Vertel mij wat, ik ben chef blauwe plekkenquote:Op maandag 6 september 2010 15:18 schreef Samzz het volgende:
[..]
Straks worden ze geel en daarna zijn ze verdwenenWees blij dat ze niet paars/rood worden.
Ja, die Japanse stomme komedies uit 1953. Dat gaat mij ook wat bruggen te ver.quote:Op maandag 6 september 2010 15:19 schreef macondo het volgende:
[..]
De stemming is elk jaar, maar die site (icheckmovies) houdt verschillende lijstjes bij. Die je af kan vinken, en dat kan ik je aanraden. Kom je soms oude maar onbekende juweeltjes tegen als je alles probeert te zien. (ouwe meuk, volgens Spirit82)
Eén keer teveelquote:Op maandag 6 september 2010 15:21 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Hoe vaak heb je The Fountain gekeken?
Dat hoef je mata en zijn vrienden niet te vertellen man, dat zijn filmliefhebbers pur sangquote:Op maandag 6 september 2010 15:19 schreef macondo het volgende:
[..]
De stemming is elk jaar, maar die site (icheckmovies) houdt verschillende lijstjes bij. Die je af kan vinken, en dat kan ik je aanraden. Kom je soms oude maar onbekende juweeltjes tegen als je alles probeert te zien. (ouwe meuk, volgens Spirit82)
Ik heb ze gelukkig zeldenquote:Op maandag 6 september 2010 15:21 schreef Ripley het volgende:
[..]
Vertel mij wat, ik ben chef blauwe plekken
Da's het mooie, dat iedereen er zijn eigen interpretatie eraan geeftquote:Op maandag 6 september 2010 15:07 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Dat zag ik erin. En veel meer, maar dat ga ik allemaal niet bespreken.
quote:Wat zag jij erin dan?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
NIET! Die tip ik zequote:Op maandag 6 september 2010 15:14 schreef Ripley het volgende:
Jeetje mata, wat een zanikhoofd ben je soms toch.
Je vrienden zijn geweldig en jij ook en jullie kennen alle goede films.
Zo.
Misschien heeft zij er wel erg goede herinneringen aan. Ik ken wel een aantal meiden die into bdsm zijn die daar totaal geen probleem mee hebben, en het zelfs wel lekker vinden om zo rond te lopen.quote:Op maandag 6 september 2010 15:23 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik heb ze gelukkig zeldenIk zag laatst een meisje met een heel leuk jurkje aan, maar allemaal blauwe plekken op de benen. Dat doet echt afbreuk
Maar dan kan samzz het nog wel lelijk vindenquote:Op maandag 6 september 2010 15:28 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Misschien heeft zij er wel erg goede herinneringen aan. Ik ken wel een aantal meiden die into bdsm zijn die daar totaal geen probleem mee hebben, en het zelfs wel lekker vinden om zo rond te lopen.
Jankbal.quote:Op maandag 6 september 2010 15:27 schreef Ang3l het volgende:
Ik moest trouwens.... natuurlik.. WEER huileen bij the Fall
Schattigquote:Op maandag 6 september 2010 15:27 schreef Ang3l het volgende:
Ik moest trouwens.... natuurlik.. WEER huileen bij the Fall
Daarom vind ik het nog wel lelijkquote:Op maandag 6 september 2010 15:28 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Misschien heeft zij er wel erg goede herinneringen aan. Ik ken wel een aantal meiden die into bdsm zijn die daar totaal geen probleem mee hebben, en het zelfs wel lekker vinden om zo rond te lopen.
hoi terugquote:
Je bent echt een schatje.quote:
Ben je serieus?quote:Op maandag 6 september 2010 15:29 schreef Ripley het volgende:
[..]
Maar dan kan samzz het nog wel lelijk vinden
Die van mij zijn echt oerlelijk nu, maar ja je doet er niet zoveel aan.
Ik zou heel hard KINDEREN ZIJN KUT roepen...quote:Op maandag 6 september 2010 15:34 schreef littledrummergirl het volgende:
oh god.. Alle meiden in mn klas praten over baren en dikke toetersget me outta here!!
Dat mijn blauwe plekken lelijk zijn nu? Ja? Hoezo?quote:
Laat maarquote:Op maandag 6 september 2010 15:37 schreef Ripley het volgende:
[..]
Dat mijn blauwe plekken lelijk zijn nu? Ja? Hoezo?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |