Excuse me?quote:Op maandag 6 september 2010 14:29 schreef djayzz het volgende:
[..]
Jij bent ook helemaal uitgewoond....?
Wil je dat Rio even vertellenquote:Op maandag 6 september 2010 14:31 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ik heb je ontmoet en vond je daarvoor al niet eng (daarna al helemaal niet), Rio stelt zich aan.
Moe, niet net pas wakker hoor.quote:Op maandag 6 september 2010 14:30 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Jij bent er ook lekker vroeg bij
quote:Op maandag 6 september 2010 14:26 schreef El_Matador het volgende:
http://www.nu.nl/lifestyl(...)mt-later-klaar-.html
RZ, er is hoop!
Heul niet! Die blonde met roze haar en rokje en tasje was ook klein!quote:
Ze zijn er nog altijd zelf bij hoorquote:Op maandag 6 september 2010 14:22 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Nee, jij was het gevaarlijkst voor vrouwen.
Sinceria bedoel je.quote:Op maandag 6 september 2010 14:37 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Heul niet! Die blonde met roze haar en rokje en tasje was ook klein!(naam kwijt alleen)
En Cue_ was ook niet zo groot!
Die is wel mooiquote:Op maandag 6 september 2010 14:33 schreef gonzo1979 het volgende:
nog even de foto erbij voor op het canvas:
[ afbeelding ]
Lichamelijk wel maar geestelijk zijn ze dan wat afweziger.quote:Op maandag 6 september 2010 14:38 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ze zijn er nog altijd zelf bij hoor.
Dan dus ook 20km bij mij vandaanquote:Op maandag 6 september 2010 14:24 schreef djayzz het volgende:
[..]
weet niet precies waar je in utrecht woont, maar tis een km of 20 onder de A12
Say what? Die blonde met roze haar?quote:Op maandag 6 september 2010 14:37 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Heul niet! Die blonde met roze haar en rokje en tasje was ook klein!(naam kwijt alleen)
En Cue_ was ook niet zo groot!
Jaah.. Die had blond haar en roze strengen erin.. geen idee of het ook echt roze geverfd was of er doorheen zat gedraaid.. Droeg ook een roze brilletjequote:Op maandag 6 september 2010 14:39 schreef Samzz het volgende:
[..]
Say what? Die blonde met roze haar?
Dreadjes, ingevlochten, ze is van zichzelf blondquote:Op maandag 6 september 2010 14:40 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Jaah.. Die had blond haar en roze strengen erin.. geen idee of het ook echt roze geverfd was of er doorheen zat gedraaid.. Droeg ook een roze brilletje
Kijk, dat geeft flinke uitlegquote:Op maandag 6 september 2010 14:41 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Dreadjes, ingevlochten, ze is van zichzelf blond.
Dat is een gavequote:Op maandag 6 september 2010 14:39 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Lichamelijk wel maar geestelijk zijn ze dan wat afweziger.
Echt niet?quote:Op maandag 6 september 2010 14:25 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Sorry meid, maar jij bent niet eng
Zat het weer vol met autistische nerds, net als de vorige keer?quote:Op maandag 6 september 2010 14:41 schreef HeatWave het volgende:
tnx vorig jaar in Berlijn gemaaktquote:
Hoe wordt 't canvas? heel hoog en heel smal?quote:Op maandag 6 september 2010 14:44 schreef gonzo1979 het volgende:
[..]
tnx vorig jaar in Berlijn gemaakt
Ik dacht al die tijd dat Rio een kat was.quote:
je had 4 groepen, en het nerdgehalte verschilde nogal per groep zullen we maar zeggenquote:Op maandag 6 september 2010 14:43 schreef Kreator het volgende:
[..]
Zat het weer vol met autistische nerds, net als de vorige keer?
iddquote:Op maandag 6 september 2010 14:45 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Hoe wordt 't canvas? heel hoog en heel smal?
Oh, ik dacht dat ze van nature roze haar hadquote:Op maandag 6 september 2010 14:41 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Correctie: een sjacherijnig paardquote:Op maandag 6 september 2010 14:44 schreef Kreator het volgende:
[..]
Rio deed echt een backflipdoubleleggedkick toen we er laatst aan kwamen wandelen..
Ja. En net 2 goeie telefoongesprekken met mijn sympathieke baas gehad.quote:
Is het niet sjagrijnig?quote:
Ja, en dr brilletje is ook aangeborenquote:Op maandag 6 september 2010 14:45 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Oh, ik dacht dat ze van nature roze haar had
Ook weer levend?quote:Op maandag 6 september 2010 14:45 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Oh, ik dacht dat ze van nature roze haar had
Maakt het iets uit op het moment dat je die trap krijgt?quote:
Die roze tas zat zeker aan het andere eind van de navelstreng danquote:Op maandag 6 september 2010 14:46 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ja, en dr brilletje is ook aangeboren.
Fijnquote:Op maandag 6 september 2010 14:45 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Ja. En net 2 goeie telefoongesprekken met mijn sympathieke baas gehad.
Ik ga niet in details over dr anatomie hierquote:Op maandag 6 september 2010 14:47 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Die roze tas zat zeker aan het andere eind van de navelstreng dan
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |