dat gebeurt nog best vaakquote:Op dinsdag 7 september 2010 20:58 schreef Pisces29 het volgende:
En soms verdenk ik de verkopers ervan, dat ze een 2e account hebben en zelf bieden
Voetbaln00bquote:
Kontje Boren?quote:
n00b2quote:
Shinkansen is baas.quote:
Ik weet meer over voetbal dan de gemiddelde neger.quote:
De TT, schop de bal naar borenquote:
quote:ONZ 3-1 » Megakroelbeestje 4 51 07-09-2010 20:56:19
Biogarde
ONZ 2-1 » SpauldingPF 2 38 07-09-2010 20:53:54
PietjePuk007
ONZ 2-1 » Monopoly 1 21 07-09-2010 20:53:58
Myraela
ONZ 2-1 » TheFamousMan 7 61 07-09-2010 20:53:38
Myraela
ONZ 744332-0!!! » Kakpizza 7 58 07-09-2010 20:56:27
Myraela
ONZ 2-0! » TheFamousMan 9 80 07-09-2010 20:55:11
Myraela
KLB Japan » 9611Niels 8 245 07-09-2010 21:00:00
Jirdo
KLB Afellay » So_Surreal_Baby 17 140 07-09-2010 20:57:45
o.us
STA 's-Hertogenbosch deel 59: Banken met kinderziektes.. » BarrieButsers 3 18 07-09-2010 20:53:11
SuperrrTuxxx
ONZ 1-1 » Monopoly 2 34 07-09-2010 20:42:34
Myraela
ONZ 1-0
Ph weet er veel meer van en heeft ook plaatjes en zo. Ik niet.quote:
Dat heeft toch niks met voetbal te maken, lees eens goed flapdrolquote:Op dinsdag 7 september 2010 21:03 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Boor is een hondje van iemand!!!
Wat een goede grap!!!!!!!quote:Op dinsdag 7 september 2010 21:03 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Boor is een hondje van iemand!!!
Aaaah okequote:Op dinsdag 7 september 2010 21:02 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ph weet er veel meer van en heeft ook plaatjes en zo. Ik niet.
Ja ja, de kwaliteit van FOK! gaat er louter op vooruit.quote:Op dinsdag 7 september 2010 21:02 schreef JJH het volgende:
Trouwens, de lijst met nieuwe topics.
[..]
I don't get itquote:Op dinsdag 7 september 2010 21:03 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Dat heeft toch niks met voetbal te maken, lees eens goed flapdrol
Ik heb een 2e account om andere bieders af te schrikkenquote:Op dinsdag 7 september 2010 20:58 schreef Pisces29 het volgende:
En soms verdenk ik de verkopers ervan, dat ze een 2e account hebben en zelf bieden
quote:Op dinsdag 7 september 2010 21:06 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ik heb een 2e account om andere bieders af te schrikken
Ik heb wel eens op de auto van een kamaraad geboden toen ie hem wilde verkopen.quote:Op dinsdag 7 september 2010 21:06 schreef iBenny het volgende:
[..]
Hoe dan?quote:Op dinsdag 7 september 2010 21:06 schreef iBenny het volgende:
[..]
O dat ja, van Edwin Evers.quote:Op dinsdag 7 september 2010 21:08 schreef Pisces29 het volgende:
JJH; Frank en Ronald bij Barca "toen"? Stukje op de radio?
Noh, ik en m'n TT's
Ohhhhhhhhhhhhquote:
quote:Op dinsdag 7 september 2010 21:09 schreef charmed_angel het volgende:laat me neefje schrikken
valt hij om, huilen
Hihi.
Nou... als er meer bieders zijn dan schrikken ze af. Beetje random om-en-om na die ander bieden en het komt in orde.quote:
Aaahw.quote:Op dinsdag 7 september 2010 21:09 schreef charmed_angel het volgende:
laat me neefje schrikken
valt hij om, huilen
Hihi.
Hij heft het er maar druk mee vanavond.quote:Op dinsdag 7 september 2010 21:08 schreef JJH het volgende:
[..]
De allergoeiste kieper van de wereld.
gooi anders een kussen naar hemquote:Op dinsdag 7 september 2010 21:09 schreef charmed_angel het volgende:
laat me neefje schrikken
valt hij om, huilen
Hihi.
Dat is dan weer jammer.quote:Op dinsdag 7 september 2010 21:12 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Hij heft het er maar druk mee vanavond.
quote:Op dinsdag 7 september 2010 21:12 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
gooi anders een kussen naar hem
quote:Nee, HitLer was gay, (serieus waar, kan je in de boeken naalezen:P !) en daarom is ook een oorlog gekomen ofzo...
Wat een figgur.quote:Op dinsdag 7 september 2010 21:18 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Zijn vrouwen schuldig aan oorlog?
quote:
Met de fles grootbrengen is ook goed.quote:Op dinsdag 7 september 2010 21:25 schreef charmed_angel het volgende:
Pfffffff ik ga geen borstvoeding geven, neefje is 1 jaar en zit nog steeds te lurken aan de Tata
5 keer in een kwartier
Ik beetje overdreven ik weet het, maar scheelt niet veel
"Door de pijngrens" (lance armstrong) voor die vriendin van mijn vrouwquote:
Vind ik ookquote:Op dinsdag 7 september 2010 21:25 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Met de fles grootbrengen is ook goed.
bij jouw?quote:Op dinsdag 7 september 2010 21:25 schreef charmed_angel het volgende:
Pfffffff ik ga geen borstvoeding geven, neefje is 1 jaar en zit nog steeds te lurken aan de Tata
5 keer in een kwartier
Ach, het is gezonder etc, maar tot 1... Weet niet of ik dat ga reddenquote:Op dinsdag 7 september 2010 21:25 schreef charmed_angel het volgende:
5 keer in een kwartier
Ik moet dat boek van Armstrong ook nog steeds een keer lezen.quote:Op dinsdag 7 september 2010 21:26 schreef crv het volgende:
[..]
"Door de pijngrens" (lance armstrong) voor die vriendin van mijn vrouw
"Andere gezonde voeding" voor mijn vrouw kuchkuch![]()
en een van die makell - Labyrinth om te proberen
Subtiel.quote:Op dinsdag 7 september 2010 21:26 schreef crv het volgende:
"Andere gezonde voeding" voor mijn vrouw kuchkuch![]()
echt een aanraderquote:Op dinsdag 7 september 2010 21:28 schreef JJH het volgende:
[..]
Ik moet dat boek van Armstrong ook nog steeds een keer lezen.
Hij heeft tandjes! Als hij bijt doet het pijnquote:Op dinsdag 7 september 2010 21:28 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ach, het is gezonder etc, maar tot 1... Weet niet of ik dat ga redden
ze vroeg er zelf omquote:
quote:Op dinsdag 7 september 2010 21:28 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Nee geen parade aan mijn Tata
Is zei degene die kookt? Dan zit het er dik in.quote:Op dinsdag 7 september 2010 21:30 schreef crv het volgende:
[..]
ze vroeg er zelf om![]()
hopenlijk gaat ze het niet op mij uitproberen
Boren miauw, borenquote:Op dinsdag 7 september 2010 21:29 schreef -Miauw- het volgende:
Waar moeten we de bal naar toe schoppen
de zus van mijn schoonzus (allebei een beetje gestoord wat dat betreft) die geeft ook nog steeds de borst, kind is al 2,5quote:Op dinsdag 7 september 2010 21:30 schreef charmed_angel het volgende:
Als het aan haar ligt, geeft ze met 4 jaar nog de Tata
Tataquote:Op dinsdag 7 september 2010 21:30 schreef charmed_angel het volgende:
Als het aan haar ligt, geeft ze met 4 jaar nog de Tata
Maar je mag er wel tig keer per dag lekker aan sabbelen.quote:Op dinsdag 7 september 2010 21:31 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Maar van zo dichtbij zie je echt niet veel.
*mee eens stemptquote:Op dinsdag 7 september 2010 21:18 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Zijn vrouwen schuldig aan oorlog?
Whut?quote:
quote:Op dinsdag 7 september 2010 21:32 schreef crv het volgende:
[..]
de zus van mijn schoonzus (allebei een beetje gestoord wat dat betreft) die geeft ook nog steeds de borst, kind is al 2,5
Bedankt, was net een beetje uit een depressie aan het komenquote:Op dinsdag 7 september 2010 21:32 schreef JJH het volgende:
[..]
Is zei degene die kookt? Dan zit het er dik in.
Dat is wekenlang visbouillon en droge crackers.
Stempt?quote:Op dinsdag 7 september 2010 21:32 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
*mee eens stempt
*neuriet de tegenpartij tune*
OMG, borstvoeding geven is ZO a-seksueelquote:Op dinsdag 7 september 2010 21:32 schreef JJH het volgende:
[..]
Maar je mag er wel tig keer per dag lekker aan sabbelen.
Moet een kwestie van overschot aan melk zijn, elders in het lichaam opgeslagen.quote:
Met de kennis die ik nu heb, bedoelde ik.quote:Op dinsdag 7 september 2010 21:32 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Whut?
Net alsof een baby daar over nadenkt
nee dat roepen wij ook, maar ja, wij hebben geen kinderen en "snappen" het dus nietquote:
Nou iddquote:Op dinsdag 7 september 2010 21:33 schreef tombolafan het volgende:
[..]
OMG, borstvoeding geven is ZO a-seksueel
quote:
Ieuw!quote:Op dinsdag 7 september 2010 21:33 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Moet een kwestie van overschot aan melk zijn, elders in het lichaam opgeslagen.
quote:
Is Tombi lesbo dan?quote:Op dinsdag 7 september 2010 21:34 schreef JJH het volgende:
[..]
Met de kennis die ik nu heb, bedoelde ik.
Neequote:Op dinsdag 7 september 2010 21:33 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Moet een kwestie van overschot aan melk zijn, elders in het lichaam opgeslagen.
En zij hebben blijkbaar alleen zichzelf als adviesorgaan.quote:Op dinsdag 7 september 2010 21:34 schreef crv het volgende:
[..]
nee dat roepen wij ook, maar ja, wij hebben geen kinderen en "snappen" het dus niet![]()
Ze zoeken het maar liever zelf uit, zij hebben dus nu al fors problemen, maar weten het beter
quote:
Het is wel gezonder op zich hoorquote:Op dinsdag 7 september 2010 21:34 schreef crv het volgende:
[..]
nee dat roepen wij ook, maar ja, wij hebben geen kinderen en "snappen" het dus niet![]()
Ze zoeken het maar liever zelf uit, zij hebben dus nu al fors problemen, maar weten het beter
Serieus, zo lang?quote:Op dinsdag 7 september 2010 21:36 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Het is wel gezonder op zich hoorEn goedkoop
Maar je moet het maar kunnen
In principe hoe langer hoe beter, tot 4 zelfs!quote:
Ken je die sketch uit 'Little Britain'? Die gast gaat trouwen en krijgt nog borstvoeding van zijn moeder hahahaquote:Op dinsdag 7 september 2010 21:36 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Het is wel gezonder op zich hoorEn goedkoop
Maar je moet het maar kunnen
Nee!quote:Op dinsdag 7 september 2010 21:37 schreef tombolafan het volgende:
[..]
In principe hoe langer hoe beter, tot 4 zelfs!
Eet smakelijk jaquote:Op dinsdag 7 september 2010 21:39 schreef Koen66 het volgende:
Zag eens een docu van vrouwen die hun kinderen van een jaar of 8 nog aan de borst namen.
DAT vond ik wel een beetje ver gaan hoor.
kids vertelden het naief op school en werden dus uitgelachen
Ik ken hem, en ik moet iedere keer een beetje overgeven als ik hem zie.quote:Op dinsdag 7 september 2010 21:38 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Ken je die sketch uit 'Little Britain'? Die gast gaat trouwen en krijgt nog borstvoeding van zijn moeder hahaha
Harvey and Jane
Welnee, tot een jaar zoiets, niet 4 joh.quote:Op dinsdag 7 september 2010 21:37 schreef tombolafan het volgende:
[..]
In principe hoe langer hoe beter, tot 4 zelfs!
quote:Op dinsdag 7 september 2010 21:38 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Ken je die sketch uit 'Little Britain'? Die gast gaat trouwen en krijgt nog borstvoeding van zijn moeder hahaha
Harvey and Jane
quote:Op dinsdag 7 september 2010 21:39 schreef Koen66 het volgende:
Zag eens een docu van vrouwen die hun kinderen van een jaar of 8 nog aan de borst namen.
DAT vond ik wel een beetje ver gaan hoor.
kids vertelden het naief op school en werden dus uitgelachen
Little Britainquote:Op dinsdag 7 september 2010 21:39 schreef JJH het volgende:
[..]
Ik ken hem, en ik moet iedere keer een beetje overgeven als ik hem zie.
Volgens mij wel hoorquote:Op dinsdag 7 september 2010 21:39 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Welnee, tot een jaar zoiets, niet 4 joh.
Oh, die anderen hebben nog gescoord ook?quote:
Hmmm ik ben het voetbal vergeten en zo te lezen mis ik weinigquote:
Kutfinnen.quote:Op dinsdag 7 september 2010 21:41 schreef Avey het volgende:
[..]
Oh, die anderen hebben nog gescoord ook?
Welnee, als baby zijnde is het qua weerstand en allergieën wat, maar niet tot kleuter leeftijd.quote:
quote:Op dinsdag 7 september 2010 21:41 schreef Avey het volgende:
[..]
Oh, die anderen hebben nog gescoord ook?
Ja. het gaat niet goedquote:Op dinsdag 7 september 2010 21:42 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Hmmm ik ben het voetbal vergeten en zo te lezen mis ik weinig
*zoeken gaat* Heb wat gemist denk ikquote:Op dinsdag 7 september 2010 21:42 schreef iBenny het volgende:
Al die mensen die meteen heel negatief doen over het Japan thema![]()
Ik volg het amper. Is het al gecancelled?quote:Op dinsdag 7 september 2010 21:42 schreef iBenny het volgende:
Ik snap het ook niet.quote:Op dinsdag 7 september 2010 21:42 schreef iBenny het volgende:
Nope... De topics volgen zich juist achter elkaar opquote:Op dinsdag 7 september 2010 21:43 schreef JJH het volgende:
[..]
Ik volg het amper. Is het al gecancelled?
En dat allemaal omdat Pheno naar Japan toe mag?quote:Op dinsdag 7 september 2010 21:44 schreef iBenny het volgende:
[..]
Nope... De topics volgen zich juist achter elkaar op
Gewoon mensen die het niet helemaal begrijpen en dan gaan zeuren in FB.quote:Op dinsdag 7 september 2010 21:43 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
*zoeken gaat* Heb wat gemist denk ik
quote:FOK!games heeft de aankomende weken een uitgebreid aanbod met betrekking tot Japan. FOK!games reist af naar Tokyo om live verslag te doen vanaf de Tokyo Games Show (TGS). De Tokyo Game Show (TGS) is de grootste gamebeurs in Azië. Dit jaar viert men de twintigste editie van de beurs. Natuurlijk zijn er de nieuwste games te zien en te spelen, niet alleen de globaal uit te komen spellen, maar ook de spellen die Japan niet snel zullen verlaten. In de dagen voorafgaand aan de TGS zal FOK!games ook verslag doen van vele andere evenementen met betrekking tot games en Japan. Natuurlijk kan je ook alles lezen over de persoonlijke ervaringen in Japan.
Ik heb het hele thema niet meegekregen.quote:Op dinsdag 7 september 2010 21:45 schreef iBenny het volgende:
[..]
Gewoon mensen die het niet helemaal begrijpen en dan gaan zeuren in FB.
Pheno en nog eentje gaan naar Japan namens/voor FOK! naar een of andere gamebeurs. En daar mogen we van meegenieten hierzo dmv Japan topics, headers, nieuwsberichten, ed.quote:Op dinsdag 7 september 2010 21:45 schreef JJH het volgende:
[..]
En dat allemaal omdat Pheno naar Japan toe mag?
Al die crew die lyrisch doet over iedere brainfart die andere crew maar online gooit.quote:Op dinsdag 7 september 2010 21:42 schreef iBenny het volgende:
Gaat alleen Pheno heen?quote:Op dinsdag 7 september 2010 21:46 schreef Loveless85 het volgende:
Wait wut. Pheno Melden. Het is heul geen snoepreisje Japan. het is gewoon werk;
[..]
WAAAAAAAAAAAAAAAROM? Serieus. Waarom?quote:Op dinsdag 7 september 2010 21:47 schreef iBenny het volgende:
[..]
Pheno en nog eentje gaan naar Japan namens/voor FOK! naar een of andere gamebeurs. En daar mogen we van meegenieten hierzo dmv Japan topics, headers, nieuwsberichten, ed.
Gewoon een keer leuk een thema
Ik classificeer het wel degelijk als snoepreisje.quote:Op dinsdag 7 september 2010 21:46 schreef Loveless85 het volgende:
Wait wut. Pheno Melden. Het is heul geen snoepreisje Japan. het is gewoon werk;
[..]
Is toch gewoon een keertje leuk jongen..quote:Op dinsdag 7 september 2010 21:47 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
WAAAAAAAAAAAAAAAROM? Serieus. Waarom?
Als ik dat wil lezen/volgen/zien ga ik dus wel naar FOK! Games. Ik kan nu niet tussen de nieuwe topics of AT kijken of ik word doodgegooid met Japan fanboys, of gezeik over het thema
Dus op eigen kosten?quote:Op dinsdag 7 september 2010 21:48 schreef Dr_Flash het volgende:
Pheno gaat voor zijn lol 2 weken of zo en heeft ook laten vallen dat hij wel ff op de TGS langs wil lopenEn nou is heel fok in Japan-stemming. Tikje overdreven, maar okee. Best leuk verder natuurlijk
Wij zijn al vriendjesquote:Op dinsdag 7 september 2010 21:48 schreef JJH het volgende:
[..]
Jij wilt opeens vriendjes met hem worden?
Dat was serieus nog minder extreem dan ditquote:Op dinsdag 7 september 2010 21:49 schreef iBenny het volgende:
[..]
Is toch gewoon een keertje leuk jongen..
Tijdens het WK zijn er toch ook allerlei dingen gedaan
Ja, en mooie japanse mevrouwen blijken opeens een piemeltje te hebben.quote:
Jaaaaaaaaaaaajaaaaa.quote:Op dinsdag 7 september 2010 21:50 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Wij zijn al vriendjes![]()
Nee, ik vroeg het me gewoon af
Ja leuk dat wel, maar toch kinda gay.quote:Op dinsdag 7 september 2010 21:50 schreef iBenny het volgende:
[..]
Shin Chan, Tamagotchi's, gekke tv-shows, gekke gekleed... ik vind het wel tof hoor
Dat zegt ze toch. Tis een beetje gayquote:Op dinsdag 7 september 2010 21:50 schreef iBenny het volgende:
[..]
Shin Chan, Tamagotchi's, gekke tv-shows, gekke gekleed... ik vind het wel tof hoor
Japanse TV showsquote:Op dinsdag 7 september 2010 21:50 schreef iBenny het volgende:
[..]
En altijd ook zo lekker denigrerend.quote:Op dinsdag 7 september 2010 21:47 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Al die crew die lyrisch doet over iedere brainfart die andere crew maar online gooit.
Denk je dat Fok daar één cent aan uitgeeft of zo? Zolang er nog 42000 nodig is om die Ted af te kopen, vergeet het maarquote:Op dinsdag 7 september 2010 21:49 schreef JJH het volgende:
[..]
Dus op eigen kosten?
Dan is het opeens een stuk minder aantrekkelijk.
Dan had ik wel een foto/reisverslagje van Noorwegen willen doen hoor.quote:Op dinsdag 7 september 2010 21:50 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Dat was serieus nog minder extreem dan ditHet is een fuckin gameshow. Die wss 80% van FOK! niet boeit, en die andere 20% volgt het al via FOK! Games.
Had dan in de zomervakantie iedere week een thema van een ander populair vakantieland gedaan ofzo
Volgens mij was WK extremer hoorquote:Op dinsdag 7 september 2010 21:50 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Dat was serieus nog minder extreem dan ditHet is een fuckin gameshow. Die wss 80% van FOK! niet boeit, en die andere 20% volgt het al via FOK! Games.
Had dan in de zomervakantie iedere week een thema van een ander populair vakantieland gedaan ofzo
Shin Chanquote:Op dinsdag 7 september 2010 21:50 schreef iBenny het volgende:
[..]
Stomme Ted.quote:Op dinsdag 7 september 2010 21:52 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Denk je dat Fok daar één cent aan uitgeeft of zo? Zolang er nog 42000 nodig is om die Ted af te kopen, vergeet het maar
[JAP]Shin Chanquote:Op dinsdag 7 september 2010 21:52 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Shin Chanjammer dat dat niet meer op tv komt
al was het echt niet geschikt voor kinderen, vind ik...
Ja en waar hadden ze ook alweer het gedeelte 'TIJDELIJKE EN THEMA FORA' voor uitgevonden.quote:Op dinsdag 7 september 2010 21:52 schreef iBenny het volgende:
[..]
Volgens mij was WK extremer hoor
Het is alleen dat er nu topics over Japan zijn in de style van het betreffende subforum waar het wordt geplaatst
mijn schoonzus (en zwager) zweert bij een enorm aantal boeken en tijdschiftenquote:Op dinsdag 7 september 2010 21:35 schreef JJH het volgende:
[..]
En zij hebben blijkbaar alleen zichzelf als adviesorgaan.
Ik vond dat wel humor, liep altijd in z;n blote reet rond te rennen. D:quote:Op dinsdag 7 september 2010 21:52 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Shin Chanjammer dat dat niet meer op tv komt
al was het echt niet geschikt voor kinderen, vind ik...
Omdat het dan niet de aandacht zou krijgen die het verdient ofzoquote:Op dinsdag 7 september 2010 21:53 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ja en waar hadden ze ook alweer het gedeelte 'TIJDELIJKE EN THEMA FORA' voor uitgevonden.
Juist... om niet in diverse andere fora een wildgroei te krijgen van topics over 1 tijdelijk onderwerp
Hij zei een keer tegen zijn moeder dat haar borsten te klein warenquote:Op dinsdag 7 september 2010 21:53 schreef JJH het volgende:
[..]
Ik vond dat wel humor, liep altijd in z;n blote reet rond te rennen. D:
Klopt helemaal. Met uitzondering van het woordje "verdient" dan want dat is onzin.quote:Op dinsdag 7 september 2010 21:55 schreef iBenny het volgende:
[..]
Omdat het dan niet de aandacht zou krijgen die het verdient ofzo
En zo kort een tijdelijk forum bereik je niet zoveel mensen mee.
(zoiets werd dus gezegd)
Ja maar het IS gewoon een kleine doelgroep. Het is volgens mij echt weer zoiets wat even in 1 dag is bedacht en nu rapido uit de grond word gestampt, want het is zo onsamenhangend als de pest. Serieus ook topics in PTA 'Wat is je favoriete Japanse auto', en in SEX 'Wat vindt je van hentai'quote:Op dinsdag 7 september 2010 21:55 schreef iBenny het volgende:
[..]
Omdat het dan niet de aandacht zou krijgen die het verdient ofzo
En zo kort een tijdelijk forum bereik je niet zoveel mensen mee.
(zoiets werd dus gezegd)
Ik ben er nooit geweest, dus mijn mening is ongegrond. Mijn mening is wel heel belangrijk, verder.quote:Op dinsdag 7 september 2010 21:55 schreef Avey het volgende:
Ik vind het nu wel kut dat iedereen zit te zeiken over Japan... verpest eigenlijk mijn meningen over het land een beetje
Heel veel sterktequote:Op dinsdag 7 september 2010 21:55 schreef crv het volgende:
moet ff terug op aarde komen.![]()
Net een mail naar de LAF (Lance Armstrong Foundation) gestuurd voor support voor die vriendin van mijn vrouw.
Als je dan zo aan het schrijven bent gaat er altijd weer heel wat door je heen. zit gewoon bijna te janken hier
Ja ik waardeer jouw meningen altijd heel ergquote:Op dinsdag 7 september 2010 21:56 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Ik ben er nooit geweest, dus mijn mening is ongegrond. Mijn mening is wel heel belangrijk, verder.
Ik vind het prima dat er aandacht voor is. Maar de policy van FOK! zelf is notabene om dan een tijdelijk forum in te richten. De haters kunnen het uit hun index/AT flikkeren, en de fanboys hebben een mooi rustig plekje zonder haters. Nu krijg je al binnen het uur een totale chaos van onzinnige topics over Japan, waar het 'oh shit, we moeten even snel een link vinden tussen ons subforum en Japan' vanaf druipt. En in al die topics een hoop 'Japanquote:Op dinsdag 7 september 2010 21:55 schreef Avey het volgende:
Ik vind het nu wel kut dat iedereen zit te zeiken over Japan... verpest eigenlijk mijn meningen over het land een beetje
Veranderingquote:Op dinsdag 7 september 2010 21:56 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ja maar het IS gewoon een kleine doelgroep. Het is volgens mij echt weer zoiets wat even in 1 dag is bedacht en nu rapido uit de grond word gestampt, want het is zo onsamenhangend als de pest. Serieus ook topics in PTA 'Wat is je favoriete Japanse auto', en in SEX 'Wat vindt je van hentai'
![]()
![]()
Dat waardeer ik ten zeerste, Avey.quote:Op dinsdag 7 september 2010 21:57 schreef Avey het volgende:
[..]
Ja ik waardeer jouw meningen altijd heel erg
quote:Op dinsdag 7 september 2010 21:57 schreef Avey het volgende:
[..]
Ja ik waardeer jouw meningen altijd heel erg
Dat is zo, ik snap het ook niet.quote:Op dinsdag 7 september 2010 21:57 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ik vind het prima dat er aandacht voor is. Maar de policy van FOK! zelf is notabene om dan een tijdelijk forum in te richten. De haters kunnen het uit hun index/AT flikkeren, en de fanboys hebben een mooi rustig plekje zonder haters. Nu krijg je al binnen het uur een totale chaos van onzinnige topics over Japan, waar het 'oh shit, we moeten even snel een link vinden tussen ons subforum en Japan' vanaf druipt. En in al die topics een hoop 'Japan' en gezeik idd om waarom ze er uberhaupt zijn
Was al een tijdje geleden bedacht, maar nu wordt het opeens snel uitgewerkt enzo...quote:Op dinsdag 7 september 2010 21:56 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ja maar het IS gewoon een kleine doelgroep. Het is volgens mij echt weer zoiets wat even in 1 dag is bedacht en nu rapido uit de grond word gestampt, want het is zo onsamenhangend als de pest. Serieus ook topics in PTA 'Wat is je favoriete Japanse auto', en in SEX 'Wat vindt je van hentai'
![]()
![]()
quote:Op dinsdag 7 september 2010 21:58 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Dat waardeer ik ten zeerste, Avey.
Laat het dan lekker links liggen.quote:Op dinsdag 7 september 2010 21:57 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ik vind het prima dat er aandacht voor is. Maar de policy van FOK! zelf is notabene om dan een tijdelijk forum in te richten. De haters kunnen het uit hun index/AT flikkeren, en de fanboys hebben een mooi rustig plekje zonder haters. Nu krijg je al binnen het uur een totale chaos van onzinnige topics over Japan, waar het 'oh shit, we moeten even snel een link vinden tussen ons subforum en Japan' vanaf druipt. En in al die topics een hoop 'Japan' en gezeik idd om waarom ze er uberhaupt zijn
Dank je, Ik ken de vriendin van mijn vrouw weliswaar niet, maar het grijpt me altijd wel aan dit soort dingen. Net als dat verhaal van Kallyquote:
Maar dat kan dus niet, ga maar eens naar actieve topicsquote:
Omdat het leuk is, voor een keertje. Waait wel weer overquote:Op dinsdag 7 september 2010 21:58 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Dat is zo, ik snap het ook niet.
Dat valt niet mee. Japan heeft een zeer grote aantrekkingskracht op de pielemuis van Ll. Zijn pik gaat al steigeren bij het hoofdstuk Hiroshima in de boekenquote:
Nou ja er aan toe geven kan ook wel goed zijn natuurlijk zolang je altijd maar ehm vooruit blijft kijkenquote:Op dinsdag 7 september 2010 22:00 schreef crv het volgende:
[..]
Dank je, Ik ken de vriendin van mijn vrouw weliswaar niet, maar het grijpt me altijd wel aan dit soort dingen. Net als dat verhaal van Kally![]()
De eerste paar keren dat je dat soort dingen meemaakt in je omgeving probeer je vaak nog te relativeren (afhankelijk hoe close de persoon was) maar op een gegeven moment kun je dat niet meer
Ik denk dat dat ook maar een paar uurtjes duurt en dan overwaait.quote:Op dinsdag 7 september 2010 22:00 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Maar dat kan dus niet, ga maar eens naar actieve topics
Overigens heeft hij wel gelijk. Ik ben zelf wel fan van Japan maar om nou zo'n halfslachtige themaweek te maken... Doe dan gewoon een tijdelijk subforum.quote:
Hoofdstad is Tokyo.quote:
Ik fok voor 90% vanuit m'n MyAT. Ik heb er vanavond nog geen last van gehad.quote:Op dinsdag 7 september 2010 22:00 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Maar dat kan dus niet, ga maar eens naar actieve topics
quote:Op dinsdag 7 september 2010 22:01 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Dat valt niet mee. Japan heeft een zeer grote aantrekkingskracht op de pielemuis van Ll. Zijn pik gaat al steigeren bij het hoofdstuk Hiroshima in de boeken
Niets.quote:
quote:Op dinsdag 7 september 2010 22:02 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Overigens heeft hij wel gelijk. Ik ben zelf wel fan van Japan maar om nou zo'n halfslachtige themaweek te maken... Doe dan gewoon een tijdelijk subforum.
Nagasaki heeft toch minder allure, als laatste gebombardeerd dus toch een beetje nakomertje.quote:
Uiteraardquote:Op dinsdag 7 september 2010 22:03 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Dus je gaat zelfs tegen mensen in waarvan je eigenlijk vindt dat ze gelijk hebben?![]()
![]()
Een soort Rotterdam zeg maarquote:Op dinsdag 7 september 2010 22:03 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Nagasaki heeft toch minder allure, als laatste gebombardeerd dus toch een beetje nakomertje.
quote:Op dinsdag 7 september 2010 22:01 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Nou ja er aan toe geven kan ook wel goed zijn natuurlijk zolang je altijd maar ehm vooruit blijft kijken
quote:
ahaquote:Op dinsdag 7 september 2010 22:05 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Uiteraard.
Nee, dat was gewoon een herhaling van zijn eigen reactie op iemand anders die klaagde over een verandering op het forum.
voor jouw altijdquote:Op dinsdag 7 september 2010 22:03 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Niets.
Heb je nog een mooie smiley?
*proest*quote:Op dinsdag 7 september 2010 22:03 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Niets.
Heb je nog een mooie smiley?
quote:Op dinsdag 7 september 2010 22:04 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
JA DAT GAAT DUS NIET AANGEZIEN HET NU ALL OVER IS
Omdat ik briljant ben en al mijn posts zijn ook briljant. Dat je dat niet weet?quote:Op dinsdag 7 september 2010 22:06 schreef Avey het volgende:
Zeg Bella waarom heb jij altijd dat lampje?
Ze is een verlicht persoonquote:Op dinsdag 7 september 2010 22:06 schreef Avey het volgende:
Zeg Bella waarom heb jij altijd dat lampje?
Ja, dat soort actieve dingen doen helpt vaak ook wel. Zo zet je het toch om in positieve energie (ik word zweverig hequote:Op dinsdag 7 september 2010 22:05 schreef crv het volgende:
[..]
Dat proberen/doen we ook wel. Maar met dit soort gevallen wordt je gewoon keihard terug op de grond gesmeten - Back to reality - En als dat te vaak gebeurt op momenten dat je zelf ook al niet al te sterk bent door omstandugheden valt dat niet altijd mee.
Maar morgen gaat mijn vrouw met haar vriendin op stap, simpel in een rolstoel naar de markt. En dat doet al veel goed bij haar.
Hehehequote:
Ah, nu is het eindelijk eens voor iedereen duidelijk wat voor iemand Vaduz nou eigenlijk is onderhuids.quote:
Ja ok maar 'quote:Op dinsdag 7 september 2010 22:07 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Omdat ik briljant ben en al mijn posts zijn ook briljant. Dat je dat niet weet?
Dat gaat ie niet leuk vindenquote:Op dinsdag 7 september 2010 22:08 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Ah, nu is het eindelijk eens voor iedereen duidelijk wat voor iemand Vaduz nou eigenlijk is onderhuids.
Je snapt me nog niet, dat komt nog wel, je hoeft niet bang te zijn, laat het over je heen komen.quote:Op dinsdag 7 september 2010 22:09 schreef Avey het volgende:
[..]
Ja ok maar '' had ik ook wel kunnen bedenken
Okquote:Op dinsdag 7 september 2010 22:09 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Je snapt me nog niet, dat komt nog wel, je hoeft niet bang te zijn, laat het over je heen komen.
kwijt danquote:
gescoord?quote:Op dinsdag 7 september 2010 22:11 schreef JJH het volgende:
RUUD RUUD RUUD RUUD RUUD RUUD RUUD RUUD RUUD RUUD RUUD RUUD RUUD RUUD RUUD RUUD RUUD RUUD RUUD RUUD RUUD RUUD RUUD RUUD RUUD RUUD RUUD RUUD![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Oh hij heeft altijd wel een zeer gevatte opmerking terug.quote:Op dinsdag 7 september 2010 22:09 schreef crv het volgende:
[..]
Dat gaat ie niet leuk vinden [ afbeelding ]
Dat moet je ook met z'n elven doen!quote:Op dinsdag 7 september 2010 22:12 schreef crv het volgende:
Die Zwitsers rennen met 10 man rond, gaat niet zo best daar
ik heb hem vanmiddag al aangeboden bij hemquote:Op dinsdag 7 september 2010 22:12 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Oh hij heeft altijd wel een zeer gevatte opmerking terug.
veel plezierquote:
niet welterusten danquote:
Ben je ongesteld, dat je de laatste dagen zo chagrijnig bentquote:
Stinkt dat nietquote:
Waarom?quote:Op dinsdag 7 september 2010 22:18 schreef -Miauw- het volgende:
Ik zie voor het eerst echt op tegen de donkere dagen
Valt wel mee toch? Het voetbal gaat niet goed nee. En het weer was vandaag ook kut. Verder gaat het best goed hoorquote:Op dinsdag 7 september 2010 22:18 schreef crv het volgende:
[..]
Ben je ongesteld, dat je de laatste dagen zo chagrijnig bent
quote:Op dinsdag 7 september 2010 22:18 schreef -Miauw- het volgende:
Dat klinkt niet best Miauwtjequote:Op dinsdag 7 september 2010 22:18 schreef -Miauw- het volgende:
Hmmm daar ben ik ook nog niet echt helemaal uit eigenlijkquote:
ik zat eraan te denken om het eronder te schrijvenquote:
Hmm ja snap het op zich wel. Ik ben er wel klaar voor. Ik wil ook iemand hebben om voor die dagen tegen aan te hangen, voor een paar maandjes ofzo.quote:Op dinsdag 7 september 2010 22:20 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Hmmm daar ben ik ook nog niet echt helemaal uit eigenlijkik vind het normaal wel gezellig maar ik heb nu echt behoefte aan zon, lange dagen en veel buiten zijn ofzo. Ik wil die gezelligheid binnen nog even niet
Waarom niet?quote:Op dinsdag 7 september 2010 22:19 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Gezellig vind ik nou ook weer niet echt gepast
Whut?quote:Op dinsdag 7 september 2010 22:19 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Gezellig vind ik nou ook weer niet echt gepast
Zullen we naar een warm land met z'n tweeen?quote:Op dinsdag 7 september 2010 22:20 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Hmmm daar ben ik ook nog niet echt helemaal uit eigenlijkik vind het normaal wel gezellig maar ik heb nu echt behoefte aan zon, lange dagen en veel buiten zijn ofzo. Ik wil die gezelligheid binnen nog even niet
wat let je ?quote:Op dinsdag 7 september 2010 22:21 schreef Pisces29 het volgende:
Ik heb eigenlijk zin om nog wat pizzabroodjes in de oven te gaan gooien
Frank wacht op je Bella!quote:Op dinsdag 7 september 2010 22:21 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Hmm ja snap het op zich wel. Ik ben er wel klaar voor. Ik wil ook iemand hebben om voor die dagen tegen aan te hangen, voor een paar maandjes ofzo.
Miauw haat me.quote:
QFT, ik heb nog GEEN afscheid kunnen nemen van de zomer.quote:Op dinsdag 7 september 2010 22:20 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Dat is vaak wel lekker, zo 's avonds laat.quote:Op dinsdag 7 september 2010 22:21 schreef Pisces29 het volgende:
Ik heb eigenlijk zin om nog wat pizzabroodjes in de oven te gaan gooien
Ik vind hem leukquote:
Dan zit ik hier over een uur nog en wilde eigenlijk al richting het mandje gaan (koortshoofdquote:
Hmm misschien is dat het welquote:Op dinsdag 7 september 2010 22:21 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Hmm ja snap het op zich wel. Ik ben er wel klaar voor. Ik wil ook iemand hebben om voor die dagen tegen aan te hangen, voor een paar maandjes ofzo.
quote:Op dinsdag 7 september 2010 22:23 schreef Cee het volgende:
Hoi hoi. Ik dacht ik kom even smoelen terwijl ik naar de Rijdende Rechter ga kijken.Ik miste jullie.
Ja hij is ook leuk, voor zijn leeftijd, jongen met een passiequote:
Deze keer zit ik er ook wat angstiger naar te kijken dan anders ja.quote:Op dinsdag 7 september 2010 22:18 schreef -Miauw- het volgende:
quote:Op dinsdag 7 september 2010 22:23 schreef Cee het volgende:
Hoi hoi. Ik dacht ik kom even smoelen terwijl ik naar de Rijdende Rechter ga kijken.Ik miste jullie.
Zullen we proberen iemand in te huren?quote:
Je komt precies goed binnen!quote:Op dinsdag 7 september 2010 22:23 schreef Cee het volgende:
Goed planquote:Op dinsdag 7 september 2010 22:22 schreef JJH het volgende:
[..]
Zullen we naar een warm land met z'n tweeen?
Ja en deze zijn ook zó lekkerquote:Op dinsdag 7 september 2010 22:22 schreef JJH het volgende:
[..]
Dat is vaak wel lekker, zo 's avonds laat.
Ik stel mezelf beschikbaarquote:Op dinsdag 7 september 2010 22:21 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Cee-tjuhquote:Op dinsdag 7 september 2010 22:23 schreef Cee het volgende:
Ik ben ook nog niet klaar met de zomer, het ging echt veel te snelquote:Op dinsdag 7 september 2010 22:22 schreef Koen66 het volgende:
[..]
QFT, ik heb nog GEEN afscheid kunnen nemen van de zomer.
Prima weer in mei en juni. In juli op vakantie en nog hopend op een goede augustus. NIET DUS......
Nederlandse zomer was dus begin juli voor mij al voorbij.
Mja, ik moet niet klagen na een lekkere vakantie! (maar nog ff zon zou wel fijn zijn)
En ik ben nog wel zo'n kattenliefhebber.quote:
quote:
Of de Antillen in de winter, zaaaaaaligquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |