Blijkbaar vrij weinig.quote:Op dinsdag 7 september 2010 20:04 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Wat snap je niet aan 'je' in die zin die je quote
Ja. Ik gebruik het wel serieus. Hendig sjiek.quote:Op dinsdag 7 september 2010 20:08 schreef Myraela het volgende:
Ik heb farmville nu tenminste van mijn prikbord geblokkeerd.Maar is facebook tof om serieus te gebruiken?
Stukken beter / volwassener dan Haifsquote:Op dinsdag 7 september 2010 20:08 schreef Myraela het volgende:
Ik heb farmville nu tenminste van mijn prikbord geblokkeerd.Maar is facebook tof om serieus te gebruiken?
Ik vind het beter dan Hyves... al is het nog steeds best wel kutquote:Op dinsdag 7 september 2010 20:08 schreef Myraela het volgende:
Omdat 10 echt kut isquote:Op dinsdag 7 september 2010 20:08 schreef Zeroku het volgende:
Waarom zuigt iTunes 10 alle processen leeg.
zodra ik dr zin in hebquote:Op dinsdag 7 september 2010 20:09 schreef pgrferrari het volgende:
Benny, wanneer pas je de poppetjes aan?
pgr, die evolutieplaatquote:
Omdat iTunes kut is.quote:Op dinsdag 7 september 2010 20:08 schreef Zeroku het volgende:
Waarom zuigt iTunes 10 alle processen leeg.
Ligt eraan met wie je vrienden bent op Feesboek.quote:Op dinsdag 7 september 2010 20:09 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Stukken beter / volwassener dan Haifs
Mwa, ziet er wat gelikter uit, maar zuigt echt veel te veel op.quote:
Neuh. Als je de opties gebruikt die er zijn werkt het echt handig.quote:
ja ik moest ook ff zoekenquote:
Nu met Mirne, dus het holt inderdaad hard achteruitquote:Op dinsdag 7 september 2010 20:10 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Ligt eraan met wie je vrienden bent op Feesboek.
Ik heb geen Apple muziekdrager dus heb het niet nodig. En tegenwoordig gebruik ik Spotify.quote:Op dinsdag 7 september 2010 20:11 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Neuh. Als je de opties gebruikt die er zijn werkt het echt handig.
Maar hou je genoeg van treinen om ervoor te springen of niet?quote:Op dinsdag 7 september 2010 20:11 schreef Dr_Flash het volgende:
Kut wat een weer vandaag. Om suïcidaal van te worden gewoon
Dat was ik toch alquote:Op dinsdag 7 september 2010 20:11 schreef Dr_Flash het volgende:
quote:Op dinsdag 7 september 2010 20:11 schreef Dr_Flash het volgende:
Wat moet je met facebook?quote:Op dinsdag 7 september 2010 20:11 schreef Myraela het volgende:
Hmm, hyves gebruik ik sowieso niet. Zet er zeldzaam een foto op. Maar ik ga mijn facebook wel eens een poosje gebruiken dan. Eerst al die farmville mensen eruit gooien.
Geniaal he ;D Ik heb m'n playlist geimporteerd en gebruik het nu op het werk. En het is gewoon ideaal om ff nieuwe muziek te luisteren, of voor op een feestje of bepaalde thema's. Je trekt ff ergens een playlist vandaan en klaarquote:Op dinsdag 7 september 2010 20:12 schreef JJH het volgende:
[..]
Ik heb geen Apple muziekdrager dus heb het niet nodig. En tegenwoordig gebruik ik Spotify.
jij kan echt niet veel hebben he, je lijkt wel een vrouwquote:Op dinsdag 7 september 2010 20:11 schreef Dr_Flash het volgende:
grijs en grauw is het. Bah.quote:Op dinsdag 7 september 2010 20:12 schreef iBenny het volgende:
[..]
Vind het wel meevallen eigenlijk... het is koud door de wind, maar voor de rest
Toch is het hier al sinds een uurtje of 2 droog.quote:Op dinsdag 7 september 2010 20:11 schreef Dr_Flash het volgende:
;;D::D:::D:D: ^^ ^^ (:quote:Op dinsdag 7 september 2010 20:12 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Geniaal he ;D Ik heb m'n playlist geimporteerd en gebruik het nu op het werk. En het is gewoon ideaal om ff nieuwe muziek te luisteren, of voor op een feestje of bepaalde thema's. Je trekt ff ergens een playlist vandaan en klaar
mooi thalys-rood gespikkelde treinen krijg je daarvanquote:Op dinsdag 7 september 2010 20:12 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Maar hou je genoeg van treinen om ervoor te springen of niet?
Van de Verhofstad-groep toch?quote:Op dinsdag 7 september 2010 20:13 schreef Bellatrix het volgende:
Wat heeft Verhofstad een teringkop.
Maar wij werden vriendjes door FVquote:Op dinsdag 7 september 2010 20:11 schreef Myraela het volgende:
Hmm, hyves gebruik ik sowieso niet. Zet er zeldzaam een foto op. Maar ik ga mijn facebook wel eens een poosje gebruiken dan. Eerst al die farmville mensen eruit gooien.
Dan zou ik het er als treinenfreak voor over hebben. Das toch best een vooruitgang voor de gemiddelde NS-gele Hondenkop trein.quote:Op dinsdag 7 september 2010 20:13 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
mooi thalys-rood gespikkelde treinen krijg je daarvan
vandaag niet, frankrijk staakt weer eensquote:Op dinsdag 7 september 2010 20:13 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
mooi thalys-rood gespikkelde treinen krijg je daarvan
Ja maar er is zo weinig stoer te doen als je geen vriendjes hebt om toe te voegenquote:
kan me voorstellen,quote:Op dinsdag 7 september 2010 20:14 schreef Kally het volgende:
Gezellig nog een zelfmoord, heb er genoeg gehad hoor voor 1 week
ik vraag me af wie er de sjaak is om zo'n trein weer schoon te maken, zouden ze lootjes trekken in de werkplaats?quote:Op dinsdag 7 september 2010 20:14 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Dan zou ik het er als treinenfreak voor over hebben. Das toch best een vooruitgang voor de gemiddelde NS-gele Hondenkop trein.
Daarom heb ik 2 verschillende facebook-accountsquote:Op dinsdag 7 september 2010 20:11 schreef Myraela het volgende:
you have zero friendsquote:Op dinsdag 7 september 2010 20:15 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ja maar er is zo weinig stoer te doen als je geen vriendjes hebt om toe te voegen
Ik vroeg me ff af waatom Myr ineens facebook zou willen gaan gebruiken, geen zin om terug te lezen. Wat ik ervan vind is genoegzaam bekend en doet even niet ter zake nu.quote:
Nee, ze gaan er met een Zwabber overheen.quote:Op dinsdag 7 september 2010 20:16 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
ik vraag me af wie er de sjaak is om zo'n trein weer schoon te maken, zouden ze lootjes trekken in de werkplaats?
Doen alsof je vriendjes pokemons zijn en ze allemaal verzamelen.quote:
We lachen er wel om maar realiseer je dat het voor meerdere mensen van de NS geen pretje isquote:Op dinsdag 7 september 2010 20:16 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
ik vraag me af wie er de sjaak is om zo'n trein weer schoon te maken, zouden ze lootjes trekken in de werkplaats?
Ik had in het begin 10x meer vrienden als Tombolafan dan als mezelfquote:Op dinsdag 7 september 2010 20:15 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ja maar er is zo weinig stoer te doen als je geen vriendjes hebt om toe te voegen
Vriend van de familie gaat 4 oktober euthenasie plegen, die heeft zwaar alzheimer en wil niet verder aftakelen dan hij nu isquote:Op dinsdag 7 september 2010 20:16 schreef crv het volgende:
[..]
kan me voorstellen,
had net mijn vrouw aan de lijn die was vandaag bij een vriendin geweest die zwaar in de chemo zit. Die had het er ook al over
oh dat zal best, maar achter dat gelach zit wel oprechte nieuwsgierigheidquote:Op dinsdag 7 september 2010 20:17 schreef crv het volgende:
[..]
We laggen er wel om maar realiseer je dat het voor meerdere mensen van de NS geen pretje is
quote:Op dinsdag 7 september 2010 20:17 schreef iBenny het volgende:
[..]
Doen alsof je vriendjes pokemons zijn en ze allemaal verzamelen.
Dan ga je daarmee battelen via korte berichtjes waarin je verteld wat je hebt gedaan/doet. En daar zit dan een heel puntensysteem achter.
Oh, dat is ook naar jaquote:Op dinsdag 7 september 2010 20:17 schreef Kally het volgende:
[..]
Vriend van de familie gaat 4 oktober euthenasie plegen, die heeft zwaar alzheimer en wil niet verder aftakelen dan hij nu is
Sorry, ik zal die naaktfoto van je prikbord verwijderenquote:Op dinsdag 7 september 2010 20:18 schreef Myraela het volgende:
Hoe verwijder je vrienden van facebook?
Ik stond ooit eens een keer naast een flappie die tegen zijn vriend vertelde dat hij het wel tof zou vinden om de restjes op te ruimenquote:Op dinsdag 7 september 2010 20:16 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Depri?quote:Op dinsdag 7 september 2010 20:18 schreef Bellatrix het volgende:
Oké het depri kwartiertje is weer voorbij.
Bijna.quote:Op dinsdag 7 september 2010 20:19 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
heb je al froyo op je telefoon?
Oh, omdat ik het toevallig open. Gebruikte het eerst alleen voor een spelletje. Maar ik ben van dat breezahgedoe op hyves wel behoorlijk afgekickt.quote:Op dinsdag 7 september 2010 20:16 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik vroeg me ff af waatom Myr ineens facebook zou willen gaan gebruiken, geen zin om terug te lezen. Wat ik ervan vind is genoegzaam bekend en doet even niet ter zake nu.
quote:Op dinsdag 7 september 2010 20:19 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Oh, dat is ook naar ja
Een vriend van mij heeft vorig jaar euthanasie gepleegd ook... Hoorde ik op vrijdag dat het dat weekend ging gebeuren
Naarquote:Op dinsdag 7 september 2010 20:19 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Oh, dat is ook naar ja
Een vriend van mij heeft vorig jaar euthanasie gepleegd ook... Hoorde ik op vrijdag dat het dat weekend ging gebeuren
Al die gesprekken over deaud.quote:
Account > Vrienden bijwerken > Lijsten - Vrienden > kruisjequote:Op dinsdag 7 september 2010 20:18 schreef Myraela het volgende:
Wij hadden vroeger ook een rouwafdeling (auto's dan) en die gasten die het opruimen maken de meest gruwelijke grapjes, moet ook wel anders kun je er niet mee omgaan, maar die denken niet zoals wij denken hoorquote:Op dinsdag 7 september 2010 20:19 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ik stond ooit eens een keer naast een flappie die tegen zijn vriend vertelde dat hij het wel tof zou vinden om de restjes op te ruimen
Ohkeequote:Op dinsdag 7 september 2010 20:17 schreef iBenny het volgende:
[..]
Doen alsof je vriendjes pokemons zijn en ze allemaal verzamelen.
Dan ga je daarmee battelen via korte berichtjes waarin je verteld wat je hebt gedaan/doet. En daar zit dan een heel puntensysteem achter.
Heb ik ook. Maar voor 20 uur.quote:Op dinsdag 7 september 2010 20:12 schreef JJH het volgende:
[..]
Ik heb geen Apple muziekdrager dus heb het niet nodig. En tegenwoordig gebruik ik Spotify.
Bij account en dan edit friends en dan bij lists kiezen voor friendsquote:Op dinsdag 7 september 2010 20:18 schreef Myraela het volgende:
Dat is niet depri, dat is nu eenmaal iets wat bij het leven hoort en onvermijdelijk isquote:
Ik heb alleen keiharde euro's.quote:Op dinsdag 7 september 2010 20:21 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Je kan online voor 5$ zo'n invite kopen. Dan ist onbeperkt
Dat maakt het niet minder depriquote:Op dinsdag 7 september 2010 20:21 schreef Kally het volgende:
[..]
Dat is niet depri, dat is nu eenmaal iets wat bij het leven hoort en onvermijdelijk is
Natuurlijk is ook zo. Maar sorry, ik ga iemand die na 1 dagje slecht weer al suicidaal word niet serieus nemen. En sowieso heb ik op dat gebied een beetje een 'blaffende honden bijten niet'-gevoel. De grootste aandachtshoeren roepen vaak genoeg dat ze het gaan doen. En de mensen die het echt willen doen het in stilte.quote:Op dinsdag 7 september 2010 20:21 schreef Kally het volgende:
[..]
Dat is niet depri, dat is nu eenmaal iets wat bij het leven hoort en onvermijdelijk is
ZAKLAMP! WHOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO!!!!11quote:Op dinsdag 7 september 2010 20:21 schreef iBenny het volgende:
[..]
hoezo bijna?
Het heeft wel flink wat nuttige functies erbij gekregen![]()
Oke ander onderwerp danquote:Op dinsdag 7 september 2010 20:22 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Dat maakt het niet minder depri
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |