Wij zijn al vriendjesquote:Op dinsdag 7 september 2010 21:48 schreef JJH het volgende:
[..]
Jij wilt opeens vriendjes met hem worden?
Dat was serieus nog minder extreem dan ditquote:Op dinsdag 7 september 2010 21:49 schreef iBenny het volgende:
[..]
Is toch gewoon een keertje leuk jongen..
Tijdens het WK zijn er toch ook allerlei dingen gedaan
Ja, en mooie japanse mevrouwen blijken opeens een piemeltje te hebben.quote:
Jaaaaaaaaaaaajaaaaa.quote:Op dinsdag 7 september 2010 21:50 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Wij zijn al vriendjes![]()
Nee, ik vroeg het me gewoon af
Ja leuk dat wel, maar toch kinda gay.quote:Op dinsdag 7 september 2010 21:50 schreef iBenny het volgende:
[..]
Shin Chan, Tamagotchi's, gekke tv-shows, gekke gekleed... ik vind het wel tof hoor
Dat zegt ze toch. Tis een beetje gayquote:Op dinsdag 7 september 2010 21:50 schreef iBenny het volgende:
[..]
Shin Chan, Tamagotchi's, gekke tv-shows, gekke gekleed... ik vind het wel tof hoor
Japanse TV showsquote:Op dinsdag 7 september 2010 21:50 schreef iBenny het volgende:
[..]
En altijd ook zo lekker denigrerend.quote:Op dinsdag 7 september 2010 21:47 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Al die crew die lyrisch doet over iedere brainfart die andere crew maar online gooit.
Denk je dat Fok daar één cent aan uitgeeft of zo? Zolang er nog 42000 nodig is om die Ted af te kopen, vergeet het maarquote:Op dinsdag 7 september 2010 21:49 schreef JJH het volgende:
[..]
Dus op eigen kosten?
Dan is het opeens een stuk minder aantrekkelijk.
Dan had ik wel een foto/reisverslagje van Noorwegen willen doen hoor.quote:Op dinsdag 7 september 2010 21:50 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Dat was serieus nog minder extreem dan ditHet is een fuckin gameshow. Die wss 80% van FOK! niet boeit, en die andere 20% volgt het al via FOK! Games.
Had dan in de zomervakantie iedere week een thema van een ander populair vakantieland gedaan ofzo
Volgens mij was WK extremer hoorquote:Op dinsdag 7 september 2010 21:50 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Dat was serieus nog minder extreem dan ditHet is een fuckin gameshow. Die wss 80% van FOK! niet boeit, en die andere 20% volgt het al via FOK! Games.
Had dan in de zomervakantie iedere week een thema van een ander populair vakantieland gedaan ofzo
Shin Chanquote:Op dinsdag 7 september 2010 21:50 schreef iBenny het volgende:
[..]
Stomme Ted.quote:Op dinsdag 7 september 2010 21:52 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Denk je dat Fok daar één cent aan uitgeeft of zo? Zolang er nog 42000 nodig is om die Ted af te kopen, vergeet het maar
[JAP]Shin Chanquote:Op dinsdag 7 september 2010 21:52 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Shin Chanjammer dat dat niet meer op tv komt
al was het echt niet geschikt voor kinderen, vind ik...
Ja en waar hadden ze ook alweer het gedeelte 'TIJDELIJKE EN THEMA FORA' voor uitgevonden.quote:Op dinsdag 7 september 2010 21:52 schreef iBenny het volgende:
[..]
Volgens mij was WK extremer hoor
Het is alleen dat er nu topics over Japan zijn in de style van het betreffende subforum waar het wordt geplaatst
mijn schoonzus (en zwager) zweert bij een enorm aantal boeken en tijdschiftenquote:Op dinsdag 7 september 2010 21:35 schreef JJH het volgende:
[..]
En zij hebben blijkbaar alleen zichzelf als adviesorgaan.
Ik vond dat wel humor, liep altijd in z;n blote reet rond te rennen. D:quote:Op dinsdag 7 september 2010 21:52 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Shin Chanjammer dat dat niet meer op tv komt
al was het echt niet geschikt voor kinderen, vind ik...
Omdat het dan niet de aandacht zou krijgen die het verdient ofzoquote:Op dinsdag 7 september 2010 21:53 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ja en waar hadden ze ook alweer het gedeelte 'TIJDELIJKE EN THEMA FORA' voor uitgevonden.
Juist... om niet in diverse andere fora een wildgroei te krijgen van topics over 1 tijdelijk onderwerp
Hij zei een keer tegen zijn moeder dat haar borsten te klein warenquote:Op dinsdag 7 september 2010 21:53 schreef JJH het volgende:
[..]
Ik vond dat wel humor, liep altijd in z;n blote reet rond te rennen. D:
Klopt helemaal. Met uitzondering van het woordje "verdient" dan want dat is onzin.quote:Op dinsdag 7 september 2010 21:55 schreef iBenny het volgende:
[..]
Omdat het dan niet de aandacht zou krijgen die het verdient ofzo
En zo kort een tijdelijk forum bereik je niet zoveel mensen mee.
(zoiets werd dus gezegd)
Ja maar het IS gewoon een kleine doelgroep. Het is volgens mij echt weer zoiets wat even in 1 dag is bedacht en nu rapido uit de grond word gestampt, want het is zo onsamenhangend als de pest. Serieus ook topics in PTA 'Wat is je favoriete Japanse auto', en in SEX 'Wat vindt je van hentai'quote:Op dinsdag 7 september 2010 21:55 schreef iBenny het volgende:
[..]
Omdat het dan niet de aandacht zou krijgen die het verdient ofzo
En zo kort een tijdelijk forum bereik je niet zoveel mensen mee.
(zoiets werd dus gezegd)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |