tnx vorig jaar in Berlijn gemaaktquote:
Hoe wordt 't canvas? heel hoog en heel smal?quote:Op maandag 6 september 2010 14:44 schreef gonzo1979 het volgende:
[..]
tnx vorig jaar in Berlijn gemaakt
Ik dacht al die tijd dat Rio een kat was.quote:
je had 4 groepen, en het nerdgehalte verschilde nogal per groep zullen we maar zeggenquote:Op maandag 6 september 2010 14:43 schreef Kreator het volgende:
[..]
Zat het weer vol met autistische nerds, net als de vorige keer?
iddquote:Op maandag 6 september 2010 14:45 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Hoe wordt 't canvas? heel hoog en heel smal?
Oh, ik dacht dat ze van nature roze haar hadquote:Op maandag 6 september 2010 14:41 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Dreadjes, ingevlochten, ze is van zichzelf blond.
Correctie: een sjacherijnig paardquote:Op maandag 6 september 2010 14:44 schreef Kreator het volgende:
[..]
Rio deed echt een backflipdoubleleggedkick toen we er laatst aan kwamen wandelen..
Ja. En net 2 goeie telefoongesprekken met mijn sympathieke baas gehad.quote:
Is het niet sjagrijnig?quote:
Ja, en dr brilletje is ook aangeborenquote:Op maandag 6 september 2010 14:45 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Oh, ik dacht dat ze van nature roze haar had
Ook weer levend?quote:Op maandag 6 september 2010 14:45 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Oh, ik dacht dat ze van nature roze haar had
Maakt het iets uit op het moment dat je die trap krijgt?quote:
Die roze tas zat zeker aan het andere eind van de navelstreng danquote:Op maandag 6 september 2010 14:46 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ja, en dr brilletje is ook aangeboren.
Fijnquote:Op maandag 6 september 2010 14:45 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Ja. En net 2 goeie telefoongesprekken met mijn sympathieke baas gehad.
Ik ga niet in details over dr anatomie hierquote:Op maandag 6 september 2010 14:47 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Die roze tas zat zeker aan het andere eind van de navelstreng dan
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |