fixedquote:Op maandag 6 september 2010 14:07 schreef Samzz het volgende:
Wat gaat het hier weer traag johDikke stront in een theezeefje bij 40 graden vorst is er niks bij.
De meest enge had ik al een keer gezien...quote:Op maandag 6 september 2010 14:10 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ze hebben elkaar IRL gezien, dat zal het zijn.
Hoe voelt dat nou, die Friendszone?quote:
Ja, ik ook hoor, en de leuke eigenlijk ookquote:Op maandag 6 september 2010 14:13 schreef stbabylon het volgende:
[..]
De meest enge had ik al een keer gezien...
Heul niet!quote:Op maandag 6 september 2010 14:13 schreef stbabylon het volgende:
[..]
De meest enge had ik al een keer gezien...
Het was voor jou wel een goed weekend hè..quote:
Het ging in mijn geval om werken op locatie, weet niet waarover het in krea's geval gaatquote:Op maandag 6 september 2010 14:13 schreef Ripley het volgende:
[..]
Mja, iemand voorstellen en opleiden die 2 weken later weggaat is wel zonde van zo'n tripje natuurlijk.
Ik heb altijd een hekel aan scootmobiels in de winkelquote:Op maandag 6 september 2010 14:10 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Sorry, was roken en daarna nog even wat drinken halen bij de AH om de hoek en daar stonden twee bejaarden/werklozen voor mij in de rij
quote:Op maandag 6 september 2010 14:14 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Hoe voelt dat nou, die Friendszone?
quote:Op maandag 6 september 2010 14:14 schreef djayzz het volgende:
[..]
Het was voor jou wel een goed weekend hè..
Ik vind dat oudjes sowieso niet buiten mijn kantooruren in de supermarkt mogen winkelenquote:Op maandag 6 september 2010 14:14 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik heb altijd een hekel aan scootmobiels in de winkel
Purmerend veilig achter gelaten?quote:Op maandag 6 september 2010 14:15 schreef Rifoki het volgende:
Wat een weekend weer. Wat een moordwijf ook!![]()
Dat is best een goed idee!quote:Op maandag 6 september 2010 14:16 schreef STING het volgende:
[..]
Ik vind dat oudjes sowieso niet buiten mijn kantooruren in de supermarkt mogen winkelen
Ja hoor! Het lag er allemaal nog vredig bij vanmorgen in elk geval.quote:
Meet wasquote:Op maandag 6 september 2010 14:17 schreef Rifoki het volgende:
[..]
Ja hoor! Het lag er allemaal nog vredig bij vanmorgen in elk geval.
Hoe was de meet?
Jij was/bent niet eng. Ik heb daar pas voor het eerst van je gehoord. Dus daar kan ik me van te voren ook niet druk om maken.quote:
Hoezo? Omdat ik anders omga met Lotusss dan anderen? Ik vind 't niet echt ergens op slaanquote:Op maandag 6 september 2010 14:16 schreef djayzz het volgende:
[..]![]()
"Ze klopt je
In de extra tijd alsof je niet eens meedeed"
keihard die Nouk
Goedquote:
Mee eens, maar die ging nu niet op aangezien het onder mijn kantooruren was...quote:Op maandag 6 september 2010 14:16 schreef STING het volgende:
[..]
Ik vind dat oudjes sowieso niet buiten mijn kantooruren in de supermarkt mogen winkelen
Nu nog steeds niet?quote:Op maandag 6 september 2010 14:19 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Jij was/bent niet eng. Ik heb daar pas voor het eerst van je gehoord. Dus daar kan ik me van te voren ook niet druk om maken.
Nee, ik vond die opmerking van Nouk hard, en toen had ik dat nummer opstaan...quote:Op maandag 6 september 2010 14:20 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Hoezo? Omdat ik anders omga met Lotusss dan anderen? Ik vind 't niet echt ergens op slaan
Het is een heel langdurig traject waarbij het van belang is dat degene die meegaat naar Zweden, ook het project wel gaat doen (in principe dan, zekerheden in het leven zijn er neit). Er zou wel veel over te dragen zijn, als ik ga en 2 weken later optief.quote:Op maandag 6 september 2010 14:13 schreef Ripley het volgende:
Mja, iemand voorstellen en opleiden die 2 weken later weggaat is wel zonde van zo'n tripje natuurlijk.
Das wel een flink stapje toch?quote:Op maandag 6 september 2010 14:21 schreef djayzz het volgende:
[..]
GoedJe zou voor de grap eens een stapje uit Utrecht moeten doen om het te zien
Als dat sollicitatie gesprek van donderdag nou negatief verloopt, blijf je dan bij je huidige baas, of ga je dan wat anders zoeken? dat maakt het ook anders natuurlijk.quote:Op maandag 6 september 2010 14:22 schreef Kreator het volgende:
[..]
Het is een heel langdurig traject waarbij het van belang is dat degene die meegaat naar Zweden, ook het project wel gaat doen (in principe dan, zekerheden in het leven zijn er neit). Er zou wel veel over te dragen zijn, als ik ga en 2 weken later optief.
En ach, het is ook niet zo zwaar. Ik zat er gewoon even aan te denken net dat ik daar wel rekening mee moet houden.
Ik dacht al, je hebt d'r zelf een (aantal?) keer gezien/ontmoet, dus dan weet jij, net als ik het 1 en ander neem ik aan..quote:Op maandag 6 september 2010 14:21 schreef djayzz het volgende:
[..]
Nee, ik vond die opmerking van Nouk hard, en toen had ik dat nummer opstaan...
weet niet precies waar je in utrecht woont, maar tis een km of 20 onder de A12quote:
Dan ga ik wel verder zoeken, maar ga ik wel gewoon mee naar Zweden. Ik vond het gewoon niet echt eerlijk om nu al bezig te zijn met een 2e gesprek en dan toch gewoon meegaan naar iets waarvan ik weet dat het voor mij geen toekomst heeft.quote:Op maandag 6 september 2010 14:23 schreef djayzz het volgende:
Als dat sollicitatie gesprek van donderdag nou negatief verloopt, blijf je dan bij je huidige baas, of ga je dan wat anders zoeken? dat maakt het ook anders natuurlijk.
Dat viel reuze mee!quote:Op maandag 6 september 2010 14:22 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Nee, jij was het gevaarlijkst voor vrouwen.
Ik was de engste.
Ik snap je dillemaquote:Op maandag 6 september 2010 14:24 schreef Kreator het volgende:
[..]
Dan ga ik wel verder zoeken, maar ga ik wel gewoon mee naar Zweden. Ik vond het gewoon niet echt eerlijk om nu al bezig te zijn met een 2e gesprek en dan toch gewoon meegaan naar iets waarvan ik weet dat het voor mij geen toekomst heeft.
Maar goed. Never mind.
MogguH!quote:
Ik wel volgens Rioquote:Op maandag 6 september 2010 14:25 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Sorry meid, maar jij bent niet eng
Jij bent ook helemaal uitgewoond....?quote:
Dat ene project afronden?quote:Op maandag 6 september 2010 14:29 schreef El_Matador het volgende:
[..]
MogguH!
Ik ga morgen weer werken. Spannend. Maar wel goed.
Ik heb je ontmoet en vond je daarvoor al niet eng (daarna al helemaal niet), Rio stelt zich aan.quote:
Ze was volgens mij "bezig"quote:Op maandag 6 september 2010 14:30 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Jij bent er ook lekker vroeg bij
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |