quote:Op dinsdag 7 september 2010 21:28 schreef BrandX het volgende:
dexter - Zie op
criminal minds - De 23e
NCIS - de 22e
stargate universe - De 29e
Of The Office na, die niet kan tippen aan The Office UK, helemaal eensquote:Op dinsdag 7 september 2010 21:37 schreef Klaploper het volgende:
Kan niet wachten op
• House - 20 septemper
• How I met your mother - 21 september al
• Two and a half man - 21 september
• The Office [US] - 24 september
• Family Guy - 26 september
• Dexter - 27 september
In 2011 weer.quote:Op dinsdag 7 september 2010 22:16 schreef Karina het volgende:
Weet iemand trouwens of Caprica OOIT weer begint?
On May 13, 2010, ABC renewed V for a second season which will premiere in November 2010. http://livefeed.hollywoodreporter.com/2010/05/abc-renews-v.htmlquote:
Ze stellen het steeds uit staat nu ergens voor halverwege 2011 gepland, Maar gok zelf dat we nooit wat meer van zien na zo erg lange pauze.quote:Op dinsdag 7 september 2010 22:16 schreef Karina het volgende:
Zooo jammer, goede serie. En V duurt ook nog lang zeg.quote:Op dinsdag 7 september 2010 23:14 schreef criminal_mind het volgende:
[..]
Ze stellen het steeds uit staat nu ergens voor halverwege 2011 gepland, Maar gok zelf dat we nooit wat meer van zien na zo erg lange pauze.
Heb je ook daadwerkelijk alle eps van zowel UK als US gezien. Ik heb het idee dat 9 van de 10 mensen die deze mening tentoonspreidt gewoon anderen naroept. The Office US is een briljante serie.quote:Op dinsdag 7 september 2010 22:08 schreef twiFight het volgende:
[..]
Of The Office na, die niet kan tippen aan The Office UK, helemaal eens
Hier staat wat anders: Merlin - Nieuwe serie op de BBCquote:Op dinsdag 7 september 2010 23:50 schreef DoorgestokenKaart het volgende:
[..]
Cancelled. Komt nog een soort film ofzo.
Oh, ik was in de veronderstelling dat je ik Heroes reactie quotte.quote:Op woensdag 8 september 2010 00:05 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Hier staat wat anders: Merlin - Nieuwe serie op de BBC
quote:Op woensdag 8 september 2010 00:06 schreef Thomas B. het volgende:
The Big Bang Theory ook 23 september
Dan zeg ik: WTF? Laat me raden: de kijkcijfers zakten onder de 80 miljard?quote:Op woensdag 8 september 2010 00:06 schreef DoorgestokenKaart het volgende:
[..]
Oh, ik was in de veronderstelling dat je ik Heroes reactie quotte.
Ik gebruik www.tvcountdown.comquote:Op woensdag 8 september 2010 09:21 schreef Loveless85 het volgende:
Je kan ook gewoon even je series in Myepisodes gooien
Omdat iemand met heel veel geld dat ook graag terug wil zien...quote:Op woensdag 8 september 2010 10:23 schreef Symer het volgende:
My Name is Earl - 16 september
Carnivale - 17 september
Scrubs - 21 september
Pushing Daisies - 23 september
Jericho - 23 september
Battlestar Galactica - 26 september
Lost - 29 september
24 - 17 januari
Waarom is er niet iemand met heel veel geld die dit realiteit kan maken?
En dat zal altijd zo blijven.quote:Op woensdag 8 september 2010 12:01 schreef Sorella het volgende:
Ik heb me altijd afgevraagd met carnivale waar het eigenlijk echt omging en hoe het af zou lopen.
Ja klopt, lastig vol te houden, maar ik ga het dit jaar misschien wel doen. Ik heb de serie vorig jaar zomer ontdekt en ik was ongeveer tegelijk met het einde van seizoen 4 klaar, dus ik heb niet steeds een week moeten wachten...quote:Op woensdag 8 september 2010 15:48 schreef bijdehand het volgende:
Dexter is echt zo'n serie om een heel jaar niet te volgen en dan in een keer alles kijken
Dat vind ik trouwens van een hoop series. Ik heb van Battlestar Galactica de eerste 3 seizoenen in 1 keer gekeken en zat er helemaal in. Het laatste seizon dus per week gekeken en dan zit je er toch minder in.quote:Op woensdag 8 september 2010 15:48 schreef bijdehand het volgende:
Dexter is echt zo'n serie om een heel jaar niet te volgen en dan in een keer alles kijken
Begint nu 5 oktober dit jaar weer is ze hebben het wat terug geschoven.quote:Op dinsdag 7 september 2010 22:16 schreef Karina het volgende:
Scrubs had zijn houdbaarheidsdatum allang overschreden. De re-start maakte dat pijnlijk duidelijk. Pushing Daisies mag dan wel weer terugkomen.quote:Op woensdag 8 september 2010 10:23 schreef Symer het volgende:
Scrubs - 21 september
Pushing Daisies - 23 september
Waarom is er niet iemand met heel veel geld die dit realiteit kan maken?
Ze hadden gewoon op oude voet moeten doorgaan. Van die restart waar de helft ineens leraar is en de andere helft verdwenen heb ik maar 2 afleveringen gekeken.quote:Op vrijdag 10 september 2010 07:48 schreef Lod het volgende:
[..]
Scrubs had zijn houdbaarheidsdatum allang overschreden. De re-start maakte dat pijnlijk duidelijk. Pushing Daisies mag dan wel weer terugkomen.
Serieus?quote:Op vrijdag 10 september 2010 11:16 schreef The_Chosen_1 het volgende:
Ik wil Heroes weer zien!!!Maar nergens staat waar het nieuwe seizoen begint.
Fixedquote:Op vrijdag 10 september 2010 17:31 schreef mrdjey het volgende:
niet.
p.s link naar chuck topic klopt niet.
Hoezo vind ik dat soort dingen niet als ik naar de site van bbc/heroes ga.quote:Op vrijdag 10 september 2010 18:50 schreef Tegan het volgende:
[..]
Serieus?
http://weblogs.variety.co(...)-out-for-heroes.html
Ongelofelijke bazenseriequote:Op dinsdag 7 september 2010 21:25 schreef PiRANiA het volgende:
We kunnen weer gaan aftellen![]()
[*] 17 september - It's always sunny in Philadelphia - It's Always Sunny in Philadelphia
Niet in 2011, maar in 2010 al:quote:Op dinsdag 7 september 2010 22:16 schreef Karina het volgende:
Wikipedia is your friend. Daar staat meestal als eerste als iets gecanceled is of de datum als iets weer begint.quote:Op zaterdag 11 september 2010 18:40 schreef The_Chosen_1 het volgende:
[..]
Hoezo vind ik dat soort dingen niet als ik naar de site van bbc/heroes ga.Nu heb ik een half jaar in afwachting geleefd en nu heb ik een half jaar nodig om dit te verwerken.
Ik check meestal tvrage.comquote:Op zaterdag 11 september 2010 20:31 schreef Tegan het volgende:
[..]
Wikipedia is your friend. Daar staat meestal als eerste als iets gecanceled is of de datum als iets weer begint.
Uh ik dacht dat er geen nieuw seizoen meer zou komen! En goed nieuws over Caprica ook! Eerst lezen Karinaquote:Op vrijdag 10 september 2010 18:50 schreef Tegan het volgende:
[..]
Serieus?
http://weblogs.variety.co(...)-out-for-heroes.html
ER is afgelopen week alweer begonnen met een heftige aflevering.quote:Op woensdag 8 september 2010 09:53 schreef Crientj het volgende:
ER mag heel snel weer beginnen.
NCIS & House ook ;D
Waarom wordt Julie Benz genoemd? Aub niet in de gedachte van Dexter.quote:Op vrijdag 17 september 2010 20:58 schreef Stirner het volgende:
quote:Op vrijdag 17 september 2010 21:21 schreef Adelante het volgende:
The Mentalist en Castle komen ook weer
Ze worden op maandag uitgezonden dus dinsdag nacht te downloaden, en 4 was vorige week al uitgezondenquote:Op zondag 19 september 2010 16:23 schreef boem-dikkie het volgende:
Weeds is ook weer bezig. Alleen die zijn halverwege augustus begonnen met hun nieuwe seizoen. Volgens mij is vanavond S06E04 op tv in US. Dus morgenochtend nieuwe aflevering!
Meen je niet!? Nice.quote:Op maandag 20 september 2010 02:48 schreef criminal_mind het volgende:
[..]
Ze worden op maandag uitgezonden dus dinsdag nacht te downloaden, en 4 was vorige week al uitgezonden
Lokale tijd = morgenochtend vroeg, rond 3:00quote:Op maandag 20 september 2010 11:13 schreef davo1979 het volgende:
Vanavond word house weer uitgezonden in america.
http://myepisodes.com -> aanmelden -> shows selecteren -> calendar bookmarkenquote:Op maandag 20 september 2010 23:38 schreef clumsy_clown het volgende:
Heeft iemand een mooi calenderoverzicht van series? Ik gebruikte gewoon de calenderoptie van tvtorrents, maar die voelen ineens de behoefte de hele layout te verneuken, en de nieuwste series staan er niet op.
De engelse is echt veel beter, vooral de baas en de kantoorslijmbal/gek worden echt veel beter neergezet.quote:Op dinsdag 7 september 2010 23:48 schreef DoorgestokenKaart het volgende:
[..]
Heb je ook daadwerkelijk alle eps van zowel UK als US gezien. Ik heb het idee dat 9 van de 10 mensen die deze mening tentoonspreidt gewoon anderen naroept. The Office US is een briljante serie.
Ik vond de Engelse echt niet grappig. En Dwight vind ik echt een van de betere personages in een TV-serie ooit.quote:Op woensdag 22 september 2010 18:12 schreef AgeEll het volgende:
[..]
De engelse is echt veel beter, vooral de baas en de kantoorslijmbal/gek worden echt veel beter neergezet.
Geen ideequote:Op donderdag 23 september 2010 11:15 schreef Thomas B. het volgende:
Komen er trouwens nog nieuwe series die eventueel de moeite waard zijn?
Zojuist The Whole Truth gekeken. Best wel de moeite waardquote:Op donderdag 23 september 2010 11:15 schreef Thomas B. het volgende:
Komen er trouwens nog nieuwe series die eventueel de moeite waard zijn?
Wat is het voor serie? Waar lijkt het op?quote:Op zondag 26 september 2010 12:20 schreef Thomas B. het volgende:
Gisteren pilot van Outsourced gezien... wel een aanradertje!
www.bierdopje.com vind ik het fijnst, krijg je een persoonlijke kalender en kan je bijhouden wat je hebt en wat je gezien hebt.quote:Op maandag 20 september 2010 23:38 schreef clumsy_clown het volgende:
Heeft iemand een mooi calenderoverzicht van series? Ik gebruikte gewoon de calenderoptie van tvtorrents, maar die voelen ineens de behoefte de hele layout te verneuken, en de nieuwste series staan er niet op.
Een comedyserie over een Amerikaan die in India een callcenter moet opstarten met een stel nitwits als werknemers. Het lijkt gewoon op een standaard comedy... kan niet echt een vergelijking bedenken eik. Maar het is die 20 minuten wel waardquote:Op zondag 26 september 2010 12:21 schreef PiRANiA het volgende:
[..]
Wat is het voor serie? Waar lijkt het op?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |