quote:Op dinsdag 7 september 2010 18:46 schreef Loveless85 het volgende:
* Loveless85 houdt Kally's borsten nog een beetje omhoog
Nou dat zie ik toch als ik in mijn nakie staquote:
Oh, ok, ik dacht dat je bedoelde dat je borsten nooit gingen aftakelen, en ik wilde je geheim wetenquote:Op dinsdag 7 september 2010 18:49 schreef Kally het volgende:
[..]
Nou dat zie ik toch als ik in mijn nakie sta
Helleuquote:
Ik heb de bron van de eeuwige jeugd ontdektquote:Op dinsdag 7 september 2010 18:50 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Oh, ok, ik dacht dat je bedoelde dat je borsten nooit gingen aftakelen, en ik wilde je geheim weten
Waar blijft de foto?quote:
Show mequote:Op dinsdag 7 september 2010 18:52 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik heb de bron van de eeuwige jeugd ontdekt![]()
quote:
Hallo jullie tweequote:
Op m'n telefoon. Jullie kijken toch maar zuur naar m'n haute-couture. Want m'n haute-couture is oh zo duur.quote:
Dan doe je het niet?quote:Op dinsdag 7 september 2010 18:53 schreef Pheno het volgende:
Last minute Move reviewen voor je reisje is nooit tof.
Uhm nou ik moest hem geheim houden van de tovenaarquote:
quote:Op dinsdag 7 september 2010 18:53 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Op m'n telefoon. Jullie kijken toch maar zuur naar m'n haute-couture. Want m'n haute-couture is oh zo duur.
Ik ben de enige van de crew die het apparaat heeftquote:
Die broeken zitten toch te strak, of de bloesjes? Ik hou wel van een 2e huidjequote:Op dinsdag 7 september 2010 18:53 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Op m'n telefoon. Jullie kijken toch maar zuur naar m'n haute-couture. Want m'n haute-couture is oh zo duur.
Slecht logistiek management bij FOK! Gamesquote:Op dinsdag 7 september 2010 18:55 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik ben de enige van de crew die het apparaat heeftje kunt het pas volgende week kopen en ik wil het voor die tijd op de site hebben
Het zijn shirts. En zitten gewoon niet comfortabel meer, of idd wat te strak/kort/korte mouwenquote:Op dinsdag 7 september 2010 18:55 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Die broeken zitten toch te strak, of de bloesjes? Ik hou wel van een 2e huidje
Die zie ik nietquote:Op dinsdag 7 september 2010 18:55 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Slecht logistiek management bij FOK! Games
Ik dacht een tas vol, dit zijn er 2quote:
Zijn jouw borsten al afgetakeld dan?quote:Op dinsdag 7 september 2010 18:58 schreef Bellatrix het volgende:
Wat een smerige TT, ik word er onpasselijk van.
Geen BB ruitje?quote:
Jij valt op aftakelende borsten?quote:Op dinsdag 7 september 2010 18:58 schreef Bellatrix het volgende:
Wat een smerige TT, ik word er onpasselijk van.
Neequote:Op dinsdag 7 september 2010 18:59 schreef Myraela het volgende:
Ik wil wel pics van jouw goddelijke lichaam in die kleren he.
BezorgBeer?quote:
Ik ben erg content met mijn tieten.quote:Op dinsdag 7 september 2010 18:59 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Zijn jouw borsten al afgetakeld dan?
Appeltjes laten je groeien, DAT BLOESJE IS NOG HEEL NIEUWquote:
Hoe dat zo?quote:Op dinsdag 7 september 2010 19:00 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Ik ben erg content met mijn tieten.
Ik vind ze mooi.quote:
wutwutwut?quote:Op dinsdag 7 september 2010 19:00 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Appeltjes laten je groeien, DAT BLOESJE IS NOG HEEL NIEUW
Jaquote:
Pics.quote:Op dinsdag 7 september 2010 19:00 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Ik ben erg content met mijn tieten.
*het stoffelijk overschot werd aangetroffen in een shopperbag, weggestopt in de slaapkamer van de verdachte*quote:
Dat maakt het minder speciaal, als je ze dadelijk in het echt ziet.quote:
Zit die niet te strak dan?quote:
quote:Op dinsdag 7 september 2010 18:59 schreef Myraela het volgende:
Ik wil wel pics van jouw goddelijke lichaam in die kleren he.
Dadelijk?quote:Op dinsdag 7 september 2010 19:02 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Dat maakt het minder speciaal, als je ze dadelijk in het echt ziet.
Hihihiihhi, dan ga ik knijpen.quote:Op dinsdag 7 september 2010 19:02 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Dat maakt het minder speciaal, als je ze dadelijk in het echt ziet.
Is dit een "kijk dit pas ik niet meer" of een "kijk pisces, ruitjes zijn tof" bloesje?quote:
De tweedequote:Op dinsdag 7 september 2010 19:02 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Is dit een "kijk dit pas ik niet meer" of een "kijk pisces, ruitjes zijn tof" bloesje?
Die is toch heel nieuw?
Dat laatste gok ikquote:Op dinsdag 7 september 2010 19:02 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Is dit een "kijk dit pas ik niet meer" of een "kijk pisces, ruitjes zijn tof" bloesje?
Die is toch heel nieuw?
Oh, ik dacht dat je te dik was voor het bloesje.quote:
quote:Op dinsdag 7 september 2010 19:03 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Oh, ik dacht dat je te dik was voor het bloesje.
Ja dies leuk
Nee maar hij zegt dat zijn shirtjes strak zitten dus ik denk dan hmmm wat kilootjes eraanquote:
Dat wel. En er lagen er ook gewoon echt van heeeel lang geleden. Ik ben een man, dus zolang alles nog in de kast past ga ik niet opruimenquote:Op dinsdag 7 september 2010 19:04 schreef Kally het volgende:
[..]
Nee maar hij zegt dat zijn shirtjes strak zitten dus ik denk dan hmmm wat kilootjes eraan
Ik ruim mijn kast ook niet op, en er past echt niks meer bij, maar het lukt me toch iedere keer weerquote:Op dinsdag 7 september 2010 19:04 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Dat wel. En er lagen er ook gewoon echt van heeeel lang geleden. Ik ben een man, dus zolang alles nog in de kast past ga ik niet opruimen
Uhuh, tuurlijk schatjequote:
Nee man, al die knoopjesquote:
Ik vind het zo liev hoe je ze jouw ruitjes noemt.quote:Op dinsdag 7 september 2010 19:06 schreef Loveless85 het volgende:
Er is iig 1 vrouw die chago word van m'n ruitjes
quote:Op dinsdag 7 september 2010 19:06 schreef Laysa het volgende:
''Mag het een Pondje meer zijn''
En Ruitjes maakt dik hoor met een pondje meer
Zijn ruitjes bloesjesquote:Op dinsdag 7 september 2010 19:06 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Ik vind het zo liev hoe je ze jouw ruitjes noemt.
Nee echt niet, zo'n wit of zwart overhemd. Dat is echt mooi.quote:Op dinsdag 7 september 2010 19:06 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Nee man, al die knoopjes
Mannen in shirt
Goed dat je het zegt, mijn pak moet ook mee naar Japan.quote:Op dinsdag 7 september 2010 19:07 schreef Myraela het volgende:
[..]
Nee echt niet, zo'n wit of zwart overhemd. Dat is echt mooi.
Tja een teveel aan ruitjes maakt iedereen saggoquote:
Toch maar die tas dan?quote:Op dinsdag 7 september 2010 19:08 schreef Laysa het volgende:
[..]
Je kan dr nog wel 10 foto's van plaatsen maar daar wordt het bloesje niet mooier op hoor
* Scrolltquote:Op dinsdag 7 september 2010 19:07 schreef DeZwabber het volgende:
als je snel heen en weer langs dat shirt van Ll scrollt is het wel een psychedelische ervaring
Ja, maar dat gaat minder makkelijk uitquote:Op dinsdag 7 september 2010 19:07 schreef Myraela het volgende:
[..]
Nee echt niet, zo'n wit of zwart overhemd. Dat is echt mooi.
Kat met smaak, duidelijkquote:
Jij hebt nooit secxxxkz.quote:Op dinsdag 7 september 2010 19:09 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ja, maar dat gaat minder makkelijk uit
Voor het zicht is een overhemd wel mooi idd
quote:Op dinsdag 7 september 2010 19:09 schreef Myraela het volgende:
Zal ik nu pics van alles in mijn klerenkast maken?![]()
Beetje moeite doen is niet erg.quote:Op dinsdag 7 september 2010 19:09 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ja, maar dat gaat minder makkelijk uit
Voor het zicht is een overhemd wel mooi idd
Wat een feeks ben jij.quote:
Heul wel, ze moeten moeite voor jou doenquote:
Ik ben onhandig met glas....dat zal met ruiten niet veel anders zijnquote:Op dinsdag 7 september 2010 19:10 schreef Kally het volgende:
Nah ik hou wel van ruitjes, mits niet te veel
Ik draag meestal nog een vestje ook.quote:Op dinsdag 7 september 2010 19:11 schreef Kally het volgende:
[..]
Heul wel, ze moeten moeite voor jou doen
Ik ook, als ik ze maar niet zemen!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!quote:Op dinsdag 7 september 2010 19:10 schreef Kally het volgende:
Nah ik hou wel van ruitjes, mits niet te veel
quote:Op dinsdag 7 september 2010 19:11 schreef Laysa het volgende:
[..]
Ik ben onhandig met glas....dat zal met ruiten niet veel anders zijn
Vrouw naar mijn hartquote:Op dinsdag 7 september 2010 19:11 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik draag meestal nog een vestje ook.
quote:Op dinsdag 7 september 2010 19:12 schreef Laysa het volgende:
[..]
Nooit meer terug gevonden ....is gewoon in de afvoer gegaan denk ik
Ja, jij bent echt zo'n RLS product, lekker vals, lekker pittig, maar dan op zo'n ik bijt je piemol eraf manier. Heerlijk.quote:Op dinsdag 7 september 2010 19:11 schreef Laysa het volgende:
[..]
Dank je....Soms heb ik er een goede dag tussen zitten
quote:
Whut?quote:
True, maar soms is snel gewoon lekkerquote:
Dat zei jequote:Op dinsdag 7 september 2010 19:14 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Whut?
Hoe kom je daar nou bij![]()
[..]
True, maar soms is snel gewoon lekker
Gewoon lekker gek doenquote:Op dinsdag 7 september 2010 19:13 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Ja, jij bent echt zo'n RLS product, lekker vals, lekker pittig, maar dan op zo'n ik bijt je piemol eraf manier. Heerlijk.
quote:Op dinsdag 7 september 2010 19:13 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Ja, jij bent echt zo'n RLS product, lekker vals, lekker pittig, maar dan op zo'n ik bijt je piemol eraf manier. Heerlijk.
Dat was een grapjequote:
Gewoon lekkere gek twee keer quoten.quote:
Helleutjesquote:
Dat weet ik. Maar je moet iets vaker op de PI letten.quote:
Die hebben sommigen nonstop op hetzelfdequote:Op dinsdag 7 september 2010 19:15 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Dat weet ik. Maar je moet iets vaker op de PI letten.
Ja nou, sinds die standaard PI's let ik daar niet meer zo goed opquote:Op dinsdag 7 september 2010 19:15 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Dat weet ik. Maar je moet iets vaker op de PI letten.
"6quote:Op dinsdag 7 september 2010 19:16 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ja nou, sinds die standaard PI's let ik daar niet meer zo goed op "7
Jaquote:Op dinsdag 7 september 2010 19:16 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Die hebben sommigen nonstop op hetzelfde
Ja dat kan. Maar toch.quote:Op dinsdag 7 september 2010 19:16 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Wat is mijn standaard-PI?quote:Op dinsdag 7 september 2010 19:16 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik kan het allicht een keer vragenquote:Op dinsdag 7 september 2010 19:16 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ah kom op, das toch vast een bekend gegeven in de midlifecrisis en tena-lady SC aldaar
Die duim.quote:
''quote:Op dinsdag 7 september 2010 19:17 schreef Loveless85 het volgende:
Ja die van CA is wel enigszins verwarrend;
"O+ Ik ben ongesteld"
"O+ kutkutkutkut toets niet gehaald"
Zero heeft datquote:Op dinsdag 7 september 2010 19:18 schreef Myraela het volgende:
Eerst had ik [ afbeelding ], maar dat komt bij sommige berichten heel gemeen over.
Ja maar die heeft FOK! noob written all over itquote:Op dinsdag 7 september 2010 19:19 schreef -Vaduz- het volgende:
Deze: [ afbeelding ] is echt neutraal. Gemakkelijk.
quote:Op dinsdag 7 september 2010 19:20 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ja maar die heeft FOK! noob written all over it
Die smilie is ook zo lekker hatelijk.quote:Op dinsdag 7 september 2010 19:19 schreef -Vaduz- het volgende:
Deze: [ afbeelding ] is echt neutraal. Gemakkelijk.
Bonswaar LLquote:
quote:Op dinsdag 7 september 2010 19:20 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Die smilie is ook zo lekker hatelijk.
quote:
quote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.There are 2 Situations that drives an man Crazy: With and without wife
Wanneer een man de deur van zijn auto voor zijn vrouw openhoud is of de auto nieuw of zijn vrouw
Sorry, mind closed until further notice🍷
quote:
Awwwwwwwwwwwwwquote:
Awwwquote:
Garfieldquote:
Sluit dat beest op in die pokebalquote:
quote:
quote:
quote:
Fashiondesigner, owner van Supertrash, maker van Bavariajurkjes. En Brabanderquote:
En neukt met Davids toch?quote:Op dinsdag 7 september 2010 19:37 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Fashiondesigner, owner van Supertrash, maker van Bavariajurkjes. En Brabander
Ja.quote:
En Premquote:
Ja dat scheelt want Davids is zo mooiquote:
Truequote:Op dinsdag 7 september 2010 19:39 schreef Kally het volgende:
[..]
Ja dat scheelt want Davids is zo mooi
Ja en de jongste gaat knoerhard, die zit nu in groep 3 en las gisteren al mee uit mijn boekquote:Op dinsdag 7 september 2010 19:40 schreef Loveless85 het volgende:
Hoest met de mini's eigenlijk Kally? Weer naar school?
Gaafquote:Op dinsdag 7 september 2010 19:42 schreef Kally het volgende:
[..]
Ja en de jongste gaat knoerhard, die zit nu in groep 3 en las gisteren al mee uit mijn boek
Jij maakt jezelf geliefd he?quote:
Meestal wel jaquote:Op dinsdag 7 september 2010 19:42 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
GaafEn ze vinden het ook leuk op school?
Kutplaatje.quote:
Nou inderdaad want ze doen het allebei erg goed, vooral rekenen zijn ze goed in.quote:
Nee jij zit te spammenquote:
Nee, en als ik post, post ik alleen maar kwaliteit.quote:
1-0 voor Bellaquote:Op dinsdag 7 september 2010 19:47 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Nee, en als ik post, post ik alleen maar kwaliteit.
Ah gaaf toch. Hopen dat het zo blijft, je kan ver komen als je goed bent in exacte vakkenquote:Op dinsdag 7 september 2010 19:46 schreef Kally het volgende:
[..]
Nou inderdaad want ze doen het allebei erg goed, vooral rekenen zijn ze goed in.
Oudste kreeg huiswerk mee en de opdracht alle tafels t/m 20 te kennen, zei hij wat een onzin alsof ik die nog niet ken
Echt he.quote:
Het zit er wel in, ze lopen beide een jaar voor en oudste krijgt ook exrta taken met rekenen zodat hij zich niet gaat vervelenquote:Op dinsdag 7 september 2010 19:49 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ah gaaf toch. Hopen dat het zo blijft, je kan ver komen als je goed bent in exacte vakken
Dat is valsquote:Op dinsdag 7 september 2010 19:49 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Echt he.
Ik wil wel andere plaatjes zien. Wie heeft hem op Hyves en zoekt bij z'n vrienden even 'Michelle' op
Oh wow, wat goedquote:Op dinsdag 7 september 2010 19:50 schreef Kally het volgende:
[..]
Het zit er wel in, ze lopen beide een jaar voor en oudste krijgt ook exrta taken met rekenen zodat hij zich niet gaat vervelen
Heb jij hem op hyves?quote:
Ja ik ben er ook erg trots opquote:Op dinsdag 7 september 2010 19:51 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Oh wow, wat goed
Die heb je goed geklust
Niet zo piepen jijquote:
Affiequote:
Ik ben van veel mensen de nicht, maar ben nog nooit vals genoemdquote:
Ik ook niet, ik zet er nooit wat neer, kwam er net achter dat er berichtjes staan nog uit augustusquote:Op dinsdag 7 september 2010 19:52 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Heb jij hem op hyves?
Heb ik jou op hyves?
Ik zit haast niet meer op hyves
Ze lijkt een beetje op een eendje, die mond, een pruilbakkesquote:
Nee, maar ik doe er dus bijna niks meequote:
Ik ben ook een lieve mama hoorquote:Op dinsdag 7 september 2010 19:53 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Wat lief
En groot gelijk natuurlijk
Kan ik me voorstellen Kally, wat knap zegquote:
Ik weet niet wat ik van je moet denken, haifes, feesboek, twitter. Jij sociopaat!quote:
Zwabbert is tenminste nog aardigquote:Op dinsdag 7 september 2010 19:56 schreef DeZwabber het volgende:
Farmville dat heb ik echt nog nooit gedaan.
quote:Op dinsdag 7 september 2010 19:56 schreef DeZwabber het volgende:
Farmville dat heb ik echt nog nooit gedaan.
Ik heb nog nooit meegemaakt dat jij een kreng bent.quote:Op dinsdag 7 september 2010 19:55 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik ben ook een lieve mama hoor![]()
Dat ik hier soms een kreng ben
Nou ja zit wel een beetje in de familie, mijn broer is ook een kei in wiskunde en ik op latere leeftijd in boekhoudenquote:Op dinsdag 7 september 2010 19:56 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Kan ik me voorstellen Kally, wat knap zeg![]()
Ow, en Pisces ook.quote:Op dinsdag 7 september 2010 19:56 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Zwabbert is tenminste nog aardig
Waarom steeds die kutlampquote:Op dinsdag 7 september 2010 19:56 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit meegemaakt dat jij een kreng bent.
LinkedIn, Superdudes, CU2, Cu2Day, Solomioquote:Op dinsdag 7 september 2010 19:56 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik weet niet wat ik van je moet denken, haifes, feesboek, twitter. Jij sociopaat!
Solomio wtf.quote:Op dinsdag 7 september 2010 19:57 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
LinkedIn, Superdudes, CU2, Cu2Day, Solomio
Owquote:Op dinsdag 7 september 2010 19:56 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit meegemaakt dat jij een kreng bent.
Omdat het aantoont hoe briljant ik ben.quote:
quote:
Wel een teef.quote:
Superdudes, is dat mannenliefde?quote:Op dinsdag 7 september 2010 19:57 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
LinkedIn, Superdudes, CU2, Cu2Day, Solomio
LL heeft ze vastquote:
Piscesquote:Op dinsdag 7 september 2010 19:59 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Superdudes, is dat mannenliefde?
Hallotjes.quote:
Veel fapplezierquote:Op dinsdag 7 september 2010 19:59 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
die doet het nog steeds, ik bezoek hem tegenwoordig via mijn harde schijf
Drie maal daags?quote:Op dinsdag 7 september 2010 19:59 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
die doet het nog steeds, ik bezoek hem tegenwoordig via mijn harde schijf
quote:
quote:
Wie zou er dan nog wel naar kijken, als zelfs jij niet meer kijkt.quote:Op dinsdag 7 september 2010 20:01 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
neh, zelfs ik heb betere dingen te doen
Journaalquote:
roemeense spambotsquote:Op dinsdag 7 september 2010 20:02 schreef JJH het volgende:
[..]
Wie zou er dan nog wel naar kijken, als zelfs jij niet meer kijkt.
Maar dat is toch leuk dat ze zoiets dan overnemen toch, iets positiefsquote:Op dinsdag 7 september 2010 19:57 schreef Kally het volgende:
[..]
Nou ja zit wel een beetje in de familie, mijn broer is ook een kei in wiskunde en ik op latere leeftijd in boekhouden
Gebruik jij farmville?quote:Op dinsdag 7 september 2010 20:03 schreef Loveless85 het volgende:
WAT, je gebruikt hem alleen voor FarmVille
OOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOHWHWHWHWquote:Op dinsdag 7 september 2010 19:58 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Omdat het aantoont hoe briljant ik ben.
Ja, dat ga ik er wel allemaal afgooien. Want al die farmville updates zijn niet boeiend.quote:Op dinsdag 7 september 2010 20:03 schreef Loveless85 het volgende:
WAT, je gebruikt hem alleen voor FarmVille
Herkenbaarquote:Op dinsdag 7 september 2010 20:05 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ja, dat ga ik er wel allemaal afgooien. Want al die farmville updates zijn niet boeiend.Ik ken ook de helft van mijn "vrienden" niet. Komen allemaal van FOK! farmville.
Hmm, ik kijk het even aanquote:Op dinsdag 7 september 2010 20:05 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ja, dat ga ik er wel allemaal afgooien. Want al die farmville updates zijn niet boeiend.Ik ken ook de helft van mijn "vrienden" niet. Komen allemaal van FOK! farmville.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |