Heb je me gemist?quote:Op maandag 6 september 2010 15:10 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nee, dat bedoel ik nietBoooh, laat maar

Waarom bepaal jij wat een echte filmfan is?quote:Op maandag 6 september 2010 15:10 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat zeg ik helemaal nietIk zeg dat een echte filmfan, die film niet kan missen
En dat zegt Ripley ook.

Als je toch fan bent van dat genre, hoe kan je dan ooit The Fountain missen?quote:Op maandag 6 september 2010 15:12 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Waarom bepaal jij wat een echte filmfan is?
Als ik zeg dat mijn vrienden filmfans zijn en van dat genre houden en ze hebben die film niet gezien, dat ik dus eigenlijk lieg omdat ze volgens jou en Ripley geen echte filmfans zijn?

Oh op FOK!. Maar dat is geen officiele rating ofzo. Op IMDB staat ie niet in de top 250.quote:Op maandag 6 september 2010 15:11 schreef macondo het volgende:
[..]
Plaatsje 96 op de Fok 250
Overigens zei ik direct al dat ik geen fan was, maar dat het een minderheidsstandpunt is op Fok

Dat weet ik niet? Je kan wel meer missen.quote:Op maandag 6 september 2010 15:13 schreef Samzz het volgende:
[..]
Als je toch fan bent van dat genre, hoe kan je dan ooit The Fountain missen?
En ik bepaal niet wat een echte filmfan is. Ik vind het alleen raar, mag dat?

Hebbes.quote:Op maandag 6 september 2010 15:14 schreef Ripley het volgende:
Jeetje mata, wat een zanikhoofd ben je soms toch.
Je vrienden zijn geweldig en jij ook en jullie kennen alle goede films.
Zo.

Het is weer lekker als vanouds.quote:Op maandag 6 september 2010 15:14 schreef stbabylon het volgende:
Woohoo, de eerste non-discussie in Singles sinds ik terug ben
En zowel E_M als Rip doen mee

Blijkbaarquote:Op maandag 6 september 2010 15:15 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Dat weet ik niet? Je kan wel meer missen.
Jij zei dat een echte filmfan die film niet gemist kan hebben. Dus mijn vrienden en ikzelf zijn geen echte filmfans, QED.

Ja, inderdaad. Ik heb deze discussie maar dan met ander kernwoorden volgens mij al eerder gezienquote:Op maandag 6 september 2010 15:15 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Het is weer lekker als vanouds.

En niet een keer eerderquote:Op maandag 6 september 2010 15:16 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ja, inderdaad. Ik heb deze discussie maar dan met ander kernwoorden volgens mij al eerder gezien

zeg dan tegen zbbrox dat ie wat voorzichtiger moet zijn met je...quote:Op maandag 6 september 2010 15:17 schreef Ripley het volgende:
Mijn gigantische blauwe plekken worden nu groen. Not a pretty sight

Straks worden ze geel en daarna zijn ze verdwenenquote:Op maandag 6 september 2010 15:17 schreef Ripley het volgende:
Mijn gigantische blauwe plekken worden nu groen. Not a pretty sight

Ik ben blij dat jij ons zo goed weet in te schatten!quote:

Argumentjes?quote:

Ik heb me een mensenkennisquote:Op maandag 6 september 2010 15:18 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Ik ben blij dat jij ons zo goed weet in te schatten!

De stemming is elk jaar, maar die site (icheckmovies) houdt verschillende lijstjes bij. Die je af kan vinken, en dat kan ik je aanraden. Kom je soms oude maar onbekende juweeltjes tegen als je alles probeert te zien. (ouwe meuk, volgens Spirit82quote:Op maandag 6 september 2010 15:14 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Oh op FOK!. Maar dat is geen officiele rating ofzo. Op IMDB staat ie niet in de top 250.
En ik vind plaats 96 nou niet bepaald aanleiding om van een "gehypte" of "hoog gerate film" te praten.
Ergens in de top20 ok. Jammer dat ik zelf die stemming gemist heb. Is dat elk jaar?

Hoe vaak heb je The Fountain gekeken?quote:Op maandag 6 september 2010 15:19 schreef STING het volgende:
[..]
The Fountain is vaag en Inception niet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |