Ik dacht dat ze dat GHB noemden.quote:
quote:Op maandag 6 september 2010 14:48 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik ga niet in details over dr anatomie hier.
Er werd mij bij aankomst ook afgeraden om naar het groepje in het hoekje binnen te gaanquote:Op maandag 6 september 2010 14:45 schreef HeatWave het volgende:
[..]
je had 4 groepen, en het nerdgehalte verschilde nogal per groep zullen we maar zeggen.
Nee, chagrijnigquote:
Ik ben echt gewoon weer helemaal de oude, ondanks dat ik vannacht pas rond een uur of half 2 sliep.. En dus tussen het opstaan voor de meet en vannacht nog geen oog dicht had gedaanquote:
Ahhh, en wat vond je ervan?quote:Op maandag 6 september 2010 14:48 schreef Lily-Ella het volgende:
[..]
Fijn. Ik heb trouwens The Fountain gezien vrijdag!
Een kutwoord, heb geen idee hoe je het spelt.quote:
ik heb over die foto gedroomdquote:Op maandag 6 september 2010 14:33 schreef gonzo1979 het volgende:
nog even de foto erbij voor op het canvas:
[ afbeelding ]
Klein maar onverwoestbaarquote:Op maandag 6 september 2010 14:48 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ik ben echt gewoon weer helemaal de oude, ondanks dat ik vannacht pas rond een uur of half 2 sliep.. En dus tussen het opstaan voor de meet en vannacht nog geen oog dicht had gedaan![]()
Nou, zoals Angel dus net schreef, Einsteinquote:Op maandag 6 september 2010 14:49 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Een kutwoord, heb geen idee hoe je het spelt.
Nee, een paard dat niet zo dol is op vreemdenquote:
Overrated, maar dat is zeker op Fok een minderheidsstandpunt. En Matador is ook al fanquote:Op maandag 6 september 2010 14:48 schreef Lily-Ella het volgende:
[..]
Fijn. Ik heb trouwens The Fountain gezien vrijdag!
You're welcomequote:Op maandag 6 september 2010 14:48 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Er werd mij bij aankomst ook afgeraden om naar het groepje in het hoekje binnen te gaan
Ik vond 'm prachtig, moest er niet van huilen terwijl ik dat wel had verwacht maar verder heel mooi, heel sfeervol, heel rakend, ik kwam er helemaal in een bepaalde 'mood' van.quote:Op maandag 6 september 2010 14:49 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Ahhh, en wat vond je ervan?
Ik heb hem donderdag bekeken, met kloon. En gisteren The Fall, weer een meesterwerk, ook een tip van Ang3l.
Patserquote:Op maandag 6 september 2010 14:49 schreef stbabylon het volgende:
[..]
It is I, supreme-hunk numero uno
Ik kan wat dat betreft veel hebben ja, anders moet je ook geen chauffeur worden als je alleen kan overleven met 8+ uur aan slaap per dagquote:
Buiten Fok ken ik niemand die die film kent, laat staan ooit heeft gezien.quote:Op maandag 6 september 2010 14:50 schreef macondo het volgende:
[..]
Overrated, maar dat is zeker op Fok een minderheidsstandpunt. En Matador is ook al fan
Hoe ist met jequote:Op maandag 6 september 2010 14:52 schreef stbabylon het volgende:
[..]
And good at it
Nee, zonder gekheid, ik ben een lekker ding, maar best bescheiden ondanks
Dat zegt meer over je vriendenkring dan over fokquote:Op maandag 6 september 2010 14:51 schreef Lily-Ella het volgende:
[..]
Buiten Fok ken ik niemand die die film kent, laat staan ooit heeft gezien.
Inderdaad.quote:Op maandag 6 september 2010 14:51 schreef Lily-Ella het volgende:
[..]
Buiten Fok ken ik niemand die die film kent, laat staan ooit heeft gezien.
Welk argument heb je voor de kwalificatie "overrated"?quote:Op maandag 6 september 2010 14:50 schreef macondo het volgende:
[..]
Overrated, maar dat is zeker op Fok een minderheidsstandpunt. En Matador is ook al fan
Over mijn wat?quote:Op maandag 6 september 2010 14:53 schreef Ripley het volgende:
[..]
Dat zegt meer over je vriendenkrijg dan over fok
What's wrong with being ooooverrateeeeeed!quote:Op maandag 6 september 2010 14:54 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Welk argument heb je voor de kwalificatie "overrated"?
Ik vind Inception geweldigquote:Op maandag 6 september 2010 14:53 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Inderdaad.
Daarom is de term "overrated" volledig argumentloos.![]()
Ik vond zelf Inception overrated, met name omdat ik The Fountain ervoor had gezien met een licht soortgelijk verhaal een veeeel en veeel betere uitwerking.
Mijn vrienden zijn fervente filmkijkers en houden van dit soort dingen.quote:Op maandag 6 september 2010 14:53 schreef Ripley het volgende:
[..]
Dat zegt meer over je vriendenkring dan over fok
Homo.quote:Op maandag 6 september 2010 14:54 schreef Ang3l het volgende:
[..]
What's wrong with being ooooverrateeeeeed!
quote:Op maandag 6 september 2010 14:53 schreef Samzz het volgende:
Damn, ik heb echt last van droge lippenSlaat nergens op *vaseline smeert*
Je bevindt je in een groot gezelschap!quote:
Fervent filmkijker zijn zegt niets over het genrequote:Op maandag 6 september 2010 14:55 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Mijn vrienden zijn fervente filmkijkers en houden van dit soort dingen.
Toch kende niemand deze film.
Je oordeelt nogal snel.
Weet ikquote:Op maandag 6 september 2010 14:56 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Je bevindt je in een groot gezelschap!
Dat zie je verkeerd, dat is voor mij normaal denkenquote:Op maandag 6 september 2010 14:56 schreef Samzz het volgende:
[..]
Doordenken ben je niet verleert, zie ik
Juist wel. Het was geen blockbuster o.i.d.quote:Op maandag 6 september 2010 14:56 schreef Ripley het volgende:
[..]
Fervent filmkijker zijn zegt niets over het genreDaarnaast is het niet bepaald een underground film
Goh, handig hè, zo'n spiegel?quote:
Whuuut? The Fountain en Inception lijken in NIETS op elkaar!quote:Op maandag 6 september 2010 14:53 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Inderdaad.
Daarom is de term "overrated" volledig argumentloos.![]()
Ik vond zelf Inception overrated, met name omdat ik The Fountain ervoor had gezien met een licht soortgelijk verhaal een veeeel en veeel betere uitwerking.
Ik begin je echt eng te vinden nu...quote:Op maandag 6 september 2010 14:51 schreef xFriendx het volgende:
[..]
In gedachten ben je altijd aanwezig
Ik heb gister ook The Fall gekekenquote:Op maandag 6 september 2010 14:49 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Ahhh, en wat vond je ervan?
Ik heb hem donderdag bekeken, met kloon. En gisteren The Fall, weer een meesterwerk, ook een tip van Ang3l.
Heb je de film begrepen, Ang3l??quote:Op maandag 6 september 2010 14:58 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Whuuut? The Fountain en Inception lijken in NIETS op elkaar!
Dat zijn geen dromen in dromen bij The Fountain!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia
Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
Ik dacht aan je vanaf de hippiebank.quote:Op maandag 6 september 2010 15:00 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik heb gister ook The Fall gekeken
Waren we samen aan het kijken, semi
quote:Op maandag 6 september 2010 15:00 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Heb je de film begrepen, Ang3l??![]()
Spoiler, ik zou het niet lezen als je de film niet gezien hebt:Dank voor de spoilterSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |