Alle klapjosti"s bij mekaar, dat zal Wilders ook niet geweten hebben, denk ik.quote:Op zaterdag 11 september 2010 21:23 schreef twaalf het volgende:
Ik vind het zielig voor Wilders om daartussen te moeten speechen. Echt te erg
Krijg er altijd dit idee bijquote:Op zaterdag 11 september 2010 21:21 schreef Abstergo het volgende:
Dat bord met "Islam hates gays" dan ook, GE-WEL-DIG!
Meer inhoud?? Die blonde knakker zegt heel veel maar bedoeld: het is allemaa de schuld van de moslims. Van het dreigend uitsterven van de panda tot het smelten van de poolkappen, het ligt allemaal aan de moslims....quote:Op zaterdag 11 september 2010 21:24 schreef admiraal_anaal het volgende:wat een verschrikkelijke wanvertoning
Ik ben wel benieuwd naar Wilders maar wat de sprekers tot nu toe aan argumenten verspreiden ....._!
Waarom heb ik het idee dat Wilders meer inhoud heeft dan alle sprekers tot nu toe
Daarin brengt hij in Nederland toch al iets meer nuance. Ik verwacht dat hij op dit podium dat niet hoeft te doen, omdat het publiek dat niet gaat snappen.quote:Op zaterdag 11 september 2010 21:27 schreef betyar het volgende:
[..]
Meer inhoud?? Die blonde knakker zegt heel veel maar bedoeld: het is allemaa de schuld van de moslims. Van het dreigend uitsterven van de panda tot het smelten van de poolkappen, het ligt allemaal aan de moslims....
Doet hij vakerquote:Op zaterdag 11 september 2010 21:27 schreef Orange_Devil het volgende:
[..]
Ik hoop dat Wilders ook op deze voet gaat speechen.
Is ook een locaal iets he, zelfde als je hier zo krijgen als mensen in je wijk gingen speechen over iets. Wilders is er alleen bijgehaald om het wat 'internationale uitstraling' te geven.quote:
Dit krijgen we in Nederland allemaal niet te zien. Alleen de woorden van Wilders zullen hier in het nieuws komen.quote:Op zaterdag 11 september 2010 21:29 schreef Ryan3 het volgende:
Ik begrijp nu waarom Rutte niet zo gestresst was, geloof ik.
Er werd een paar minuten geleden geapplaudiseerd toen een Israelische (?) zei dat alle Moslims verantwoordelijk voor 9/11 zijn. Dus als hij daar aankomt met zijn verhaal dat hij Moslims niet haat maar de Islam wel dan gaan ze dat óf niet snappen óf boos over worden. Ga er maar aan staan Wilders.quote:Op zaterdag 11 september 2010 21:28 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Daarin brengt hij in Nederland toch al iets meer nuance. Ik verwacht dat hij op dit podium dat niet hoeft te doen, omdat het publiek dat niet gaat snappen.
Jaja blabla..... PvdA knuffelaarquote:Op zaterdag 11 september 2010 21:27 schreef betyar het volgende:
[..]
Meer inhoud?? Die blonde knakker zegt heel veel maar bedoeld: het is allemaa de schuld van de moslims. Van het dreigend uitsterven van de panda tot het smelten van de poolkappen, het ligt allemaal aan de moslims....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |