Nou ja zit wel een beetje in de familie, mijn broer is ook een kei in wiskunde en ik op latere leeftijd in boekhoudenquote:Op dinsdag 7 september 2010 19:56 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Kan ik me voorstellen Kally, wat knap zeg![]()

Ow, en Pisces ook.quote:Op dinsdag 7 september 2010 19:56 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Zwabbert is tenminste nog aardig

Waarom steeds die kutlampquote:Op dinsdag 7 september 2010 19:56 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit meegemaakt dat jij een kreng bent.

LinkedIn, Superdudes, CU2, Cu2Day, Solomioquote:Op dinsdag 7 september 2010 19:56 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik weet niet wat ik van je moet denken, haifes, feesboek, twitter. Jij sociopaat!

Solomio wtf.quote:Op dinsdag 7 september 2010 19:57 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
LinkedIn, Superdudes, CU2, Cu2Day, Solomio

Owquote:Op dinsdag 7 september 2010 19:56 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit meegemaakt dat jij een kreng bent.

Omdat het aantoont hoe briljant ik ben.quote:

quote:

Wel een teef.quote:

Superdudes, is dat mannenliefde?quote:Op dinsdag 7 september 2010 19:57 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
LinkedIn, Superdudes, CU2, Cu2Day, Solomio

LL heeft ze vastquote:

Piscesquote:Op dinsdag 7 september 2010 19:59 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Superdudes, is dat mannenliefde?

Hallotjes.quote:

Veel fapplezierquote:Op dinsdag 7 september 2010 19:59 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
die doet het nog steeds, ik bezoek hem tegenwoordig via mijn harde schijf

Drie maal daags?quote:Op dinsdag 7 september 2010 19:59 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
die doet het nog steeds, ik bezoek hem tegenwoordig via mijn harde schijf

quote:

quote:

Wie zou er dan nog wel naar kijken, als zelfs jij niet meer kijkt.quote:Op dinsdag 7 september 2010 20:01 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
neh, zelfs ik heb betere dingen te doen

Journaalquote:

roemeense spambotsquote:Op dinsdag 7 september 2010 20:02 schreef JJH het volgende:
[..]
Wie zou er dan nog wel naar kijken, als zelfs jij niet meer kijkt.

Maar dat is toch leuk dat ze zoiets dan overnemen toch, iets positiefsquote:Op dinsdag 7 september 2010 19:57 schreef Kally het volgende:
[..]
Nou ja zit wel een beetje in de familie, mijn broer is ook een kei in wiskunde en ik op latere leeftijd in boekhouden

Gebruik jij farmville?quote:Op dinsdag 7 september 2010 20:03 schreef Loveless85 het volgende:
WAT, je gebruikt hem alleen voor FarmVille

OOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOHWHWHWHWquote:Op dinsdag 7 september 2010 19:58 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Omdat het aantoont hoe briljant ik ben.

Ja, dat ga ik er wel allemaal afgooien. Want al die farmville updates zijn niet boeiend.quote:Op dinsdag 7 september 2010 20:03 schreef Loveless85 het volgende:
WAT, je gebruikt hem alleen voor FarmVille

Herkenbaarquote:Op dinsdag 7 september 2010 20:05 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ja, dat ga ik er wel allemaal afgooien. Want al die farmville updates zijn niet boeiend.Ik ken ook de helft van mijn "vrienden" niet. Komen allemaal van FOK! farmville.

Hmm, ik kijk het even aanquote:Op dinsdag 7 september 2010 20:05 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ja, dat ga ik er wel allemaal afgooien. Want al die farmville updates zijn niet boeiend.Ik ken ook de helft van mijn "vrienden" niet. Komen allemaal van FOK! farmville.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |