Vond t best goed van mezelfquote:Op maandag 6 september 2010 17:56 schreef little-miss-sunshine het volgende:
[..]
Teleurstellingen en de dip te boven gekomen.. klinkt goed
Ik had ook een drukke dag op 't werk.. precies zoals ik het graag heb. Zo dadelijk nog even studeren voor een examen morgen.. ( Persoonlijkheidsleer, HBO psychologie)
Maar ondertussen wel lekker aan het ontspannen met een muziekje
 flinke schop onder m'n hol
 flinke schop onder m'n hol 

Ik kan er wel bij, maar dan kiept de olie er denk ik uitquote:

Hoe krijg je 't toch voor elkaar!?quote:Op maandag 6 september 2010 18:00 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Hi.... neen J-K ik ben toch geen waanzin.... ik ben CHAOS...en anders ontstaat dat vanzelf...

Ik heb vandaag alweer een systeem ontregeld

Massageolie?quote:Op maandag 6 september 2010 17:57 schreef Snuitebolletje het volgende:
iemand die zich verveelt en zin heeft om een vloer in de olie te zetten?

Heb nog een paar gedeeltes niet gedaan (de woonkamer bijv.quote:
 ) Gelukkig kan het olieen in meerdere etappes.
) Gelukkig kan het olieen in meerdere etappes.

Krukje?quote:Op maandag 6 september 2010 18:00 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ik kan er wel bij, maar dan kiept de olie er denk ik uit

Is goed... waar moet ik heen? (maar wel na hetavondeten)quote:Op maandag 6 september 2010 17:57 schreef Snuitebolletje het volgende:
iemand die zich verveelt en zin heeft om een vloer in de olie te zetten?

Mooie boobytrap. Ik denk ook dat hij het al heet heeft gemaakt.quote:Op maandag 6 september 2010 18:00 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ik kan er wel bij, maar dan kiept de olie er denk ik uit

Soms is een schop onder je hol wel goed ja.. Weer even prioriteiten stellen en gewoon ECHT iets doen i.p.v. denken aan iets doen.quote:Op maandag 6 september 2010 18:00 schreef Yuki het volgende:
[..]
Vond t best goed van mezelfflinke schop onder m'n hol
Druk is leuk, als gebeurt wat je ervan verwacht. Moest vandaag een hoop doen en alles buiten Utrecht, maar was echt zo'n "zonde van m'n tijd" dag. Daar kan ik dus niks mee
Persoonlijkheidsleer!
Das best een tijdje terug voor mij
 Ik ben nog niet zo lang bezig.  Ik doe een thuisstudie naast mijn werk.
    Ik ben nog niet zo lang bezig.  Ik doe een thuisstudie naast mijn werk.    

Ik moest toch olieen? Dan wel een ventquote:

Das waar, maar ik heb niets anders in huis.. Had hele andere plannen voor vandaag..quote:Op maandag 6 september 2010 18:02 schreef Godtje het volgende:
[..]
Mooie boobytrap. Ik denk ook dat hij het al heet heeft gemaakt.
Frituren is toch slecht voor je.

Vleutenquote:Op maandag 6 september 2010 18:02 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Is goed... waar moet ik heen? (maar wel na hetavondeten)

Daar heb je gelijk in.. hmmquote:Op maandag 6 september 2010 18:03 schreef Yuki het volgende:
[..]
Ik moest toch olieen? Dan wel een vent
En dit moet je ook goed inwrijven

Dat vragen mijn collega's ook al aan mij.....quote:Op maandag 6 september 2010 18:01 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Hoe krijg je 't toch voor elkaar!?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

Bummer2quote:Op maandag 6 september 2010 18:03 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Das waar, maar ik heb niets anders in huis.. Had hele andere plannen voor vandaag..

quote:Op maandag 6 september 2010 18:04 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Dat vragen mijn collega's ook al aan mij.....Dat blijkt maar weer jaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. Door GvsE: "Je bent een geweldig jong!"
Door GvsE: "Je bent een geweldig jong!"

Oeh, dat is leuk! Succes morgen!quote:Op maandag 6 september 2010 18:02 schreef little-miss-sunshine het volgende:
[..]
Soms is een schop onder je hol wel goed ja.. Weer even prioriteiten stellen en gewoon ECHT iets doen i.p.v. denken aan iets doen.
Leuk onderdeel is dat he?! Ik vind het ook geweldig!Ik ben nog niet zo lang bezig. Ik doe een thuisstudie naast mijn werk.
Ben jij ook nog bezig?! of inmiddels al in het bezit van een diploma?!

Dank jequote:Op maandag 6 september 2010 18:06 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Oeh, dat is leuk! Succes morgen!

Door die teleurstellingen had ik geen zin meer in de rest van m'n dag, waardoor ik geneigd was iets dat al máánden ligt nog langer te laten liggen.quote:Op maandag 6 september 2010 18:02 schreef little-miss-sunshine het volgende:
[..]
Soms is een schop onder je hol wel goed ja.. Weer even prioriteiten stellen en gewoon ECHT iets doen i.p.v. denken aan iets doen.
Leuk onderdeel is dat he?! Ik vind het ook geweldig!Ik ben nog niet zo lang bezig. Ik doe een thuisstudie naast mijn werk.
Ben jij ook nog bezig?! of inmiddels al in het bezit van een diploma?!

Ik was in Amersfoort zaterdagquote:Op maandag 6 september 2010 18:06 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Dat is niet ver van Amersfoort... ik hoor het wel

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |