Ja en de jongste gaat knoerhard, die zit nu in groep 3 en las gisteren al mee uit mijn boekquote:Op dinsdag 7 september 2010 19:40 schreef Loveless85 het volgende:
Hoest met de mini's eigenlijk Kally? Weer naar school?
Gaafquote:Op dinsdag 7 september 2010 19:42 schreef Kally het volgende:
[..]
Ja en de jongste gaat knoerhard, die zit nu in groep 3 en las gisteren al mee uit mijn boek
Jij maakt jezelf geliefd he?quote:
Meestal wel jaquote:Op dinsdag 7 september 2010 19:42 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
GaafEn ze vinden het ook leuk op school?
Kutplaatje.quote:
Nou inderdaad want ze doen het allebei erg goed, vooral rekenen zijn ze goed in.quote:
Nee jij zit te spammenquote:
Nee, en als ik post, post ik alleen maar kwaliteit.quote:
1-0 voor Bellaquote:Op dinsdag 7 september 2010 19:47 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Nee, en als ik post, post ik alleen maar kwaliteit.
Ah gaaf toch. Hopen dat het zo blijft, je kan ver komen als je goed bent in exacte vakkenquote:Op dinsdag 7 september 2010 19:46 schreef Kally het volgende:
[..]
Nou inderdaad want ze doen het allebei erg goed, vooral rekenen zijn ze goed in.
Oudste kreeg huiswerk mee en de opdracht alle tafels t/m 20 te kennen, zei hij wat een onzin alsof ik die nog niet ken
Echt he.quote:
Het zit er wel in, ze lopen beide een jaar voor en oudste krijgt ook exrta taken met rekenen zodat hij zich niet gaat vervelenquote:Op dinsdag 7 september 2010 19:49 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ah gaaf toch. Hopen dat het zo blijft, je kan ver komen als je goed bent in exacte vakken
Dat is valsquote:Op dinsdag 7 september 2010 19:49 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Echt he.
Ik wil wel andere plaatjes zien. Wie heeft hem op Hyves en zoekt bij z'n vrienden even 'Michelle' op
Oh wow, wat goedquote:Op dinsdag 7 september 2010 19:50 schreef Kally het volgende:
[..]
Het zit er wel in, ze lopen beide een jaar voor en oudste krijgt ook exrta taken met rekenen zodat hij zich niet gaat vervelen
Heb jij hem op hyves?quote:
Ja ik ben er ook erg trots opquote:Op dinsdag 7 september 2010 19:51 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Oh wow, wat goed
Die heb je goed geklust
Niet zo piepen jijquote:
Affiequote:
Ik ben van veel mensen de nicht, maar ben nog nooit vals genoemdquote:
Ik ook niet, ik zet er nooit wat neer, kwam er net achter dat er berichtjes staan nog uit augustusquote:Op dinsdag 7 september 2010 19:52 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Heb jij hem op hyves?
Heb ik jou op hyves?
Ik zit haast niet meer op hyves
Ze lijkt een beetje op een eendje, die mond, een pruilbakkesquote:
Nee, maar ik doe er dus bijna niks meequote:
Ik ben ook een lieve mama hoorquote:Op dinsdag 7 september 2010 19:53 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Wat lief
En groot gelijk natuurlijk
Kan ik me voorstellen Kally, wat knap zegquote:
Ik weet niet wat ik van je moet denken, haifes, feesboek, twitter. Jij sociopaat!quote:
Zwabbert is tenminste nog aardigquote:Op dinsdag 7 september 2010 19:56 schreef DeZwabber het volgende:
Farmville dat heb ik echt nog nooit gedaan.
quote:Op dinsdag 7 september 2010 19:56 schreef DeZwabber het volgende:
Farmville dat heb ik echt nog nooit gedaan.
Ik heb nog nooit meegemaakt dat jij een kreng bent.quote:Op dinsdag 7 september 2010 19:55 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik ben ook een lieve mama hoor![]()
Dat ik hier soms een kreng ben
Nou ja zit wel een beetje in de familie, mijn broer is ook een kei in wiskunde en ik op latere leeftijd in boekhoudenquote:Op dinsdag 7 september 2010 19:56 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Kan ik me voorstellen Kally, wat knap zeg![]()
Ow, en Pisces ook.quote:Op dinsdag 7 september 2010 19:56 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Zwabbert is tenminste nog aardig
Waarom steeds die kutlampquote:Op dinsdag 7 september 2010 19:56 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit meegemaakt dat jij een kreng bent.
LinkedIn, Superdudes, CU2, Cu2Day, Solomioquote:Op dinsdag 7 september 2010 19:56 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik weet niet wat ik van je moet denken, haifes, feesboek, twitter. Jij sociopaat!
Solomio wtf.quote:Op dinsdag 7 september 2010 19:57 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
LinkedIn, Superdudes, CU2, Cu2Day, Solomio
Owquote:Op dinsdag 7 september 2010 19:56 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit meegemaakt dat jij een kreng bent.
Omdat het aantoont hoe briljant ik ben.quote:
quote:
Wel een teef.quote:
Superdudes, is dat mannenliefde?quote:Op dinsdag 7 september 2010 19:57 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
LinkedIn, Superdudes, CU2, Cu2Day, Solomio
LL heeft ze vastquote:
Piscesquote:Op dinsdag 7 september 2010 19:59 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Superdudes, is dat mannenliefde?
Hallotjes.quote:
Veel fapplezierquote:Op dinsdag 7 september 2010 19:59 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
die doet het nog steeds, ik bezoek hem tegenwoordig via mijn harde schijf
Drie maal daags?quote:Op dinsdag 7 september 2010 19:59 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
die doet het nog steeds, ik bezoek hem tegenwoordig via mijn harde schijf
quote:
quote:
Wie zou er dan nog wel naar kijken, als zelfs jij niet meer kijkt.quote:Op dinsdag 7 september 2010 20:01 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
neh, zelfs ik heb betere dingen te doen
Journaalquote:
roemeense spambotsquote:Op dinsdag 7 september 2010 20:02 schreef JJH het volgende:
[..]
Wie zou er dan nog wel naar kijken, als zelfs jij niet meer kijkt.
Maar dat is toch leuk dat ze zoiets dan overnemen toch, iets positiefsquote:Op dinsdag 7 september 2010 19:57 schreef Kally het volgende:
[..]
Nou ja zit wel een beetje in de familie, mijn broer is ook een kei in wiskunde en ik op latere leeftijd in boekhouden
Gebruik jij farmville?quote:Op dinsdag 7 september 2010 20:03 schreef Loveless85 het volgende:
WAT, je gebruikt hem alleen voor FarmVille
OOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOHWHWHWHWquote:Op dinsdag 7 september 2010 19:58 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Omdat het aantoont hoe briljant ik ben.
Ja, dat ga ik er wel allemaal afgooien. Want al die farmville updates zijn niet boeiend.quote:Op dinsdag 7 september 2010 20:03 schreef Loveless85 het volgende:
WAT, je gebruikt hem alleen voor FarmVille
Herkenbaarquote:Op dinsdag 7 september 2010 20:05 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ja, dat ga ik er wel allemaal afgooien. Want al die farmville updates zijn niet boeiend.Ik ken ook de helft van mijn "vrienden" niet. Komen allemaal van FOK! farmville.
Hmm, ik kijk het even aanquote:Op dinsdag 7 september 2010 20:05 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ja, dat ga ik er wel allemaal afgooien. Want al die farmville updates zijn niet boeiend.Ik ken ook de helft van mijn "vrienden" niet. Komen allemaal van FOK! farmville.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |