quote:Op dinsdag 7 september 2010 22:14 schreef Black-Death het volgende:
Nou het is weer portfolioweek bij Psy in Maastricht
http://wiki.fok.nl/index.php/WOpsychologiequote:Op dinsdag 7 september 2010 22:26 schreef Gestiech het volgende:
Nou bij dit topic horen dan ook wel de studenten die dit jaar gestart zijn in de TT
Ik wil eventueel wel een nieuwe ts maken ...
Ik gok erop dat je eerst rechtsboven moet aanmelden/inschrijvenquote:Op dinsdag 7 september 2010 22:53 schreef Impressie het volgende:
Ik kan de tekst in die link niet veranderen. Eerstejaars aan de UvT. /kijkt lief
Hmm.. Sluit het dan nog wel aan op je onderwijs? Want dan kun je pas december (ofzo?) aan de slag.quote:Op woensdag 8 september 2010 00:14 schreef MeloD het volgende:
Ah daar is de nieuwe
Sander, ja gelukt! Ze gaan de sollicitaties echter pas begin november bekijken :S
Vooruit, donequote:Op dinsdag 7 september 2010 22:53 schreef Impressie het volgende:
Ik kan de tekst in die link niet veranderen. Eerstejaars aan de UvT. /kijkt lief
Het is een overblijfsel van een user die daar zat en ook nog bij de uni bijvakken wilde volgens (dacht ik). Maarja, gezien hij er nu niet meer bij staat kan het inderdaad weg. Thanksquote:Op woensdag 8 september 2010 00:28 schreef Jetfly het volgende:
Fontys is HBO, right? Waarom staat het in de OP?
Faal.
Wat is dat nou weer voor gekke Henk regel? Ik mag mijn voldoendes gewoon herkansen hoor.quote:Op donderdag 9 september 2010 23:12 schreef MeloD het volgende:
Oh fuck, onvoldoendes kan je natuurlijk wel herkansen, voldoendes alleen niet
Wij ook, maar het laatste cijfer blijft staan. Heb je ge eerste keer even 7 en daarna een 6 dan telt je 6, bij je studie resultaten. Bij andere faculteiten is dat al en bij psy verschilt het nog wel eens.quote:Op vrijdag 10 september 2010 09:02 schreef Sandertje23 het volgende:
[..]
Wat is dat nou weer voor gekke Henk regel? Ik mag mijn voldoendes gewoon herkansen hoor.
Wij mogen gewoon geen voldoendes herkansen (Maastricht).quote:Op vrijdag 10 september 2010 09:02 schreef Sandertje23 het volgende:
[..]
Wat is dat nou weer voor gekke Henk regel? Ik mag mijn voldoendes gewoon herkansen hoor.
Zeker jammer, want ik wil ook cum laude slagenquote:Op vrijdag 10 september 2010 00:46 schreef Sharkdoggie het volgende:
Met cum laude mag je zeker geen tentamens herkansen. Wel jammer dat ze het hebben verhoogd naar 8,5 of hoger ipv 8,0. Het schijnt dat te veel mensen cum laude haalde met hun master,
En juist dat is een ongebruikelijke regel....quote:Op vrijdag 10 september 2010 09:02 schreef Sandertje23 het volgende:
[..]
Donders, dan voel ik me wel bevoorrechtquote:Op vrijdag 10 september 2010 19:04 schreef RobertoCarlos het volgende:
[..]
En juist dat is een ongebruikelijke regel....
Geniet er maar vanquote:Op vrijdag 10 september 2010 19:50 schreef Sandertje23 het volgende:
[..]
Donders, dan voel ik me wel bevoorrecht
quote:
Omdat je net jarig bent geweest zag ikquote:
Ooooo! Haha. Ik snap hetquote:Op vrijdag 10 september 2010 22:53 schreef Sandertje23 het volgende:
[..]
Omdat je net jarig bent geweest zag ik![]()
Ik kan niet PM'en op de iPad, want de textbox werkt daar niet
Heftige gebeurtenissen: denk aan ouders die hun kinderen geen liefde geven, hierdoor worden de kinderen eenzaam en dat heeft een aantal gevolgen etc.quote:Op zaterdag 11 september 2010 17:00 schreef MeloD het volgende:
Wat voor 'verzonnen' gebeurtenissen?
Mijn Duits is wel redelijk dus dat moet wel te doen zijn, bedankt voor de tip!
Bedoel je false memories, zoals in Amerika toen opeens veel vrouwen in hun jeugd 'door hun vader misbruikt' bleken te zijn?quote:Op zaterdag 11 september 2010 16:55 schreef FurtiveAffaire het volgende:
Voor de Psychologie studenten onder ons (ik ben er namelijk niet een) heb ik wel een goede tip. Ga eens naar de TV en zap naar de Duitse zender (meestal door de weeks) zenden zij een Psychologie's programma uit met een psychiater die bepaalde 'verzonnen' gebeurtenissen onder de loep neemt. Je leert er namelijk heel snel mee mits je goed Duits kan.
Het programma heet Zwei bei Kallwas.
Veel plezier
Alles telt mits het binnen de master diploma valt (op de cijferlijst). Maar ik ken mensen die een extra studie volgen of een extra keuzevak deden en daarmee een lager cijfer wisten te vervangen. Die kiezen dus deels welke cijfers (welke behaalde keuzevakken) ze op de cijferlijst wilden voor hun diploma.quote:Op vrijdag 10 september 2010 19:00 schreef MeloD het volgende:
[..]
Zeker jammer, want ik wil ook cum laude slagen
Weet jij toevallig of dan alleen je mastervakken tellen voor je cijfergemiddelde, of ook je keuzevakken?
ELM is inderdaad wel leuk, en herkenbaar doordat het zo voor de hand ligtquote:Op zondag 12 september 2010 15:00 schreef Gestiech het volgende:
Zo, eindelijk wat relevante informatie waarmee we nu aan de slag gaan, na een week introductie. Ben aan het lezen over het Elaboration Likelihood ModelIs op zich wel interessant, al vind ik het allemaal best voor de hand liggend...
Buh, valt wel mee hoor. Ik lees gewoon alles en maak er tijdens het lezen een samenvatting van. Tijdens de bijeenkomst wordt alle stof weer herhaald en vindt er elaboratie plaats. Als de toets er is, dan heb je een hele berg met samenvattingen. Dan begin je gewoon een week van tevoren met leren en dat zou al genoeg moeten zijn. Mocht je in week 6 ofzo het gevoel hebben dat je niet meer weet wat er in week 1 is gebeurd, dan pak je gewoon een samenvatting erbij en herhaal je alles weer. Tenminste, bij mij werpt het vruchten afquote:Op zondag 19 september 2010 20:22 schreef Gestiech het volgende:
Hoe studeren jullie nou eigenlijk? Ik heb werkelijk geen idee hoe ik het aan moet pakken. Wat ik op dit moment doe is sowieso (bijna) alles lezen, simpelweg omdat ik het interessant vind. Verder beantwoord ik de leerdoelen (PGO) en ik beantwoord wat vragen uit de boeken. Daarnaast noteer ik meestal bondig wat essentiële info, en die lees ik dan nog eens door voordat er weer een bijeenkomst is.
Toch weet ik wel zeker dat ik hiermee niet meteen alles ga onthouden. Er komt immers zoveel op je af wekelijks, dat je waarschijnlijk een boel van week 1 en 2 in week 7 en 8 van het blok alweer vergeten bent. Misschien overschat ik het allemaal hoor, maar ik ben liever op tijd met het aanpassen van mijn leerstrategie. Dus; ik ben benieuwd hoe jullie het aanpakken
Hoe presteer jij met deze techniek? Kortom: aan welke cijfers moet ik dan denken voor een tentamen?quote:Op zondag 19 september 2010 21:13 schreef SH. het volgende:
[..]
Buh, valt wel mee hoor. Ik lees gewoon alles en maak er tijdens het lezen een samenvatting van. Tijdens de bijeenkomst wordt alle stof weer herhaald en vindt er elaboratie plaats. Als de toets er is, dan heb je een hele berg met samenvattingen. Dan begin je gewoon een week van tevoren met leren en dat zou al genoeg moeten zijn. Mocht je in week 6 ofzo het gevoel hebben dat je niet meer weet wat er in week 1 is gebeurd, dan pak je gewoon een samenvatting erbij en herhaal je alles weer. Tenminste, bij mij werpt het vruchten af
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |