quote:
Het is wel gezonder op zich hoorquote:Op dinsdag 7 september 2010 21:34 schreef crv het volgende:
[..]
nee dat roepen wij ook, maar ja, wij hebben geen kinderen en "snappen" het dus niet![]()
Ze zoeken het maar liever zelf uit, zij hebben dus nu al fors problemen, maar weten het beter
Serieus, zo lang?quote:Op dinsdag 7 september 2010 21:36 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Het is wel gezonder op zich hoorEn goedkoop
Maar je moet het maar kunnen
In principe hoe langer hoe beter, tot 4 zelfs!quote:
Ken je die sketch uit 'Little Britain'? Die gast gaat trouwen en krijgt nog borstvoeding van zijn moeder hahahaquote:Op dinsdag 7 september 2010 21:36 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Het is wel gezonder op zich hoorEn goedkoop
Maar je moet het maar kunnen
Nee!quote:Op dinsdag 7 september 2010 21:37 schreef tombolafan het volgende:
[..]
In principe hoe langer hoe beter, tot 4 zelfs!
Eet smakelijk jaquote:Op dinsdag 7 september 2010 21:39 schreef Koen66 het volgende:
Zag eens een docu van vrouwen die hun kinderen van een jaar of 8 nog aan de borst namen.
DAT vond ik wel een beetje ver gaan hoor.
kids vertelden het naief op school en werden dus uitgelachen
Ik ken hem, en ik moet iedere keer een beetje overgeven als ik hem zie.quote:Op dinsdag 7 september 2010 21:38 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Ken je die sketch uit 'Little Britain'? Die gast gaat trouwen en krijgt nog borstvoeding van zijn moeder hahaha
Harvey and Jane
Welnee, tot een jaar zoiets, niet 4 joh.quote:Op dinsdag 7 september 2010 21:37 schreef tombolafan het volgende:
[..]
In principe hoe langer hoe beter, tot 4 zelfs!
quote:Op dinsdag 7 september 2010 21:38 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Ken je die sketch uit 'Little Britain'? Die gast gaat trouwen en krijgt nog borstvoeding van zijn moeder hahaha
Harvey and Jane
quote:Op dinsdag 7 september 2010 21:39 schreef Koen66 het volgende:
Zag eens een docu van vrouwen die hun kinderen van een jaar of 8 nog aan de borst namen.
DAT vond ik wel een beetje ver gaan hoor.
kids vertelden het naief op school en werden dus uitgelachen
Little Britainquote:Op dinsdag 7 september 2010 21:39 schreef JJH het volgende:
[..]
Ik ken hem, en ik moet iedere keer een beetje overgeven als ik hem zie.
Volgens mij wel hoorquote:Op dinsdag 7 september 2010 21:39 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Welnee, tot een jaar zoiets, niet 4 joh.
Oh, die anderen hebben nog gescoord ook?quote:
Hmmm ik ben het voetbal vergeten en zo te lezen mis ik weinigquote:
Kutfinnen.quote:Op dinsdag 7 september 2010 21:41 schreef Avey het volgende:
[..]
Oh, die anderen hebben nog gescoord ook?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |