fixedquote:Op maandag 6 september 2010 14:07 schreef Samzz het volgende:
Wat gaat het hier weer traag johDikke stront in een theezeefje bij 40 graden vorst is er niks bij.
De meest enge had ik al een keer gezien...quote:Op maandag 6 september 2010 14:10 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ze hebben elkaar IRL gezien, dat zal het zijn.
Hoe voelt dat nou, die Friendszone?quote:
Ja, ik ook hoor, en de leuke eigenlijk ookquote:Op maandag 6 september 2010 14:13 schreef stbabylon het volgende:
[..]
De meest enge had ik al een keer gezien...
Heul niet!quote:Op maandag 6 september 2010 14:13 schreef stbabylon het volgende:
[..]
De meest enge had ik al een keer gezien...
Het was voor jou wel een goed weekend hè..quote:
Het ging in mijn geval om werken op locatie, weet niet waarover het in krea's geval gaatquote:Op maandag 6 september 2010 14:13 schreef Ripley het volgende:
[..]
Mja, iemand voorstellen en opleiden die 2 weken later weggaat is wel zonde van zo'n tripje natuurlijk.
Ik heb altijd een hekel aan scootmobiels in de winkelquote:Op maandag 6 september 2010 14:10 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Sorry, was roken en daarna nog even wat drinken halen bij de AH om de hoek en daar stonden twee bejaarden/werklozen voor mij in de rij
quote:Op maandag 6 september 2010 14:14 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Hoe voelt dat nou, die Friendszone?
quote:Op maandag 6 september 2010 14:14 schreef djayzz het volgende:
[..]
Het was voor jou wel een goed weekend hè..
Ik vind dat oudjes sowieso niet buiten mijn kantooruren in de supermarkt mogen winkelenquote:Op maandag 6 september 2010 14:14 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik heb altijd een hekel aan scootmobiels in de winkel
Purmerend veilig achter gelaten?quote:Op maandag 6 september 2010 14:15 schreef Rifoki het volgende:
Wat een weekend weer. Wat een moordwijf ook!![]()
Dat is best een goed idee!quote:Op maandag 6 september 2010 14:16 schreef STING het volgende:
[..]
Ik vind dat oudjes sowieso niet buiten mijn kantooruren in de supermarkt mogen winkelen
Ja hoor! Het lag er allemaal nog vredig bij vanmorgen in elk geval.quote:
Meet wasquote:Op maandag 6 september 2010 14:17 schreef Rifoki het volgende:
[..]
Ja hoor! Het lag er allemaal nog vredig bij vanmorgen in elk geval.
Hoe was de meet?
Jij was/bent niet eng. Ik heb daar pas voor het eerst van je gehoord. Dus daar kan ik me van te voren ook niet druk om maken.quote:
Hoezo? Omdat ik anders omga met Lotusss dan anderen? Ik vind 't niet echt ergens op slaanquote:Op maandag 6 september 2010 14:16 schreef djayzz het volgende:
[..]![]()
"Ze klopt je
In de extra tijd alsof je niet eens meedeed"
keihard die Nouk
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |