whahaha! 5,8 ook goedquote:Op maandag 6 september 2010 18:48 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Bij ons moet je een 5,8 halen
Ik had voor gespreksvoering vrijstelling i.v.m. HBODat was erg fijn, haha.

Daar kom ik wel een andere keer voor dan. Ik ben ehm.... moe dus.quote:Op maandag 6 september 2010 18:45 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Dan loop je wel koffie mis, of een biertje, of een wijntje..

Nou, het is steeds een anderequote:Op maandag 6 september 2010 18:46 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Wat moet je precies kennen voor je toets?
 Maar Crosstabs, ANOVA en T-toets komen er altijd in voor, geloof ik. Dat ga ik even navragen.
 Maar Crosstabs, ANOVA en T-toets komen er altijd in voor, geloof ik. Dat ga ik even navragen.

Social Work / Maatschappelijk werkquote:Op maandag 6 september 2010 18:49 schreef little-miss-sunshine het volgende:
[..]
whahaha! 5,8 ook goed
Wat deed je voor opleiding dan?! voor de vrijstelling?!

Ik zal alvast oefenen... Whoeheeeeeeeeeeeeeeeeeeeeelp!quote:Op maandag 6 september 2010 18:49 schreef Yuki het volgende:
LMS, geef maar een gil als je hulp nodig hebt met statistiek

Heb je toevallig die SPSS Manual van Pallant? Die is echt heeel handigquote:Op maandag 6 september 2010 18:50 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nou, het is steeds een andereMaar Crosstabs, ANOVA en T-toets komen er altijd in voor, geloof ik. Dat ga ik even navragen.

T-toets isquote:Op maandag 6 september 2010 18:50 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nou, het is steeds een andereMaar Crosstabs, ANOVA en T-toets komen er altijd in voor, geloof ik. Dat ga ik even navragen.

Ok.. Ik heb SPH gedaan.. wellicht zit er voor mij ook nog een vrijstelling in..quote:Op maandag 6 september 2010 18:50 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Social Work / Maatschappelijk werk

Ik had er gewoon geen zin in, haha. Vooral omdat MWD alleen maar gesprekken is en ik dat toen al 1203921x had gedaanquote:Op maandag 6 september 2010 18:51 schreef little-miss-sunshine het volgende:
[..]
Ok.. Ik heb SPH gedaan.. wellicht zit er voor mij ook nog een vrijstelling in..
Maar ik vind het wel een leuk vak

Nee, Field! Dat is echt SPSS voor dummiesquote:Op maandag 6 september 2010 18:51 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Heb je toevallig die SPSS Manual van Pallant? Die is echt heeel handig
Ik ken dat allemaal wel, maar om het uit te leggen is weer iets anders, haha.
Moet je het zowel uitvoeren als interpreteren?

Ik heb een SPSS boek van Eelko Huizingh... Maar ik ga in de schoolbieb wel even op zoek naar andere SPSS boekenquote:Op maandag 6 september 2010 18:51 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Heb je toevallig die SPSS Manual van Pallant? Die is echt heeel handig
Ik ken dat allemaal wel, maar om het uit te leggen is weer iets anders, haha.
Moet je het zowel uitvoeren als interpreteren?

Die ken ik niet, haha. Ik vind Pallant in ieder geval geniaal. Vooral omdat ze ook de syntaxen erbij zetquote:Op maandag 6 september 2010 18:52 schreef Yuki het volgende:
[..]
Nee, Field! Dat is echt SPSS voor dummies

Ik heb "basishandboek SPSS" van "de Vocht", maar die vind ik niet zoquote:Op maandag 6 september 2010 18:52 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik heb een SPSS boek van Eelko Huizingh... Maar ik ga in de schoolbieb wel even op zoek naar andere SPSS boeken
Ik schrijf deze alvast op!

En die schrijf ik ook opquote:Op maandag 6 september 2010 18:52 schreef Yuki het volgende:
[..]
Nee, Field! Dat is echt SPSS voor dummies
 Hoe heet het boek? Ook SPSS manual?
 Hoe heet het boek? Ook SPSS manual?

.
.

Dat tweedequote:Op maandag 6 september 2010 18:48 schreef Yuki het volgende:
Pfff, wat gaan jullie hard
Of had ik niet in slaap moeten vallen?

Er zijn ook genoeg mannen die er mee moeten werken hoorquote:

Die kan je er wel van krijgenquote:

Das ook altijd lekker handig, zeker weer zo'n onderdeel dat ze anders "nooit" stuk zien gaan?quote:Op maandag 6 september 2010 18:49 schreef Tally het volgende:
Ik krijg net te horen dat mijn auto is opgeknapt. Ze wachten alleen nog op 1 onderdeel.
Hoelang ze moeten wachten weten ze niet

Je leert het wel bij veel wijvenstudies jaquote:

Is goed!quote:Op maandag 6 september 2010 18:49 schreef Murmeli het volgende:
[..]
Daar kom ik wel een andere keer voor dan. Ik ben ehm.... moe dus.

Als ik thuis ben kijk ik in de kast en dan hoor je het!quote:Op maandag 6 september 2010 18:53 schreef Samzz het volgende:
[..]
En die schrijf ik ook opHoe heet het boek? Ook SPSS manual?

Topquote:Op maandag 6 september 2010 18:56 schreef Yuki het volgende:
[..]
Als ik thuis ben kijk ik in de kast en dan hoor je het!
 thanks!
 thanks!

Nee, SPSS is een statistiek programma. En ik vind het kut. En ik kan het niet. Dus het is in mijn geval echt een stoornisquote:Op maandag 6 september 2010 18:56 schreef vencodark het volgende:
[..]
Sorry, ik heb niets teruggelezen. 1e gedachte.

Sterktequote:Op maandag 6 september 2010 18:58 schreef Yuki het volgende:
* Yuki gaat komende 2,5 jaar met SPSS werken

Omdat het wel cool is. Alleen SPSS nietquote:Op maandag 6 september 2010 18:58 schreef Yuki het volgende:
* Yuki gaat komende 2,5 jaar met SPSS werken
Waarom word ik ook al weer researcher?

Aah dat verklaard het één en ander.quote:Op maandag 6 september 2010 18:57 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nee, SPSS is een statistiek programma. En ik vind het kut. En ik kan het niet. Dus het is in mijn geval echt een stoornis

.
.  .
.

SPSS 6?quote:Op maandag 6 september 2010 18:46 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik ben ook op zoek naar iemand die mij SPSS zo goed uit kan leggen. Ik heb er ook wat voor over, want ik slaag maar niet voor de eerste toets, terwijl de tweede een eitje was

Dat is al een hele oude versiequote:

je bent in de war met je favoriete TV zenderquote:
 .
.

Heb je die gekocht?quote:Op maandag 6 september 2010 18:59 schreef vencodark het volgende:
http://www.itsonline.nl/A(...)MC086NF-A/53/010607/

quote:Op maandag 6 september 2010 19:03 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Dat is al een hele oude versie
 Ik zeg niks
  Ik zeg niks

Ik twijfel als een gek welke ik moet kopen. 32 gb...nieuwe versie, oude versie, oude nano, classic.quote:
 Maar de link is wel toffe aanbieding.
  Maar de link is wel toffe aanbieding.

quote:Op maandag 6 september 2010 19:05 schreef HeatWave het volgende:
[..]
je bent in de war met je favoriete TV zender.

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |