Hij scoort traditioneel hoog op de Fok 250 film lijst. Hier geniet hij wel enige cultstatus. Prima film, maar vond hem bij eerste keer kijken wat pretentieus en quasi diepzinnig - maar geef hem graag nog eens een tweede kans. Aranosfky is sowieso een briljante regisseurquote:Op maandag 6 september 2010 14:53 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Inderdaad.
Daarom is de term "overrated" volledig argumentloos.![]()
Ik vond zelf Inception overrated, met name omdat ik The Fountain ervoor had gezien met een licht soortgelijk verhaal een veeeel en veeel betere uitwerking.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Overal verstand van.
Het zou zonde zijn de film te verneuken voordat je hem ziet. Hij is het gewoon echt waard.quote:
Wat dom van mijquote:Op maandag 6 september 2010 14:57 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Dat zie je verkeerd, dat is voor mij normaal denken
Dankje voor the fountain naamquote:Op maandag 6 september 2010 14:58 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Whuuut? The Fountain en Inception lijken in NIETS op elkaar!
Dat zijn geen dromen in dromen bij The Fountain!
genomineerd voor een Golden Globe en een redelijk recente film van Darren Aronofsky, zelfs een officiele recensie op de frontpage hier indertijd. Dan vind ik het knap als je die mist als je een liefhebber bent.quote:Op maandag 6 september 2010 14:57 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Juist wel. Het was geen blockbuster o.i.d.
En het genre is juist bekend bij mijn vrienden.
quote:Op maandag 6 september 2010 15:00 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Heb je de film begrepen, Ang3l??![]()
Spoiler, ik zou het niet lezen als je de film niet gezien hebt:Uh nee... dat is het dus nietSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zoek maar eens op
L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
Daar heb jij helemaal gelijk inquote:Op maandag 6 september 2010 15:03 schreef Ripley het volgende:
[..]
genomineerd voor een Golden Globe en een redelijk recente film van Darren Aronofsky, zelfs een officiele recensie op de frontpage hier indertijd. Dan vind ik het knap als je die mist als je een liefhebber bent.
In NL heeft ie niet veel bekendheid genoten hoor, voor het bioscooppubliek in ieder geval. Waren maar 3 bioscopen die hem draaiden ongeveer en dan maar 2 weekjes ergens. Daarna is ie echter door mond op mond reclame redelijk bekend geworden, maar dat is pas na de dvd release geweest.quote:Op maandag 6 september 2010 15:03 schreef Ripley het volgende:
[..]
genomineerd voor een Golden Globe en een redelijk recente film van Darren Aronofsky, zelfs een officiele recensie op de frontpage hier indertijd. Dan vind ik het knap als je die mist als je een liefhebber bent.
Dat is niet waar:quote:Op maandag 6 september 2010 15:01 schreef macondo het volgende:
[..]
Hij scoort traditioneel hoog op de Fok 250 film lijst.
Voornamelijk tussen de fervente filmkijkers die dieper gaan dan hack & slash.quote:Hier geniet hij wel enige cultstatus.
Ik vond hem niet pretentieus, maar ik kan me voorstellen dat je de visuele effecten af en toe TOO much vond. Ik vond dat niet, maar kan het me wel voorstellen.quote:Prima film, maar vond hem bij eerste keer kijken wat pretentieus en quasi diepzinnig - maar geef hem graag nog eens een tweede kans. Aranosfky is sowieso een briljante regisseur![]()
Dat zag ik erin. En veel meer, maar dat ga ik allemaal niet bespreken.quote:Op maandag 6 september 2010 15:03 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Uh nee... dat is het dus niet
Zoek maar eens op
Als je een echte filmfan bent, volg je de Globes, Oscars, bla bla, gewoon om op de hoogte te blijven van eventuele hoogstandjesquote:Op maandag 6 september 2010 15:05 schreef Ang3l het volgende:
[..]
In NL heeft ie niet veel bekendheid genoten hoor, voor het bioscooppubliek in ieder geval. Waren maar 3 bioscopen die hem draaiden ongeveer en dan maar 2 weekjes ergens. Daarna is ie echter door mond op mond reclame redelijk bekend geworden, maar dat is pas na de dvd release geweest.
Dat corry uit assen hem gemist heeft geloof ik wel. Maar als fevent liefhebber van het genre, zoals kennelijk mata's vriendenkring, vind ik het wel knap om de nieuwe van Aronofsky te missenquote:Op maandag 6 september 2010 15:05 schreef Ang3l het volgende:
[..]
In NL heeft ie niet veel bekendheid genoten hoor, voor het bioscooppubliek in ieder geval. Waren maar 3 bioscopen die hem draaiden ongeveer en dan maar 2 weekjes ergens. Daarna is ie echter door mond op mond reclame redelijk bekend geworden, maar dat is pas na de dvd release geweest.
Dat dacht ik dus ook.quote:Op maandag 6 september 2010 15:05 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Right onquote:Op maandag 6 september 2010 15:00 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Ik begin je echt eng te vinden nu...
Ik vind het leuk dat Samzz en jij mijn vrienden beter kennen dan ikzelf.quote:Op maandag 6 september 2010 15:07 schreef Ripley het volgende:
[..]
Dat corry uit assen hem gemist heeft geloof ik wel. Maar als fevent liefhebber van het genre, zoals kennelijk mata's vriendenkring, vind ik het wel knap om de nieuwe van Aronofsky te missen
Zoen ik met jouw droge lippen??? Hmmm... ok, vooruit dan maar. Wanneer?quote:Op maandag 6 september 2010 15:02 schreef Samzz het volgende:
[..]
Wat dom van mijIk zal het anders formuleren:
Mijn lippen ( nee Babs, niet schaamlippen, maar lippen) zijn droog. Die lippen die onderdeel zijn van m'n mond. Je weet wel, de lippen waar je mee zoent.
Zo beter?
Het ligt er maar net aan wat je smaak is. Ik heb zelf the Fountain nog niet gezien, maar ik vond Inception toch wel de beste film die ik dit jaar gezien hebquote:Op maandag 6 september 2010 15:08 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Dat dacht ik dus ook.
Als je The Fountain en Inception zou moeten vergelijken, dan is INception sowieso veel meer "rated" dan The Fountain. In mijn ogen overrated, in veel ogen is dat niet zo.
nog een tip yay films for mequote:Op maandag 6 september 2010 15:00 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik heb gister ook The Fall gekeken
Waren we samen aan het kijken, semi
Dat zei ik niet. Ik zei dat ik het knap vond dat ze zo slecht thuis zijn in hun favoriete genrequote:Op maandag 6 september 2010 15:08 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Ik vind het leuk dat Samzz en jij mijn vrienden beter kennen dan ikzelf.
Dat zeg ik helemaal nietquote:Op maandag 6 september 2010 15:08 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Ik vind het leuk dat Samzz en jij mijn vrienden beter kennen dan ikzelf.
Nee, dat bedoel ik nietquote:Op maandag 6 september 2010 15:09 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Zoen ik met jouw droge lippen??? Hmmm... ok, vooruit dan maar. Wanneer?
Een film missen is "zo slecht thuis zijn"?quote:Op maandag 6 september 2010 15:10 schreef Ripley het volgende:
[..]
Dat zei ik niet. Ik zei dat ik het knap vond dat ze zo slecht thuis zijn in hun favoriete genre
Plaatsje 96 op de Fok 250quote:Op maandag 6 september 2010 15:06 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Dat is niet waar:
http://www.imdb.com/title/tt0414993/
User Rating:
7.4/10 72,233 votes »
[..]
Voornamelijk tussen de fervente filmkijkers die dieper gaan dan hack & slash.
[..]
Ik vond hem niet pretentieus, maar ik kan me voorstellen dat je de visuele effecten af en toe TOO much vond. Ik vond dat niet, maar kan het me wel voorstellen.
Het was niet quasi diepzinnig, maar echt diepzinnig. Hoe vaker je de film kijkt, hoe meer verbanden je ziet. Dat typeert een echt goeie film vind ik.
Arenofsky's Pi vond ik zelf te saai (rijmt) en niet helemaal mijn ding, maar uiterst sfeervol opgezet. Requiem for a Dream blijft een meesterwerk. The Wrestler was ook erg goed, al is het totaal niet mijn wereldje.
Heb je me gemist?quote:Op maandag 6 september 2010 15:10 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nee, dat bedoel ik nietBoooh, laat maar
Waarom bepaal jij wat een echte filmfan is?quote:Op maandag 6 september 2010 15:10 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat zeg ik helemaal nietIk zeg dat een echte filmfan, die film niet kan missen
En dat zegt Ripley ook.
Als je toch fan bent van dat genre, hoe kan je dan ooit The Fountain missen?quote:Op maandag 6 september 2010 15:12 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Waarom bepaal jij wat een echte filmfan is?
Als ik zeg dat mijn vrienden filmfans zijn en van dat genre houden en ze hebben die film niet gezien, dat ik dus eigenlijk lieg omdat ze volgens jou en Ripley geen echte filmfans zijn?
Oh op FOK!. Maar dat is geen officiele rating ofzo. Op IMDB staat ie niet in de top 250.quote:Op maandag 6 september 2010 15:11 schreef macondo het volgende:
[..]
Plaatsje 96 op de Fok 250
Overigens zei ik direct al dat ik geen fan was, maar dat het een minderheidsstandpunt is op Fok
Dat weet ik niet? Je kan wel meer missen.quote:Op maandag 6 september 2010 15:13 schreef Samzz het volgende:
[..]
Als je toch fan bent van dat genre, hoe kan je dan ooit The Fountain missen?
En ik bepaal niet wat een echte filmfan is. Ik vind het alleen raar, mag dat?
Hebbes.quote:Op maandag 6 september 2010 15:14 schreef Ripley het volgende:
Jeetje mata, wat een zanikhoofd ben je soms toch.
Je vrienden zijn geweldig en jij ook en jullie kennen alle goede films.
Zo.
Het is weer lekker als vanouds.quote:Op maandag 6 september 2010 15:14 schreef stbabylon het volgende:
Woohoo, de eerste non-discussie in Singles sinds ik terug ben
En zowel E_M als Rip doen mee
Blijkbaarquote:Op maandag 6 september 2010 15:15 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Dat weet ik niet? Je kan wel meer missen.
Jij zei dat een echte filmfan die film niet gemist kan hebben. Dus mijn vrienden en ikzelf zijn geen echte filmfans, QED.
Ja, inderdaad. Ik heb deze discussie maar dan met ander kernwoorden volgens mij al eerder gezienquote:Op maandag 6 september 2010 15:15 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Het is weer lekker als vanouds.
En niet een keer eerderquote:Op maandag 6 september 2010 15:16 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ja, inderdaad. Ik heb deze discussie maar dan met ander kernwoorden volgens mij al eerder gezien
zeg dan tegen zbbrox dat ie wat voorzichtiger moet zijn met je...quote:Op maandag 6 september 2010 15:17 schreef Ripley het volgende:
Mijn gigantische blauwe plekken worden nu groen. Not a pretty sight
Straks worden ze geel en daarna zijn ze verdwenenquote:Op maandag 6 september 2010 15:17 schreef Ripley het volgende:
Mijn gigantische blauwe plekken worden nu groen. Not a pretty sight
Ik ben blij dat jij ons zo goed weet in te schatten!quote:
Argumentjes?quote:
Ik heb me een mensenkennisquote:Op maandag 6 september 2010 15:18 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Ik ben blij dat jij ons zo goed weet in te schatten!
De stemming is elk jaar, maar die site (icheckmovies) houdt verschillende lijstjes bij. Die je af kan vinken, en dat kan ik je aanraden. Kom je soms oude maar onbekende juweeltjes tegen als je alles probeert te zien. (ouwe meuk, volgens Spirit82quote:Op maandag 6 september 2010 15:14 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Oh op FOK!. Maar dat is geen officiele rating ofzo. Op IMDB staat ie niet in de top 250.
En ik vind plaats 96 nou niet bepaald aanleiding om van een "gehypte" of "hoog gerate film" te praten.
Ergens in de top20 ok. Jammer dat ik zelf die stemming gemist heb. Is dat elk jaar?
Hoe vaak heb je The Fountain gekeken?quote:Op maandag 6 september 2010 15:19 schreef STING het volgende:
[..]
The Fountain is vaag en Inception niet
Vertel mij wat, ik ben chef blauwe plekkenquote:Op maandag 6 september 2010 15:18 schreef Samzz het volgende:
[..]
Straks worden ze geel en daarna zijn ze verdwenenWees blij dat ze niet paars/rood worden.
Ja, die Japanse stomme komedies uit 1953. Dat gaat mij ook wat bruggen te ver.quote:Op maandag 6 september 2010 15:19 schreef macondo het volgende:
[..]
De stemming is elk jaar, maar die site (icheckmovies) houdt verschillende lijstjes bij. Die je af kan vinken, en dat kan ik je aanraden. Kom je soms oude maar onbekende juweeltjes tegen als je alles probeert te zien. (ouwe meuk, volgens Spirit82)
Eén keer teveelquote:Op maandag 6 september 2010 15:21 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Hoe vaak heb je The Fountain gekeken?
Dat hoef je mata en zijn vrienden niet te vertellen man, dat zijn filmliefhebbers pur sangquote:Op maandag 6 september 2010 15:19 schreef macondo het volgende:
[..]
De stemming is elk jaar, maar die site (icheckmovies) houdt verschillende lijstjes bij. Die je af kan vinken, en dat kan ik je aanraden. Kom je soms oude maar onbekende juweeltjes tegen als je alles probeert te zien. (ouwe meuk, volgens Spirit82)
Ik heb ze gelukkig zeldenquote:Op maandag 6 september 2010 15:21 schreef Ripley het volgende:
[..]
Vertel mij wat, ik ben chef blauwe plekken
Da's het mooie, dat iedereen er zijn eigen interpretatie eraan geeftquote:Op maandag 6 september 2010 15:07 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Dat zag ik erin. En veel meer, maar dat ga ik allemaal niet bespreken.
quote:Wat zag jij erin dan?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.L'Amour menaçant:
NIET! Die tip ik zequote:Op maandag 6 september 2010 15:14 schreef Ripley het volgende:
Jeetje mata, wat een zanikhoofd ben je soms toch.
Je vrienden zijn geweldig en jij ook en jullie kennen alle goede films.
Zo.
Misschien heeft zij er wel erg goede herinneringen aan. Ik ken wel een aantal meiden die into bdsm zijn die daar totaal geen probleem mee hebben, en het zelfs wel lekker vinden om zo rond te lopen.quote:Op maandag 6 september 2010 15:23 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik heb ze gelukkig zeldenIk zag laatst een meisje met een heel leuk jurkje aan, maar allemaal blauwe plekken op de benen. Dat doet echt afbreuk
Maar dan kan samzz het nog wel lelijk vindenquote:Op maandag 6 september 2010 15:28 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Misschien heeft zij er wel erg goede herinneringen aan. Ik ken wel een aantal meiden die into bdsm zijn die daar totaal geen probleem mee hebben, en het zelfs wel lekker vinden om zo rond te lopen.
Jankbal.quote:Op maandag 6 september 2010 15:27 schreef Ang3l het volgende:
Ik moest trouwens.... natuurlik.. WEER huileen bij the Fall
Schattigquote:Op maandag 6 september 2010 15:27 schreef Ang3l het volgende:
Ik moest trouwens.... natuurlik.. WEER huileen bij the Fall
Daarom vind ik het nog wel lelijkquote:Op maandag 6 september 2010 15:28 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Misschien heeft zij er wel erg goede herinneringen aan. Ik ken wel een aantal meiden die into bdsm zijn die daar totaal geen probleem mee hebben, en het zelfs wel lekker vinden om zo rond te lopen.
hoi terugquote:
Je bent echt een schatje.quote:
Ben je serieus?quote:Op maandag 6 september 2010 15:29 schreef Ripley het volgende:
[..]
Maar dan kan samzz het nog wel lelijk vinden
Die van mij zijn echt oerlelijk nu, maar ja je doet er niet zoveel aan.
Ik zou heel hard KINDEREN ZIJN KUT roepen...quote:Op maandag 6 september 2010 15:34 schreef littledrummergirl het volgende:
oh god.. Alle meiden in mn klas praten over baren en dikke toetersget me outta here!!
Dat mijn blauwe plekken lelijk zijn nu? Ja? Hoezo?quote:
Laat maarquote:Op maandag 6 september 2010 15:37 schreef Ripley het volgende:
[..]
Dat mijn blauwe plekken lelijk zijn nu? Ja? Hoezo?
Well, that's kinda stating the obvious...quote:Op maandag 6 september 2010 15:36 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik zou heel hard KINDEREN ZIJN KUT roepen...
ik gooi er maar weer n mooi motto tegenaanquote:Op maandag 6 september 2010 15:36 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik zou heel hard KINDEREN ZIJN KUT roepen...
quote:Op maandag 6 september 2010 15:37 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Well, that's kinda stating the obvious...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I bet I'm helium, I never get chemistry with anyone...
(╯°□°)╯︵ ┻━┻
"Unicorns don't whinny, they just open their mouths and Enya falls out" GWS
Nou niet HULEN huilen maar meer zo tranen die langzaam beginnen te biggelen. Bij dat stuk dat.........quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.L'Amour menaçant:
quote:Op maandag 6 september 2010 15:39 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben niet de enige hoorSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
quote:Op maandag 6 september 2010 15:39 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.HW is niet de enige met de schurft aan kinderenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ow wacht, verwachtte je een heftige BDSM onthulling?quote:
in je klas? Is dat niet wat vroeg?quote:Op maandag 6 september 2010 15:34 schreef littledrummergirl het volgende:
oh god.. Alle meiden in mn klas praten over baren en dikke toetersget me outta here!!
omdat jij t laat gebeurenquote:
geen idee, ik vind het wel een lekker dagje eigenlijkquote:
Blijf met je handen van Broxie af!quote:Op maandag 6 september 2010 15:40 schreef Ripley het volgende:
[..]
Ow wacht, verwachtte je een heftige BDSM onthulling?
Misschien gaat hij nog volgen, maar ik denk het niet..quote:Op maandag 6 september 2010 15:42 schreef stbabylon het volgende:
Klink per direct uit de 2de Kamer.
Had dat niet Verhagen kunnen zijn
de meesten zijn n jaar of 25 dus op zich valt et wel meequote:Op maandag 6 september 2010 15:41 schreef Ripley het volgende:
[..]
in je klas? Is dat niet wat vroeg?
Nou ja, diep van binnen willen alle vrouwen al vanaf hun 12de baren. Dus eigenlijk valt het nog mee.quote:Op maandag 6 september 2010 15:43 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
de meesten zijn n jaar of 25 dus op zich valt et wel meemaar baren en studeren is natuurlijk niet ideaal
Als je in de zomervakantie kan baren en dan nog maar één jaartje hoeft, dan is het geen verkeerde planning hoorquote:Op maandag 6 september 2010 15:43 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
de meesten zijn n jaar of 25 dus op zich valt et wel meemaar baren en studeren is natuurlijk niet ideaal
Ik denk dat hij eerder overstapt naar de PVVquote:Op maandag 6 september 2010 15:43 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Misschien gaat hij nog volgen, maar ik denk het niet..
Ik vind 25 best jong om je eigen leven op te geven hoorquote:Op maandag 6 september 2010 15:43 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |