Maar wij werden vriendjes door FVquote:Op dinsdag 7 september 2010 20:11 schreef Myraela het volgende:
Hmm, hyves gebruik ik sowieso niet. Zet er zeldzaam een foto op. Maar ik ga mijn facebook wel eens een poosje gebruiken dan. Eerst al die farmville mensen eruit gooien.

Dan zou ik het er als treinenfreak voor over hebben. Das toch best een vooruitgang voor de gemiddelde NS-gele Hondenkop trein.quote:Op dinsdag 7 september 2010 20:13 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
mooi thalys-rood gespikkelde treinen krijg je daarvan

vandaag niet, frankrijk staakt weer eensquote:Op dinsdag 7 september 2010 20:13 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
mooi thalys-rood gespikkelde treinen krijg je daarvan

Ja maar er is zo weinig stoer te doen als je geen vriendjes hebt om toe te voegenquote:

kan me voorstellen,quote:Op dinsdag 7 september 2010 20:14 schreef Kally het volgende:
Gezellig nog een zelfmoord, heb er genoeg gehad hoor voor 1 week

ik vraag me af wie er de sjaak is om zo'n trein weer schoon te maken, zouden ze lootjes trekken in de werkplaats?quote:Op dinsdag 7 september 2010 20:14 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Dan zou ik het er als treinenfreak voor over hebben. Das toch best een vooruitgang voor de gemiddelde NS-gele Hondenkop trein.

Daarom heb ik 2 verschillende facebook-accountsquote:Op dinsdag 7 september 2010 20:11 schreef Myraela het volgende:
Hmm, hyves gebruik ik sowieso niet. Zet er zeldzaam een foto op. Maar ik ga mijn facebook wel eens een poosje gebruiken dan. Eerst al die farmville mensen eruit gooien.

you have zero friendsquote:Op dinsdag 7 september 2010 20:15 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ja maar er is zo weinig stoer te doen als je geen vriendjes hebt om toe te voegen

Ik vroeg me ff af waatom Myr ineens facebook zou willen gaan gebruiken, geen zin om terug te lezen. Wat ik ervan vind is genoegzaam bekend en doet even niet ter zake nu.quote:

Nee, ze gaan er met een Zwabber overheen.quote:Op dinsdag 7 september 2010 20:16 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
ik vraag me af wie er de sjaak is om zo'n trein weer schoon te maken, zouden ze lootjes trekken in de werkplaats?

Doen alsof je vriendjes pokemons zijn en ze allemaal verzamelen.quote:

We lachen er wel om maar realiseer je dat het voor meerdere mensen van de NS geen pretje isquote:Op dinsdag 7 september 2010 20:16 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
ik vraag me af wie er de sjaak is om zo'n trein weer schoon te maken, zouden ze lootjes trekken in de werkplaats?

Ik had in het begin 10x meer vrienden als Tombolafan dan als mezelfquote:Op dinsdag 7 september 2010 20:15 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ja maar er is zo weinig stoer te doen als je geen vriendjes hebt om toe te voegen

Vriend van de familie gaat 4 oktober euthenasie plegen, die heeft zwaar alzheimer en wil niet verder aftakelen dan hij nu isquote:Op dinsdag 7 september 2010 20:16 schreef crv het volgende:
[..]
kan me voorstellen,
had net mijn vrouw aan de lijn die was vandaag bij een vriendin geweest die zwaar in de chemo zit. Die had het er ook al over

oh dat zal best, maar achter dat gelach zit wel oprechte nieuwsgierigheidquote:Op dinsdag 7 september 2010 20:17 schreef crv het volgende:
[..]
We laggen er wel om maar realiseer je dat het voor meerdere mensen van de NS geen pretje is

quote:Op dinsdag 7 september 2010 20:17 schreef iBenny het volgende:
[..]
Doen alsof je vriendjes pokemons zijn en ze allemaal verzamelen.
Dan ga je daarmee battelen via korte berichtjes waarin je verteld wat je hebt gedaan/doet. En daar zit dan een heel puntensysteem achter.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |