 2010 14:17 schreef PaRoDiUzZ het volgende:

[..]

2 gebouwen verder dat is zo dichtbij als mogelijk.Zeker voor new yorkse begrippen is dat er naast.

Als er nou 200 meter van Auschwitz een centrum van gematigde neo-nazi,s komt vind jij dan ook dat dat gebouw er niet naast staat?
pi_86248856
Rutte maakt zich iig geen zorgen:

quote:
Geen zorgen Rutte om Wilders bij Ground Zero
DEN HAAG - VVD-leider Mark Rutte maakt zich geen zorgen over de speech die PVV-leider Geert Wilders zaterdag gaat houden bij Ground Zero in New York.

Rutte eet op het moment van de speech zaterdagavond bij vrienden in Rotterdam en zal geen televisie kijken.
Rutte zei dat donderdag na afloop van een nieuw onderhoud met informateur Herman Tjeenk Willink. ''We moeten er een beetje ontspannen mee omgaan'', zei Rutte over de toespraak van Wilders.

Hij wil niet elke keer dat Wilders in het openbaar spreekt ''thuis aan de tv gekluisterd'' zitten. ''Dat ga ik niet doen.''
Rutte denkt dat de speech van Wilders geen invloed gaat hebben op de kansen voor een rechts kabinet.
Bron: http://www.nu.nl/politiek(...)bij-ground-zero.html
pi_86248857
Ik denk stiekem wel dat hij een mooi genuanceerd verhaal gaat houden!
Misschien wel met een verzoenende ondertoon.... :)
pi_86248986
quote:
Op donderdag 9 september 2010 16:42 schreef Jojoke het volgende:

[..]

Ja, eigenlijk houdt hij heel veel van moslims O+
Dat bedoel ik toch niet ;) Wilders is heus wel een tegenstander van de Islam en zo, maar ik doelde op zijn geschreeuw en geblaat. Voor de verkiezingen kon ik nog wel eens lachen om zijn woordkeuzes, maar dat is nu al weer lang geleden. Ik heb hem al maanden geen woorden als theedrinkende multicultiknuffelaar uit horen slaan, of dat hij graag discrimineert. Tuurlijk blijft Wilders een moslimhater, maar ik doelde op de uitspraken zoals in dit filmpje:

donderdag 9 september 2010 @ 17:50:39 #76
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_86249048
Niets. Die gaat een lamme kuttoespraak houden, om de lieve vrede te bewaren.
Laffe huichelaar
pi_86249059
quote:
Op donderdag 9 september 2010 17:30 schreef calabash het volgende:

[..]

2 gebouwen verder dat is zo dichtbij als mogelijk.Zeker voor new yorkse begrippen is dat er naast.
[ afbeelding ]

Als er nou 200 meter van Auschwitz een centrum van gematigde neo-nazi,s komt vind jij dan ook dat dat gebouw er niet naast staat?
Dan kom je weer bij de vraag terecht of je telegraaf abbonnee mag zijn ookal was het 60 jaar geleden een foute krant en of je het zo ver zou moeten willen oprekken vanwege een ideologie die niet door de meerderheid van deze gelovigen aangehangen word.

[ Bericht 2% gewijzigd door PaRoDiUzZ op 09-09-2010 18:18:10 ]
  donderdag 9 september 2010 @ 18:06:42 #78
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_86249577
http://www.nu.nl/politiek(...)bij-ground-zero.html

Ik had niet verwacht dat Rutet iets anders zou zeggen, maar toch.. Ik blijf die strategie van "agree to disagree" bijzonder vreemd vinden..
  donderdag 9 september 2010 @ 18:12:56 #79
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_86249760
Sowieso staan ze voor de toespraak niet bij de koningin, dus kan de bom nog gemakkelijk barsten na een te grove toespraak. Aan de andere kant moet Geert zijn (radicale) geldschieters in de VS ook tevreden houden.

Wat een duivels dilemma eigenlijk voor onze blonde god
Laffe huichelaar
pi_86249813
quote:
Op donderdag 9 september 2010 17:50 schreef timmmmm het volgende:
Niets. Die gaat een lamme kuttoespraak houden, om de lieve vrede te bewaren.
Je bent wel erg doorzichtig.
pi_86249829
quote:
Als het nodig is zal Rutte ''hard afstand van nemen'' van uitspraken van Wilders.
Maar zullen er ook consequenties volgen? Ik denk het niet; Wilders herhaalt wat hij eerder in Engeland en Australië zei, er is mogelijk wat gedoe in de media, Rutte blijft rustig en de formatie gaat gewoon verder.
pi_86250180
quote:
Op donderdag 9 september 2010 18:15 schreef Sloggi het volgende:

[..]

Maar zullen er ook consequenties volgen? Ik denk het niet; Wilders herhaalt wat hij eerder in Engeland en Australië zei, er is mogelijk wat gedoe in de media, Rutte blijft rustig en de formatie gaat gewoon verder.
Ik denk niet dat Rutte zomaar afschrikt, het CDA zal er eerder moeite mee hebben. Maar ik verwacht niks heftigs.
pi_86250368
quote:
Op donderdag 9 september 2010 18:28 schreef MrBadGuy het volgende:

[..]

Ik denk niet dat Rutte zomaar afschrikt, het CDA zal er eerder moeite mee hebben. Maar ik verwacht niks heftigs.
De twee CDA'ers die sowieso al twijfelen gaan helemaal tegen stemmen als Wilders weer zijn grote anti-Islam bek opentrekt in New York. Daar kun je gerustop rekenen. Misschien worden het dan wel meer dan twee CDA'ers.
  donderdag 9 september 2010 @ 18:39:02 #84
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_86250531
quote:
Op donderdag 9 september 2010 18:34 schreef WilburQuant het volgende:

[..]

De twee CDA'ers die sowieso al twijfelen gaan helemaal tegen stemmen als Wilders weer zijn grote anti-Islam bek opentrekt in New York. Daar kun je gerustop rekenen. Misschien worden het dan wel meer dan twee CDA'ers.
Ik vrees dat dat "wishfull thinking" is.. Al hoop ik er stiekem ook een beetje op..
Aan de andere kant: laat ze nou maar regeren, anders wordt er uit misplaatse verongelijktheid de volgende keer nog meer op ze gestemd..

Zou me al niet verbazen als GW er volgende maand hopen kiezers bijkrijgt: het strafproces wordt dan gehouden.. Hopen mensen zijn van mening dat het zooooo onterecht is dat hij wordt vervolgd...
  donderdag 9 september 2010 @ 18:43:34 #85
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_86250694
Hero laat trouwens ook weer van zich horen (twitter):

HeroBrinkman net is getekend voor 1,6 miljard aan Antillen. goh wat waren ze blij, curacao gelijk hogere pensioenen geregeld. corrupte bende!
pi_86250700
quote:
Op donderdag 9 september 2010 18:39 schreef Whiskers2009 het volgende:

[..]

Ik vrees dat dat "wishfull thinking" is.. Al hoop ik er stiekum ook een beetje op..
Ik neem aan dat die twee CDA'ers nu ook al van plan zijn tegen te stemmen. Dus als Wilders van leer trekt in NY zullen ze dat helemaal doen. En daarna is er ook nog het CDA congres. Verder zullen ze ook de nieuwste peilingen zien en ook dat zal niet voor blijdschap zorgen. Ze zullen toch wel eens door krijgen dat ze een verkeerde koers zijn ingeslagen.
pi_86250846
Wilders kan geen genuanceerd verhaal houden in New York omdat hij daar voor zijn internationale vrienden staat die niets minder van hem verwachten dan minstens het gebruikelijke (en gegeven de plek en datum liefst een schep meer). Als hij echt voor het kabinet kiest blijft hij thuis, maar daar is hij natuurlijk teveel celebrity voor, no way dat hij de spotlights aan zich voorbij laat gaan.
pi_86250849
quote:
Op donderdag 9 september 2010 17:30 schreef calabash het volgende:

[..]

[ afbeelding ]

Gematigde neo-nazi's? Wat moet ik mij daar bij voorstellen? Leuk ook voor die mensen dat je hen vergelijkt met neo-nazi's :')
  donderdag 9 september 2010 @ 18:49:17 #89
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_86250886
quote:
Op donderdag 9 september 2010 18:48 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Gematigde neo-nazi's? Wat moet ik mij daar bij voorstellen? Leuk ook voor die mensen dat je hen vergelijkt met neo-nazi's :')
Sinds wanner is 2 gebouwens trouwens gelijk aan twee blokken??
pi_86250927
quote:
Op donderdag 9 september 2010 18:48 schreef AlexanderDeGrote het volgende:
Wilders kan geen genuanceerd verhaal houden in New York omdat hij daar voor zijn internationale vrienden staat die niets minder van hem verwachten dan minstens het gebruikelijke (en gegeven de plek en datum liefst een schep meer). Als hij echt voor het kabinet kiest blijft hij thuis, maar daar is hij natuurlijk teveel celebrity voor, no way dat hij de spotlights aan zich voorbij laat gaan.
Ik ben er echt van overtuigd, en zou ook werkelijk teleurgesteld in hem zijn, dat hij een mooi genuanceerd en redelijke realistisch verhaal naar voren brengt.
Hij staat als politici nu in een situatie waarbij hij het vertrouwen terug moet winnen van een hoop partijen.... dat gaat hij echt niet verspelen door zomaar iets te roepen!
  donderdag 9 september 2010 @ 18:53:41 #91
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_86251040
quote:
Op donderdag 9 september 2010 18:50 schreef horned_reaper het volgende:

[..]

Ik ben er echt van overtuigd, en zou ook werkelijk teleurgesteld in hem zijn, dat hij een mooi genuanceerd en redelijke realistisch verhaal naar voren brengt.
Hij staat als politici nu in een situatie waarbij hij het vertrouwen terug moet winnen van een hoop partijen.... dat gaat hij echt niet verspelen door zomaar iets te roepen!
Genuanceerd wordt hij echt zo snel niet...
Iets minder heftig zou kunnen..
MAAR: hij heeft sowieso een "probleem":
- "gematigde speech": Pam Geller en zijn andere Amerikaanse vriendjes (lees: fondsenwervers en geldschieters) zijn teleurgesteld;
- "heftige speech": mogelijke formatiegevolgen in NL.

;)
pi_86251134
quote:
Op donderdag 9 september 2010 18:53 schreef Whiskers2009 het volgende:

[..]

Genuanceerd wordt hij echt zo snel niet...
Iets minder heftig zou kunnen..
MAAR: hij heeft sowieso een "probleem":
- "gematigde speech": Pam Geller en zijn andere Amerikaanse vriendjes (lees: fondsenwervers en geldschieters) zijn teleurgesteld;
- "heftige speech": mogelijke formatiegevolgen in NL.

;)
Hij heeft nog een mogelijkheid.

"Een verhelderende, genuanceerde en realistische toespraak die zowel voldoening weet te brengen bij Pam Geller etc. als de Nederlandse politiek gerust kan stellen."

Door het gebruik van de juiste woorden, een correcte manier van taalgebruik en de juiste punten aanstippen zou hij voor beide partijen erg sterk uit de hoek kunnen komen. En dit kan Wilder ook heus wel.... echter zal het eens tijd worden dat hij dit laat zien!
  donderdag 9 september 2010 @ 18:57:36 #93
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_86251180
quote:
Op donderdag 9 september 2010 18:55 schreef horned_reaper het volgende:

[..]

"Een verhelderende, genuanceerde en realistische toespraak die zowel voldoening weet te brengen bij Pam Geller etc. als de Nederlandse politiek gerust kan stellen."

Door het gebruik van de juiste woorden, een correcte manier van taalgebruik en de juiste punten aanstippen zou hij voor beide partijen erg sterk uit de hoek kunnen komen. En dit kan Wilder ook heus wel.... echter zal het eens tijd worden dat hij dit laat zien!
Nee hoor, Pam Geller c.s. gaan dan ZWAAR teleurgesteld zijn..
pi_86251287
quote:
Op donderdag 9 september 2010 18:48 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Jep, daar werden even alle gewone moslims vergeleken met gematigde neo-nazi's :X
pi_86252019
quote:
Op donderdag 9 september 2010 18:55 schreef horned_reaper het volgende:

[..]

Na die keer in Londen dat hij zichzelf vergeleek met Churchill en zijn missie om het Westen te redden, lijkt me dat sterk. De man is gewoon geen rationeel denkende politicus (hoewel hij wel veel strategisch inzicht heeft) maar iemand met een missie en mogelijk zelfs met een messias-waan.
  donderdag 9 september 2010 @ 19:36:59 #96
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_86252459
Het wordt "iets heel moois"volgens GW, die overigens vindt dat er in de formatie nog veel knopen doorgehakt moeten worden..
http://nos.nl/tekst/183859-wildersnog-veel-knopen-doorhakken.html
  vrijdag 10 september 2010 @ 14:14:09 #97
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_86277553
  vrijdag 10 september 2010 @ 15:07:57 #98
52811 DustPuppy
The North Remembers
pi_86279531
quote:
"Don't try to be a great man, just be a man and let history make its own judgement."

Ik heb zo het idee dat de geschiedenis die vergelijking hierboven niet zal gaan maken.
"The north remembers, Lord Davos. The north remembers, and the mummer’s farce is almost done.”
  vrijdag 10 september 2010 @ 15:25:49 #99
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_86280133
Ik denk dat het wel mee gaat vallen. Hij zal best scherp zijn, maar het zal wel meevallen denk ik.
Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
Komakie: "Van sneeuwballen gooien komt boemsen!"
Shaun Farmer: "That's gnarly"
pi_86283827
quote:
Op vrijdag 10 september 2010 15:25 schreef Komakie het volgende:
Ik denk dat het wel mee gaat vallen. Hij zal best scherp zijn, maar het zal wel meevallen denk ik.
Het maakt geen ruk uit, CDA en VVD gaan toch wel met hem in zee, wat hij ook roept en als hij stout is roept Maxime "foei" en zit 5 minuten later weer gezellig aan tafel met Wilders.
  vrijdag 10 september 2010 @ 19:12:42 #101
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_86288182
_O-
quote:
Op vrijdag 10 september 2010 17:06 schreef Tijger_m het volgende:

[..]

Het maakt geen ruk uit, CDA en VVD gaan toch wel met hem in zee, wat hij ook roept en als hij stout is roept Maxime "foei" en zit 5 minuten later weer gezellig aan tafel met Wilders.
Daar gaat het niet om.
Ik denk dat Wilders ook wel begrijpt dat hij bepaalde gedragsvormen bij de leider van een land hoort.
Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
Komakie: "Van sneeuwballen gooien komt boemsen!"
Shaun Farmer: "That's gnarly"
pi_86294010
quote:
Op vrijdag 10 september 2010 19:12 schreef Komakie het volgende:
_O-
[..]

Daar gaat het niet om.
Ik denk dat Wilders ook wel begrijpt dat hij bepaalde gedragsvormen bij de leider van een land hoort.
Wilders weet dat dondersgoed maar Wilders weet ook dat hij zijn zetels heeft gekregen door zich als een stier in de porseleinkast te gedragen.
Bovendien zullen zijn geldschieters geen ander geluid accepteren, de blaatschapen in Nederland slikken sowieso alles dus die tellen niet.
pi_86304225
edit
pi_86305821
Hoe laat is de speech,, 21:00 uur is de speech, waar is deze te volgen?

[ Bericht 24% gewijzigd door Compatibel op 11-09-2010 08:55:53 ]
"When Jesus promised us the resurrection of the dead....I thought he had something a little different in mind."
pi_86307831
quote:
Op zaterdag 11 september 2010 08:27 schreef Compatibel het volgende:
volgens mij te volgen via Politiek24
pi_86309654
De popcorn was uitverkocht bij de Appie. :{.
I´m back.
pi_86309785
quote:
Op zaterdag 11 september 2010 08:27 schreef Compatibel het volgende:
De speech is toch 's morgens in New York? Dus dan is het hier omstreeks 3 uur vanmiddag.
pi_86310589
Spannend, al verwacht ik nog steeds niks heftigs :)
pi_86311848
quote:
Op zaterdag 11 september 2010 12:37 schreef WilburQuant het volgende:

[..]

De speech is toch 's morgens in New York? Dus dan is het hier omstreeks 3 uur vanmiddag.
Van nu.nl:

"Toespraak

PVV-leider Geert Wilders houdt tijdens de bijeenkomst van de tegenstanders, die rond 15.00 uur (21.00 uur Nederlandse tijd) begint, een toespraak.

De zaterdag begint echter met de officiële herdenking van de meer dan 2700 slachtoffers van de aanslag in New York, waarbij terroristen passagiersvliegtuigen kaapten en in de twee grootste WTC-torens vlogen."
"When Jesus promised us the resurrection of the dead....I thought he had something a little different in mind."
pi_86312145
Wilders is een eikel.
pi_86312723
quote:
Op zaterdag 11 september 2010 13:56 schreef KoosVogels het volgende:
Wilders is een eikel.
Jouw toevoegingen op dit Forum zijn anders een stuk gematigder als de uitspraken van Wilders.... :N
pi_86314599
quote:
Op zaterdag 11 september 2010 14:14 schreef horned_reaper het volgende:

[..]

Jouw toevoegingen op dit Forum zijn anders een stuk gematigder als de uitspraken van Wilders.... :N
Koos staat nu al te schuimbekken. Wilders zou alleen maar om hem kunnen lachen.
Op zondag 6 mei 2012 16:24 schreef Tamashii het volgende:
Dat kan niet. Dit stond in de Volkskrant. :'(
pi_86315898
Lijkt me tof als Wilders een soort toespraak houdt als die leraar in de film "The Wave".

Dat hij alles maar alsof deed om ons een lesje te leren. Hoe dom en kortzichtig we wel niet zijn dat we hem zo ver hebben gebracht en gesteund.
Roses are grey. Violets are grey. I am a dog.
pi_86315941
quote:
Op zaterdag 11 september 2010 13:47 schreef Compatibel het volgende:

[..]

Van nu.nl:

"Toespraak

PVV-leider Geert Wilders houdt tijdens de bijeenkomst van de tegenstanders, die rond 15.00 uur (21.00 uur Nederlandse tijd) begint, een toespraak.

De zaterdag begint echter met de officiële herdenking van de meer dan 2700 slachtoffers van de aanslag in New York, waarbij terroristen passagiersvliegtuigen kaapten en in de twee grootste WTC-torens vlogen."
Gaat deze wannabe-Churchill speech live uitgezonden worden?

Kijk sowieso beter naar die Belgische tennis MILF, ook in NYC trouwens.
pi_86315959
quote:
Op zaterdag 11 september 2010 16:14 schreef Klaudias het volgende:
Lijkt me tof als Wilders een soort toespraak houdt als die leraar in de film "The Wave".

Dat hij alles maar alsof deed om ons een lesje te leren. Hoe dom en kortzichtig we wel niet zijn dat we hem zo ver hebben gebracht en gesteund.
Dat zou geniaal zijn idd.
  zaterdag 11 september 2010 @ 16:52:40 #116
237554 Holograph
Compay Segundo
pi_86316801
quote:
Op zaterdag 11 september 2010 16:14 schreef Klaudias het volgende:

Ja, massa indoctrinatie :'), wilde die leraar uit de film niet Hitler nadoen om te kijken of massa-indoctrinatie werkt?
pi_86316887
quote:
Op zaterdag 11 september 2010 15:23 schreef Cerbie het volgende:

[..]

Koos staat nu al te schuimbekken. Wilders zou alleen maar om hem kunnen lachen.
Koos ligt op de bank gare films te kijken met een katertje. Dus nee, echt drukmaken om Wilders kan ik mij niet. Hoop eerlijk gezegd juist dat hij alle registers opentrekt.
  zaterdag 11 september 2010 @ 17:01:27 #118
66444 Lord_Vetinari
Si non confectus non reficiat
pi_86317032
Zeg, ik ben net terug van vakantie, dus ben het contact een beetje kwijt, maar begrijp ik nu goed, dat ondanks het feit dat Wilders (volgens de Frankfurter Allgemeine) vorige week de formatie heeft stopgezet omdat er CDA dissidenten waren en toen gevraagd heeft om de onderhandelingen weer te starten, hij toch met zijn muil in NY is gaan zitten? En dat moet dan mede-verantwoordelijkheid gaan dragen voor het besturen van dit land???
De pessimist ziet het duister in de tunnel
De optimist ziet het licht aan het eind van de tunnel
De realist ziet de trein komen
De machinist ziet drie idioten in het spoor staan....
pi_86318489
quote:
Op zaterdag 11 september 2010 17:01 schreef Lord_Vetinari het volgende:
Zeg, ik ben net terug van vakantie, dus ben het contact een beetje kwijt, maar begrijp ik nu goed, dat ondanks het feit dat Wilders (volgens de Frankfurter Allgemeine) vorige week de formatie heeft stopgezet omdat er CDA dissidenten waren en toen gevraagd heeft om de onderhandelingen weer te starten, hij toch met zijn muil in NY is gaan zitten? En dat moet dan mede-verantwoordelijkheid gaan dragen voor het besturen van dit land???
Het zit wel allemaal iets genuanceerder in elkaar als jij het brengt ;)
pi_86318507
quote:
Op zaterdag 11 september 2010 16:56 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Koos ligt op de bank gare films te kijken met een katertje. Dus nee, echt drukmaken om Wilders kan ik mij niet. Hoop eerlijk gezegd juist dat hij alle registers opentrekt.
Misschien vindt Maxime dat juist wel opwindend :Y)
pi_86318608
Is het live te volgen op tv/internet?
#winning
pi_86318727
quote:
Op zaterdag 11 september 2010 18:03 schreef Tware het volgende:
Is het live te volgen op tv/internet?
http://www.rtl.nl/(/actueel/rtlnieuws/binnenland/)/components/actueel/rtlnieuws/2010/09_september/11/binnenland/livestream-wilders-speech.xml

;)
  zaterdag 11 september 2010 @ 18:39:32 #123
66444 Lord_Vetinari
Si non confectus non reficiat
pi_86319472
quote:
Op zaterdag 11 september 2010 17:58 schreef horned_reaper het volgende:

[..]

Het zit wel allemaal iets genuanceerder in elkaar als jij het brengt ;)
Verlicht me, zou ik zeggen.
De pessimist ziet het duister in de tunnel
De optimist ziet het licht aan het eind van de tunnel
De realist ziet de trein komen
De machinist ziet drie idioten in het spoor staan....
pi_86319811
De man gaat zo indimmen, ineens geen Koran verbranden meer, ineens geen hoofddoekjesverbod meer, vuile smerige rat van een man is het....
pi_86319906
quote:
Op zaterdag 11 september 2010 18:54 schreef Lamon. het volgende:
De man gaat zo indimmen, ineens geen Koran verbranden meer, ineens geen hoofddoekjesverbod meer, vuile smerige rat van een man is het....
Ben ik het niet mee eens.... hij is geen vuilere of smerigere rat als andere politici.

Het verschil is alleen: Wilders zegt eerst wat hij denkt.... en probeert achteraf alles te nuanceren omdat hij kansen begint te zien.
Andere politici proberen hun hele leven al zo genuanceerd mogelijk over te komen met de hoop een plekje in de tweede kamer te bemachtigen en hebben om die reden nog nooit gezegd wat ze echt denken.

;)
pi_86320631
quote:
Op zaterdag 11 september 2010 18:57 schreef horned_reaper het volgende:

[..]

Ben ik het niet mee eens.... hij is geen vuilere of smerigere rat als andere politici.

Het verschil is alleen: Wilders zegt eerst wat hij denkt.... en probeert achteraf alles te nuanceren omdat hij kansen begint te zien.
Andere politici proberen hun hele leven al zo genuanceerd mogelijk over te komen met de hoop een plekje in de tweede kamer te bemachtigen en hebben om die reden nog nooit gezegd wat ze echt denken.

;)
Als politicus behoor je een volk te vertegenwoordigen, en al doet bijna geen enkele politicus dat meer, Wilders is mentaal instabiel geworden door al de bedreigingen op zijn persoon, en blijft mensen beinvloeden in negatieve zin, maar heeft zelf ernstige waandenkbeelden.
Nu gaat hij nuanceren omdat hij nog steeds denkt dat alle middelen geoorloofd zijn om zijn persoonlijke Fatwa te behouden en later alsnog over te brengen.

Ik ben geen fan van mensen die macht willen, maar mensen die macht willen via enkel negatieve boodschappen zijn nog veel erger.

Misschien is "vuile rat" ongepast, eigenlijk is het gewoon een geestelijk instabiel persoon, die zijn ongeluk en haat wil delen met zoveel mogelijk mensen, en hij lijdt ook aan een ernstige vorm van zelfoverschatting.
pi_86322712
quote:
Op zaterdag 11 september 2010 18:57 schreef horned_reaper het volgende:

[..]

;)
edit; verkeerd.

[ Bericht 6% gewijzigd door Compatibel op 11-09-2010 20:49:29 ]
pi_86322745
Zo, ik zit er alvast klaar voor :)
pi_86322919
Net zoals bij Fitna: iedereen maakt zich druk, Gekke Geert krijgt aandacht en uiteindelijk is het een tam, waardeloos stukje theater.
pi_86323078
RTL4 toch? :@
  zaterdag 11 september 2010 @ 20:51:39 #131
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_86323132
quote:
Op zaterdag 11 september 2010 20:50 schreef Cerbie het volgende:
RTL4 toch? :@
Volgens mij wel, al zie ik het niet in de programmering...
pi_86323140
Hier moet het zo iig komen, geen idee of het ook live op tv komt :)
  zaterdag 11 september 2010 @ 20:52:45 #133
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_86323175
Volgens RTL komt het op de site:
http://www.rtl.nl/(/actueel/rtlnieuws/binnenland/)/components/actueel/rtlnieuws/2010/09_september/11/binnenland/livestream-wilders-speech.xml
pi_86323203
Ik kan de link naar de livestream niet vinden op de rtl site?
pi_86323219
quote:
Op zaterdag 11 september 2010 20:52 schreef Whiskers2009 het volgende:
Volgens RTL komt het op de site:
Staat nog geen stream :?
pi_86323256
quote:
Op zaterdag 11 september 2010 20:53 schreef Compatibel het volgende:

[..]

Staat nog geen stream :?
Omdat die er nog niet is, zodra de stream er is komt die daar te staan :)
pi_86323366
Tweet van politiek24:

quote:
WILDERS in NEW YORK: Kans op liveverbinding met speech Wilders in New York is helaas bijzonder klein. Update volgt
http://twitter.com/politiek24
  zaterdag 11 september 2010 @ 20:58:12 #138
317039 Printerkabel
Hello darkness, my old friend
pi_86323371
Eens kijken wat Ome Geert te vertellen heeft :D
pi_86323402
http://www.rtl.nl/compone(...)rotest.avi_plain.xml

Het zijn ook wel de typische personen die daar aanwezig zijn _O-
  zaterdag 11 september 2010 @ 20:59:08 #140
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_86323405
quote:
Op zaterdag 11 september 2010 20:58 schreef MrBadGuy het volgende:
Tweet van politiek24:
[..]

http://twitter.com/politiek24
Dat is de live-verbinding van de NOS... Hoe staat het met de liveverbinding van RTL?
pi_86323456
quote:
Op zaterdag 11 september 2010 20:59 schreef Whiskers2009 het volgende:

[..]

Dat is de live-verbinding van de NOS... Hoe staat het met de liveverbinding van RTL?
Op hun website staat nog steeds dat die er komt, dus daar ga ik tot nu toe gewoon vanuit :)
pi_86323504
Hoe zou de beveiliging zijn? :@
pi_86323516
Waar zou de stream dan moeten komen?
When I get sad, I stop being sad and just be awesome instead.
  zaterdag 11 september 2010 @ 21:02:52 #144
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_86323525
quote:
Op zaterdag 11 september 2010 21:02 schreef MouzurX het volgende:
Vroeg ik me ook net af
pi_86323535
quote:
Op zaterdag 11 september 2010 21:00 schreef MrBadGuy het volgende:

[..]

Op hun website staat nog steeds dat die er komt, dus daar ga ik tot nu toe gewoon vanuit :)
Moet ik nou echt elke keer F5'en om die pagina steeds te refreshen? :')
pi_86323541
quote:
Op zaterdag 11 september 2010 21:02 schreef MrBadGuy het volgende:
Hoe zou de beveiliging zijn? :@
Vraag ik me ook af. :')
pi_86323543
http://stream.rtl.nl/rtl_insc_1

Wel een enorme baggesrtream.
pi_86323548
quote:
Op zaterdag 11 september 2010 21:02 schreef MouzurX het volgende:
Site van RTL staat het boven aan dat die komt: http://www.rtl.nl/actueel/rtlnieuws/home/
pi_86323561
quote:
Op zaterdag 11 september 2010 21:03 schreef 08gnoT. het volgende:

Zeg dat wel :D
pi_86323583
Nou beeld is enorm kut.. geluid wel normaal.
pi_86323584
quote:

Goede kwaliteit. :')
pi_86323599
Kunnen wij dat in Nederland gewoon nergens zien, of wat?
I´m back.
pi_86323606
quote:
Op zaterdag 11 september 2010 21:03 schreef Marurk het volgende:

[..]

Vraag ik me ook af. :')
Meestal zit hij in zaaltjes, dit lijkt me een stuk lastiger.
pi_86323610
quote:

Waarom die brakke kwaliteit?
  zaterdag 11 september 2010 @ 21:05:30 #155
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_86323615
quote:
Op zaterdag 11 september 2010 21:03 schreef MrBadGuy het volgende:

[..]

Site van RTL staat het boven aan dat die komt: http://www.rtl.nl/actueel/rtlnieuws/home/
Ja, DAT weet ik (zelf gepost), maar waar is die stream
pi_86323640
Hij doet het nu op de RTL site :)
  zaterdag 11 september 2010 @ 21:06:12 #157
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_86323645
quote:

Ja zowel beeld als geluid is niet super :)
pi_86323646
quote:
Op zaterdag 11 september 2010 21:05 schreef Whiskers2009 het volgende:

[..]

Ja, DAT weet ik (zelf gepost), maar waar is die stream
klik op de link, staat nu op de site :)
pi_86323648
quote:
Op zaterdag 11 september 2010 21:05 schreef Compatibel het volgende:

[..]

Waarom die brakke kwaliteit?
Je kunt het wel horen...
pi_86323659
Jer kan nu stream op site volgen .
  zaterdag 11 september 2010 @ 21:07:01 #161
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_86323676
quote:
Op zaterdag 11 september 2010 21:06 schreef MouzurX het volgende:
Jer kan nu stream op site volgen .
Linkje aub!

Laat maar: refreshen was genoeg...
pi_86323701
RTL4 stream, ik zie geen GBL.
Wat een godverdomde prutsers in Nederland.
Is CNN misschien een alternatief btw?
I´m back.
  zaterdag 11 september 2010 @ 21:08:38 #164
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_86323736
Net zo bagger...
pi_86323749
quote:
Waar is die grote blonde leider dan? Ik zie 1 of andere christendude.
I´m back.
pi_86323757
Hopelijk gaat politiek24 het zo toch oppakken, hier buffert ie als een gek.
  zaterdag 11 september 2010 @ 21:09:59 #167
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_86323781
quote:
Op zaterdag 11 september 2010 21:08 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Dat keppeltje wijst op een joodse meneer.. ;)
  zaterdag 11 september 2010 @ 21:10:19 #168
317039 Printerkabel
pi_86323791
quote:
Op zaterdag 11 september 2010 21:09 schreef MrBadGuy het volgende:
Hopelijk gaat politiek24 het zo toch oppakken, hier buffert ie als een gek.
Zie daar nog steeds een oude 2de kamer vergadering
pi_86323795
Iets beter nu.
pi_86323811
WTF is dit voor vage bidtoespraak?? Ze praten ook door elkaar.. :')
pi_86323822
Wat een gewauwel tot nu toe zeg.
pi_86323826
POlitiek24 zendt nu ook uit
pi_86323839
Ze zijn zeker bang dat hij live neergeschoten wordt dat het beeld zo slecht is :')
pi_86323849
Komt zo ook op politiek24:

Speech Wilders zometeen rechtstreeks op NOS.nl en Politiek24

http://twitter.com/ebvrNOS

edit: nu dus al :)
  zaterdag 11 september 2010 @ 21:12:11 #176
317039 Printerkabel
pi_86323850
NOS geeft nu een betere speech
pi_86323851
Wat een gelul zeg, gelovige onzin.
pi_86323858
Dit zal de befabelde christelijk-joodse traditie dan wel zijn. Mag van mij wel wat minder.
pi_86323870
Wilders spreekt rond 22.00 uur Nederlandse tijd.

Op de volkskrant website :{
pi_86323873
Idiote kutchristenen.
I´m back.
  zaterdag 11 september 2010 @ 21:12:49 #181
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_86323878
Beeld & geluid politiek 24 is prima, maar is het live of lopen ze achter??
pi_86323881
quote:
Op zaterdag 11 september 2010 21:12 schreef Printerkabel het volgende:
NOS geeft nu een betere speech
Speech is volgensmij hetzelfde :P
pi_86323893
Godver 10 uur pas, ja dan kijk ik op youtube morgen wel hoor :')
pi_86323898
quote:
Op zaterdag 11 september 2010 21:12 schreef Confetti het volgende:

Hoe kan dat nou weer?
Is hij naar achteren gezet?
I´m back.
  zaterdag 11 september 2010 @ 21:13:24 #185
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_86323899
quote:
Op zaterdag 11 september 2010 21:12 schreef Confetti het volgende:

Dan wachten we nog even :{
pi_86323901
Stream van politiek 24 is beter ^O^
  zaterdag 11 september 2010 @ 21:13:28 #187
256363 ZoKanIkHetOok
Also twitterte Zarathustra.
pi_86323905
quote:
Op zaterdag 11 september 2010 21:11 schreef FortunaHome het volgende:
POlitiek24 zendt nu ook uit
^O^
pi_86323925
quote:
O, zo te zien is dit een andere bijeenkomst ... :')

edit: zo te zien zenden ze nu politiek24 uit (eerst was het een andere stream)

[ Bericht 6% gewijzigd door Toad op 11-09-2010 21:19:52 ]
pi_86323989
quote:
Op zaterdag 11 september 2010 21:12 schreef Whiskers2009 het volgende:
Beeld & geluid politiek 24 is prima, maar is het live of lopen ze achter??
Lopen een minuutje achter.
  zaterdag 11 september 2010 @ 21:15:54 #190
256363 ZoKanIkHetOok
pi_86324002
Heerlijk, de ignorance.

NOT PUT MOSQUE ON CEMETERY!

_O-
pi_86324035
quote:
Op zaterdag 11 september 2010 21:15 schreef ZoKanIkHetOok het volgende:
Heerlijk, de ignorance.

_O-
Het wordt steeds meer aangedikt :D
  zaterdag 11 september 2010 @ 21:16:54 #192
173736 sunny16947
het kan altijd erger
pi_86324039
om 10 uur nieuwsuur op ned. 2 zal er dan wel aandacht aan besteden
Snooker is top!!!
pi_86324040
quote:
Op zaterdag 11 september 2010 21:05 schreef Ryan3 het volgende:
Kunnen wij dat in Nederland gewoon nergens zien, of wat?
Politiek 24
pi_86324044
Ik probeer niet te lachen om haar dik accent. :')
pi_86324058
quote:
Op zaterdag 11 september 2010 21:16 schreef sunny16947 het volgende:
om 10 uur nieuwsuur op ned. 2 zal er dan wel aandacht aan besteden
Ja, klopt idd.
pi_86324063
quote:
Op zaterdag 11 september 2010 21:15 schreef ZoKanIkHetOok het volgende:
Heerlijk, de ignorance.

_O-
Is ook geen goed idee, op hoeveel indianenbegraafplaatsen spookt het wel niet in Amerika? :P

Maarja, is geen begraafplaats en hij staat er ook niet op, dussuh...
pi_86324065
Die spreekster bij de vk stream is wel redelijk fanatisch iig.
I´m back.
  zaterdag 11 september 2010 @ 21:17:44 #198
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_86324075
quote:
Op zaterdag 11 september 2010 21:17 schreef waffles het volgende:
Ik probeer niet te lachen om haar dik accent. :')
Ik ook, maar 't lukt niet.

Het kan ook door de inhoud zijn waardoor ik moet :') 'en tho'.
Huilen dan.
pi_86324105
Iedereen in de vliegtuigen was moslim :o
pi_86324111
lol en nu zijn Moslims opeens een nationaliteit.
pi_86324116
quote:
Op zaterdag 11 september 2010 21:08 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

zo'n onbekende dude is de Messias ook in de USA.
  zaterdag 11 september 2010 @ 21:19:07 #202
256363 ZoKanIkHetOok
pi_86324132
"Moslims zeggen vijf keer per dag Allah Akbar.

Dat zeiden ze ook toen ze 3000 Amerikanen vermoordden."

Sterk argument ook. :')
pi_86324135
"Islam hate woman" :')
'"Nyke Daenerys Jelmāzmo hen Targārio Lentrot, hen Valyrio Uēpo ānogār iksan. Valyrio muño ēngos ñuhys issa."
  zaterdag 11 september 2010 @ 21:19:17 #204
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_86324141
Oooh echt tenenkrommend dit.
Huilen dan.
pi_86324148
Die duurt niet lang meer, en dan haak ik af.
I´m back.
pi_86324168
quote:
Op zaterdag 11 september 2010 21:19 schreef Ryan3 het volgende:
Die duurt niet lang meer, en dan haak ik af.
Ze luisterde bijna naar je :P Maar ze gaat toch door :P
----> Schumacher, je was een groot sportman! <----
pi_86324201
quote:
Op zaterdag 11 september 2010 21:19 schreef ZoKanIkHetOok het volgende:
"Moslims zeggen vijf keer per dag Allah Akbar.

Dat zeiden ze ook toen ze 3000 Amerikanen vermoordden."

Sterk argument ook. :')
Moslims vermoorden 3000 Amerikanen (inclusief ook Amerikaanse Moslims) = alle Moslims zijn terroristen
pi_86324215
Ik kijk de recap wel :')
pi_86324222
Dat bord met "Islam hates gays" dan ook, GE-WEL-DIG! :')
pi_86324223
Dit geeft een nieuwe betekenis aan het woord 'tenenkrommend' iig.
I´m back.
  zaterdag 11 september 2010 @ 21:22:14 #211
256363 ZoKanIkHetOok
pi_86324266
De talloze familie leden die VOORSTANDER zijn, worden voor het gemak even genegeerd door de dikzak. :')
pi_86324267
Goddamn, wat een stelletje gevaarlijke fascisten... De komende zes jaar worden... awesome.
pi_86324272
Wat een matig podium voor Wilders om zijn zegje te doen. Valt me toch erg tegen tot dusver.

Gelukkig hebben ze in Nederland er niet zoveel ophef om gemaakt als ten tijde van Fitna :D.
pi_86324287
quote:
Op zaterdag 11 september 2010 21:21 schreef Abstergo het volgende:
Ik hoop zo erg dat dat een meesterlijke troll is. Want al die rechtse christenen zijn nou ook niet bepaald homoknuffelaars.
pi_86324309
Ik vind het zielig voor Wilders om daartussen te moeten speechen. Echt te erg ;(
pi_86324310
Ze wisten dit natuurlijk bij de PO en wilden ons dit besparen?
I´m back.
pi_86324314
quote:
Op zaterdag 11 september 2010 21:22 schreef Citizen.Erased het volgende:
Wat een matig podium voor Wilders om zijn zegje te doen. Valt me toch erg tegen tot dusver.

Gelukkig hebben ze in Nederland er niet zoveel ophef om gemaakt als ten tijde van Fitna :D.
de campagne draaide op volle toeren inderdaad. Maar dit is matig,heel matig.
pi_86324316
quote:
Op zaterdag 11 september 2010 21:23 schreef twaalf het volgende:
Ik vind het zielig voor Wilders om daartussen te moeten speechen. Echt te erg ;(
Hij kiest er zelf voor.
  zaterdag 11 september 2010 @ 21:23:58 #219
256363 ZoKanIkHetOok
pi_86324330
quote:
Hij past er perfect tussen.
pi_86324334
quote:
Hij heeft z'n aandacht weer gehad.
pi_86324363
quote:
Ach, het komt uitgebreid op TV, daar zal ie et wel voor doen
pi_86324366
Dit gaat nog ff duren. Als ik het goed gehoord heb gaan dus 10 familieleden van slachtoffers speechen en dan nog wat ander volk en dan pas GW.
pi_86324367
:') wat een verschrikkelijke wanvertoning :')

Ik ben wel benieuwd naar Wilders maar wat de sprekers tot nu toe aan argumenten verspreiden ..... :')_!

Waarom heb ik het idee dat Wilders meer inhoud heeft dan alle sprekers tot nu toe :')
pi_86324388
quote:
In Nederland worden alleen zijn uitspraken eruit gelicht. Dus deze wanvertoning blijft het grote publiek bespaard.
pi_86324391
quote:
Op zaterdag 11 september 2010 21:24 schreef admiraal_anaal het volgende:

Ik ben wel benieuwd naar Wilders maar wat de sprekers tot nu toe aan argumenten verspreiden ..... :')_!

Waarom heb ik het idee dat Wilders meer inhoud heeft dan alle sprekers tot nu toe :')
Hij past er juist precies tussen.
pi_86324398
quote:
Alle klapjosti"s bij mekaar, dat zal Wilders ook niet geweten hebben, denk ik.
I´m back.
pi_86324404
Lets hope antwoord A:
Vol op het orgel; extremer dan ooit
'"Nyke Daenerys Jelmāzmo hen Targārio Lentrot, hen Valyrio Uēpo ānogār iksan. Valyrio muño ēngos ñuhys issa."
pi_86324416
quote:
Op zaterdag 11 september 2010 21:21 schreef Abstergo het volgende:
Krijg er altijd dit idee bij
pi_86324434
WTF dit is echt triest. 8)7
  zaterdag 11 september 2010 @ 21:27:18 #230
256363 ZoKanIkHetOok
pi_86324448
Wat een grafstem.

Nasale oor verkrachter.

"If I mispronounce your name then I apologize, or no, maybe not!"

|:(
pi_86324449
Wie is dit? Heel vervelend toontje..
pi_86324467
quote:
Op zaterdag 11 september 2010 21:26 schreef Eppie_NL het volgende:
Ik hoop dat Wilders ook op deze voet gaat speechen.
  zaterdag 11 september 2010 @ 21:27:51 #233
205222 betyar
Egyedül vagyunk
pi_86324473
quote:
Op zaterdag 11 september 2010 21:24 schreef admiraal_anaal het volgende:

Meer inhoud?? Die blonde knakker zegt heel veel maar bedoeld: het is allemaa de schuld van de moslims. Van het dreigend uitsterven van de panda tot het smelten van de poolkappen, het ligt allemaal aan de moslims....
pi_86324499
De ziekte! Wat een geluid
Patientje zeg...
pi_86324505
quote:
Op zaterdag 11 september 2010 21:27 schreef betyar het volgende:

[..]

Meer inhoud?? Die blonde knakker zegt heel veel maar bedoeld: het is allemaa de schuld van de moslims. Van het dreigend uitsterven van de panda tot het smelten van de poolkappen, het ligt allemaal aan de moslims....
Daarin brengt hij in Nederland toch al iets meer nuance. Ik verwacht dat hij op dit podium dat niet hoeft te doen, omdat het publiek dat niet gaat snappen.
  zaterdag 11 september 2010 @ 21:28:58 #236
256363 ZoKanIkHetOok
pi_86324510
Dit is hetzelfde niveau als waar Wilders op opereert, hoor? w/

Nogmaals, hij past hier perfect tussen.
pi_86324511
quote:
Op zaterdag 11 september 2010 21:27 schreef Orange_Devil het volgende:

[..]

Ik hoop dat Wilders ook op deze voet gaat speechen.
Doet hij vaker ;)
pi_86324520
Ik begrijp nu waarom Rutte niet zo gestresst was, geloof ik.
I´m back.
pi_86324523
:O

Hopelijk maakt Wilders het wel wat levendiger :Y
pi_86324528
Deze is nog erger volgens mij.
pi_86324538
quote:
Op zaterdag 11 september 2010 21:26 schreef Eppie_NL het volgende:
Is ook een locaal iets he, zelfde als je hier zo krijgen als mensen in je wijk gingen speechen over iets. Wilders is er alleen bijgehaald om het wat 'internationale uitstraling' te geven.
pi_86324545
USA USA USA :')
pi_86324553
_O-
pi_86324557
Daar komt ie.
pi_86324558
quote:
Op zaterdag 11 september 2010 21:29 schreef Ryan3 het volgende:
Ik begrijp nu waarom Rutte niet zo gestresst was, geloof ik.
Dit krijgen we in Nederland allemaal niet te zien. Alleen de woorden van Wilders zullen hier in het nieuws komen.
  zaterdag 11 september 2010 @ 21:30:14 #246
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_86324561
USA USA USA.

Hahah wat een sneue bedoening _O- .
Huilen dan.
pi_86324567
quote:
Op zaterdag 11 september 2010 21:28 schreef Citizen.Erased het volgende:

[..]

Daarin brengt hij in Nederland toch al iets meer nuance. Ik verwacht dat hij op dit podium dat niet hoeft te doen, omdat het publiek dat niet gaat snappen.
Er werd een paar minuten geleden geapplaudiseerd toen een Israelische (?) zei dat alle Moslims verantwoordelijk voor 9/11 zijn. Dus als hij daar aankomt met zijn verhaal dat hij Moslims niet haat maar de Islam wel dan gaan ze dat óf niet snappen óf boos over worden. Ga er maar aan staan Wilders.
pi_86324568
quote:
Op zaterdag 11 september 2010 21:27 schreef betyar het volgende:

[..]

Jaja blabla..... PvdA knuffelaar
pi_86324572
quote:
Op zaterdag 11 september 2010 21:30 schreef MrBadGuy het volgende:
_O-
  zaterdag 11 september 2010 @ 21:30:32 #250
256363 ZoKanIkHetOok
pi_86324576
Geert Wilders!

Our keynote speaker!
pi_86324593
Het is net een neo-nazi bijeenkomst tot nu toe...enge rednecks. :{
  zaterdag 11 september 2010 @ 21:30:59 #252
256363 ZoKanIkHetOok
pi_86324597
This man is my hero... Hert Wilders!

:D Prachtig

"Thank you, Pamela!"
  zaterdag 11 september 2010 @ 21:31:03 #253
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_86324600
quote:
Op zaterdag 11 september 2010 21:30 schreef ZoKanIkHetOok het volgende:
Geert Wilders!

Our keynote speaker!
Hey je loopt voor :( .
Huilen dan.
pi_86324613
Jullie zijn de enigen die dit kunnen tegenhouden. :') :')
pi_86324616
GERRT WILDURS
pi_86324626
Grote Blonde Leider

This man is my hero
pi_86324627
De Blonde leider is er *O*
pi_86324640
quote:
Op zaterdag 11 september 2010 21:30 schreef MrBadGuy het volgende:
:').

Wilders kan beter voorwenden dat hij misselijk is geworden.
I´m back.
pi_86324644
Here we go!
I had this song playing when Mary Ellen was born. Had her right there on the pool table, and they didn't stop the game...
  zaterdag 11 september 2010 @ 21:31:52 #260
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_86324656
I sie Girt Wilders!
Huilen dan.
  zaterdag 11 september 2010 @ 21:31:52 #261
317039 Printerkabel
pi_86324657
quote:
Op zaterdag 11 september 2010 21:31 schreef MrBadGuy het volgende:
De Blonde leider is er *O*
w/ w/ w/
pi_86324661
Daar heb je hem.... :').
I´m back.
  zaterdag 11 september 2010 @ 21:32:03 #263
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_86324669
Is begonnen!
pi_86324671
No musk here!
pi_86324678
Clowntje Peroxide :')
Hatsjoe!
pi_86324679
Meteen maar in huis vallen met een dooddoener. Volgens mij snapt hij zijn publiek niet.
  zaterdag 11 september 2010 @ 21:32:22 #267
256363 ZoKanIkHetOok
pi_86324681
Geert is wel 100 keer beter dan die and... hey!

Storing! :(
  Redactie Frontpage / Weblog zaterdag 11 september 2010 @ 21:32:22 #268
80791 crew  Paul
Winnaar 5 FOK-awards 2022
pi_86324682
quote:
Op zaterdag 11 september 2010 21:31 schreef Ryan3 het volgende:
Daar heb je hem.... :').
*O*
Winnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025
pi_86324687
Klote stream, waarom kijkt heel nederland ineens naar politiek24 ;(
pi_86324689
Beeld vast. Klote politiek24. :N
pi_86324693
Leuk accentje :P
  zaterdag 11 september 2010 @ 21:32:46 #272
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_86324696
Accentje... Hahahahahaha!
pi_86324698
"joe heerrrr..."
Hatsjoe!
  zaterdag 11 september 2010 @ 21:32:50 #274
237554 Holograph
Compay Segundo
pi_86324701
en dan stopt de streaming ermee..
pi_86324705
pi_86324711
Stream begint te kutten. :'(
  zaterdag 11 september 2010 @ 21:32:54 #277
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_86324713
Hey m'n stream doet waus :( .
Huilen dan.
pi_86324715
Grrrrr stream blijft haken :S
  zaterdag 11 september 2010 @ 21:32:57 #279
317039 Printerkabel
pi_86324718
NOOOOOOOOOOOOOO stream failt
  zaterdag 11 september 2010 @ 21:33:01 #280
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_86324721
Verdorie, stopt mijn stream ermee!!!
pi_86324731
Links complot!
pi_86324740
Twitstream werkt prima.
pi_86324747
Een aanslag :o
  zaterdag 11 september 2010 @ 21:33:32 #284
205222 betyar
Egyedül vagyunk
pi_86324757
hij doet het wee
r
pi_86324760
Heb ik nou voor niks al die anderen uitgezeten :(
  zaterdag 11 september 2010 @ 21:33:45 #287
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_86324766
quote:
Op zaterdag 11 september 2010 21:33 schreef Cerbie het volgende:
Twitstream werkt prima.
Linkje??
pi_86324768
quote:
Op zaterdag 11 september 2010 21:33 schreef MrBadGuy het volgende:
Een aanslag :o
Nee hoor.
pi_86324778
Heerlijk, dat steenkolenengels.
  zaterdag 11 september 2010 @ 21:34:04 #290
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_86324781
RTL stream werkt!
pi_86324784
Stream valt uit, half fucking nederland klikt aan... :').
I´m back.
pi_86324788
quote:
Super :)
pi_86324792
"We don't deserve"

Ga je verhuizen Geertje? :')
Hatsjoe!
pi_86324796
Argument 1:

Moslims blazen WTC op, dus Moslims moeten geen moskee bouwen. Alle Moslims zijn namelijk verantwoordelijk.
  Moderator zaterdag 11 september 2010 @ 21:34:38 #295
72712 crew  Rene
Dabadee dabadaa
pi_86324807
Politiek24 - ziggo - dood :(
 | ❤ | Triquester... | ツ Met een accént aigu
pi_86324815
Maakt niet uit wat hij gaat doen. Rutte en Verhagen hebben hun antwoord al klaar: Doorgaan.... Wij zullen doorgaan....
"Only after the last tree has been cut down, Only after the last river has been poisoned, Only after the last fish has been caught, Only then will you find that money cannot be eaten."
(Cree Indian Prophecy Quotes)
  zaterdag 11 september 2010 @ 21:34:45 #297
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_86324816
quote:
Op zaterdag 11 september 2010 21:34 schreef Abstergo het volgende:
Heerlijk, dat steenkolenengels.
Echt authentiek Engels/Amerikaans klinkt het niet nee..
Maar is te volgen ;)
  zaterdag 11 september 2010 @ 21:35:01 #298
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_86324827
Twittersream loopt hier ook te kutten.
Huilen dan.
pi_86324828
Ik verstond "to shit". Zal wel aan de stream liggen :')
Hatsjoe!
pi_86324831
Net nu de Messias spreekt :') een groot complot van de linkse PO :(
  zaterdag 11 september 2010 @ 21:35:08 #301
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_86324833
RTL stream begint ook te haperen...
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop: