Ik draag meestal nog een vestje ook.quote:Op dinsdag 7 september 2010 19:11 schreef Kally het volgende:
[..]
Heul wel, ze moeten moeite voor jou doen
Ik ook, als ik ze maar niet zemen!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!quote:Op dinsdag 7 september 2010 19:10 schreef Kally het volgende:
Nah ik hou wel van ruitjes, mits niet te veel
quote:Op dinsdag 7 september 2010 19:11 schreef Laysa het volgende:
[..]
Ik ben onhandig met glas....dat zal met ruiten niet veel anders zijn
Vrouw naar mijn hartquote:Op dinsdag 7 september 2010 19:11 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik draag meestal nog een vestje ook.
quote:Op dinsdag 7 september 2010 19:12 schreef Laysa het volgende:
[..]
Nooit meer terug gevonden ....is gewoon in de afvoer gegaan denk ik
Ja, jij bent echt zo'n RLS product, lekker vals, lekker pittig, maar dan op zo'n ik bijt je piemol eraf manier. Heerlijk.quote:Op dinsdag 7 september 2010 19:11 schreef Laysa het volgende:
[..]
Dank je....Soms heb ik er een goede dag tussen zitten
quote:
Whut?quote:
True, maar soms is snel gewoon lekkerquote:
Dat zei jequote:Op dinsdag 7 september 2010 19:14 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Whut?
Hoe kom je daar nou bij![]()
[..]
True, maar soms is snel gewoon lekker
Gewoon lekker gek doenquote:Op dinsdag 7 september 2010 19:13 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Ja, jij bent echt zo'n RLS product, lekker vals, lekker pittig, maar dan op zo'n ik bijt je piemol eraf manier. Heerlijk.
quote:Op dinsdag 7 september 2010 19:13 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Ja, jij bent echt zo'n RLS product, lekker vals, lekker pittig, maar dan op zo'n ik bijt je piemol eraf manier. Heerlijk.
Dat was een grapjequote:
Gewoon lekkere gek twee keer quoten.quote:
Helleutjesquote:
Dat weet ik. Maar je moet iets vaker op de PI letten.quote:
Die hebben sommigen nonstop op hetzelfdequote:Op dinsdag 7 september 2010 19:15 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Dat weet ik. Maar je moet iets vaker op de PI letten.
Ja nou, sinds die standaard PI's let ik daar niet meer zo goed opquote:Op dinsdag 7 september 2010 19:15 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Dat weet ik. Maar je moet iets vaker op de PI letten.
"6quote:Op dinsdag 7 september 2010 19:16 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ja nou, sinds die standaard PI's let ik daar niet meer zo goed op "7
Jaquote:Op dinsdag 7 september 2010 19:16 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Die hebben sommigen nonstop op hetzelfde
Ja dat kan. Maar toch.quote:Op dinsdag 7 september 2010 19:16 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Wat is mijn standaard-PI?quote:Op dinsdag 7 september 2010 19:16 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik kan het allicht een keer vragenquote:Op dinsdag 7 september 2010 19:16 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ah kom op, das toch vast een bekend gegeven in de midlifecrisis en tena-lady SC aldaar
Die duim.quote:
''quote:Op dinsdag 7 september 2010 19:17 schreef Loveless85 het volgende:
Ja die van CA is wel enigszins verwarrend;
"O+ Ik ben ongesteld"
"O+ kutkutkutkut toets niet gehaald"
Zero heeft datquote:Op dinsdag 7 september 2010 19:18 schreef Myraela het volgende:
Eerst had ik [ afbeelding ], maar dat komt bij sommige berichten heel gemeen over.
Ja maar die heeft FOK! noob written all over itquote:Op dinsdag 7 september 2010 19:19 schreef -Vaduz- het volgende:
Deze: [ afbeelding ] is echt neutraal. Gemakkelijk.
quote:Op dinsdag 7 september 2010 19:20 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ja maar die heeft FOK! noob written all over it
Die smilie is ook zo lekker hatelijk.quote:Op dinsdag 7 september 2010 19:19 schreef -Vaduz- het volgende:
Deze: [ afbeelding ] is echt neutraal. Gemakkelijk.
Bonswaar LLquote:
quote:Op dinsdag 7 september 2010 19:20 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Die smilie is ook zo lekker hatelijk.
quote:
quote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.There are 2 Situations that drives an man Crazy: With and without wife
Wanneer een man de deur van zijn auto voor zijn vrouw openhoud is of de auto nieuw of zijn vrouw
Sorry, mind closed until further notice🍷
quote:
Awwwwwwwwwwwwwquote:
Awwwquote:
Garfieldquote:
Sluit dat beest op in die pokebalquote:
quote:
quote:
quote:
Fashiondesigner, owner van Supertrash, maker van Bavariajurkjes. En Brabanderquote:
En neukt met Davids toch?quote:Op dinsdag 7 september 2010 19:37 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Fashiondesigner, owner van Supertrash, maker van Bavariajurkjes. En Brabander
Ja.quote:
En Premquote:
Ja dat scheelt want Davids is zo mooiquote:
Truequote:Op dinsdag 7 september 2010 19:39 schreef Kally het volgende:
[..]
Ja dat scheelt want Davids is zo mooi
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |