deels waar maar toen bestond er ook geen mode/plastische chirurgie/make-up.quote:Op dinsdag 7 september 2010 21:09 schreef Sigmund666 het volgende:
Nee. Vrouwen zijn eeuwenlang naar de zijlijn verwezen omdat ze andere taken kregen (lees: Wassen, koken, de kinderen verzorgen, kinderen verwekken, de man plezieren etc. )
Vrouwen in hogere functies is nog maar iets van minimaal de laatste 20/30 jaar.
daar wil ik dan wel eens een bron van zienquote:Op dinsdag 7 september 2010 21:14 schreef mac_this het volgende:
Nee, HitLer was gay, (serieus waar, kan je in de boeken naalezen:P !) en daarom is ook een oorlog gekomen ofzo...
uiteraard anders had je dit topic niet geopendquote:Op dinsdag 7 september 2010 21:22 schreef habbekratsje het volgende:
[..]
die ken ik uiteraard al maar geniaal.
hmm, nja. hoorde het van mijn geschiedenis leraar verleden week, die zei dat ie het wel aan tonen kon, dus als ik namen van het boek weet. i'll show you!quote:Op dinsdag 7 september 2010 21:16 schreef habbekratsje het volgende:
[..]
daar wil ik dan wel eens een bron van zien
maar goed, in die tijd was homosexualiteit een taboe, wellicht dat ook hitler enorm was gefrustreerd en afgewezen was door een joodse man?
Hij had wel een homo in de top zitten in de beginjaren (Ernst Röhm)quote:Op dinsdag 7 september 2010 21:14 schreef mac_this het volgende:
Nee, HitLer was gay, (serieus waar, kan je in de boeken naalezen:P !) en daarom is ook een oorlog gekomen ofzo...
Als het zo bekijkt is in de tijden van vrouwen onderdrukking alleen maar oorlog geweest, kijk maar eens naar alle plaatsen waar nog oorlog is in de wereld (en vroeger).quote:Op dinsdag 7 september 2010 21:09 schreef Sigmund666 het volgende:
Nee. Vrouwen zijn eeuwenlang naar de zijlijn verwezen omdat ze andere taken kregen (lees: Wassen, koken, de kinderen verzorgen, kinderen verwekken, de man plezieren etc. )
Vrouwen in hogere functies is nog maar iets van minimaal de laatste 20/30 jaar.
goebbels toch ook?quote:Op dinsdag 7 september 2010 22:41 schreef Sigmund666 het volgende:
[..]
Hij had wel een homo in de top zitten in de beginjaren (Ernst Röhm)
quote:Op woensdag 8 september 2010 11:21 schreef ljluca het volgende:
lol goeie poll,
Denk het wel denk aan gefrusteerde agressieve mannen met sex tekort
quote:Op dinsdag 7 september 2010 21:07 schreef BrandX het volgende:
als dat zo zou zijn, dan zou de Romeinse tijd een van de meest vreedzame periodes ooit moeten zijn geweest. Het tegendeel is echter waar
ik herinner me van het werk nog een curcus waarbij er een rollenspel moest worden gespeeld.quote:Op woensdag 8 september 2010 11:37 schreef netflanders het volgende:
De enige reden waarom vrouwen geen oorlogen zijn begonnen, is omdat vrouwen doorgaans geen fuck te vertellen hebben. Als vrouwen ook in de positie van macht zouden zitten om een oorlog te beginnen - laten we hopen dat dat nooit gebeurt - dan zou dat ook net zo goed gebeuren. Het moet maar eens afgelopen zijn met dat gejank dat vrouwen zachtmoedige, lieve wezentjes zijn.
Vrouwen janken sowieso al om de kleinste dingen. Er waren maar enkele vrouwen die tegelijkertijd natuurkunde met mij studeren, en op twee na heb ik ze allemaal meerdere keren zien janken na een slecht uitgevallen tentamen. Een man nog nooit.quote:Op woensdag 8 september 2010 11:49 schreef habbekratsje het volgende:
[..]
ik herinner me van het werk nog een curcus waarbij er een rollenspel moest worden gespeeld.
meerdere partijen die allemaal iets anders wouden waarbij de discussies dus behoorlijk fel werden.
het waren geen mannen die huilend de zaal uit liepen
eh... en hoe kwam die tot stand? Juist, door eeuwen oorlogvoeren en landje veroverenquote:Op woensdag 8 september 2010 11:50 schreef netflanders het volgende:
Uh, BrandX - iets met 'Pax Romana'.
http://en.wikipedia.org/wiki/Pax_Romana
quote:Augustus faced a problem making peace an acceptable mode of life for the Romans, who had been at war with one power or another continuously for 200 years.[1] Romans regarded peace not as an absence of war, but the rare situation that existed when all opponents had been beaten down beyond the ability to resist.
Toch was het de langste periode van vrede die het gros van Europa en het Middellandse Zeegebied hebben gekend, ongeëvenaard voor én na die tijd (behalve 1945-nu in Europa). En die periode was slechts onder Romeins bewind. En een saillant detail; dit was tevens (op seksueel gebied) een zeer decadente periode.quote:Op woensdag 8 september 2010 11:52 schreef BrandX het volgende:
[..]
eh... en hoe kwam die tot stand? Juist, door eeuwen oorlogvoeren en landje veroveren
nou ja, vrede... langs de grenzen werd gewoon gevochten om de grenzen in stand te houden. Maar goed, voor die tijd een bijzonder fenomeen, dat klopt.quote:Op woensdag 8 september 2010 11:55 schreef netflanders het volgende:
[..]
Toch was het de langste periode van vrede die het gros van Europa en het Middellandse Zeegebied hebben gekend, ongeëvenaard voor én na die tijd (behalve 1945-nu in Europa). En die periode was slechts onder Romeins bewind. En een saillant detail; dit was tevens (op seksueel gebied) een zeer decadente periode.
Niet dat ik denk dat er een causaal verband is, maar leuk is het wel.
http://nl.wikipedia.org/wiki/Woodstock_(muziekfestival)quote:Op woensdag 8 september 2010 12:07 schreef BrandX het volgende:
[..]
nou ja, vrede... langs de grenzen werd gewoon gevochten om de grenzen in stand te houden. Maar goed, voor die tijd een bijzonder fenomeen, dat klopt.
het ging hier echter om het gegeven dat door gebrek aan sex mannen oorlog gingen voeren.
In de tijd voor Pax Romana was er anders voor de mannen geen gebrek aan sex, in tegendeel, dus dat argument gaat iig niet op
en waarom willen ze meer land? meer macht?quote:Op woensdag 8 september 2010 13:01 schreef gias het volgende:
verkapt "ik-ben-sexueel-gefrustreerd-en-ze-wil-niet" topic ?
wat een redernatie.
Op die manier kan je alles wel in schoenen van vrouwen schuiven.
Oorlogen om stukken grond zijn allemaal begonnen omdat mannen geen sex kregen thuis.
Niet omdat ze belang hebben bij een groter land, of meer macht.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |