Doe eens lief!quote:

SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.♥ || Baby catcher in training || ♥

Ja er was veel te doen.... je moet er eens komen als ik er ook ben.... dan krijg je een rondjequote:

quote:Op maandag 6 september 2010 18:21 schreef Yuki het volgende:
[..]
Doe eens lief!Oeehh jij!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. Door GvsE: "Je bent een geweldig jong!"
Door GvsE: "Je bent een geweldig jong!"

ja hè,je zou bijna gaan denken dat ze het voorzetje expres gafquote:

Mooi dat je je beter voelt! Het helpt, bezig zijnquote:Op maandag 6 september 2010 18:11 schreef Yuki het volgende:
[..]
Door die teleurstellingen had ik geen zin meer in de rest van m'n dag, waardoor ik geneigd was iets dat al máánden ligt nog langer te laten liggen.
Nu maar 1,5 uur iets gedaan en toch voel ik me stukken beter
Mooi onderdeel, en essentieel om een heleboel van het vervolg te begrijpen. Was een van de leukste vakken, ook al is t al dik 2 jaar geleden
Heb inmiddels m'n BSc op zak en begin volgende week aan een master. Spannund!!

en heb net n maaltijdsalade gekocht. Toch maar braaf die opeten voor t gezonde gevoel
 en heb net n maaltijdsalade gekocht. Toch maar braaf die opeten voor t gezonde gevoel    

quote:Op maandag 6 september 2010 18:26 schreef YipYip het volgende:
[..]
ja hè,je zou bijna gaan denken dat ze het voorzetje expres gaf

Veel oefenen....quote:Op maandag 6 september 2010 18:26 schreef little-miss-sunshine het volgende:
[..]
Mooi dat je je beter voelt! Het helpt, bezig zijn
Goed om te weten dat het voor het vervolg ook nog uitmaakt! Het enige onderdeel waar ik tegenop zie is statistiek.. Daar ben ik dus niet goed in. Maae goed, ik zal en moet dat papiertje halen
Zeker spannend joh! succes alvast voor volgende week
 Cliché, maar wel waar.
 Cliché, maar wel waar.

Probeer eens die bij Charlois!quote:Op maandag 6 september 2010 18:27 schreef Murmeli het volgende:
Weet iemand een milieustraat waar je steeds terugkerende oververmoeidheid kan lozen? Ik heb hier nog wat dat weg mag

Voor een (oude) Alfa meestal een hele prestatie
 Voor een (oude) Alfa meestal een hele prestatie   

Dat is altijd fijn nieuwsquote:Op maandag 6 september 2010 18:29 schreef xFriendx het volgende:
Whooohooo, ben weer blij
Auto is weer door de APK heenVoor een (oude) Alfa meestal een hele prestatie

Heb ik toch nog wat om steeds van te houden

Klaar en niks meer doen.
 Klaar en niks meer doen. 

Goed werk!quote:Op maandag 6 september 2010 18:29 schreef xFriendx het volgende:
Whooohooo, ben weer blij

Wie weet open ik wel een help-LMS-door-statistiek-topicquote:Op maandag 6 september 2010 18:28 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Veel oefenen....Cliché, maar wel waar.

Hehe, herkenbaarquote:Op maandag 6 september 2010 18:30 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Goed werk!
Mijne hoeft pas in 2012, maar dan heb ik 'm vast alweer ingeruild op een andere

Zusje heeft m'n stijltang geleend zonder te vragen. Ik heb daar zó'n hekel aan he
 Zusje heeft m'n stijltang geleend zonder te vragen. Ik heb daar zó'n hekel aan he  

Ohh ja! Das idd op tv vanavond, iig iets om te tijd mee te dodenquote:Op maandag 6 september 2010 18:30 schreef Samzz het volgende:
Goede avond
Pfff... gekookt, afgewassen, opgeruimdKlaar en niks meer doen.
Oh ja, the Matrix Revolition kijken vanavond, gewoon omdat het kan.

Dat is inderdaad ook mijn insteek geweestquote:Op maandag 6 september 2010 18:31 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ohh ja! Das idd op tv vanavond, iig iets om te tijd mee te doden

Lang zal Alfa leven, lang zal Alfa leven.. Lang zal Alfa leven in de gloria .. in de gloooooooooooriiiiiiiiiiiaaaaa!!quote:Op maandag 6 september 2010 18:29 schreef xFriendx het volgende:
Whooohooo, ben weer blij

* Murmeli op fiets springt met troep onder de arm.quote:Op maandag 6 september 2010 18:29 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Probeer eens die bij Charlois!

Nou, ik heb voor deze 3 oude gehad, totaal 5 jaar mee gedaan, die ik nu heb heb ik 2008 nieuw gekocht, maar nu wil ik een auto met een volwassenere uitstraling.. Maar geen ouwe lullen bakquote:

Ik had altijd zoiets van: Als ik het snap, dan doe ik het gewoon en de "diepere" betekenis boeit mij nietquote:Op maandag 6 september 2010 18:31 schreef little-miss-sunshine het volgende:
[..]
Wie weet open ik wel een help-LMS-door-statistiek-topic
Ik denk veel te diep na om de logica van zoiets in te kunnen zien...
Maar bedankt voor je tip! ik oefen nu al heel simpel om er alvast in te komen

Ja, maar nu niet meer, ze zijn nu dicht!quote:Op maandag 6 september 2010 18:32 schreef Murmeli het volgende:
[..]
* Murmeli op fiets springt met troep onder de arm.
Tis wel ver. Weet je t wel zeker dat ik em daar kan lozen?

Jij ruilt de computers net zo makkelijk in als de vrouwen hoor ik alquote:

hou je vermoeidheid ff een eind van zuid vandaan graag! dankuquote:Op maandag 6 september 2010 18:29 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Probeer eens die bij Charlois!

kan geen extra vermoeidheid gebruiken, hoe lief
 kan geen extra vermoeidheid gebruiken, hoe lief  ik murmi ook vind
 ik murmi ook vind

Hi Samzz...quote:Op maandag 6 september 2010 18:30 schreef Samzz het volgende:
Goede avond
Pfff... gekookt, afgewassen, opgeruimdKlaar en niks meer doen.
Oh ja, the Matrix Revolition kijken vanavond, gewoon omdat het kan.

Deze zeuren er niet overquote:Op maandag 6 september 2010 18:32 schreef YipYip het volgende:
[..]
Jij ruilt de computers net zo makkelijk in als de vrouwen hoor ik al
 .
.

Mooi m'n broertje z'n home cinema misbruikenquote:Op maandag 6 september 2010 18:31 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat is inderdaad ook mijn insteek geweest

Oo okequote:Op maandag 6 september 2010 18:32 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Nou, ik heb voor deze 3 oude gehad, totaal 5 jaar mee gedaan, die ik nu heb heb ik 2008 nieuw gekocht, maar nu wil ik een auto met een volwassenere uitstraling.. Maar geen ouwe lullen bak

Herkenbaarquote:Op maandag 6 september 2010 18:28 schreef Cue_ het volgende:
ik heb geen zin om te sporten
waarom ben ik niet rechtstreeks vanuit het werk gegaan

Dat zal toch wel meevallen met je sociale leven?quote:Op maandag 6 september 2010 18:33 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
hou je vermoeidheid ff een eind van zuid vandaan graag! danku
begin morgen aan n heel jaar fulltime stage... byebye rest van mn sociale leven enzo...kan geen extra vermoeidheid gebruiken, hoe lief
ik murmi ook vind

Bij mij gaat het al fout op het moment dat ik me ga afvragen of ik het wel goed snap... is het niet te eenvoudig gedacht?! en dan ga ik de mist in.quote:Op maandag 6 september 2010 18:32 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ik had altijd zoiets van: Als ik het snap, dan doe ik het gewoon en de "diepere" betekenis boeit mij niet
Een vriendin van mij wil het altijd helemaal begrijpen en tja, dat werkt wel beter

Ze zit al op zuidquote:Op maandag 6 september 2010 18:33 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
hou je vermoeidheid ff een eind van zuid vandaan graag! danku
begin morgen aan n heel jaar fulltime stage... byebye rest van mn sociale leven enzo...kan geen extra vermoeidheid gebruiken, hoe lief
ik murmi ook vind

Kijk, dat scheelt!quote:Op maandag 6 september 2010 18:34 schreef little-miss-sunshine het volgende:
[..]
Bij mij gaat het al fout op het moment dat ik me ga afvragen of ik het wel goed snap... is het niet te eenvoudig gedacht?! en dan ga ik de mist in.
Maar ik moet en zal het diploma halen, dus mijn motivatie zorgt er vast voor dat ik het ga begrijpen..

quote:Op maandag 6 september 2010 18:29 schreef xFriendx het volgende:
Whooohooo, ben weer blij
Auto is weer door de APK heen
 Vooral als dat niet gelijk 800 euro kost
  Vooral als dat niet gelijk 800 euro kost   

Haha daar zit het probleem... in statistiek zit geen logica. Als je die gaat zoeken ga je echt fouten maken in je sommenquote:Op maandag 6 september 2010 18:31 schreef little-miss-sunshine het volgende:
[..]
Wie weet open ik wel een help-LMS-door-statistiek-topic
Ik denk veel te diep na om de logica van zoiets in te kunnen zien...
Maar bedankt voor je tip! ik oefen nu al heel simpel om er alvast in te komen
 da's best wel kut
 da's best wel kut

Ook weer aan de inruil dusquote:Op maandag 6 september 2010 18:33 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Oo oke
Ik heb hiervoor ook "jonge" auto's gehad, en telkens voor de APK waren ze weg
De mijne komt nu ook uit 2008, maar ik vrees dat hij 2012 niet (bij mij) gaat halen, haha.

Nog niet serieus hoorquote:Op maandag 6 september 2010 18:35 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ook weer aan de inruil dus
Wat rij je nu?
 Ik probeer mijzelf nog even in te houden tot ik klaar ben met mijn studie.
 Ik probeer mijzelf nog even in te houden tot ik klaar ben met mijn studie. 

door de weeks late diensten ( tot 23:00 ) dus vrij als iedereen werktquote:Op maandag 6 september 2010 18:34 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Dat zal toch wel meevallen met je sociale leven?
Succes in ieder geval.
 en in het weekend huiswerk/werk/huishouden en dan ook nog eens ergens wat vrienden tussendoor wurmen..
 en in het weekend huiswerk/werk/huishouden en dan ook nog eens ergens wat vrienden tussendoor wurmen.. 

En krijg nog elke dag een grijs op mijn gezicht tijdens het rijden, dus dat zit wel goed.
 En krijg nog elke dag een grijs op mijn gezicht tijdens het rijden, dus dat zit wel goed.

Ik krijg mijn lesmateriaal in gedeelten opgestuurd.. ( ik studeer via LOI)quote:Op maandag 6 september 2010 18:34 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Kijk, dat scheelt!
Hoeveel statistiek vakken heb je?

Ik had al een iMac meegekregen van mijn werk, maar dat was een G5, nu heb ik een intel (had wel al een nieuwe macbook pro)quote:
 .
.

Ja, ik weet wel zeker dat ik hem wil inruilen, dat wordt ergens volgend jaar zomer..quote:Op maandag 6 september 2010 18:35 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Nog niet serieus hoorIk probeer mijzelf nog even in te houden tot ik klaar ben met mijn studie.
Peugeot 207

Heb je alleen maar late diensten?!quote:Op maandag 6 september 2010 18:36 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
door de weeks late diensten ( tot 23:00 ) dus vrij als iedereen werkten in het weekend huiswerk/werk/huishouden en dan ook nog eens ergens wat vrienden tussendoor wurmen..
* littledrummergirlheeft er een enigzins hard hoofdje in

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |