Blijkbaar vrij weinig.quote:Op dinsdag 7 september 2010 20:04 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Wat snap je niet aan 'je' in die zin die je quote
Ja. Ik gebruik het wel serieus. Hendig sjiek.quote:Op dinsdag 7 september 2010 20:08 schreef Myraela het volgende:
Ik heb farmville nu tenminste van mijn prikbord geblokkeerd.Maar is facebook tof om serieus te gebruiken?
Stukken beter / volwassener dan Haifsquote:Op dinsdag 7 september 2010 20:08 schreef Myraela het volgende:
Ik heb farmville nu tenminste van mijn prikbord geblokkeerd.Maar is facebook tof om serieus te gebruiken?
Ik vind het beter dan Hyves... al is het nog steeds best wel kutquote:Op dinsdag 7 september 2010 20:08 schreef Myraela het volgende:
Omdat 10 echt kut isquote:Op dinsdag 7 september 2010 20:08 schreef Zeroku het volgende:
Waarom zuigt iTunes 10 alle processen leeg.
zodra ik dr zin in hebquote:Op dinsdag 7 september 2010 20:09 schreef pgrferrari het volgende:
Benny, wanneer pas je de poppetjes aan?
pgr, die evolutieplaatquote:
Omdat iTunes kut is.quote:Op dinsdag 7 september 2010 20:08 schreef Zeroku het volgende:
Waarom zuigt iTunes 10 alle processen leeg.
Ligt eraan met wie je vrienden bent op Feesboek.quote:Op dinsdag 7 september 2010 20:09 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Stukken beter / volwassener dan Haifs
Mwa, ziet er wat gelikter uit, maar zuigt echt veel te veel op.quote:
Neuh. Als je de opties gebruikt die er zijn werkt het echt handig.quote:
ja ik moest ook ff zoekenquote:
Nu met Mirne, dus het holt inderdaad hard achteruitquote:Op dinsdag 7 september 2010 20:10 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Ligt eraan met wie je vrienden bent op Feesboek.
Ik heb geen Apple muziekdrager dus heb het niet nodig. En tegenwoordig gebruik ik Spotify.quote:Op dinsdag 7 september 2010 20:11 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Neuh. Als je de opties gebruikt die er zijn werkt het echt handig.
Maar hou je genoeg van treinen om ervoor te springen of niet?quote:Op dinsdag 7 september 2010 20:11 schreef Dr_Flash het volgende:
Kut wat een weer vandaag. Om suïcidaal van te worden gewoon
Dat was ik toch alquote:Op dinsdag 7 september 2010 20:11 schreef Dr_Flash het volgende:
quote:Op dinsdag 7 september 2010 20:11 schreef Dr_Flash het volgende:
Wat moet je met facebook?quote:Op dinsdag 7 september 2010 20:11 schreef Myraela het volgende:
Hmm, hyves gebruik ik sowieso niet. Zet er zeldzaam een foto op. Maar ik ga mijn facebook wel eens een poosje gebruiken dan. Eerst al die farmville mensen eruit gooien.
Geniaal he ;D Ik heb m'n playlist geimporteerd en gebruik het nu op het werk. En het is gewoon ideaal om ff nieuwe muziek te luisteren, of voor op een feestje of bepaalde thema's. Je trekt ff ergens een playlist vandaan en klaarquote:Op dinsdag 7 september 2010 20:12 schreef JJH het volgende:
[..]
Ik heb geen Apple muziekdrager dus heb het niet nodig. En tegenwoordig gebruik ik Spotify.
jij kan echt niet veel hebben he, je lijkt wel een vrouwquote:Op dinsdag 7 september 2010 20:11 schreef Dr_Flash het volgende:
grijs en grauw is het. Bah.quote:Op dinsdag 7 september 2010 20:12 schreef iBenny het volgende:
[..]
Vind het wel meevallen eigenlijk... het is koud door de wind, maar voor de rest
Toch is het hier al sinds een uurtje of 2 droog.quote:Op dinsdag 7 september 2010 20:11 schreef Dr_Flash het volgende:
;;D::D:::D:D: ^^ ^^ (:quote:Op dinsdag 7 september 2010 20:12 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Geniaal he ;D Ik heb m'n playlist geimporteerd en gebruik het nu op het werk. En het is gewoon ideaal om ff nieuwe muziek te luisteren, of voor op een feestje of bepaalde thema's. Je trekt ff ergens een playlist vandaan en klaar
mooi thalys-rood gespikkelde treinen krijg je daarvanquote:Op dinsdag 7 september 2010 20:12 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Maar hou je genoeg van treinen om ervoor te springen of niet?
Van de Verhofstad-groep toch?quote:Op dinsdag 7 september 2010 20:13 schreef Bellatrix het volgende:
Wat heeft Verhofstad een teringkop.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |