Dat is inderdaad ook mijn insteek geweestquote:Op maandag 6 september 2010 18:31 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ohh ja! Das idd op tv vanavond, iig iets om te tijd mee te doden
Lang zal Alfa leven, lang zal Alfa leven.. Lang zal Alfa leven in de gloria .. in de gloooooooooooriiiiiiiiiiiaaaaa!!quote:Op maandag 6 september 2010 18:29 schreef xFriendx het volgende:
Whooohooo, ben weer blij![]()
Auto is weer door de APK heenVoor een (oude) Alfa meestal een hele prestatie
![]()
Heb ik toch nog wat om steeds van te houden![]()
* Murmeli op fiets springt met troep onder de arm.quote:Op maandag 6 september 2010 18:29 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Probeer eens die bij Charlois!
Nou, ik heb voor deze 3 oude gehad, totaal 5 jaar mee gedaan, die ik nu heb heb ik 2008 nieuw gekocht, maar nu wil ik een auto met een volwassenere uitstraling.. Maar geen ouwe lullen bakquote:
Ik had altijd zoiets van: Als ik het snap, dan doe ik het gewoon en de "diepere" betekenis boeit mij nietquote:Op maandag 6 september 2010 18:31 schreef little-miss-sunshine het volgende:
[..]
Wie weet open ik wel een help-LMS-door-statistiek-topic![]()
Ik denk veel te diep na om de logica van zoiets in te kunnen zien...
Maar bedankt voor je tip! ik oefen nu al heel simpel om er alvast in te komen
Ja, maar nu niet meer, ze zijn nu dicht!quote:Op maandag 6 september 2010 18:32 schreef Murmeli het volgende:
[..]
* Murmeli op fiets springt met troep onder de arm.
Tis wel ver. Weet je t wel zeker dat ik em daar kan lozen?
Jij ruilt de computers net zo makkelijk in als de vrouwen hoor ik alquote:
hou je vermoeidheid ff een eind van zuid vandaan graag! dankuquote:Op maandag 6 september 2010 18:29 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Probeer eens die bij Charlois!
Hi Samzz...quote:Op maandag 6 september 2010 18:30 schreef Samzz het volgende:
Goede avond
Pfff... gekookt, afgewassen, opgeruimdKlaar en niks meer doen.
Oh ja, the Matrix Revolition kijken vanavond, gewoon omdat het kan.
Deze zeuren er niet overquote:Op maandag 6 september 2010 18:32 schreef YipYip het volgende:
[..]
Jij ruilt de computers net zo makkelijk in als de vrouwen hoor ik al
Mooi m'n broertje z'n home cinema misbruikenquote:Op maandag 6 september 2010 18:31 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat is inderdaad ook mijn insteek geweest
Oo okequote:Op maandag 6 september 2010 18:32 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Nou, ik heb voor deze 3 oude gehad, totaal 5 jaar mee gedaan, die ik nu heb heb ik 2008 nieuw gekocht, maar nu wil ik een auto met een volwassenere uitstraling.. Maar geen ouwe lullen bak
Herkenbaarquote:Op maandag 6 september 2010 18:28 schreef Cue_ het volgende:
ik heb geen zin om te sporten
waarom ben ik niet rechtstreeks vanuit het werk gegaan
Dat zal toch wel meevallen met je sociale leven?quote:Op maandag 6 september 2010 18:33 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
hou je vermoeidheid ff een eind van zuid vandaan graag! danku
begin morgen aan n heel jaar fulltime stage... byebye rest van mn sociale leven enzo...kan geen extra vermoeidheid gebruiken, hoe lief
ik murmi ook vind
Bij mij gaat het al fout op het moment dat ik me ga afvragen of ik het wel goed snap... is het niet te eenvoudig gedacht?! en dan ga ik de mist in.quote:Op maandag 6 september 2010 18:32 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ik had altijd zoiets van: Als ik het snap, dan doe ik het gewoon en de "diepere" betekenis boeit mij niet
Een vriendin van mij wil het altijd helemaal begrijpen en tja, dat werkt wel beter
Ze zit al op zuidquote:Op maandag 6 september 2010 18:33 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
hou je vermoeidheid ff een eind van zuid vandaan graag! danku
begin morgen aan n heel jaar fulltime stage... byebye rest van mn sociale leven enzo...kan geen extra vermoeidheid gebruiken, hoe lief
ik murmi ook vind
Kijk, dat scheelt!quote:Op maandag 6 september 2010 18:34 schreef little-miss-sunshine het volgende:
[..]
Bij mij gaat het al fout op het moment dat ik me ga afvragen of ik het wel goed snap... is het niet te eenvoudig gedacht?! en dan ga ik de mist in.
Maar ik moet en zal het diploma halen, dus mijn motivatie zorgt er vast voor dat ik het ga begrijpen..
quote:Op maandag 6 september 2010 18:29 schreef xFriendx het volgende:
Whooohooo, ben weer blij![]()
Auto is weer door de APK heen![]()
Haha daar zit het probleem... in statistiek zit geen logica. Als je die gaat zoeken ga je echt fouten maken in je sommenquote:Op maandag 6 september 2010 18:31 schreef little-miss-sunshine het volgende:
[..]
Wie weet open ik wel een help-LMS-door-statistiek-topic![]()
Ik denk veel te diep na om de logica van zoiets in te kunnen zien...
Maar bedankt voor je tip! ik oefen nu al heel simpel om er alvast in te komen
Ook weer aan de inruil dusquote:Op maandag 6 september 2010 18:33 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Oo oke![]()
Ik heb hiervoor ook "jonge" auto's gehad, en telkens voor de APK waren ze weg
De mijne komt nu ook uit 2008, maar ik vrees dat hij 2012 niet (bij mij) gaat halen, haha.
Nog niet serieus hoorquote:Op maandag 6 september 2010 18:35 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ook weer aan de inruil dus![]()
Wat rij je nu?
door de weeks late diensten ( tot 23:00 ) dus vrij als iedereen werktquote:Op maandag 6 september 2010 18:34 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Dat zal toch wel meevallen met je sociale leven?
Succes in ieder geval.
Ik krijg mijn lesmateriaal in gedeelten opgestuurd.. ( ik studeer via LOI)quote:Op maandag 6 september 2010 18:34 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Kijk, dat scheelt!
Hoeveel statistiek vakken heb je?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |