Hahaquote:Op maandag 6 september 2010 16:47 schreef Tally het volgende:
Nogmaals dank
Hubbie is boodschappen doen (omdat ik niet meer van bed mag komen) en hij heeft me nu al 3 keer gebeld
Azijn.. Moet dat natuurazijn zijn of schoonmaakazijn? Stokbrood? Bruin of wit?
Dat soort telefoontjes
 Volgende keer een beter briefje maken
 Volgende keer een beter briefje maken  

Ik hoefde hem niet te mailen maar even een smsje met wat we nodig hebbenquote:Op maandag 6 september 2010 16:51 schreef automatic_ het volgende:
[..]
HahaVolgende keer een beter briefje maken

zo af en toe heb je gewoon een excuus nodig om te bellen, hoe slecht ookquote:Op maandag 6 september 2010 16:47 schreef Tally het volgende:
Nogmaals dank
Hubbie is boodschappen doen (omdat ik niet meer van bed mag komen) en hij heeft me nu al 3 keer gebeld
Azijn.. Moet dat natuurazijn zijn of schoonmaakazijn? Stokbrood? Bruin of wit?
Dat soort telefoontjes

en zulks.
  en zulks.

Volgens mij is het een man-man-vrachtwagenchauffeur die pas 2 keer in z'n leven boodschappen heeft gedaan. 1 keer toen de vrachtwagen stilviel naast de supermarkt en 1 keer toen taly's blinde darm eruit moest en alles op was.quote:Op maandag 6 september 2010 16:55 schreef JoeBravo het volgende:
zo af en toe heb je gewoon een excuus nodig om te bellen, hoe slecht ook

Hahaquote:Op maandag 6 september 2010 16:52 schreef Tally het volgende:
[..]
Ik hoefde hem niet te mailen maar even een smsje met wat we nodig hebben
Zou hij uit zijn werk wel even halen..

Zelfs IK kan zelfstandig boodschappen doen als Chauffeur zijnde!quote:Op maandag 6 september 2010 16:57 schreef Kreator het volgende:
[..]
Volgens mij is het een man-man-vrachtwagenchauffeur die pas 2 keer in z'n leven boodschappen heeft gedaan. 1 keer toen de vrachtwagen stilviel naast de supermarkt en 1 keer toen taly's blinde darm eruit moest en alles op was.

quote:Op maandag 6 september 2010 16:57 schreef Kreator het volgende:
[..]
Volgens mij is het een man-man-vrachtwagenchauffeur die pas 2 keer in z'n leven boodschappen heeft gedaan. 1 keer toen de vrachtwagen stilviel naast de supermarkt en 1 keer toen taly's blinde darm eruit moest en alles op was.

Dus doe ik het zelf maar weer
 Dus doe ik het zelf maar weer  Als ik weer goed ter been ben
 Als ik weer goed ter been ben 
 )
 )

Vrachtwagenchauffeurs kunnen heul wel boodschappen doen.quote:Op maandag 6 september 2010 16:57 schreef Kreator het volgende:
[..]

quote:Op maandag 6 september 2010 17:20 schreef Nouk84 het volgende:
Chauffeurs/Vrachtwagenchauffeurs zonder vrouw kunnen prima boodschappen doen inderdaad.

Zou het echt zo erg zijn? Ik kan me dat echt niet voorstellen. Of nou ja, ik kan me niet voorstellen dat zo'n man ermee wegkomt, zeker als zijn vrouw ook gewoon werktquote:Op maandag 6 september 2010 17:20 schreef Nouk84 het volgende:
Chauffeurs/Vrachtwagenchauffeurs zonder vrouw kunnen prima boodschappen doen inderdaad.

Au revoir!!!quote:Op maandag 6 september 2010 17:22 schreef RealZeus het volgende:
Nou lieve singles, ik ga jullie weer verlaten voor een ritje Frankrijk.

Zo lief was dat helemaal niet bedoeldquote:
 Mijn vader redt zich niet volgens mij, in de supermarkt
 Mijn vader redt zich niet volgens mij, in de supermarkt  Zonder vrouw moet je wel. En heb je thuis niemand zitten die jankt over wat je hebt gehaald. (Het is niet low-faaaahhaaattt
 Zonder vrouw moet je wel. En heb je thuis niemand zitten die jankt over wat je hebt gehaald. (Het is niet low-faaaahhaaattt  )
 )

Zo interpreteerde ik hem ook ja. Mn stiefvader kon ook niks. Ik.vond hem een loser. Mijn moeder was kostwinner, huisvrouw en afentoe voetveegquote:Op maandag 6 september 2010 17:26 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Zo lief was dat helemaal niet bedoeldMijn vader redt zich niet volgens mij, in de supermarkt
Zonder vrouw moet je wel. En heb je thuis niemand zitten die jankt over wat je hebt gehaald. (Het is niet low-faaaahhaaattt
)

Have a safe trip!quote:Op maandag 6 september 2010 17:22 schreef RealZeus het volgende:

Werkse RZquote:Op maandag 6 september 2010 17:22 schreef RealZeus het volgende:

Alleen als ie ze netjes thuis brengtquote:Op maandag 6 september 2010 17:33 schreef YipYip het volgende:
[..]
Werkse RZ
en niet zomaar met vreemde vrouwen meegaan hè

Buurquote:Op maandag 6 september 2010 17:34 schreef Snuitebolletje het volgende:
Eeen goede morgen/middag/avond,
Tally, verschrikkelijk veel sterkte, doe rustig aan en dikke knuffels van mij!
En de rest, Haai!

Kon je de koppeling niet vinden ?quote:Op maandag 6 september 2010 17:37 schreef JoeBravo het volgende:
mijn afkeer van auto's met automaat is weer bevestigd.

quote:

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |