Alweer iets waar ik van houquote:Op woensdag 9 juni 2010 00:20 schreef Jill-RMC het volgende:
Pfff 8 epi's in 2 dagen bijgekeken. Net5 ging herhalen dus leek me het perfecte moment om op de downloads over te stappen.
Was wel intriged by deze opmerking:
Belly: Hello Peter, I'm William Bell. Haven't seen you in many years. You're holding up better than I would have thought.
Peter: What's a little universe hopping between friends..
Belly: That's not what I ment.
Is dit a. erg grappig omdat ie doelt op dat ie het uithoud met Walter. Of b. Belly heeft wat geflikt met Peter, het blijft toch Fringe.
Ow en ff een meisjesopmerking:
for the "you belong with me" en de kiss. Maar seriously hoe nochalant kan je erbij staan, hand in zn zak and all. Zal wel weer door een man zijn geregisseerd
Uit een ander topic waarin ik al een beetje aan het zeuren was over de functies in de mobiele layout.quote:Op woensdag 9 juni 2010 01:28 schreef Tim86 het volgende:
jammer dat die tvp shit nog niet werkt op mobiel
Ben benieuwd hoe lang dat nog gaat duren en ik hoop dat ze de nieuwe functies daarin meenemen.quote:Op zondag 16 mei 2010 22:56 schreef GlowMouse het volgende:
er wordt al aan een nieuwe mobiele lay-out gewerkt, alleen die is niet zomaar af
thanksquote:Op woensdag 9 juni 2010 01:33 schreef Crutch het volgende:
[..]
Uit een ander topic waarin ik al een beetje aan het zeuren was over de functies in de mobiele layout.
[..]
Ben benieuwd hoe lang dat nog gaat duren en ik hoop dat ze de nieuwe functies daarin meenemen.
301: TBA - Sep 16, 2010 (Season 3 Premiere)quote:Op woensdag 9 juni 2010 10:07 schreef PPL het volgende:
Al bekend wanneer SO3E01 op de buis komt?
Ik kom niet verder dan 'najaar 2010'.
quote:Op woensdag 9 juni 2010 10:19 schreef Tha_Bartman het volgende:
[..]
301: TBA - Sep 16, 2010 (Season 3 Premiere)
Bron: Fringepedia
Ja, dat dacht ik dus eerst ook. Vond het echt een hele grappige opmerking. Maar toen ik die scene nog eens bekeek....er kan echt geen glimlachje vanaf of iets waarop je kan opmaken dat het enigsinds grappig opgevat kan worden. Ze kijken alleen een btje wazig naar elkaar....dus daarom ging ik twijfelen. Tis echt net Lost op een gegeven moment ga je echt overal dingen achter zoekenquote:Op woensdag 9 juni 2010 00:45 schreef SolidasRock het volgende:
Laatste post in vorig topic:
[..]
Alweer iets waar ik van houJa ik denk ook dat ie doelt op walter alhoewel ik die aflevering nog eens moet kijken.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.WHAT THE FRAKKING FRAK als dat waar is.
My mother was a drug addict. When she got pregnant, she took more drugs. She even tried to kill me inside her with a coat hanger, but I survived. I was born blind as a result, but my mother didn't care. She overdosed choking on her own vomit.
Oh, dat is nog wel uit te houden.quote:Op zaterdag 17 juli 2010 13:05 schreef Houniet het volgende:
Drama | Sci-Fi
Fringe
Rating: 9.1/10 (1221 votes)
UPCOMING EPISODES
Airdate Episode Title
2010-08-31 3x01 Olivia
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |