Oh, dat is ook naar jaquote:Op dinsdag 7 september 2010 20:17 schreef Kally het volgende:
[..]
Vriend van de familie gaat 4 oktober euthenasie plegen, die heeft zwaar alzheimer en wil niet verder aftakelen dan hij nu is
Sorry, ik zal die naaktfoto van je prikbord verwijderenquote:Op dinsdag 7 september 2010 20:18 schreef Myraela het volgende:
Hoe verwijder je vrienden van facebook?
Ik stond ooit eens een keer naast een flappie die tegen zijn vriend vertelde dat hij het wel tof zou vinden om de restjes op te ruimenquote:Op dinsdag 7 september 2010 20:16 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
ik vraag me af wie er de sjaak is om zo'n trein weer schoon te maken, zouden ze lootjes trekken in de werkplaats?
Depri?quote:Op dinsdag 7 september 2010 20:18 schreef Bellatrix het volgende:
Oké het depri kwartiertje is weer voorbij.
Bijna.quote:Op dinsdag 7 september 2010 20:19 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
heb je al froyo op je telefoon?
Oh, omdat ik het toevallig open. Gebruikte het eerst alleen voor een spelletje. Maar ik ben van dat breezahgedoe op hyves wel behoorlijk afgekickt.quote:Op dinsdag 7 september 2010 20:16 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik vroeg me ff af waatom Myr ineens facebook zou willen gaan gebruiken, geen zin om terug te lezen. Wat ik ervan vind is genoegzaam bekend en doet even niet ter zake nu.
quote:Op dinsdag 7 september 2010 20:19 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Oh, dat is ook naar ja
Een vriend van mij heeft vorig jaar euthanasie gepleegd ook... Hoorde ik op vrijdag dat het dat weekend ging gebeuren
Naarquote:Op dinsdag 7 september 2010 20:19 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Oh, dat is ook naar ja
Een vriend van mij heeft vorig jaar euthanasie gepleegd ook... Hoorde ik op vrijdag dat het dat weekend ging gebeuren
Al die gesprekken over deaud.quote:
Account > Vrienden bijwerken > Lijsten - Vrienden > kruisjequote:Op dinsdag 7 september 2010 20:18 schreef Myraela het volgende:
Wij hadden vroeger ook een rouwafdeling (auto's dan) en die gasten die het opruimen maken de meest gruwelijke grapjes, moet ook wel anders kun je er niet mee omgaan, maar die denken niet zoals wij denken hoorquote:Op dinsdag 7 september 2010 20:19 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ik stond ooit eens een keer naast een flappie die tegen zijn vriend vertelde dat hij het wel tof zou vinden om de restjes op te ruimen
Ohkeequote:Op dinsdag 7 september 2010 20:17 schreef iBenny het volgende:
[..]
Doen alsof je vriendjes pokemons zijn en ze allemaal verzamelen.
Dan ga je daarmee battelen via korte berichtjes waarin je verteld wat je hebt gedaan/doet. En daar zit dan een heel puntensysteem achter.
Heb ik ook. Maar voor 20 uur.quote:Op dinsdag 7 september 2010 20:12 schreef JJH het volgende:
[..]
Ik heb geen Apple muziekdrager dus heb het niet nodig. En tegenwoordig gebruik ik Spotify.
Bij account en dan edit friends en dan bij lists kiezen voor friendsquote:Op dinsdag 7 september 2010 20:18 schreef Myraela het volgende:
Dat is niet depri, dat is nu eenmaal iets wat bij het leven hoort en onvermijdelijk isquote:
Ik heb alleen keiharde euro's.quote:Op dinsdag 7 september 2010 20:21 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Je kan online voor 5$ zo'n invite kopen. Dan ist onbeperkt
Dat maakt het niet minder depriquote:Op dinsdag 7 september 2010 20:21 schreef Kally het volgende:
[..]
Dat is niet depri, dat is nu eenmaal iets wat bij het leven hoort en onvermijdelijk is
Natuurlijk is ook zo. Maar sorry, ik ga iemand die na 1 dagje slecht weer al suicidaal word niet serieus nemen. En sowieso heb ik op dat gebied een beetje een 'blaffende honden bijten niet'-gevoel. De grootste aandachtshoeren roepen vaak genoeg dat ze het gaan doen. En de mensen die het echt willen doen het in stilte.quote:Op dinsdag 7 september 2010 20:21 schreef Kally het volgende:
[..]
Dat is niet depri, dat is nu eenmaal iets wat bij het leven hoort en onvermijdelijk is
ZAKLAMP! WHOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO!!!!11quote:Op dinsdag 7 september 2010 20:21 schreef iBenny het volgende:
[..]
hoezo bijna?
Het heeft wel flink wat nuttige functies erbij gekregen![]()
Oke ander onderwerp danquote:Op dinsdag 7 september 2010 20:22 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Dat maakt het niet minder depri
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |