abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 6 september 2010 @ 15:01:52 #201
57047 macondo
Macondo weet wel beter, heus
pi_86127631
quote:
Op maandag 6 september 2010 14:53 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Inderdaad.

Daarom is de term "overrated" volledig argumentloos. ;)

Ik vond zelf Inception overrated, met name omdat ik The Fountain ervoor had gezien met een licht soortgelijk verhaal een veeeel en veeel betere uitwerking.
Hij scoort traditioneel hoog op de Fok 250 film lijst. Hier geniet hij wel enige cultstatus. Prima film, maar vond hem bij eerste keer kijken wat pretentieus en quasi diepzinnig - maar geef hem graag nog eens een tweede kans. Aranosfky is sowieso een briljante regisseur :Y

Inception ; leuk maar vooral ook vehikel voor veel achtervolgingen en schietpartijen op sneeuwscooters ;)
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Overal verstand van.
pi_86127663
quote:
Op maandag 6 september 2010 15:01 schreef stbabylon het volgende:

[..]

Dank voor de spoilter :)
Het zou zonde zijn de film te verneuken voordat je hem ziet. Hij is het gewoon echt waard.

En buiten bovenstaand argument van macondo waarom het overrated zou zijn, is de mening van de meeste FOK!kers onverdeeld positief. :)
The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
  maandag 6 september 2010 @ 15:02:53 #203
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_86127665
quote:
Op maandag 6 september 2010 14:57 schreef stbabylon het volgende:

[..]

Dat zie je verkeerd, dat is voor mij normaal denken ;)
Wat dom van mij ;( Ik zal het anders formuleren:

Mijn lippen ( nee Babs, niet schaamlippen, maar lippen) zijn droog. Die lippen die onderdeel zijn van m'n mond. Je weet wel, de lippen waar je mee zoent.

Zo beter? O+
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
pi_86127676
quote:
Op maandag 6 september 2010 14:58 schreef Ang3l het volgende:

[..]

Whuuut? The Fountain en Inception lijken in NIETS op elkaar! :o
Dat zijn geen dromen in dromen bij The Fountain! }:|
Dankje voor the fountain naam :P weer iets om te kijken :W
Redacted
pi_86127682
quote:
Op maandag 6 september 2010 14:57 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Juist wel. Het was geen blockbuster o.i.d.

En het genre is juist bekend bij mijn vrienden.
genomineerd voor een Golden Globe en een redelijk recente film van Darren Aronofsky, zelfs een officiele recensie op de frontpage hier indertijd. Dan vind ik het knap als je die mist als je een liefhebber bent.
Frankly my dear, I don't give a damn. Smike. O+.
  maandag 6 september 2010 @ 15:03:59 #206
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_86127690
quote:
Op maandag 6 september 2010 15:00 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Heb je de film begrepen, Ang3l?? :o

Spoiler, ik zou het niet lezen als je de film niet gezien hebt:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Uh nee... dat is het dus niet :P
Zoek maar eens op ;)
L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
pi_86127693
Ik vind het wel een interessante film overigens :)
  maandag 6 september 2010 @ 15:04:48 #208
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_86127712
quote:
Op maandag 6 september 2010 15:03 schreef Ripley het volgende:

[..]

genomineerd voor een Golden Globe en een redelijk recente film van Darren Aronofsky, zelfs een officiele recensie op de frontpage hier indertijd. Dan vind ik het knap als je die mist als je een liefhebber bent.
Daar heb jij helemaal gelijk in :D
  maandag 6 september 2010 @ 15:05:51 #209
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_86127747
quote:
Op maandag 6 september 2010 15:03 schreef Ripley het volgende:

[..]

In NL heeft ie niet veel bekendheid genoten hoor, voor het bioscooppubliek in ieder geval. Waren maar 3 bioscopen die hem draaiden ongeveer en dan maar 2 weekjes ergens. Daarna is ie echter door mond op mond reclame redelijk bekend geworden, maar dat is pas na de dvd release geweest.
L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
pi_86127772
quote:
Op maandag 6 september 2010 15:01 schreef macondo het volgende:

[..]

Hij scoort traditioneel hoog op de Fok 250 film lijst.
Dat is niet waar:

http://www.imdb.com/title/tt0414993/
User Rating:
7.4/10 72,233 votes »

quote:
Hier geniet hij wel enige cultstatus.
Voornamelijk tussen de fervente filmkijkers die dieper gaan dan hack & slash.

quote:
Prima film, maar vond hem bij eerste keer kijken wat pretentieus en quasi diepzinnig - maar geef hem graag nog eens een tweede kans. Aranosfky is sowieso een briljante regisseur :Y
Ik vond hem niet pretentieus, maar ik kan me voorstellen dat je de visuele effecten af en toe TOO much vond. Ik vond dat niet, maar kan het me wel voorstellen.

Het was niet quasi diepzinnig, maar echt diepzinnig. Hoe vaker je de film kijkt, hoe meer verbanden je ziet. Dat typeert een echt goeie film vind ik.

Arenofsky's Pi vond ik zelf te saai (rijmt) en niet helemaal mijn ding, maar uiterst sfeervol opgezet. Requiem for a Dream blijft een meesterwerk. The Wrestler was ook erg goed, al is het totaal niet mijn wereldje.
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

maandag 6 september 2010 @ 15:07:07 #211
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_86127787
Ach, ik kijk alles, van Der Untergang tot Shrek :P.
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
pi_86127795
quote:
Op maandag 6 september 2010 15:03 schreef Ang3l het volgende:

[..]

Uh nee... dat is het dus niet :P
Zoek maar eens op ;)
Dat zag ik erin. En veel meer, maar dat ga ik allemaal niet bespreken.

Wat zag jij erin dan?

maandag 6 september 2010 @ 15:07:19 #213
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_86127797
quote:
Op maandag 6 september 2010 15:05 schreef Ang3l het volgende:

[..]

In NL heeft ie niet veel bekendheid genoten hoor, voor het bioscooppubliek in ieder geval. Waren maar 3 bioscopen die hem draaiden ongeveer en dan maar 2 weekjes ergens. Daarna is ie echter door mond op mond reclame redelijk bekend geworden, maar dat is pas na de dvd release geweest.
Als je een echte filmfan bent, volg je de Globes, Oscars, bla bla, gewoon om op de hoogte te blijven van eventuele hoogstandjes :)
pi_86127802
quote:

[..]

Dat corry uit assen hem gemist heeft geloof ik wel. Maar als fevent liefhebber van het genre, zoals kennelijk mata's vriendenkring, vind ik het wel knap om de nieuwe van Aronofsky te missen :)
pi_86127824
quote:

[..]

Dat dacht ik dus ook.

Als je The Fountain en Inception zou moeten vergelijken, dan is INception sowieso veel meer "rated" dan The Fountain. In mijn ogen overrated, in veel ogen is dat niet zo.

pi_86127825
quote:
Op maandag 6 september 2010 15:00 schreef Spirit82 het volgende:

[..]

Ik begin je echt eng te vinden nu... :{
Right on :7
pi_86127842
quote:
Op maandag 6 september 2010 15:07 schreef Ripley het volgende:

[..]

Dat corry uit assen hem gemist heeft geloof ik wel. Maar als fevent liefhebber van het genre, zoals kennelijk mata's vriendenkring, vind ik het wel knap om de nieuwe van Aronofsky te missen :)
Ik vind het leuk dat Samzz en jij mijn vrienden beter kennen dan ikzelf. _O-

pi_86127863
quote:
Op maandag 6 september 2010 15:02 schreef Samzz het volgende:

[..]

Wat dom van mij ;( Ik zal het anders formuleren:

Mijn lippen ( nee Babs, niet schaamlippen, maar lippen) zijn droog. Die lippen die onderdeel zijn van m'n mond. Je weet wel, de lippen waar je mee zoent.

Zo beter? O+
Zoen ik met jouw droge lippen??? Hmmm... ok, vooruit dan maar. Wanneer?
  maandag 6 september 2010 @ 15:09:54 #219
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_86127876
quote:
Op maandag 6 september 2010 15:08 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Dat dacht ik dus ook.

Als je The Fountain en Inception zou moeten vergelijken, dan is INception sowieso veel meer "rated" dan The Fountain. In mijn ogen overrated, in veel ogen is dat niet zo.
Het ligt er maar net aan wat je smaak is. Ik heb zelf the Fountain nog niet gezien, maar ik vond Inception toch wel de beste film die ik dit jaar gezien heb ^O^

Oh ja, ik heb mezelf en Krea dit weekend gepijndigd met Eclipse, wat een kutfilm :') Al was ie niet zo erg als New Moon ;(
pi_86127879
quote:
Op maandag 6 september 2010 15:00 schreef Ang3l het volgende:

[..]

Ik heb gister ook The Fall gekeken :D
Waren we samen aan het kijken, semi O+
nog een tip yay films for me *O*
Redacted
pi_86127881
quote:

[..]

Dat zei ik niet. Ik zei dat ik het knap vond dat ze zo slecht thuis zijn in hun favoriete genre :)
  maandag 6 september 2010 @ 15:10:29 #222
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_86127892
quote:

[..]

Dat zeg ik helemaal niet :D Ik zeg dat een echte filmfan, die film niet kan missen :P En dat zegt Ripley ook.
  maandag 6 september 2010 @ 15:10:55 #223
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_86127911
quote:
Op maandag 6 september 2010 15:09 schreef stbabylon het volgende:

[..]

Zoen ik met jouw droge lippen??? Hmmm... ok, vooruit dan maar. Wanneer?
Nee, dat bedoel ik niet ;( Boooh, laat maar ;(
pi_86127937
quote:
Op maandag 6 september 2010 15:10 schreef Ripley het volgende:

[..]

Dat zei ik niet. Ik zei dat ik het knap vond dat ze zo slecht thuis zijn in hun favoriete genre :)
Een film missen is "zo slecht thuis zijn"? :')

Vind ik nogal een beschuldiging.

maandag 6 september 2010 @ 15:11:56 #225
57047 macondo
Macondo weet wel beter, heus
pi_86127949
quote:
Op maandag 6 september 2010 15:06 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Dat is niet waar:

http://www.imdb.com/title/tt0414993/
User Rating:
7.4/10 72,233 votes »
[..]

Voornamelijk tussen de fervente filmkijkers die dieper gaan dan hack & slash.
[..]

Ik vond hem niet pretentieus, maar ik kan me voorstellen dat je de visuele effecten af en toe TOO much vond. Ik vond dat niet, maar kan het me wel voorstellen.

Het was niet quasi diepzinnig, maar echt diepzinnig. Hoe vaker je de film kijkt, hoe meer verbanden je ziet. Dat typeert een echt goeie film vind ik.

Arenofsky's Pi vond ik zelf te saai (rijmt) en niet helemaal mijn ding, maar uiterst sfeervol opgezet. Requiem for a Dream blijft een meesterwerk. The Wrestler was ook erg goed, al is het totaal niet mijn wereldje.
Plaatsje 96 op de Fok 250

Overigens zei ik direct al dat ik geen fan was, maar dat het een minderheidsstandpunt is op Fok ;)
Overal verstand van.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')