Nee, hij wilde er bepaalde passages uitscheuren, toch?quote:
Klopt.quote:Op donderdag 9 september 2010 09:02 schreef DustPuppy het volgende:
[..]
Nee, hij wilde er bepaalde passages uitscheuren, toch?
Hetverraadvanlinks.nlquote:Op donderdag 9 september 2010 12:08 schreef sunny16947 het volgende:
Misschien dat hij wat dubieuze zaken blootlegt en aantoont dat het niet zo vredelievend en bruggenbouwend is als door de initiatiefnemers wordt beweerd. En dat ook nog eens met dubieuze geldtransacties en ontwikkelingsgeld.
http://www.hetverraadvanlinks.nl/GroundZero.htm
En dit kun je als een dreigement opvatten.
'Verplaatsen moskee New York risicovol'
En als een van ons Joop.nl als bron gebruikt dan buitelen de rechtsmensen over elkaar aan om de booschapper af te schieten. Maar nu komt men gvd aanschijten met het fokking verraad van linksquote:Op donderdag 9 september 2010 12:11 schreef Jud1th het volgende:
Inderdaad, vast een heel objectieve site
Gebruik zelf nooit de termen links of rechts.quote:Op donderdag 9 september 2010 12:23 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
En als een van ons Joop.nl als bron gebruikt dan buitelen de rechtsmensen over elkaar aan om de booschapper af te schieten. Maar nu komt men gvd aanschijten met het fokking verraad van links
Iets met pot en ketel iddquote:Op donderdag 9 september 2010 12:23 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
En als een van ons Joop.nl als bron gebruikt dan buitelen de rechtsmensen over elkaar aan om de booschapper af te schieten. Maar nu komt men gvd aanschijten met het fokking verraad van links
Ik heb al tig stukken gelezen over dat klote-centrum. Van voor- en tegenstanders. En weet je, het zal mij eerlijk gezegd een worst wezen wat daar wordt gebouwd. Vooral Amerikanen zouden beter moeten weten. Een land dat gvd dweept met gelijkheid voor allen. Leef en laat leven, daar ben ik voorstander van. En ja, ik heb ook een en ander gelezen over de financiering van het pand. So what? Wij weten ook niet waar Wilders zijn centen vandaan haalt, dat lijkt rechts Nederland echter niet te deren.quote:Op donderdag 9 september 2010 12:33 schreef sunny16947 het volgende:
[..]
Gebruik zelf nooit de termen links of rechts.
Het gaat mij niet om de titel, of website, maar om de inhoud met vooral de achtergrondinformatie.
Zou dan ook liever een mening lezen over de inhoud.
En Wilders ontvangt geld van dubieuze organisaties. Hij wil immers geen openheid van zaken geven. Toch deert niemand dat, of wel? En wat verwacht jij precies wat ze gaan doen in dat centrum? Al-Qaeda-strijders opleiden? Is het een trainingskamp van Bin Laden? De islamisering van de VS is een feit? Wat is er nou?quote:Op donderdag 9 september 2010 12:44 schreef sunny16947 het volgende:
Er wordt veel geroepen dat Wilders daar niets te zoeken heeft. En waar bemoeit hij zich mee etc. Maar als blijkt dat er via dubieuze financiële constructies 1 milj ontwikkelingsgeld aan wordt besteed, onder leiding van Bert Koenders, wordt het een ander verhaal. Bovendien als je de achtergrondinformatie leest van de initiatiefnemers kun je vraagtekens zetten of het allemaal wel zo vredelievend en bruggenbouwend is.
Ook wordt PVVstemmers veelal verweten dat het angsthazen zijn, hun keuze op ongefundeerde angst baseren. Maar kan het niet ook zijn dat juist de partijen van "pappen en nathouden" geregeerd worden door angst voor tegenacties.
Dat moet wel aantoonbaar zijn. Ook al geeft hij geen opening van zaken naar buiten.quote:Op donderdag 9 september 2010 12:47 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
En Wilders ontvangt geld van dubieuze organisaties. Hij wil immers geen openheid van zaken geven. Toch deert niemand dat, of wel?
Ik weet niet wat ik moet verwachten. Maar als er geldstromen uit extreme hoek komen, kun je de motieven wel in twijfel trekken.quote:En wat verwacht jij precies wat ze gaan doen in dat centrum? Al-Qaeda-strijders opleiden? Is het een trainingskamp van Bin Laden? De islamisering van de VS is een feit? Wat is er nou?
Het interesseert niemand een zak wat ze in dat centrum doen mits binnen de wet.quote:Op donderdag 9 september 2010 12:47 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
En Wilders ontvangt geld van dubieuze organisaties. Hij wil immers geen openheid van zaken geven. Toch deert niemand dat, of wel? En wat verwacht jij precies wat ze gaan doen in dat centrum? Al-Qaeda-strijders opleiden? Is het een trainingskamp van Bin Laden? De islamisering van de VS is een feit? Wat is er nou?
Wilders is niet verplicht zijn boekhouding op straat te leggen.quote:Op donderdag 9 september 2010 13:01 schreef sunny16947 het volgende:
[..]
Dat moet wel aantoonbaar zijn. Ook al geeft hij geen opening van zaken naar buiten.
Misschien omdat deze ruimte vrij is? Volgens mij is het niet eenvoudig om een gebouwen van enkele verdiepingen te vinden in New York. Die club is bovendien al jaren op zoek naar een locatie. Toen deze beschikbaar kwam, hebben ze ingezet op dit pand.quote:Ik weet niet wat ik moet verwachten. Maar als er geldstromen uit extreme hoek komen, kun je de motieven wel in twijfel trekken.
Waarom daar zo vlak bij ground zero? Er wordt geroepen het is NIET OP ground zero. Maar de plek 2 blokken verwijderd behoorde wel tot het rampgebied. Was het gebied waar de mensen achtervolgd werden door de stof en puintroep. Zelf vindt ik het nogal provocerend.
Nee Wilders hoeft het niet op straat te leggen, maar er zal zeker wel controle op zijn boekhouding zijn.quote:Op donderdag 9 september 2010 13:07 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Wilders is niet verplicht zijn boekhouding op straat te leggen.
[..]
Misschien omdat deze ruimte vrij is? Volgens mij is het niet eenvoudig om een gebouwen van enkele verdiepingen te vinden in New York. Die club is bovendien al jaren op zoek naar een locatie. Toen deze beschikbaar kwam, hebben ze ingezet op dit pand.
Provocerend? Waarom? Als ik christen was, dan was ik toch ook niet verantwoordelijk voor het gedrag van die God hates Fags club. Of voor die figuren die abortusartsen neermaaien?
Jawel hoor. Die is right on the moneyquote:Op donderdag 9 september 2010 13:16 schreef sunny16947 het volgende:
Die laatste alinea slaat nergens op.
Als het openbaar kon worden gemaakt, dan waren er toch ook niet zoveel vragen, denk je niet?quote:Op donderdag 9 september 2010 13:16 schreef sunny16947 het volgende:
[..]
Nee Wilders hoeft het niet op straat te leggen, maar er zal zeker wel controle op zijn boekhouding zijn.
Tuurlijk wel. Stel dat een abortusarts wordt neergeknald voor de deur van een kliniek door een christengek. Abortus is immers in strijd met de wil van de heer, denkt hij. Een paar jaar later wordt de kliniek gesloopt en wil de lokale kerkgemeenschap een gebedshuis bouwen op die locatie. Is er dan sprake van een provocatie van die christenen.quote:Als je ook maar enig fatsoen hebt en rekening houdt met andersdenkende konden ze dit verwachten. De hele wereld heeft met afgrijzen, ontzetting en verbijstering de ramp mogen aanschouwen. Ook al zijn zij niet verantwoordelijk voor de extremisten in hun club, wisten ze wel degelijk welke sentimenten er leefde onder de bevolking.
Die laatste alinea slaat nergens op.
Ja, maar geen van die kerkleden is toch verantwoordelijk voor de moord op die abortusarts? Wat kunnen zij daar aan doen?quote:Op donderdag 9 september 2010 13:30 schreef sunny16947 het volgende:
Als je rekening houdt met de nabestaande en de lokale bevolking en het daarom niet zou doen zou dat getuigen van fatsoen.
Als de inslag fatsoen geweest zou zijn, zou er niet zoveel ophef om geweest zijn. Het is nl niet fatsoenlijk om politieke druk uit te oefenen om vanwege een terreurdaad die 9 jaar geleden gebeurd is tegen te houden dat er bijna een kilometer verderop een gebedshuis gebouwd word.quote:Op donderdag 9 september 2010 13:30 schreef sunny16947 het volgende:
Als je rekening houdt met de nabestaande en de lokale bevolking en het daarom niet zou doen zou dat getuigen van fatsoen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |