quote:Op dinsdag 7 september 2010 18:46 schreef Loveless85 het volgende:
* Loveless85 houdt Kally's borsten nog een beetje omhoog
Nou dat zie ik toch als ik in mijn nakie staquote:
Oh, ok, ik dacht dat je bedoelde dat je borsten nooit gingen aftakelen, en ik wilde je geheim wetenquote:Op dinsdag 7 september 2010 18:49 schreef Kally het volgende:
[..]
Nou dat zie ik toch als ik in mijn nakie sta
Helleuquote:
Ik heb de bron van de eeuwige jeugd ontdektquote:Op dinsdag 7 september 2010 18:50 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Oh, ok, ik dacht dat je bedoelde dat je borsten nooit gingen aftakelen, en ik wilde je geheim weten
Waar blijft de foto?quote:
Show mequote:Op dinsdag 7 september 2010 18:52 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik heb de bron van de eeuwige jeugd ontdekt![]()
quote:
Hallo jullie tweequote:
Op m'n telefoon. Jullie kijken toch maar zuur naar m'n haute-couture. Want m'n haute-couture is oh zo duur.quote:
Dan doe je het niet?quote:Op dinsdag 7 september 2010 18:53 schreef Pheno het volgende:
Last minute Move reviewen voor je reisje is nooit tof.
Uhm nou ik moest hem geheim houden van de tovenaarquote:
quote:Op dinsdag 7 september 2010 18:53 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Op m'n telefoon. Jullie kijken toch maar zuur naar m'n haute-couture. Want m'n haute-couture is oh zo duur.
Ik ben de enige van de crew die het apparaat heeftquote:
Die broeken zitten toch te strak, of de bloesjes? Ik hou wel van een 2e huidjequote:Op dinsdag 7 september 2010 18:53 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Op m'n telefoon. Jullie kijken toch maar zuur naar m'n haute-couture. Want m'n haute-couture is oh zo duur.
Slecht logistiek management bij FOK! Gamesquote:Op dinsdag 7 september 2010 18:55 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik ben de enige van de crew die het apparaat heeftje kunt het pas volgende week kopen en ik wil het voor die tijd op de site hebben
Het zijn shirts. En zitten gewoon niet comfortabel meer, of idd wat te strak/kort/korte mouwenquote:Op dinsdag 7 september 2010 18:55 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Die broeken zitten toch te strak, of de bloesjes? Ik hou wel van een 2e huidje
Die zie ik nietquote:Op dinsdag 7 september 2010 18:55 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Slecht logistiek management bij FOK! Games
Ik dacht een tas vol, dit zijn er 2quote:
Zijn jouw borsten al afgetakeld dan?quote:Op dinsdag 7 september 2010 18:58 schreef Bellatrix het volgende:
Wat een smerige TT, ik word er onpasselijk van.
Geen BB ruitje?quote:
Jij valt op aftakelende borsten?quote:Op dinsdag 7 september 2010 18:58 schreef Bellatrix het volgende:
Wat een smerige TT, ik word er onpasselijk van.
Neequote:Op dinsdag 7 september 2010 18:59 schreef Myraela het volgende:
Ik wil wel pics van jouw goddelijke lichaam in die kleren he.
BezorgBeer?quote:
Ik ben erg content met mijn tieten.quote:Op dinsdag 7 september 2010 18:59 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Zijn jouw borsten al afgetakeld dan?
Appeltjes laten je groeien, DAT BLOESJE IS NOG HEEL NIEUWquote:
Hoe dat zo?quote:Op dinsdag 7 september 2010 19:00 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Ik ben erg content met mijn tieten.
Ik vind ze mooi.quote:
wutwutwut?quote:Op dinsdag 7 september 2010 19:00 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Appeltjes laten je groeien, DAT BLOESJE IS NOG HEEL NIEUW
Jaquote:
Pics.quote:Op dinsdag 7 september 2010 19:00 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Ik ben erg content met mijn tieten.
*het stoffelijk overschot werd aangetroffen in een shopperbag, weggestopt in de slaapkamer van de verdachte*quote:
Dat maakt het minder speciaal, als je ze dadelijk in het echt ziet.quote:
Zit die niet te strak dan?quote:
quote:Op dinsdag 7 september 2010 18:59 schreef Myraela het volgende:
Ik wil wel pics van jouw goddelijke lichaam in die kleren he.
Dadelijk?quote:Op dinsdag 7 september 2010 19:02 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Dat maakt het minder speciaal, als je ze dadelijk in het echt ziet.
Hihihiihhi, dan ga ik knijpen.quote:Op dinsdag 7 september 2010 19:02 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Dat maakt het minder speciaal, als je ze dadelijk in het echt ziet.
Is dit een "kijk dit pas ik niet meer" of een "kijk pisces, ruitjes zijn tof" bloesje?quote:
De tweedequote:Op dinsdag 7 september 2010 19:02 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Is dit een "kijk dit pas ik niet meer" of een "kijk pisces, ruitjes zijn tof" bloesje?
Die is toch heel nieuw?
Dat laatste gok ikquote:Op dinsdag 7 september 2010 19:02 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Is dit een "kijk dit pas ik niet meer" of een "kijk pisces, ruitjes zijn tof" bloesje?
Die is toch heel nieuw?
Oh, ik dacht dat je te dik was voor het bloesje.quote:
quote:Op dinsdag 7 september 2010 19:03 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Oh, ik dacht dat je te dik was voor het bloesje.
Ja dies leuk
Nee maar hij zegt dat zijn shirtjes strak zitten dus ik denk dan hmmm wat kilootjes eraanquote:
Dat wel. En er lagen er ook gewoon echt van heeeel lang geleden. Ik ben een man, dus zolang alles nog in de kast past ga ik niet opruimenquote:Op dinsdag 7 september 2010 19:04 schreef Kally het volgende:
[..]
Nee maar hij zegt dat zijn shirtjes strak zitten dus ik denk dan hmmm wat kilootjes eraan
Ik ruim mijn kast ook niet op, en er past echt niks meer bij, maar het lukt me toch iedere keer weerquote:Op dinsdag 7 september 2010 19:04 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Dat wel. En er lagen er ook gewoon echt van heeeel lang geleden. Ik ben een man, dus zolang alles nog in de kast past ga ik niet opruimen
Uhuh, tuurlijk schatjequote:
Nee man, al die knoopjesquote:
Ik vind het zo liev hoe je ze jouw ruitjes noemt.quote:Op dinsdag 7 september 2010 19:06 schreef Loveless85 het volgende:
Er is iig 1 vrouw die chago word van m'n ruitjes
quote:Op dinsdag 7 september 2010 19:06 schreef Laysa het volgende:
''Mag het een Pondje meer zijn''
En Ruitjes maakt dik hoor met een pondje meer
Zijn ruitjes bloesjesquote:Op dinsdag 7 september 2010 19:06 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Ik vind het zo liev hoe je ze jouw ruitjes noemt.
Nee echt niet, zo'n wit of zwart overhemd. Dat is echt mooi.quote:Op dinsdag 7 september 2010 19:06 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Nee man, al die knoopjes
Mannen in shirt
Goed dat je het zegt, mijn pak moet ook mee naar Japan.quote:Op dinsdag 7 september 2010 19:07 schreef Myraela het volgende:
[..]
Nee echt niet, zo'n wit of zwart overhemd. Dat is echt mooi.
Tja een teveel aan ruitjes maakt iedereen saggoquote:
Toch maar die tas dan?quote:Op dinsdag 7 september 2010 19:08 schreef Laysa het volgende:
[..]
Je kan dr nog wel 10 foto's van plaatsen maar daar wordt het bloesje niet mooier op hoor
* Scrolltquote:Op dinsdag 7 september 2010 19:07 schreef DeZwabber het volgende:
als je snel heen en weer langs dat shirt van Ll scrollt is het wel een psychedelische ervaring
Ja, maar dat gaat minder makkelijk uitquote:Op dinsdag 7 september 2010 19:07 schreef Myraela het volgende:
[..]
Nee echt niet, zo'n wit of zwart overhemd. Dat is echt mooi.
Kat met smaak, duidelijkquote:
Jij hebt nooit secxxxkz.quote:Op dinsdag 7 september 2010 19:09 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ja, maar dat gaat minder makkelijk uit
Voor het zicht is een overhemd wel mooi idd
quote:Op dinsdag 7 september 2010 19:09 schreef Myraela het volgende:
Zal ik nu pics van alles in mijn klerenkast maken?![]()
Beetje moeite doen is niet erg.quote:Op dinsdag 7 september 2010 19:09 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ja, maar dat gaat minder makkelijk uit
Voor het zicht is een overhemd wel mooi idd
Wat een feeks ben jij.quote:
Heul wel, ze moeten moeite voor jou doenquote:
Ik ben onhandig met glas....dat zal met ruiten niet veel anders zijnquote:Op dinsdag 7 september 2010 19:10 schreef Kally het volgende:
Nah ik hou wel van ruitjes, mits niet te veel
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |