QFT, ik heb nog GEEN afscheid kunnen nemen van de zomer.quote:Op dinsdag 7 september 2010 22:20 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Hmmm daar ben ik ook nog niet echt helemaal uit eigenlijkik vind het normaal wel gezellig maar ik heb nu echt behoefte aan zon, lange dagen en veel buiten zijn ofzo. Ik wil die gezelligheid binnen nog even niet
Dat is vaak wel lekker, zo 's avonds laat.quote:Op dinsdag 7 september 2010 22:21 schreef Pisces29 het volgende:
Ik heb eigenlijk zin om nog wat pizzabroodjes in de oven te gaan gooien
Ik vind hem leukquote:
Dan zit ik hier over een uur nog en wilde eigenlijk al richting het mandje gaan (koortshoofdquote:
Hmm misschien is dat het welquote:Op dinsdag 7 september 2010 22:21 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Hmm ja snap het op zich wel. Ik ben er wel klaar voor. Ik wil ook iemand hebben om voor die dagen tegen aan te hangen, voor een paar maandjes ofzo.
quote:Op dinsdag 7 september 2010 22:23 schreef Cee het volgende:
Hoi hoi. Ik dacht ik kom even smoelen terwijl ik naar de Rijdende Rechter ga kijken.Ik miste jullie.
Ja hij is ook leuk, voor zijn leeftijd, jongen met een passiequote:
Deze keer zit ik er ook wat angstiger naar te kijken dan anders ja.quote:Op dinsdag 7 september 2010 22:18 schreef -Miauw- het volgende:
Ik zie voor het eerst echt op tegen de donkere dagen
quote:Op dinsdag 7 september 2010 22:23 schreef Cee het volgende:
Hoi hoi. Ik dacht ik kom even smoelen terwijl ik naar de Rijdende Rechter ga kijken.Ik miste jullie.
Zullen we proberen iemand in te huren?quote:
Je komt precies goed binnen!quote:Op dinsdag 7 september 2010 22:23 schreef Cee het volgende:
Goed planquote:Op dinsdag 7 september 2010 22:22 schreef JJH het volgende:
[..]
Zullen we naar een warm land met z'n tweeen?
Ja en deze zijn ook zó lekkerquote:Op dinsdag 7 september 2010 22:22 schreef JJH het volgende:
[..]
Dat is vaak wel lekker, zo 's avonds laat.
Ik stel mezelf beschikbaarquote:Op dinsdag 7 september 2010 22:21 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Hmm ja snap het op zich wel. Ik ben er wel klaar voor. Ik wil ook iemand hebben om voor die dagen tegen aan te hangen, voor een paar maandjes ofzo.
Cee-tjuhquote:Op dinsdag 7 september 2010 22:23 schreef Cee het volgende:
Ik ben ook nog niet klaar met de zomer, het ging echt veel te snelquote:Op dinsdag 7 september 2010 22:22 schreef Koen66 het volgende:
[..]
QFT, ik heb nog GEEN afscheid kunnen nemen van de zomer.
Prima weer in mei en juni. In juli op vakantie en nog hopend op een goede augustus. NIET DUS......
Nederlandse zomer was dus begin juli voor mij al voorbij.
Mja, ik moet niet klagen na een lekkere vakantie! (maar nog ff zon zou wel fijn zijn)
En ik ben nog wel zo'n kattenliefhebber.quote:
quote:
Of de Antillen in de winter, zaaaaaaligquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |