Well, that's kinda stating the obvious...quote:Op maandag 6 september 2010 15:36 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik zou heel hard KINDEREN ZIJN KUT roepen...
ik gooi er maar weer n mooi motto tegenaanquote:Op maandag 6 september 2010 15:36 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik zou heel hard KINDEREN ZIJN KUT roepen...
quote:Op maandag 6 september 2010 15:37 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Well, that's kinda stating the obvious...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I bet I'm helium, I never get chemistry with anyone...
(╯°□°)╯︵ ┻━┻
"Unicorns don't whinny, they just open their mouths and Enya falls out" GWS
Nou niet HULEN huilen maar meer zo tranen die langzaam beginnen te biggelen. Bij dat stuk dat.........quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
quote:Op maandag 6 september 2010 15:39 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben niet de enige hoorSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
quote:Op maandag 6 september 2010 15:39 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.HW is niet de enige met de schurft aan kinderenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ow wacht, verwachtte je een heftige BDSM onthulling?quote:
in je klas? Is dat niet wat vroeg?quote:Op maandag 6 september 2010 15:34 schreef littledrummergirl het volgende:
oh god.. Alle meiden in mn klas praten over baren en dikke toetersget me outta here!!
omdat jij t laat gebeurenquote:
geen idee, ik vind het wel een lekker dagje eigenlijkquote:
Blijf met je handen van Broxie af!quote:Op maandag 6 september 2010 15:40 schreef Ripley het volgende:
[..]
Ow wacht, verwachtte je een heftige BDSM onthulling?
Misschien gaat hij nog volgen, maar ik denk het niet..quote:Op maandag 6 september 2010 15:42 schreef stbabylon het volgende:
Klink per direct uit de 2de Kamer.
Had dat niet Verhagen kunnen zijn
de meesten zijn n jaar of 25 dus op zich valt et wel meequote:Op maandag 6 september 2010 15:41 schreef Ripley het volgende:
[..]
in je klas? Is dat niet wat vroeg?
Nou ja, diep van binnen willen alle vrouwen al vanaf hun 12de baren. Dus eigenlijk valt het nog mee.quote:Op maandag 6 september 2010 15:43 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
de meesten zijn n jaar of 25 dus op zich valt et wel meemaar baren en studeren is natuurlijk niet ideaal
Als je in de zomervakantie kan baren en dan nog maar één jaartje hoeft, dan is het geen verkeerde planning hoorquote:Op maandag 6 september 2010 15:43 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
de meesten zijn n jaar of 25 dus op zich valt et wel meemaar baren en studeren is natuurlijk niet ideaal
Ik denk dat hij eerder overstapt naar de PVVquote:Op maandag 6 september 2010 15:43 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Misschien gaat hij nog volgen, maar ik denk het niet..
Ik vind 25 best jong om je eigen leven op te geven hoorquote:Op maandag 6 september 2010 15:43 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |