abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_86180325
De meeste oorlogen zijn gestart door mannen, dat moge duidelijk zijn.

veel ruzies en ellende in het dagelijks leven zijn de oorzaak van frustraties van mannen en niet in de laatste plaats om vrouwen.

Mannen kunnen in het dagelijks leven nogal opgefokt zijn, zeker wanneer ze lange tijd "droog" staan.

Wat mij echter opvalt is uit eigen ervaring en dat van vrienden is dat wanneer de man sex heeft gehad hij eigenlijk alleen nog wil slapen, lam voor de tv wil liggen met een biertje of wil chillen met zijn mannelijke vrienden in de kroeg.

Is het niet dan ook de oorzaak dat vrouwen zo "preuts" zijn dat mannen oorlogen beginnen en dat de oplossing ervan is dat vrouwen makkelijker en gewilliger worden?

Poll: Vrouwen zijn de oorzaak van oorlogen door hun preutsheid
Ik ben vrouw: mee eens
Ik ben vrouw: mee oneens
ik ben man: mee eens
ik ben man: mee oneens
geen mening
Tussenstand:

Ook een poll maken? Klik hier
pi_86180355
Als ze allemaal gewoon in de keuken waren gebleven, dan was er helemaal niets aan de hand geweest.
pi_86180366
Nee.
Sterkheidsbaas van alles.
pi_86180402
Vrouwen zijn waardeloos.
“I am become a sour woman, I take no joy in mead nor meat, and song and laughter have become suspicious strangers to me. I am a creature of grief and dust and bitter longings. There is an empty place within me where my heart was once.”
  Boks-Chick dinsdag 7 september 2010 @ 21:07:20 #5
118131 BrandX
BoksChick & CoffeeAddict
pi_86180409
als dat zo zou zijn, dan zou de Romeinse tijd een van de meest vreedzame periodes ooit moeten zijn geweest. Het tegendeel is echter waar _O-
lolwut
  dinsdag 7 september 2010 @ 21:09:08 #6
187674 Sigmund666
Do not feed the Residents
pi_86180489
Nee. Vrouwen zijn eeuwenlang naar de zijlijn verwezen omdat ze andere taken kregen (lees: Wassen, koken, de kinderen verzorgen, kinderen verwekken, de man plezieren etc. )
Vrouwen in hogere functies is nog maar iets van minimaal de laatste 20/30 jaar.
U heeft de issues, ik heb de tissues.
Your shit's weak! My shit will fuck you up son! YEAH BUDDY!
pi_86180718
quote:
Op dinsdag 7 september 2010 21:09 schreef Sigmund666 het volgende:
Nee. Vrouwen zijn eeuwenlang naar de zijlijn verwezen omdat ze andere taken kregen (lees: Wassen, koken, de kinderen verzorgen, kinderen verwekken, de man plezieren etc. )
deels waar maar toen bestond er ook geen mode/plastische chirurgie/make-up.

en nadelig is uiteraard dat er te weinig mooie vrouwen zijn en als die mooie vrouwen ook nog preuts en monogaam zijn schiet het niet op.
  dinsdag 7 september 2010 @ 21:14:39 #8
315847 mac_this
Ja, het overkomt iedereen wel!
pi_86180799
Nee, HitLer was gay, (serieus waar, kan je in de boeken naalezen:P !) en daarom is ook een oorlog gekomen ofzo...
pi_86180889
quote:
Op dinsdag 7 september 2010 21:14 schreef mac_this het volgende:
Nee, HitLer was gay, (serieus waar, kan je in de boeken naalezen:P !) en daarom is ook een oorlog gekomen ofzo...
daar wil ik dan wel eens een bron van zien ;)

maar goed, in die tijd was homosexualiteit een taboe, wellicht dat ook hitler enorm was gefrustreerd en afgewezen was door een joodse man?
  FOK!-Schrikkelbaas dinsdag 7 september 2010 @ 21:20:28 #10
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_86181208
quote:
die ken ik uiteraard al maar geniaal.
pi_86181234
Als de Vrouw van Obama vreemd gaat met de vrouw van de president van een oosters land wel ja :D .
pi_86181455
Vrouw wil geen seks: 'Pak onze dochters maar'

kijk, weer een voorbeeld dat als die vrouw niet zo zeikerig en preuts was er geen 2 levens waren verwoest...
  FOK!-Schrikkelbaas dinsdag 7 september 2010 @ 21:32:54 #14
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_86181836
quote:
Op dinsdag 7 september 2010 21:22 schreef habbekratsje het volgende:

[..]

die ken ik uiteraard al maar geniaal.
uiteraard anders had je dit topic niet geopend :)
  dinsdag 7 september 2010 @ 22:38:40 #15
315847 mac_this
Ja, het overkomt iedereen wel!
pi_86185232
quote:
Op dinsdag 7 september 2010 21:16 schreef habbekratsje het volgende:

[..]

daar wil ik dan wel eens een bron van zien ;)

maar goed, in die tijd was homosexualiteit een taboe, wellicht dat ook hitler enorm was gefrustreerd en afgewezen was door een joodse man?
hmm, nja. hoorde het van mijn geschiedenis leraar verleden week, die zei dat ie het wel aan tonen kon, dus als ik namen van het boek weet. i'll show you!
en het zal best kunnen hoor.
maar hij hield wel vol (ook van die gozer) dat hij hetro was, maar wassie niet. en dus ja.... als je me nog volgt :P !
  dinsdag 7 september 2010 @ 22:41:05 #16
187674 Sigmund666
Do not feed the Residents
pi_86185318
quote:
Op dinsdag 7 september 2010 21:14 schreef mac_this het volgende:
Hij had wel een homo in de top zitten in de beginjaren (Ernst Röhm)
U heeft de issues, ik heb de tissues.
Your shit's weak! My shit will fuck you up son! YEAH BUDDY!
  dinsdag 7 september 2010 @ 22:42:29 #17
272649 Louis22
Exil im Salon
pi_86185397
quote:
The real reason there are wars is men love war and women warriors
Martin van Creveld
  dinsdag 7 september 2010 @ 22:43:29 #18
82396 nils7
De forumkrokodil
pi_86185461
quote:
Op dinsdag 7 september 2010 21:09 schreef Sigmund666 het volgende:
Als het zo bekijkt is in de tijden van vrouwen onderdrukking alleen maar oorlog geweest, kijk maar eens naar alle plaatsen waar nog oorlog is in de wereld (en vroeger).
N/A
Disclaimer: ik ben geen expert maar shitposter, dit is geen advies en aan deze post zijn geen rechten te ontlenen
pi_86186460
quote:
Op dinsdag 7 september 2010 22:41 schreef Sigmund666 het volgende:

[..]

Hij had wel een homo in de top zitten in de beginjaren (Ernst Röhm)
goebbels toch ook?

ik denk dat als iedereen een leven had als hugh heffner dat je gewoon niet meer snapt waarom je oorlog maakt...

de hele dag door sexen met de meest mooie vrouwen.
probleem van heffner is alleen dat die zijn mansion niet deelt met anderen.

ik zou hem de kop inslaan als ik daardoor zijn plek kon innemen :')
  dinsdag 7 september 2010 @ 23:10:34 #20
272649 Louis22
Exil im Salon
pi_86186988
quote:
Op dinsdag 7 september 2010 23:00 schreef habbekratsje het volgende:

[..]

goebbels toch ook?

Misschien latent ofzo, hij was iig getrouwd met een vrouw.
pi_86197233
Ja, prijzenoorlog bij schoenenwinkels
The woods are lovely, dark, and deep,
But I have promises to keep,
And miles to go before I sleep...
  woensdag 8 september 2010 @ 11:21:09 #22
142166 ljluca
Devotissimo suo
pi_86197749
lol goeie poll,

Denk het wel denk aan gefrusteerde agressieve mannen met sex tekort
Noi non potemo avere perfetta vita senza amici
pi_86198252
De enige reden waarom vrouwen geen oorlogen zijn begonnen, is omdat vrouwen doorgaans geen fuck te vertellen hebben. Als vrouwen ook in de positie van macht zouden zitten om een oorlog te beginnen - laten we hopen dat dat nooit gebeurt - dan zou dat ook net zo goed gebeuren. Het moet maar eens afgelopen zijn met dat gejank dat vrouwen zachtmoedige, lieve wezentjes zijn.
  Boks-Chick woensdag 8 september 2010 @ 11:47:21 #24
118131 BrandX
BoksChick & CoffeeAddict
pi_86198635
quote:
Op woensdag 8 september 2010 11:21 schreef ljluca het volgende:
lol goeie poll,

Denk het wel denk aan gefrusteerde agressieve mannen met sex tekort
quote:
Op dinsdag 7 september 2010 21:07 schreef BrandX het volgende:
als dat zo zou zijn, dan zou de Romeinse tijd een van de meest vreedzame periodes ooit moeten zijn geweest. Het tegendeel is echter waar _O-
lolwut
pi_86198698
quote:
Op woensdag 8 september 2010 11:37 schreef netflanders het volgende:
De enige reden waarom vrouwen geen oorlogen zijn begonnen, is omdat vrouwen doorgaans geen fuck te vertellen hebben. Als vrouwen ook in de positie van macht zouden zitten om een oorlog te beginnen - laten we hopen dat dat nooit gebeurt - dan zou dat ook net zo goed gebeuren. Het moet maar eens afgelopen zijn met dat gejank dat vrouwen zachtmoedige, lieve wezentjes zijn.
ik herinner me van het werk nog een curcus waarbij er een rollenspel moest worden gespeeld.
meerdere partijen die allemaal iets anders wouden waarbij de discussies dus behoorlijk fel werden.

het waren geen mannen die huilend de zaal uit liepen :')
pi_86198720
Uh, BrandX - iets met 'Pax Romana'.

http://en.wikipedia.org/wiki/Pax_Romana
pi_86198768
quote:
Op woensdag 8 september 2010 11:49 schreef habbekratsje het volgende:

[..]

ik herinner me van het werk nog een curcus waarbij er een rollenspel moest worden gespeeld.
meerdere partijen die allemaal iets anders wouden waarbij de discussies dus behoorlijk fel werden.

het waren geen mannen die huilend de zaal uit liepen :')
Vrouwen janken sowieso al om de kleinste dingen. Er waren maar enkele vrouwen die tegelijkertijd natuurkunde met mij studeren, en op twee na heb ik ze allemaal meerdere keren zien janken na een slecht uitgevallen tentamen. Een man nog nooit.
  Boks-Chick woensdag 8 september 2010 @ 11:52:03 #28
118131 BrandX
BoksChick & CoffeeAddict
pi_86198778
quote:
Op woensdag 8 september 2010 11:50 schreef netflanders het volgende:
Uh, BrandX - iets met 'Pax Romana'.

http://en.wikipedia.org/wiki/Pax_Romana
eh... en hoe kwam die tot stand? Juist, door eeuwen oorlogvoeren en landje veroveren :')
lolwut
  Boks-Chick woensdag 8 september 2010 @ 11:53:08 #29
118131 BrandX
BoksChick & CoffeeAddict
pi_86198817
oh je wikilink zegt het zelf al _O-

quote:
Augustus faced a problem making peace an acceptable mode of life for the Romans, who had been at war with one power or another continuously for 200 years.[1] Romans regarded peace not as an absence of war, but the rare situation that existed when all opponents had been beaten down beyond the ability to resist.
lolwut
pi_86198915
quote:
Op woensdag 8 september 2010 11:52 schreef BrandX het volgende:

[..]

eh... en hoe kwam die tot stand? Juist, door eeuwen oorlogvoeren en landje veroveren :')
Toch was het de langste periode van vrede die het gros van Europa en het Middellandse Zeegebied hebben gekend, ongeëvenaard voor én na die tijd (behalve 1945-nu in Europa). En die periode was slechts onder Romeins bewind. En een saillant detail; dit was tevens (op seksueel gebied) een zeer decadente periode.

Niet dat ik denk dat er een causaal verband is, maar leuk is het wel. :)
  Boks-Chick woensdag 8 september 2010 @ 12:07:03 #31
118131 BrandX
BoksChick & CoffeeAddict
pi_86199347
quote:
Op woensdag 8 september 2010 11:55 schreef netflanders het volgende:

[..]

Toch was het de langste periode van vrede die het gros van Europa en het Middellandse Zeegebied hebben gekend, ongeëvenaard voor én na die tijd (behalve 1945-nu in Europa). En die periode was slechts onder Romeins bewind. En een saillant detail; dit was tevens (op seksueel gebied) een zeer decadente periode.

Niet dat ik denk dat er een causaal verband is, maar leuk is het wel. :)
nou ja, vrede... langs de grenzen werd gewoon gevochten om de grenzen in stand te houden. Maar goed, voor die tijd een bijzonder fenomeen, dat klopt.
het ging hier echter om het gegeven dat door gebrek aan sex mannen oorlog gingen voeren.
In de tijd voor Pax Romana was er anders voor de mannen geen gebrek aan sex, in tegendeel, dus dat argument gaat iig niet op ;)
lolwut
pi_86199610
quote:
Op woensdag 8 september 2010 12:07 schreef BrandX het volgende:

[..]

nou ja, vrede... langs de grenzen werd gewoon gevochten om de grenzen in stand te houden. Maar goed, voor die tijd een bijzonder fenomeen, dat klopt.
het ging hier echter om het gegeven dat door gebrek aan sex mannen oorlog gingen voeren.
In de tijd voor Pax Romana was er anders voor de mannen geen gebrek aan sex, in tegendeel, dus dat argument gaat iig niet op ;)
http://nl.wikipedia.org/wiki/Woodstock_(muziekfestival)

als er ergens gigantisch in het rond werd geneukt met iedereen was het daar....

en dan met 400.000+ mensen geen noemenswaardig geweld.

hier in nederland is een klein dance feestje op een strand al een probleem tegenwoordig :X
pi_86201052
verkapt "ik-ben-sexueel-gefrustreerd-en-ze-wil-niet" topic ?

wat een redernatie.
Op die manier kan je alles wel in schoenen van vrouwen schuiven.
Oorlogen om stukken grond zijn allemaal begonnen omdat mannen geen sex kregen thuis.
Niet omdat ze belang hebben bij een groter land, of meer macht.

|:(
  woensdag 8 september 2010 @ 13:19:01 #34
142166 ljluca
Devotissimo suo
pi_86201653
quote:
Op woensdag 8 september 2010 13:01 schreef gias het volgende:
verkapt "ik-ben-sexueel-gefrustreerd-en-ze-wil-niet" topic ?

wat een redernatie.
Op die manier kan je alles wel in schoenen van vrouwen schuiven.
Oorlogen om stukken grond zijn allemaal begonnen omdat mannen geen sex kregen thuis.
Niet omdat ze belang hebben bij een groter land, of meer macht.

|:(
en waarom willen ze meer land? meer macht?

Imponeren van de dames! maar zoals het met alles het één cijfert het ander weer weg eindeloze cyclus denk dat de stelling dan ook niet klopt. O-)
Noi non potemo avere perfetta vita senza amici
pi_86202706
Kan iemand me het nut uitleggen van het includeren van de optie 'geen mening' in een poll. Waarom zou je er in godsnaam op klikken?
Het is net zoiets als dat mensen zitten te debatteren en iemand opstaat en roept: "mag ik even wat zeggen?! ik wens niet deel te nemen aan dit debat!"
Ja hou je bek dan :?

Blanco stemmen begrijp ik wel een beetje maar kom op, zoiets is niet bij alles boeiend.
The woods are lovely, dark, and deep,
But I have promises to keep,
And miles to go before I sleep...
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')