Is er een samenvatting van? Bij Labyrint? Had ie veel pagina's?quote:Op vrijdag 26 juni 2009 11:34 schreef Sharkdoggie het volgende:
Die moet ik ook nog doen. Had vorige keer alleen de samenvatting gelezen en 1 fout te veel.
Die toets van vandaag sloeg echt allesquote:Op vrijdag 26 juni 2009 12:50 schreef supkaa het volgende:
En nu begint dan eindelijk mijn vakantie!![]()
Zeer waarschijnlijk sluit ik mijn eerste jaar af met een 8,1 gemiddeld zonder hers
Ja nogal schandalig dat dat een toets op een universiteit isquote:Op vrijdag 26 juni 2009 18:25 schreef Black-Death het volgende:
[..]
Die toets van vandaag sloeg echt alles
Heb het nog niet gechecked. Oefenen doe ik later wel. Volgens mij waren het geen moeilijke vragen. Vragen die ik me nog kan herinneren: Wat is de eerste teken van dementie? (vergeten van recente dingen), definitie van AB (dat er geen goede definitie is die het helemaal pakt), wat kan iemand met Antisocial personality disorder niet worden (rare vraag met antwoorden als politici), redelijk wat vragen over de artikelen op BB (die heb ik nooit gelezen), kiezen van een verdedigingsmechanisme van Freud (quote:Op vrijdag 26 juni 2009 12:26 schreef warrel het volgende:
Hmm, ik zie dat de boekenbalie al gesloten is..
Maar hier en hier kan je vast meerkeuze vragen oefenen. En aangezien jij het tentamen al eens gemaakt hebt: herken je vragen?
Ik had het tentamen gemist omdat er vanaf het begin van het semester stond dat deze van 15 tot 17 zou zijn, en daarna had ik het nooit meer gecheckt
Ik heb 9 fout, netjes gehaald dusquote:Op maandag 29 juni 2009 22:52 schreef Sharkdoggie het volgende:
^ Warrel: Is het nog gelukt met AB? Ik had hem net.Bij het nakijken had ik bij de eerste rij 3 fout, tweede rij 4, toen 5 en laatste twee rijen samen 2 fout. Kreeg zowat een beroerte bij het nakijken.
(16 is grens)
Oh die minor lijkt me ook echt interessantquote:Op vrijdag 10 juli 2009 22:51 schreef MeloD het volgende:
Jeuj vakantie!
Vorig jaar alles netjes afgesloten en gehaald, dus officieel over naar het 3e jaar!
Volgend jaar drukke planning, ga sowieso de minor Human Osteoarcheology doen en een berg verdiepingsvakken. Heb er weer zin in
Ik was gelijk dinsdagochtend weggegaan, ben net terug. Heerlijk! Jammer alleen dat het samenviel met het inschrijven van de vakken en bachelorproject. Maar ook dat is goed gekomenquote:
Hmm ik weet het niet.. Heb op dit moment nog niet genoeg inzicht om te weten of ik met een minor wel genoeg keuzevakken nog richting de psychologie kan doenquote:
quote:Op zaterdag 18 juli 2009 12:23 schreef RRGJL het volgende:
TVP. Altijd leuk om in de gaten te houden. Als alles loopt zoals ik hoop begin ik in september 2010 met psychologie in Nijmegen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |