quote:Op dinsdag 7 september 2010 22:01 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Dat valt niet mee. Japan heeft een zeer grote aantrekkingskracht op de pielemuis van Ll. Zijn pik gaat al steigeren bij het hoofdstuk Hiroshima in de boeken
Niets.quote:
quote:Op dinsdag 7 september 2010 22:02 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Overigens heeft hij wel gelijk. Ik ben zelf wel fan van Japan maar om nou zo'n halfslachtige themaweek te maken... Doe dan gewoon een tijdelijk subforum.
Nagasaki heeft toch minder allure, als laatste gebombardeerd dus toch een beetje nakomertje.quote:
Uiteraardquote:Op dinsdag 7 september 2010 22:03 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Dus je gaat zelfs tegen mensen in waarvan je eigenlijk vindt dat ze gelijk hebben?![]()
![]()
Een soort Rotterdam zeg maarquote:Op dinsdag 7 september 2010 22:03 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Nagasaki heeft toch minder allure, als laatste gebombardeerd dus toch een beetje nakomertje.
quote:Op dinsdag 7 september 2010 22:01 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Nou ja er aan toe geven kan ook wel goed zijn natuurlijk zolang je altijd maar ehm vooruit blijft kijken
quote:
ahaquote:Op dinsdag 7 september 2010 22:05 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Uiteraard.
Nee, dat was gewoon een herhaling van zijn eigen reactie op iemand anders die klaagde over een verandering op het forum.
voor jouw altijdquote:Op dinsdag 7 september 2010 22:03 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Niets.
Heb je nog een mooie smiley?
*proest*quote:Op dinsdag 7 september 2010 22:03 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Niets.
Heb je nog een mooie smiley?
quote:Op dinsdag 7 september 2010 22:04 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
JA DAT GAAT DUS NIET AANGEZIEN HET NU ALL OVER IS
Omdat ik briljant ben en al mijn posts zijn ook briljant. Dat je dat niet weet?quote:Op dinsdag 7 september 2010 22:06 schreef Avey het volgende:
Zeg Bella waarom heb jij altijd dat lampje?
Ze is een verlicht persoonquote:Op dinsdag 7 september 2010 22:06 schreef Avey het volgende:
Zeg Bella waarom heb jij altijd dat lampje?
Ja, dat soort actieve dingen doen helpt vaak ook wel. Zo zet je het toch om in positieve energie (ik word zweverig hequote:Op dinsdag 7 september 2010 22:05 schreef crv het volgende:
[..]
Dat proberen/doen we ook wel. Maar met dit soort gevallen wordt je gewoon keihard terug op de grond gesmeten - Back to reality - En als dat te vaak gebeurt op momenten dat je zelf ook al niet al te sterk bent door omstandugheden valt dat niet altijd mee.
Maar morgen gaat mijn vrouw met haar vriendin op stap, simpel in een rolstoel naar de markt. En dat doet al veel goed bij haar.
Hehehequote:
Ah, nu is het eindelijk eens voor iedereen duidelijk wat voor iemand Vaduz nou eigenlijk is onderhuids.quote:
Ja ok maar 'quote:Op dinsdag 7 september 2010 22:07 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Omdat ik briljant ben en al mijn posts zijn ook briljant. Dat je dat niet weet?
Dat gaat ie niet leuk vindenquote:Op dinsdag 7 september 2010 22:08 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Ah, nu is het eindelijk eens voor iedereen duidelijk wat voor iemand Vaduz nou eigenlijk is onderhuids.
Je snapt me nog niet, dat komt nog wel, je hoeft niet bang te zijn, laat het over je heen komen.quote:Op dinsdag 7 september 2010 22:09 schreef Avey het volgende:
[..]
Ja ok maar '' had ik ook wel kunnen bedenken
Okquote:Op dinsdag 7 september 2010 22:09 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Je snapt me nog niet, dat komt nog wel, je hoeft niet bang te zijn, laat het over je heen komen.
kwijt danquote:
gescoord?quote:Op dinsdag 7 september 2010 22:11 schreef JJH het volgende:
RUUD RUUD RUUD RUUD RUUD RUUD RUUD RUUD RUUD RUUD RUUD RUUD RUUD RUUD RUUD RUUD RUUD RUUD RUUD RUUD RUUD RUUD RUUD RUUD RUUD RUUD RUUD RUUD![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Oh hij heeft altijd wel een zeer gevatte opmerking terug.quote:Op dinsdag 7 september 2010 22:09 schreef crv het volgende:
[..]
Dat gaat ie niet leuk vinden [ afbeelding ]
Dat moet je ook met z'n elven doen!quote:Op dinsdag 7 september 2010 22:12 schreef crv het volgende:
Die Zwitsers rennen met 10 man rond, gaat niet zo best daar
ik heb hem vanmiddag al aangeboden bij hemquote:Op dinsdag 7 september 2010 22:12 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Oh hij heeft altijd wel een zeer gevatte opmerking terug.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |