Hahaquote:Op maandag 6 september 2010 15:44 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ik denk dat hij eerder overstapt naar de PVV
*Kuch* Excuse me?quote:Op maandag 6 september 2010 15:44 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Nou ja, diep van binnen willen alle vrouwen al vanaf hun 12de baren. Dus eigenlijk valt het nog mee.
Ze heeft wel gelijk. Iets onverwachts doen kun je vergeten, je moet altijd rekening houden met die blagen.quote:Op maandag 6 september 2010 15:47 schreef stbabylon het volgende:
Ik dacht dat ik een lekkere opmerking plaatste met mijn alle vrouwen willen vanaf hun 12de baren (heel doorzichtig), maar Rip gaat er even 3x overheen door te zeggen dat je met baren je eigen leven opgeeft. Heerlijk, dit wordt leuk
quote:Op maandag 6 september 2010 15:47 schreef stbabylon het volgende:
Ik dacht dat ik een lekkere opmerking plaatste met mijn alle vrouwen willen vanaf hun 12de baren (heel doorzichtig), maar Rip gaat er even 3x overheen door te zeggen dat je met baren je eigen leven opgeeft. Heerlijk, dit wordt leuk
kut, dacht ik al die rotte appels inmiddels verjaagd te hebben, komen ze weer terugquote:
Het is toch ook zo?quote:Op maandag 6 september 2010 15:47 schreef stbabylon het volgende:
Precies dat!quote:
Ik ben net zelf 3 jaar uit de pubertijd.quote:Op maandag 6 september 2010 15:51 schreef Jofunu-kun het volgende:
Kinderen? AJB niet zeg, heb er gisteren genoeg gezien, en morgen heb ik er weer 30+
Als je dat in OUD zegt, wordt je er uitgemikt voor trollen.quote:Op maandag 6 september 2010 15:53 schreef Samzz het volgende:
[..]
Het is toch ook zo?
Mijn oom en tante kunnen nooit ergens heen zonder eerst oppas te regelen. Je zal maar zo'n leven hebben, wil je eens spontaan uit eten of zo, kan dat niet omdat de oppas geen tijd heeft. Lekker dan.
Hier zijn de meesten het wel met haar eensquote:Op maandag 6 september 2010 15:58 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Als je dat in OUD zegt, wordt je er uitgemikt voor trollen.
Dit dus,en dat is meer dan genoeg zelfs.quote:
Maar dit is dan ook geen OUDquote:Op maandag 6 september 2010 15:58 schreef stbabylon het volgende:
[..]
OUD is een broeinest van militante moeders dat je moet vermijdenquote:Op maandag 6 september 2010 15:58 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Sja, gejank dat voetbal kut is moet je ook niet in VBL doenquote:Op maandag 6 september 2010 15:58 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Lang smal persoonquote:Op maandag 6 september 2010 15:59 schreef YipYip het volgende:
[..]
Dit dus,en dat is meer dan genoeg zelfs.
'middag luitjes
Arme Tallyquote:Op maandag 6 september 2010 16:00 schreef Samzz het volgende:
[..]
Maar dit is dan ook geen OUDThank God... het moet wel heel raar lopen wil ik daar ooit posten. Mensen met kinderen zijn raar
Middag!quote:Op maandag 6 september 2010 15:59 schreef YipYip het volgende:
[..]
'middag luitjes
Maar hier lopen ook militante kinderbezitters rondquote:Op maandag 6 september 2010 16:00 schreef Samzz het volgende:
[..]
Maar dit is dan ook geen OUDThank God... het moet wel heel raar lopen wil ik daar ooit posten. Mensen met kinderen zijn raar
Mij werd dit weekend nog gevraagd of ik de volgende keer mee wil naar de speeltuin.quote:Op maandag 6 september 2010 16:00 schreef Ripley het volgende:
[..]
OUD is een broeinest van militante moeders dat je moet vermijden
Nee, dat valt best mee. De kinderbezitters in dit topic zijn wel tof.quote:Op maandag 6 september 2010 16:02 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Maar hier lopen ook militante kinderbezitters rond
maar ze happen wel geweldig meestalquote:Op maandag 6 september 2010 16:06 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nee, dat valt best mee. De kinderbezitters in dit topic zijn wel tof.
Ga weer terug je bed in? (Of leg de netbook weg en doe je ogen weer dicht!)quote:
quote:
Stalin ligt op mijn buik te slapen en Leena naast mijn been.quote:Op maandag 6 september 2010 16:07 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ga weer terug je bed in? (Of leg de netbook weg en doe je ogen weer dicht!)
Of je kan even actief doen met de poezels, misschien dat het helpt? Al moet je het niet té wilde doen natuurlijk..
Poezels lijken op mama dus, mama gaar, wij ook gaar, ajuuuquote:Op maandag 6 september 2010 16:08 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Stalin ligt op mijn buik te slapen en Leena naast mijn been.
Wilde eigenlijk naar de bank verhuizen... maar wil ze nu niet wakker maken
En dat is een dagtaak voor de kapper?quote:Op maandag 6 september 2010 16:11 schreef Ripley het volgende:
Morgen een dagje vrij! Moet naar de kapper en de was doen en zo
Even heerlijk een dagje vrouwen!quote:Op maandag 6 september 2010 16:11 schreef Ripley het volgende:
Morgen een dagje vrij! Moet naar de kapper en de was doen en zo
Dat kloptquote:Op maandag 6 september 2010 16:06 schreef HeatWave het volgende:
[..]
maar ze happen wel geweldig meestal.
Laat ik eerst maar moeder worden.quote:
Yipquote:Op maandag 6 september 2010 15:59 schreef YipYip het volgende:
[..]
'middag luitjes
Ze zijn wel 2 uur met mij zoet eigenlijkquote:Op maandag 6 september 2010 16:11 schreef Feitosa het volgende:
[..]
En dat is een dagtaak voor de kapper?
Hoezo? Ik ben al 1 van de tweeling kwijt en dan zit ik nog niet eens in mijn 12de week.quote:Op maandag 6 september 2010 16:13 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Hoooi! En dat komt vast wel goed
Haaaaaaaai lieverd!!!!!quote:
Positief denken schat!!!quote:Op maandag 6 september 2010 16:14 schreef Tally het volgende:
[..]
Hoezo? Ik ben al 1 van de tweeling kwijt en dan zit ik nog niet eens in mijn 12de week.
Mjah, ik was op de hoogte, wilde je ook niet tegen 't zere been schoppen ofzo, proberen zo positief mogelijk te blijvenquote:Op maandag 6 september 2010 16:14 schreef Tally het volgende:
[..]
Hoezo? Ik ben al 1 van de tweeling kwijt en dan zit ik nog niet eens in mijn 12de week.
Sterkte! Afwacht en hopen. Meer kan je niet doen.quote:Op maandag 6 september 2010 16:14 schreef Tally het volgende:
[..]
Ow, wat een naar nieuws tallyquote:Op maandag 6 september 2010 16:14 schreef Tally het volgende:
[..]
Wat naar Tallyquote:Op maandag 6 september 2010 16:14 schreef Tally het volgende:
[..]
Jemie, wat een tegenslag... Sterkte!quote:Op maandag 6 september 2010 16:14 schreef Tally het volgende:
[..]
quote:Op maandag 6 september 2010 16:14 schreef Tally het volgende:
[..]
Kut zegquote:Op maandag 6 september 2010 16:14 schreef Tally het volgende:
[..]
Een heel weekend korte nachten,dus ook mwoahquote:
Sterkte Tally.quote:Op maandag 6 september 2010 16:14 schreef Tally het volgende:
[..]
Dat dusquote:Op maandag 6 september 2010 16:26 schreef YipYip het volgende:
[..]
Een heel weekend korte nachten,dus ook mwoah![]()
Maar het weekend was wel tof
Maar logisch dat je je zorgen maakt hoor, wees maar lief voor julliequote:Op maandag 6 september 2010 16:30 schreef Tally het volgende:
Dank jullie
En zoals ik al zei ik doe mijn best.
Het embryootje zit er nog maar het hartje is gestopt met kloppen. Zo maar opeens. Geen pijn. Geen bloed. Daar kwamen we achter vorige week bij de echo.quote:Op maandag 6 september 2010 16:35 schreef Ripley het volgende:
[..]
Maar logisch dat je je zorgen maakt hoor, wees maar lief voor jullie
Wat een homo. Je kunt toch wel boodschappen doen.quote:Op maandag 6 september 2010 16:47 schreef Tally het volgende:
Hubbie is boodschappen doen (omdat ik niet meer van bed mag komen) en hij heeft me nu al 3 keer gebeld
Azijn.. Moet dat natuurazijn zijn of schoonmaakazijn? Stokbrood? Bruin of wit?
Dat soort telefoontjes![]()
Iets in die strekking zei ik hem ookquote:Op maandag 6 september 2010 16:47 schreef Kreator het volgende:
[..]
Wat een homo. Je kunt toch wel boodschappen doen..
Wow wat een k... nieuwsquote:Op maandag 6 september 2010 16:40 schreef Tally het volgende:
[..]
Het embryootje zit er nog maar het hartje is gestopt met kloppen. Zo maar opeens. Geen pijn. Geen bloed. Daar kwamen we achter vorige week bij de echo.
Dus nu leven we van echo naar echo. Vorige week was alles nog goed met het andere kindje. Maar dat kan dus ook zo anders zijn. Helaas.
Dank je
Hahaquote:Op maandag 6 september 2010 16:47 schreef Tally het volgende:
Nogmaals dank
Hubbie is boodschappen doen (omdat ik niet meer van bed mag komen) en hij heeft me nu al 3 keer gebeld
Ik hoefde hem niet te mailen maar even een smsje met wat we nodig hebbenquote:Op maandag 6 september 2010 16:51 schreef automatic_ het volgende:
[..]
HahaVolgende keer een beter briefje maken
zo af en toe heb je gewoon een excuus nodig om te bellen, hoe slecht ookquote:Op maandag 6 september 2010 16:47 schreef Tally het volgende:
Nogmaals dank
Volgens mij is het een man-man-vrachtwagenchauffeur die pas 2 keer in z'n leven boodschappen heeft gedaan. 1 keer toen de vrachtwagen stilviel naast de supermarkt en 1 keer toen taly's blinde darm eruit moest en alles op was.quote:Op maandag 6 september 2010 16:55 schreef JoeBravo het volgende:
zo af en toe heb je gewoon een excuus nodig om te bellen, hoe slecht ook![]()
Hahaquote:Op maandag 6 september 2010 16:52 schreef Tally het volgende:
[..]
Ik hoefde hem niet te mailen maar even een smsje met wat we nodig hebben
Zou hij uit zijn werk wel even halen..
Zelfs IK kan zelfstandig boodschappen doen als Chauffeur zijnde!quote:Op maandag 6 september 2010 16:57 schreef Kreator het volgende:
[..]
Volgens mij is het een man-man-vrachtwagenchauffeur die pas 2 keer in z'n leven boodschappen heeft gedaan. 1 keer toen de vrachtwagen stilviel naast de supermarkt en 1 keer toen taly's blinde darm eruit moest en alles op was.
quote:Op maandag 6 september 2010 16:57 schreef Kreator het volgende:
[..]
Volgens mij is het een man-man-vrachtwagenchauffeur die pas 2 keer in z'n leven boodschappen heeft gedaan. 1 keer toen de vrachtwagen stilviel naast de supermarkt en 1 keer toen taly's blinde darm eruit moest en alles op was.
Vrachtwagenchauffeurs kunnen heul wel boodschappen doen.quote:Op maandag 6 september 2010 16:57 schreef Kreator het volgende:
[..]
quote:Op maandag 6 september 2010 17:20 schreef Nouk84 het volgende:
Chauffeurs/Vrachtwagenchauffeurs zonder vrouw kunnen prima boodschappen doen inderdaad.
Zou het echt zo erg zijn? Ik kan me dat echt niet voorstellen. Of nou ja, ik kan me niet voorstellen dat zo'n man ermee wegkomt, zeker als zijn vrouw ook gewoon werktquote:Op maandag 6 september 2010 17:20 schreef Nouk84 het volgende:
Chauffeurs/Vrachtwagenchauffeurs zonder vrouw kunnen prima boodschappen doen inderdaad.
Au revoir!!!quote:Op maandag 6 september 2010 17:22 schreef RealZeus het volgende:
Nou lieve singles, ik ga jullie weer verlaten voor een ritje Frankrijk.
Zo lief was dat helemaal niet bedoeldquote:
Zo interpreteerde ik hem ook ja. Mn stiefvader kon ook niks. Ik.vond hem een loser. Mijn moeder was kostwinner, huisvrouw en afentoe voetveegquote:Op maandag 6 september 2010 17:26 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Zo lief was dat helemaal niet bedoeldMijn vader redt zich niet volgens mij, in de supermarkt
Zonder vrouw moet je wel. En heb je thuis niemand zitten die jankt over wat je hebt gehaald. (Het is niet low-faaaahhaaattt
)
Have a safe trip!quote:Op maandag 6 september 2010 17:22 schreef RealZeus het volgende:
Werkse RZquote:Op maandag 6 september 2010 17:22 schreef RealZeus het volgende:
Alleen als ie ze netjes thuis brengtquote:Op maandag 6 september 2010 17:33 schreef YipYip het volgende:
[..]
Werkse RZ![]()
en niet zomaar met vreemde vrouwen meegaan hè
Buurquote:Op maandag 6 september 2010 17:34 schreef Snuitebolletje het volgende:
Eeen goede morgen/middag/avond,
Tally, verschrikkelijk veel sterkte, doe rustig aan en dikke knuffels van mij!
En de rest, Haai!
Kon je de koppeling niet vinden ?quote:Op maandag 6 september 2010 17:37 schreef JoeBravo het volgende:
mijn afkeer van auto's met automaat is weer bevestigd.
quote:
Murmquote:Op maandag 6 september 2010 17:44 schreef Murmeli het volgende:
Zonnetjequote:Op maandag 6 september 2010 17:49 schreef little-miss-sunshine het volgende:
Een goedemiddag al tezamen!
eerst eens even mijn energiepeil weer op niveau brengen met een maaltijd..
Waanzinst?quote:Op maandag 6 september 2010 17:51 schreef -Engel- het volgende:
Yes... zo eindelijk thuis...
Mensen wat is de overtreffende trap van WAANZIN!!!! ?
-Engel-quote:Op maandag 6 september 2010 17:51 schreef -Engel- het volgende:
Extreem waanzinnig?!quote:Op maandag 6 september 2010 17:51 schreef -Engel- het volgende:
Een fok-meet?quote:Op maandag 6 september 2010 17:51 schreef -Engel- het volgende:
Prima hoorquote:Op maandag 6 september 2010 17:52 schreef little-miss-sunshine het volgende:
[..]
YukiAlles goed met je?!
Teleurstellingen en de dip te boven gekomen.. klinkt goedquote:Op maandag 6 september 2010 17:53 schreef Yuki het volgende:
[..]
Prima hoordrukke dag met een aantal teleurstellingen en vanmiddag flinke dip, maar nu eigenlijk weer helemaal goed
En jij dan?
Ik breng de olijfolie wel meequote:Op maandag 6 september 2010 17:57 schreef Snuitebolletje het volgende:
iemand die zich verveelt en zin heeft om een vloer in de olie te zetten?
Zodat jij er niet bij kan.quote:Op maandag 6 september 2010 17:58 schreef Jofunu-kun het volgende:
Hmm, waarom staat m'n broertje z'n frituurpan zo hoog
Hi.... neen J-K ik ben toch geen waanzin.... ik ben CHAOS...quote:
Alweer??!!quote:Op maandag 6 september 2010 17:57 schreef Snuitebolletje het volgende:
Vond t best goed van mezelfquote:Op maandag 6 september 2010 17:56 schreef little-miss-sunshine het volgende:
[..]
Teleurstellingen en de dip te boven gekomen.. klinkt goed![]()
Ik had ook een drukke dag op 't werk.. precies zoals ik het graag heb. Zo dadelijk nog even studeren voor een examen morgen.. ( Persoonlijkheidsleer, HBO psychologie)
Maar ondertussen wel lekker aan het ontspannen met een muziekje
Ik kan er wel bij, maar dan kiept de olie er denk ik uitquote:
Hoe krijg je 't toch voor elkaar!?quote:Op maandag 6 september 2010 18:00 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Hi.... neen J-K ik ben toch geen waanzin.... ik ben CHAOS...en anders ontstaat dat vanzelf...
![]()
Ik heb vandaag alweer een systeem ontregeld
Massageolie?quote:Op maandag 6 september 2010 17:57 schreef Snuitebolletje het volgende:
Heb nog een paar gedeeltes niet gedaan (de woonkamer bijv.quote:
Krukje?quote:Op maandag 6 september 2010 18:00 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ik kan er wel bij, maar dan kiept de olie er denk ik uit
Is goed... waar moet ik heen? (maar wel na hetavondeten)quote:Op maandag 6 september 2010 17:57 schreef Snuitebolletje het volgende:
Mooie boobytrap. Ik denk ook dat hij het al heet heeft gemaakt.quote:Op maandag 6 september 2010 18:00 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ik kan er wel bij, maar dan kiept de olie er denk ik uit
Soms is een schop onder je hol wel goed ja.. Weer even prioriteiten stellen en gewoon ECHT iets doen i.p.v. denken aan iets doen.quote:Op maandag 6 september 2010 18:00 schreef Yuki het volgende:
[..]
Vond t best goed van mezelfflinke schop onder m'n hol
Druk is leuk, als gebeurt wat je ervan verwacht. Moest vandaag een hoop doen en alles buiten Utrecht, maar was echt zo'n "zonde van m'n tijd" dag. Daar kan ik dus niks mee
Persoonlijkheidsleer!
Das best een tijdje terug voor mij
Ik moest toch olieen? Dan wel een ventquote:
Das waar, maar ik heb niets anders in huis.. Had hele andere plannen voor vandaag..quote:Op maandag 6 september 2010 18:02 schreef Godtje het volgende:
[..]
Mooie boobytrap. Ik denk ook dat hij het al heet heeft gemaakt.
Frituren is toch slecht voor je.
Vleutenquote:Op maandag 6 september 2010 18:02 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Is goed... waar moet ik heen? (maar wel na hetavondeten)
Daar heb je gelijk in.. hmmquote:Op maandag 6 september 2010 18:03 schreef Yuki het volgende:
[..]
Ik moest toch olieen? Dan wel een vent
En dit moet je ook goed inwrijven
Dat vragen mijn collega's ook al aan mij.....quote:Op maandag 6 september 2010 18:01 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Hoe krijg je 't toch voor elkaar!?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Bummer2quote:Op maandag 6 september 2010 18:03 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Das waar, maar ik heb niets anders in huis.. Had hele andere plannen voor vandaag..
quote:Op maandag 6 september 2010 18:04 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Dat vragen mijn collega's ook al aan mij.....Dat blijkt maar weer jaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Door GvsE: "Je bent een geweldig jong!"
Oeh, dat is leuk! Succes morgen!quote:Op maandag 6 september 2010 18:02 schreef little-miss-sunshine het volgende:
[..]
Soms is een schop onder je hol wel goed ja.. Weer even prioriteiten stellen en gewoon ECHT iets doen i.p.v. denken aan iets doen.
Leuk onderdeel is dat he?! Ik vind het ook geweldig!Ik ben nog niet zo lang bezig. Ik doe een thuisstudie naast mijn werk.
Ben jij ook nog bezig?! of inmiddels al in het bezit van een diploma?!
Dank jequote:Op maandag 6 september 2010 18:06 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Oeh, dat is leuk! Succes morgen!
Door die teleurstellingen had ik geen zin meer in de rest van m'n dag, waardoor ik geneigd was iets dat al máánden ligt nog langer te laten liggen.quote:Op maandag 6 september 2010 18:02 schreef little-miss-sunshine het volgende:
[..]
Soms is een schop onder je hol wel goed ja.. Weer even prioriteiten stellen en gewoon ECHT iets doen i.p.v. denken aan iets doen.
Leuk onderdeel is dat he?! Ik vind het ook geweldig!Ik ben nog niet zo lang bezig. Ik doe een thuisstudie naast mijn werk.
Ben jij ook nog bezig?! of inmiddels al in het bezit van een diploma?!
Ik was in Amersfoort zaterdagquote:Op maandag 6 september 2010 18:06 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Dat is niet ver van Amersfoort... ik hoor het wel
Hehe, irritant is datquote:Op maandag 6 september 2010 18:17 schreef Yuki het volgende:
Ik ruik patat in de trein en krijg prompt honger trek
Jofunu-kun zal het niet zijnquote:Op maandag 6 september 2010 18:17 schreef Yuki het volgende:
Ik ruik patat in de trein en krijg prompt honger trek
quote:
Doe eens lief!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.♥ || Baby catcher in training || ♥
Ja er was veel te doen.... je moet er eens komen als ik er ook ben.... dan krijg je een rondjequote:
quote:Op maandag 6 september 2010 18:21 schreef Yuki het volgende:
[..]
Doe eens lief!Oeehh jij!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Door GvsE: "Je bent een geweldig jong!"
ja hè,je zou bijna gaan denken dat ze het voorzetje expres gafquote:
Mooi dat je je beter voelt! Het helpt, bezig zijnquote:Op maandag 6 september 2010 18:11 schreef Yuki het volgende:
[..]
Door die teleurstellingen had ik geen zin meer in de rest van m'n dag, waardoor ik geneigd was iets dat al máánden ligt nog langer te laten liggen.
Nu maar 1,5 uur iets gedaan en toch voel ik me stukken beter
Mooi onderdeel, en essentieel om een heleboel van het vervolg te begrijpen. Was een van de leukste vakken, ook al is t al dik 2 jaar geleden
Heb inmiddels m'n BSc op zak en begin volgende week aan een master. Spannund!!
quote:Op maandag 6 september 2010 18:26 schreef YipYip het volgende:
[..]
ja hè,je zou bijna gaan denken dat ze het voorzetje expres gaf
Veel oefenen....quote:Op maandag 6 september 2010 18:26 schreef little-miss-sunshine het volgende:
[..]
Mooi dat je je beter voelt! Het helpt, bezig zijn![]()
Goed om te weten dat het voor het vervolg ook nog uitmaakt! Het enige onderdeel waar ik tegenop zie is statistiek.. Daar ben ik dus niet goed in. Maae goed, ik zal en moet dat papiertje halen![]()
Zeker spannend joh! succes alvast voor volgende week
Probeer eens die bij Charlois!quote:Op maandag 6 september 2010 18:27 schreef Murmeli het volgende:
Weet iemand een milieustraat waar je steeds terugkerende oververmoeidheid kan lozen? Ik heb hier nog wat dat weg mag
Dat is altijd fijn nieuwsquote:Op maandag 6 september 2010 18:29 schreef xFriendx het volgende:
Whooohooo, ben weer blij![]()
Auto is weer door de APK heenVoor een (oude) Alfa meestal een hele prestatie
![]()
Heb ik toch nog wat om steeds van te houden![]()
Goed werk!quote:Op maandag 6 september 2010 18:29 schreef xFriendx het volgende:
![]()
Wie weet open ik wel een help-LMS-door-statistiek-topicquote:Op maandag 6 september 2010 18:28 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Veel oefenen....Cliché, maar wel waar.
Hehe, herkenbaarquote:Op maandag 6 september 2010 18:30 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Goed werk!![]()
Mijne hoeft pas in 2012, maar dan heb ik 'm vast alweer ingeruild op een andere
Ohh ja! Das idd op tv vanavond, iig iets om te tijd mee te dodenquote:Op maandag 6 september 2010 18:30 schreef Samzz het volgende:
Goede avond
Pfff... gekookt, afgewassen, opgeruimdKlaar en niks meer doen.
Oh ja, the Matrix Revolition kijken vanavond, gewoon omdat het kan.
Dat is inderdaad ook mijn insteek geweestquote:Op maandag 6 september 2010 18:31 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ohh ja! Das idd op tv vanavond, iig iets om te tijd mee te doden
Lang zal Alfa leven, lang zal Alfa leven.. Lang zal Alfa leven in de gloria .. in de gloooooooooooriiiiiiiiiiiaaaaa!!quote:Op maandag 6 september 2010 18:29 schreef xFriendx het volgende:
![]()
* Murmeli op fiets springt met troep onder de arm.quote:Op maandag 6 september 2010 18:29 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Probeer eens die bij Charlois!
Nou, ik heb voor deze 3 oude gehad, totaal 5 jaar mee gedaan, die ik nu heb heb ik 2008 nieuw gekocht, maar nu wil ik een auto met een volwassenere uitstraling.. Maar geen ouwe lullen bakquote:
Ik had altijd zoiets van: Als ik het snap, dan doe ik het gewoon en de "diepere" betekenis boeit mij nietquote:Op maandag 6 september 2010 18:31 schreef little-miss-sunshine het volgende:
[..]
Wie weet open ik wel een help-LMS-door-statistiek-topic![]()
Ik denk veel te diep na om de logica van zoiets in te kunnen zien...
Maar bedankt voor je tip! ik oefen nu al heel simpel om er alvast in te komen
Ja, maar nu niet meer, ze zijn nu dicht!quote:Op maandag 6 september 2010 18:32 schreef Murmeli het volgende:
[..]
* Murmeli op fiets springt met troep onder de arm.
Tis wel ver. Weet je t wel zeker dat ik em daar kan lozen?
Jij ruilt de computers net zo makkelijk in als de vrouwen hoor ik alquote:
hou je vermoeidheid ff een eind van zuid vandaan graag! dankuquote:Op maandag 6 september 2010 18:29 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Probeer eens die bij Charlois!
Hi Samzz...quote:Op maandag 6 september 2010 18:30 schreef Samzz het volgende:
Goede avond
Pfff... gekookt, afgewassen, opgeruimdKlaar en niks meer doen.
Oh ja, the Matrix Revolition kijken vanavond, gewoon omdat het kan.
Deze zeuren er niet overquote:Op maandag 6 september 2010 18:32 schreef YipYip het volgende:
[..]
Jij ruilt de computers net zo makkelijk in als de vrouwen hoor ik al
Mooi m'n broertje z'n home cinema misbruikenquote:Op maandag 6 september 2010 18:31 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat is inderdaad ook mijn insteek geweest
Oo okequote:Op maandag 6 september 2010 18:32 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Nou, ik heb voor deze 3 oude gehad, totaal 5 jaar mee gedaan, die ik nu heb heb ik 2008 nieuw gekocht, maar nu wil ik een auto met een volwassenere uitstraling.. Maar geen ouwe lullen bak
Herkenbaarquote:Op maandag 6 september 2010 18:28 schreef Cue_ het volgende:
ik heb geen zin om te sporten
waarom ben ik niet rechtstreeks vanuit het werk gegaan
Dat zal toch wel meevallen met je sociale leven?quote:Op maandag 6 september 2010 18:33 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
hou je vermoeidheid ff een eind van zuid vandaan graag! danku
begin morgen aan n heel jaar fulltime stage... byebye rest van mn sociale leven enzo...kan geen extra vermoeidheid gebruiken, hoe lief
ik murmi ook vind
Bij mij gaat het al fout op het moment dat ik me ga afvragen of ik het wel goed snap... is het niet te eenvoudig gedacht?! en dan ga ik de mist in.quote:Op maandag 6 september 2010 18:32 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ik had altijd zoiets van: Als ik het snap, dan doe ik het gewoon en de "diepere" betekenis boeit mij niet
Een vriendin van mij wil het altijd helemaal begrijpen en tja, dat werkt wel beter
Ze zit al op zuidquote:Op maandag 6 september 2010 18:33 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
begin morgen aan n heel jaar fulltime stage... byebye rest van mn sociale leven enzo...kan geen extra vermoeidheid gebruiken, hoe lief
ik murmi ook vind
Kijk, dat scheelt!quote:Op maandag 6 september 2010 18:34 schreef little-miss-sunshine het volgende:
[..]
Bij mij gaat het al fout op het moment dat ik me ga afvragen of ik het wel goed snap... is het niet te eenvoudig gedacht?! en dan ga ik de mist in.
Maar ik moet en zal het diploma halen, dus mijn motivatie zorgt er vast voor dat ik het ga begrijpen..
quote:Op maandag 6 september 2010 18:29 schreef xFriendx het volgende:
Auto is weer door de APK heen![]()
Haha daar zit het probleem... in statistiek zit geen logica. Als je die gaat zoeken ga je echt fouten maken in je sommenquote:Op maandag 6 september 2010 18:31 schreef little-miss-sunshine het volgende:
[..]
Wie weet open ik wel een help-LMS-door-statistiek-topic![]()
Ik denk veel te diep na om de logica van zoiets in te kunnen zien...
Maar bedankt voor je tip! ik oefen nu al heel simpel om er alvast in te komen
Ook weer aan de inruil dusquote:Op maandag 6 september 2010 18:33 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Oo oke![]()
Ik heb hiervoor ook "jonge" auto's gehad, en telkens voor de APK waren ze weg
De mijne komt nu ook uit 2008, maar ik vrees dat hij 2012 niet (bij mij) gaat halen, haha.
Nog niet serieus hoorquote:Op maandag 6 september 2010 18:35 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ook weer aan de inruil dus![]()
Wat rij je nu?
door de weeks late diensten ( tot 23:00 ) dus vrij als iedereen werktquote:Op maandag 6 september 2010 18:34 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Dat zal toch wel meevallen met je sociale leven?
Succes in ieder geval.
Ik krijg mijn lesmateriaal in gedeelten opgestuurd.. ( ik studeer via LOI)quote:Op maandag 6 september 2010 18:34 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Kijk, dat scheelt!
Hoeveel statistiek vakken heb je?
Ik had al een iMac meegekregen van mijn werk, maar dat was een G5, nu heb ik een intel (had wel al een nieuwe macbook pro)quote:
Ja, ik weet wel zeker dat ik hem wil inruilen, dat wordt ergens volgend jaar zomer..quote:Op maandag 6 september 2010 18:35 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Nog niet serieus hoorIk probeer mijzelf nog even in te houden tot ik klaar ben met mijn studie.
Peugeot 207
Heb je alleen maar late diensten?!quote:Op maandag 6 september 2010 18:36 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
door de weeks late diensten ( tot 23:00 ) dus vrij als iedereen werkten in het weekend huiswerk/werk/huishouden en dan ook nog eens ergens wat vrienden tussendoor wurmen..
* littledrummergirlheeft er een enigzins hard hoofdje in![]()
Ooo okequote:Op maandag 6 september 2010 18:36 schreef little-miss-sunshine het volgende:
[..]
Ik krijg mijn lesmateriaal in gedeelten opgestuurd.. ( ik studeer via LOI)
Zover ik nu kan zien is er 1 onderdeel statistiek. Dat zal dan wel alle vakken omvatten.
Hoop ik tenminste, want dit pakketje is nog te overzien..
En straks kerst-kussentjes op de achterbank he?!quote:Op maandag 6 september 2010 18:36 schreef xFriendx het volgende:
Ik hoef hier geen nieuwe, dus ik zal nog wel wat APK'tje af moeten lopen. Ik ben tevreden met wat ik heb. Airco, meedraaiende koplampen, led lampjes etc, daar zal ik niet warm van worden, dus ook geen auto nodig die dat per se moet hebbenEn krijg nog elke dag een grijs op mijn gezicht tijdens het rijden, dus dat zit wel goed.
Ik heb alles in mijn Swift vervangen voor led lampjesquote:Op maandag 6 september 2010 18:36 schreef xFriendx het volgende:
Ik hoef hier geen nieuwe, dus ik zal nog wel wat APK'tje af moeten lopen. Ik ben tevreden met wat ik heb. Airco, meedraaiende koplampen, led lampjes etc, daar zal ik niet warm van worden, dus ook geen auto nodig die dat per se moet hebbenEn krijg nog elke dag een grijs op mijn gezicht tijdens het rijden, dus dat zit wel goed.
Ja hoe kan je dat nu gemist hebben?quote:Op maandag 6 september 2010 18:37 schreef Samzz het volgende:
[..]
Hee EngelOok naar de meet geweest?
Jij wel hoorquote:Op maandag 6 september 2010 18:36 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik had al een iMac meegekregen van mijn werk, maar dat was een G5, nu heb ik een intel (had wel al een nieuwe macbook pro).
Dat jij naar de meet bent geweest of dat ik er niet was?quote:Op maandag 6 september 2010 18:38 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Ja hoe kan je dat nu gemist hebben?
Weer een overeenkomst...je kan er nooit te veel van hebbenquote:Op maandag 6 september 2010 18:36 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik had al een iMac meegekregen van mijn werk, maar dat was een G5, nu heb ik een intel (had wel al een nieuwe macbook pro).
Ik leg het niet bij Jou voor de deur. Het moet juist meteen vernietigd worden!quote:Op maandag 6 september 2010 18:33 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
ik murmi ook vind
Statistiek weerhoud me ervan om meteen naar de universiteit te gaan.. Zou ik wel kunnen denk ik en ik heb al een HBO diploma. maar wiskunde op zo'n hoog niveau... ik faal keihardquote:Op maandag 6 september 2010 18:37 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ooo okeIk snap het.
Sowieso is het per opleiding al heel anders. In Tilburg krijg je vrij veel statistiek, terwijl het in andere steden wel mee valt
Dan beter door naar de Roteb! Kun je meteen doorfietsen door de tunnel en een bakkie komen halen!quote:Op maandag 6 september 2010 18:39 schreef Murmeli het volgende:
[..]
Ik leg het niet bij Jou voor de deur. Het moet juist meteen vernietigd worden!
Die G5 heb ik net weggegeven hoorquote:Op maandag 6 september 2010 18:39 schreef YipYip het volgende:
[..]
Weer een overeenkomst...je kan er nooit te veel van hebben
Ik leef met je mee.... ik krijg alleen maar brakke notebooks ....quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik heb ook eerst HBO gedaan (geen psy) en ik kwam mijzelf ook wel tegen op de uni, haha. Maar goed; het lukt wel... Ik moest er alleen écht iets voor doen en dat zat er nog niet zo in bij mijquote:Op maandag 6 september 2010 18:39 schreef little-miss-sunshine het volgende:
[..]
Statistiek weerhoud me ervan om meteen naar de universiteit te gaan.. Zou ik wel kunnen denk ik en ik heb al een HBO diploma. maar wiskunde op zo'n hoog niveau... ik faal keihard![]()
Dus ik probeer het eerst op HBO niveau.
allebeiquote:Op maandag 6 september 2010 18:39 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat jij naar de meet bent geweest of dat ik er niet was?
deze maand iig wel... tis n logeerhuis dus de kids zijn er overdag niet, dus het zijn of vroege, of late en slaapdiensten. En aangezien ik nu moet kennismaken enzoquote:Op maandag 6 september 2010 18:37 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Heb je alleen maar late diensten?!
Statistiek? Dat is toch 1 biertje is lekker, 4 is zeer aangenaam, 8 is een flinke slok en 20 is teveel?quote:Op maandag 6 september 2010 18:39 schreef little-miss-sunshine het volgende:
[..]
Statistiek weerhoud me ervan om meteen naar de universiteit te gaan.. Zou ik wel kunnen denk ik en ik heb al een HBO diploma. maar wiskunde op zo'n hoog niveau... ik faal keihard![]()
Dus ik probeer het eerst op HBO niveau.
ik haalde 2 en 3 in een keer,.... 1 heeft mij zowat de hele propedeuse gekost..quote:Op maandag 6 september 2010 18:41 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Statistiek? Dat is toch 1 biertje is lekker, 4 is zeer aangenaam, 8 is een flinke slok en 20 is teveel?
Ooo oke, logischquote:Op maandag 6 september 2010 18:41 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
deze maand iig wel... tis n logeerhuis dus de kids zijn er overdag niet, dus het zijn of vroege, of late en slaapdiensten. En aangezien ik nu moet kennismaken enzoalleen maar diensten als de kids wakker zijn
dan ist goedquote:Op maandag 6 september 2010 18:39 schreef Murmeli het volgende:
[..]
Ik leg het niet bij Jou voor de deur. Het moet juist meteen vernietigd worden!
Dat herken ik wel.. HBO gaat vrij makkelijk. Maar ik wil wel heel graag mijn diploma psychologie halen.. Ik ben wel bereid daar ver voor te gaan. Alleen is statistiek gewoon een vak waar ik flink mee onderuit ga.. en je MOET het halen. kon je het maar laten vallen he... net als op de middelbare schoolquote:Op maandag 6 september 2010 18:40 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ik heb ook eerst HBO gedaan (geen psy) en ik kwam mijzelf ook wel tegen op de uni, haha. Maar goed; het lukt wel... Ik moest er alleen écht iets voor doen en dat zat er nog niet zo in bij mij
Zoiets jaquote:Op maandag 6 september 2010 18:41 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Statistiek? Dat is toch 1 biertje is lekker, 4 is zeer aangenaam, 8 is een flinke slok en 20 is teveel?
Ik kreeg al een rondje. Van de zaak.quote:Op maandag 6 september 2010 18:22 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Ja er was veel te doen.... je moet er eens komen als ik er ook ben.... dan krijg je een rondje
kids met gedragsproblemen en of n verstandelijke beperkingquote:Op maandag 6 september 2010 18:42 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ooo oke, logischHet is in ieder geval wel te hopen dat je straks ook lekker overdag kan
Is het bij gehandicapten?
Als je het mij zo goed kan uitleggen dat ik in 1 keer slaag, krijg je 2 kratten bier van mequote:Op maandag 6 september 2010 18:41 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Ja, haha. Als dat zou kunnen....quote:Op maandag 6 september 2010 18:42 schreef little-miss-sunshine het volgende:
[..]
Dat herken ik wel.. HBO gaat vrij makkelijk. Maar ik wil wel heel graag mijn diploma psychologie halen.. Ik ben wel bereid daar ver voor te gaan. Alleen is statistiek gewoon een vak waar ik flink mee onderuit ga.. en je MOET het halen. kon je het maar laten vallen he... net als op de middelbare school
quote:Op maandag 6 september 2010 18:43 schreef Godtje het volgende:
[..]
Ik kreeg al een rondje. Van de zaak.
Hier in Rotterdam gewoon? Volgensmij heb ik er weleens van gehoord ja, dat logeerhuisquote:Op maandag 6 september 2010 18:43 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
kids met gedragsproblemen en of n verstandelijke beperkingvanalles door elkaar dus.
Netjes,je geeft ook nog wat voor de minderbedeeldenquote:Op maandag 6 september 2010 18:40 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Die G5 heb ik net weggegeven hoor.
Oeh, gezellig... Vooral een combi met gedragsproblemen én verstandelijke beperking..quote:Op maandag 6 september 2010 18:43 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
kids met gedragsproblemen en of n verstandelijke beperkingvanalles door elkaar dus.
Er zijn genoeg verschillende logeerhuizen hoorquote:Op maandag 6 september 2010 18:44 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Hier in Rotterdam gewoon? Volgensmij heb ik er weleens van gehoord ja, dat logeerhuis
nopequote:Op maandag 6 september 2010 18:44 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Hier in Rotterdam gewoon? Volgensmij heb ik er weleens van gehoord ja, dat logeerhuis
quote:Op maandag 6 september 2010 18:40 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Ik leef met je mee.... ik krijg alleen maar brakke notebooks ....Brakke meuk neem ik niet meer mee, alleen dingen die het al doen, of heel simpel te fixen zijn, deel gaat in de verkoop, deel gaat naar vriendenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
Of ik laat het grof vuil komen om het op te halen.quote:Op maandag 6 september 2010 18:39 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Dan beter door naar de Roteb! Kun je meteen doorfietsen door de tunnel en een bakkie komen halen!![]()
*en frituurpan terug op de plank zetten*
quote:Op maandag 6 september 2010 18:40 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Ik leef met je mee.... ik krijg alleen maar brakke notebooks ....Ik krijg sowieso geen notebooksSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Okequote:Heb je je flink misdragen met iemand?
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
Maar 't valt toch onder 1 overkoepelende organisatie?quote:Op maandag 6 september 2010 18:44 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Er zijn genoeg verschillende logeerhuizen hoor
Dan loop je wel koffie mis, of een biertje, of een wijntje..quote:Op maandag 6 september 2010 18:45 schreef Murmeli het volgende:
[..]
Of ik laat het grof vuil komen om het op te halen.
Ik ben ook op zoek naar iemand die mij SPSS zo goed uit kan leggen. Ik heb er ook wat voor over, want ik slaag maar niet voor de eerste toets, terwijl de tweede een eitje wasquote:Op maandag 6 september 2010 18:43 schreef little-miss-sunshine het volgende:
[..]
Als je het mij zo goed kan uitleggen dat ik in 1 keer slaag, krijg je 2 kratten bier van me
Wat moet je precies kennen voor je toets?quote:Op maandag 6 september 2010 18:46 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik ben ook op zoek naar iemand die mij SPSS zo goed uit kan leggen. Ik heb er ook wat voor over, want ik slaag maar niet voor de eerste toets, terwijl de tweede een eitje was
Ik weet niet. Waar ik woon heb je er al veel van verschillende organisaties. Ik kan mij voorstellen dat dat in R'dam nog meer isquote:Op maandag 6 september 2010 18:45 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Maar 't valt toch onder 1 overkoepelende organisatie?
goed hoor!quote:Op maandag 6 september 2010 18:43 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ja, haha. Als dat zou kunnen....
Ik ben wel blij dat bij ons, Tilburg, er ook wel veel aandacht aan besteed wordt, dus er zijn genoeg manieren om het wel te beheersen. Uiteindelijk heb ik allemaal 7ens gehaald en ik ben daar wel heel blij mee
Nog maar één te gaan en dan heb ik ze alle vijf gehad
Bij ons moet je een 5,8 halenquote:Op maandag 6 september 2010 18:47 schreef little-miss-sunshine het volgende:
[..]
goed hoor!ik zou al blij zijn met een 5,7 ... Ik kan via internet wel contact leggen met medestudenten. maar ik heb meer nodig dan dat. ik moet het zien.
Voorlopig ben ik nog niet bij statistiek. Volgende onderdeel is gespreksvoering en rapportage
Ik denk dat laatstequote:Op maandag 6 september 2010 18:48 schreef Yuki het volgende:
Pfff, wat gaan jullie hard
Of had ik niet in slaap moeten vallen?
whahaha! 5,8 ook goedquote:Op maandag 6 september 2010 18:48 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Bij ons moet je een 5,8 halen
Ik had voor gespreksvoering vrijstelling i.v.m. HBODat was erg fijn, haha.
Daar kom ik wel een andere keer voor dan. Ik ben ehm.... moe dus.quote:Op maandag 6 september 2010 18:45 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Dan loop je wel koffie mis, of een biertje, of een wijntje..
Nou, het is steeds een anderequote:Op maandag 6 september 2010 18:46 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Wat moet je precies kennen voor je toets?
Social Work / Maatschappelijk werkquote:Op maandag 6 september 2010 18:49 schreef little-miss-sunshine het volgende:
[..]
whahaha! 5,8 ook goed![]()
Wat deed je voor opleiding dan?! voor de vrijstelling?!
Ik zal alvast oefenen... Whoeheeeeeeeeeeeeeeeeeeeeelp!quote:Op maandag 6 september 2010 18:49 schreef Yuki het volgende:
LMS, geef maar een gil als je hulp nodig hebt met statistiek
Heb je toevallig die SPSS Manual van Pallant? Die is echt heeel handigquote:Op maandag 6 september 2010 18:50 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nou, het is steeds een andereMaar Crosstabs, ANOVA en T-toets komen er altijd in voor, geloof ik. Dat ga ik even navragen.
T-toets isquote:Op maandag 6 september 2010 18:50 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nou, het is steeds een andereMaar Crosstabs, ANOVA en T-toets komen er altijd in voor, geloof ik. Dat ga ik even navragen.
Ok.. Ik heb SPH gedaan.. wellicht zit er voor mij ook nog een vrijstelling in..quote:Op maandag 6 september 2010 18:50 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Social Work / Maatschappelijk werk
Ik had er gewoon geen zin in, haha. Vooral omdat MWD alleen maar gesprekken is en ik dat toen al 1203921x had gedaanquote:Op maandag 6 september 2010 18:51 schreef little-miss-sunshine het volgende:
[..]
Ok.. Ik heb SPH gedaan.. wellicht zit er voor mij ook nog een vrijstelling in..
Maar ik vind het wel een leuk vak
Nee, Field! Dat is echt SPSS voor dummiesquote:Op maandag 6 september 2010 18:51 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Heb je toevallig die SPSS Manual van Pallant? Die is echt heeel handig
Ik ken dat allemaal wel, maar om het uit te leggen is weer iets anders, haha.
Moet je het zowel uitvoeren als interpreteren?
Ik heb een SPSS boek van Eelko Huizingh... Maar ik ga in de schoolbieb wel even op zoek naar andere SPSS boekenquote:Op maandag 6 september 2010 18:51 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Heb je toevallig die SPSS Manual van Pallant? Die is echt heeel handig
Ik ken dat allemaal wel, maar om het uit te leggen is weer iets anders, haha.
Moet je het zowel uitvoeren als interpreteren?
Die ken ik niet, haha. Ik vind Pallant in ieder geval geniaal. Vooral omdat ze ook de syntaxen erbij zetquote:Op maandag 6 september 2010 18:52 schreef Yuki het volgende:
[..]
Nee, Field! Dat is echt SPSS voor dummies
Ik heb "basishandboek SPSS" van "de Vocht", maar die vind ik niet zoquote:Op maandag 6 september 2010 18:52 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik heb een SPSS boek van Eelko Huizingh... Maar ik ga in de schoolbieb wel even op zoek naar andere SPSS boeken
Ik schrijf deze alvast op!
En die schrijf ik ook opquote:Op maandag 6 september 2010 18:52 schreef Yuki het volgende:
[..]
Nee, Field! Dat is echt SPSS voor dummies
Dat tweedequote:Op maandag 6 september 2010 18:48 schreef Yuki het volgende:
Pfff, wat gaan jullie hard
Of had ik niet in slaap moeten vallen?
Er zijn ook genoeg mannen die er mee moeten werken hoorquote:
Die kan je er wel van krijgenquote:
Das ook altijd lekker handig, zeker weer zo'n onderdeel dat ze anders "nooit" stuk zien gaan?quote:Op maandag 6 september 2010 18:49 schreef Tally het volgende:
Ik krijg net te horen dat mijn auto is opgeknapt. Ze wachten alleen nog op 1 onderdeel.
Hoelang ze moeten wachten weten ze niet
Je leert het wel bij veel wijvenstudies jaquote:
Is goed!quote:Op maandag 6 september 2010 18:49 schreef Murmeli het volgende:
[..]
Daar kom ik wel een andere keer voor dan. Ik ben ehm.... moe dus.
Als ik thuis ben kijk ik in de kast en dan hoor je het!quote:Op maandag 6 september 2010 18:53 schreef Samzz het volgende:
[..]
En die schrijf ik ook opHoe heet het boek? Ook SPSS manual?
Topquote:Op maandag 6 september 2010 18:56 schreef Yuki het volgende:
[..]
Als ik thuis ben kijk ik in de kast en dan hoor je het!
Nee, SPSS is een statistiek programma. En ik vind het kut. En ik kan het niet. Dus het is in mijn geval echt een stoornisquote:Op maandag 6 september 2010 18:56 schreef vencodark het volgende:
[..]
Sorry, ik heb niets teruggelezen. 1e gedachte.
Sterktequote:Op maandag 6 september 2010 18:58 schreef Yuki het volgende:
* Yuki gaat komende 2,5 jaar met SPSS werken
Omdat het wel cool is. Alleen SPSS nietquote:Op maandag 6 september 2010 18:58 schreef Yuki het volgende:
* Yuki gaat komende 2,5 jaar met SPSS werken
Waarom word ik ook al weer researcher?
Aah dat verklaard het één en ander.quote:Op maandag 6 september 2010 18:57 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nee, SPSS is een statistiek programma. En ik vind het kut. En ik kan het niet. Dus het is in mijn geval echt een stoornis
SPSS 6?quote:Op maandag 6 september 2010 18:46 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik ben ook op zoek naar iemand die mij SPSS zo goed uit kan leggen. Ik heb er ook wat voor over, want ik slaag maar niet voor de eerste toets, terwijl de tweede een eitje was
Dat is al een hele oude versiequote:
je bent in de war met je favoriete TV zenderquote:
Heb je die gekocht?quote:Op maandag 6 september 2010 18:59 schreef vencodark het volgende:
http://www.itsonline.nl/A(...)MC086NF-A/53/010607/
![]()
![]()
![]()
quote:Op maandag 6 september 2010 19:03 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Dat is al een hele oude versie
Ik twijfel als een gek welke ik moet kopen. 32 gb...nieuwe versie, oude versie, oude nano, classic.quote:
quote:Op maandag 6 september 2010 19:05 schreef HeatWave het volgende:
[..]
je bent in de war met je favoriete TV zender.
Volgens mij was dat de eerste versie waarmee ik gewerkt heb. Draaide in dos. Niet grappig. Was blij dat bij mn afstuderen windhoos gewoon bestond, ook voor spssquote:Op maandag 6 september 2010 19:03 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Dat is al een hele oude versie
Ja, er zijn net nieuwe iPods, dus de oude gaan eruitquote:Op maandag 6 september 2010 19:06 schreef vencodark het volgende:
[..]
Ik twijfel als een gek welke ik moet kopen. 32 gb...nieuwe versie, oude versie, oude nano, classic.Maar de link is wel toffe aanbieding.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |