SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De FOK! flat:
De nieuwe tuin is u aangeboden door de winnaar van de tuinwedstrijd: HaJee
Het nieuwe welkomsbordje is gemaakt door de winnaar van het bordwedstrijd: HaJee
Fok!flat bewoners zijn toe aan extra verwennerij en luxe.
In de kelder is druk begonnen met het maken van een nieuwe verdieping. Enige tijd staat hier al een bordje gereserveerd. Tijd om eens de bestemmingsplannen te vervullen.
De wooncommissie heeft een een maand lang "heitje voor een karweitje" gedaan om een duit in het bouwbudgetzakje te kunnen stoppen.
Een vergunning is afgegeven voor een heuze SPA!
Tot zaterdagmiddag 17:00 kunnen de bouwwerkzaamheden plaatsvinden.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bewoners zullen dan kunnen gaan stemmen op het beste ontwerp tot en met zondagmiddag 13:00 uur. Er zal dan een feestelijke opening zijn waar iedereen gelijk gebruik kan maken van de nieuwe facillteiten.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door Dottey op 06-09-2010 23:35:04 ]Ook al kan ik tomaatje nooit vergeten.. ;) toch getrouwd met een andere meneer O+![]()
Fipo voor het prikbord
PRIKBORD LOBBY FOK!FLAT
Vorige deel:
[PAINT] Neem een kamer in de FOK! flat
[paint] neem een kamer in de FOK! flat #2
[PAINT] Woon jij al in de FOK!-flat? #3
[Paint] Fok!flat #4, openstaande vacatures
[Paint] FOK!flat #5 de lucht in.
[Paint] FOK!flat #6 BRAND!
[Paint] Fok!flat #7 Gezocht een nieuw leven voor AP.
[Paint] FOK!flat #8 De constructie gaat het houden.
[Paint] FOK!flat #8 Upgraded
[Paint] FOK!flat #11 Gillende tomaat bij de doktor
[Paint] Fok!flat 12, nieuwe zuster voor Dr HaJee
[Paint] Fok!fat #13, Dikke billen pletten de gasten van Apij
Flatdiensten
reclame
Ook al kan ik tomaatje nooit vergeten.. ;) toch getrouwd met een andere meneer O+![]()
hyundai wat heb je met je hosting van je plaatjes gedaan
Ook al kan ik tomaatje nooit vergeten.. ;) toch getrouwd met een andere meneer O+![]()
Nee, maar je mag Voe zolang bij mij stallen.quote:Op zondag 5 september 2010 23:09 schreef sciter het volgende:
Is mijn kamer al klaar om ingeladen te worden met meubilair, grolsch en Voe?
![]()
geef ik haar wel even dit meequote:Op zondag 5 september 2010 23:18 schreef HaJee het volgende:
[..]
Nee, maar je mag Voe zolang bij mij stallen.
![]()
![]()
je zit er al lang inquote:Op zondag 5 september 2010 23:09 schreef sciter het volgende:
Is mijn kamer al klaar om ingeladen te worden met meubilair, grolsch en Voe?
![]()
5AOok al kan ik tomaatje nooit vergeten.. ;) toch getrouwd met een andere meneer O+![]()
ohw hij heeft hem niet gepakt
ohw ik moet dit ook niet na 5 cocktails doen![]()
strawberry something something hakt er flink in!
ik had swomp zijn te koop app. eruit gemieterd op 5B ipv jou op 5A te zetten.
maar de klus is weer geklaard!Ook al kan ik tomaatje nooit vergeten.. ;) toch getrouwd met een andere meneer O+![]()
quote:Op zondag 5 september 2010 23:18 schreef HaJee het volgende:
[..]
Nee, maar je mag Voe zolang bij mij stallen.
![]()
Voe wilde ik ook alleen een dak boven haar hoofd geven. Dottey is degene aan wie ik mijn hart wil gevenquote:Op maandag 6 september 2010 00:53 schreef zyx1981 het volgende:
[..]
Hehe, komt Voe zelfs al bij de flat kijken?
We hebben hier toch al zo onze schoonheden![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
ohw jeetjequote:Op maandag 6 september 2010 00:58 schreef HaJee het volgende:
[..]
Dottey is degene aan wie ik mijn hart wil geven
* Dottey legt der kartonnendoosjes weer op een stapeltje om een lekker bedje te maken.
ik hoop dat het hout morgen binnenkomt, zodat ik mijn bed in elkaar kan knutselen.Ook al kan ik tomaatje nooit vergeten.. ;) toch getrouwd met een andere meneer O+![]()
Welteruste allemaal![]()
Hihihiquote:![]()
Je hoeft toch niet op dozen te slapen Dottey. Je kunt toch altijd nog hier terecht zolang als nodig is.![]()
Of bij mijquote:Op maandag 6 september 2010 11:03 schreef HaJee het volgende:
[..]
Hihihi![]()
Je hoeft toch niet op dozen te slapen Dottey. Je kunt toch altijd nog hier terecht zolang als nodig is.
黑人![]()
quote:Op maandag 6 september 2010 11:03 schreef HaJee het volgende:
[..]
Hihihi![]()
Je hoeft toch niet op dozen te slapen Dottey. Je kunt toch altijd nog hier terecht zolang als nodig is.
quote:*ruimt slaapspullen van Dotty op.quote:
Tot vanaaf
Edit: ik had nog een nette logeerkamer met een fijn bed en eigen badkamer over
[ Bericht 18% gewijzigd door zyx1981 op 06-09-2010 19:22:48 ]![]()
Je paint-house is niet eens zo groot, tomaten killer.quote:Op maandag 6 september 2010 19:16 schreef zyx1981 het volgende:
[..]
[..]
[..]
*ruimt slaapspullen van Dotty op.
Tot vanaaf
_@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/'? '@_![]()
Momentjequote:Op maandag 6 september 2010 19:56 schreef tomaat52 het volgende:
[..]
Je paint-house is niet eens zo groot, tomaten killer.
(het loopt buiten zicht door)
![]()
haaiquote:Op maandag 6 september 2010 19:16 schreef zyx1981 het volgende:
[..]
[..]
[..]
*ruimt slaapspullen van Dotty op.
Tot vanaaf
![]()
sorry, ik was vandaag weer eens een beetje afwezig!
Ik ben namelijk weer eens in een tuin aan het klussen.
Hoveniersbedrijf het groene blaadje![]()
Gelukkig gaat het morgen onwijs hard regenen. Dan kan ik even rust houden.
Zal eens kijken of het hout voor mijn meubels al is geleverd.Ook al kan ik tomaatje nooit vergeten.. ;) toch getrouwd met een andere meneer O+![]()
Ik slaap vanacht wel bij jou!quote:Op maandag 6 september 2010 19:56 schreef tomaat52 het volgende:
[..]
Je paint-house is niet eens zo groot, tomaten killer.
![]()
oke?Ook al kan ik tomaatje nooit vergeten.. ;) toch getrouwd met een andere meneer O+![]()
Cool, mijn kamer is boven Kees kankerkachel en onder een schapeneuker!
*Checkt maagdelijkheid van Voe en bierkratten*
![]()
Wie heeft mijn spul hier neergezet?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
kunnen bierkratjes maagdelijk zijn?Ook al kan ik tomaatje nooit vergeten.. ;) toch getrouwd met een andere meneer O+![]()
Ja, maar dat gaat hem niet meer worden vandaag!
Mijn ruggetje heeft al veel te verduren gehad.
Hoop dat Tomaat ook en beetje kan masseren!
Dr HaJee, is er nog tijgerbalsem?Ook al kan ik tomaatje nooit vergeten.. ;) toch getrouwd met een andere meneer O+![]()
Hallo ! De dokter is net terug van de verjaardag van zijn vader.quote:
Tijgerbalsem ? Je gaat bij Tomaat slapen terwijl ik als eerste aanbood en je laat hem masseren en dan zal ik de tijgerbalsem gaan leveren ?![]()
Nou ja, vooruit maar weer.
* Dr. HaJee stapt met een potje tijgerbalsem in de heli en vliegt richting Dottey's balkon.
![]()
![]()
Jamaar ik heb al zoveel bij jou geslapen![]()
Ik dacht ik ga nu eens bij tomaatje slapen op het logeerbedje.
Maar ik lees nu dat zyx diegene was met de logeerkamer
VAN HARTE MET JE PAPS!
Ik sliep eigenlijk bij jòuquote:Op maandag 6 september 2010 20:52 schreef Dottey het volgende:
Jamaar ik heb al zoveel bij jou geslapen![]()
Ik dacht ik ga nu eens bij tomaatje slapen op het logeerbedje.
Maar ik lees nu dat zyx diegene was met de logeerkamer
Het was jouw appartement waar ik nu in zit. Dus je komt weer in je eigen bed eigenlijk
![]()
![]()
Ja, maar jij verdient beter met je baanquote:Op maandag 6 september 2010 20:59 schreef HaJee het volgende:
[..]
Ik sliep eigenlijk bij jòuHet was jouw appartement waar ik nu in zit. Dus je komt weer in je eigen bed eigenlijk
![]()
Dus jij mag erin blijven!
Bij mij?quote:Op maandag 6 september 2010 20:08 schreef Dottey het volgende:
[..]
Ik slaap vanacht wel bij jou!![]()
oke?
Wat lief!
Ow Dottey: je hoeft niet op het logeerbedje te liggen hoor, dat ding klap vaak spontaan in.
Dat klinkt spannendquote:Op maandag 6 september 2010 21:55 schreef tomaat52 het volgende:
Ow Dottey: je hoeft niet op het logeerbedje te liggen hoor, dat ding klap vaak spontaan in.
Lig je op dat ding te slapen vouwt het ineens om je heen
quote:Op maandag 6 september 2010 22:18 schreef Dottey het volgende:
Lig je op dat ding te slapen vouwt het ineens om je heen
![]()
Nee ik ging daar slapenquote:Op maandag 6 september 2010 22:22 schreef HaJee het volgende:
[..]
* Dr. HaJee legt alvast het DNA-materiaal van Tomaat52 klaar om versie 3.0 te klonen.
Heb ik dat feestje gemist?Ook al kan ik tomaatje nooit vergeten.. ;) toch getrouwd met een andere meneer O+![]()
is het al tijd voor een nieuwe wedstrijd trouwens?Ook al kan ik tomaatje nooit vergeten.. ;) toch getrouwd met een andere meneer O+![]()
Hmmmmmmmmmm........................... Ja !quote:Op maandag 6 september 2010 22:29 schreef Dottey het volgende:
is het al tijd voor een nieuwe wedstrijd trouwens?
![]()
![]()
Ehmmm misschien een wedstrijd voor een badhuis? De meeste appartementen hebben namelijk geen sanitaire voorzieningenquote:Op maandag 6 september 2010 22:31 schreef HaJee het volgende:
[..]
Hmmmmmmmmmm........................... Ja !
Overigens zie ik ook nergens wasmachines, dus een washok mag ook wel
![]()
![]()
Ik gun Dottey niet een bed die spontaan in elkaar klapt.quote:Op maandag 6 september 2010 22:30 schreef HaJee het volgende:
[..]
Tomaat zei van niet dus ga ik er van uit dat hij daar zelf gaat liggen
En ik moet blijven duimen dat ik niet geplet word......
Ik had al een washmaakt..quote:Op maandag 6 september 2010 22:33 schreef zyx1981 het volgende:
[..]
Ehmmm misschien een wedstrijd voor een badhuis? De meeste appartementen hebben namelijk geen sanitaire voorzieningenOverigens zie ik ook nergens wasmachines, dus een washok mag ook wel
is die niet meegegaan in de OP?Ook al kan ik tomaatje nooit vergeten.. ;) toch getrouwd met een andere meneer O+![]()
Ik heb zelf een wasmachine en een wasdroger.quote:Op maandag 6 september 2010 22:33 schreef zyx1981 het volgende:
[..]
Ehmmm misschien een wedstrijd voor een badhuis? De meeste appartementen hebben namelijk geen sanitaire voorzieningenOverigens zie ik ook nergens wasmachines, dus een washok mag ook wel
![]()
je liet me schrikken..Ook al kan ik tomaatje nooit vergeten.. ;) toch getrouwd met een andere meneer O+![]()
* tomaat52 gaat voor het eerst sinds 2 weken weer wassen.
Oooo, dat wordt tomatensoepquote:Op maandag 6 september 2010 22:48 schreef tomaat52 het volgende:
* tomaat52 gaat voor het eerst sinds 2 weken weer wassen.![]()
![]()
!!!
![]()
* Dekt alvast een tafelquote:
"Hmm, borden, bestek, kaarsjes, stokbrood voor het dippen, nog iets mensen?"![]()
![]()
![]()
In de kelder is druk begonnen met het maken van een nieuwe verdieping. Enige tijd staat hier al een bordje gereserveerd. Tijd om eens de bestemmingsplannen te vervullen.
De wooncommissie heeft een een maand lang "heitje voor een karweitje" gedaan om een duit in het bouwbudgetzakje te kunnen stoppen.
Tot zaterdagmiddag 17:00 kunnen de bouwwerkzaamheden plaatsvinden.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bewoners zullen dan kunnen gaan stemmen op het beste ontwerp tot en met zondagmiddag 13:00 uur. Er zal dan een feestelijke opening zijn waar iedereen gelijk gebruik kan maken van de nieuwe facillteiten.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ook al kan ik tomaatje nooit vergeten.. ;) toch getrouwd met een andere meneer O+![]()
quote:Op maandag 6 september 2010 23:33 schreef Dottey het volgende:
[ afbeelding ]
Tot zaterdagmiddag 17:00 kunnen de bouwwerkzaamheden plaatsvinden.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bewoners zullen dan kunnen gaan stemmen op het beste ontwerp tot en met zondagmiddag 13:00 uur. Er zal dan een feestelijke opening zijn waar iedereen gelijk gebruik kan maken van de nieuwe facillteiten.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jeeejjjj
![]()
![]()
Ooooo okquote:![]()
Zullen we nu een mooie badkamer gaan maken?
Ik wil ook wel even toeteren en zeepbellen blazen met mijn snuit![]()
![]()
Was best heftig op het logeer-op en in-klapbed! Ik hoorde hem knallen!quote:
quote:Op dinsdag 7 september 2010 11:13 schreef Dottey het volgende:
[..]
Was best heftig op het logeer-op en in-klapbed! Ik hoorde hem knallen!
![]()
Gelukkig het bed.quote:Op dinsdag 7 september 2010 16:02 schreef HaJee het volgende:
[..]
Was dat wel het logeerbed dat knalde Tomaat of waren het nog naweeën van je darmprobleempje ?
Onterecht !quote:Op dinsdag 7 september 2010 20:27 schreef tomaat52 het volgende:
[Forum] Banmeldtopic, De reeks zonder einde.
Een ban voor zyx.
Je bent niet opgegeten !
![]()
![]()
Echt wel, alleen Dottey heeft me gered.quote:Op dinsdag 7 september 2010 20:56 schreef HaJee het volgende:
[..]
Onterecht !Je bent niet opgegeten !
![]()
quote:Op dinsdag 7 september 2010 20:27 schreef tomaat52 het volgende:
[Forum] Banmeldtopic, De reeks zonder einde.
Een ban voor zyx.
noujaaaaazeg!
Buurman, wat doet u nu?!![]()
![]()
Nee, ik had jullie beiden uitgescheten omdat mijn maag van streek wasquote:Op dinsdag 7 september 2010 21:17 schreef tomaat52 het volgende:
[..]
Echt wel, alleen Dottey heeft me gered.![]()
![]()
![]()
Oh, je had 't nog over heel lang geleden. Dacht dat je gisteren bedoelde met die soep. Nee, dan is 't terecht.quote:Op dinsdag 7 september 2010 21:17 schreef tomaat52 het volgende:
[..]
Echt wel, alleen Dottey heeft me gered.![]()
Zyx, mail maar na Pinksteren 2014![]()
![]()
hi.. ik ben druk bezig in de tuinen her en der.. dus heb wederom geen zin en tijd gehad om mijn bed in elkaar te knutselen.
Bij wie kan ik op een matrasje liggen?Ook al kan ik tomaatje nooit vergeten.. ;) toch getrouwd met een andere meneer O+![]()
meldtquote:Op dinsdag 7 september 2010 22:06 schreef Dottey het volgende:
hi.. ik ben druk bezig in de tuinen her en der.. dus heb wederom geen zin en tijd gehad om mijn bed in elkaar te knutselen.
Bij wie kan ik op een matrasje liggen?
There is a time of cumming and going.![]()
ik ik ik ikquote:Op dinsdag 7 september 2010 22:06 schreef Dottey het volgende:
黑人![]()
Bij mij,quote:Op dinsdag 7 september 2010 22:06 schreef Dottey het volgende:
Ik ga weer op het klap-in-bed.
tuurlijk!quote:Op dinsdag 7 september 2010 22:07 schreef Muizenbeest het volgende:
nog geen japanner in de fokflat?
oja mag ik intrekken?
paint je kamer zou ik zeggen!Ook al kan ik tomaatje nooit vergeten.. ;) toch getrouwd met een andere meneer O+![]()
Vond jij het zo spannendquote:
quote:Op dinsdag 7 september 2010 22:58 schreef zyx1981 het volgende:
[..]
*Eet Annnet op
Sjomp sjomp sjomp!
Ik heb best beroerd geslapen bij apij!
die kan me snurken!!Ook al kan ik tomaatje nooit vergeten.. ;) toch getrouwd met een andere meneer O+![]()
Vanavond weer bij mij?quote:Op woensdag 8 september 2010 12:48 schreef Dottey het volgende:
Ik heb best beroerd geslapen bij apij!
die kan me snurken!!
Heb nu eindelijk een goed bed gekocht.
quote:Op woensdag 8 september 2010 16:20 schreef tomaat52 het volgende:
[..]
Vanavond weer bij mij?Heb nu eindelijk een goed bed gekocht.
graag!
Ik zal dan ook maar eens mee gaan doenquote:Op woensdag 8 september 2010 23:03 schreef zyx1981 het volgende:
*is druk in de weer met een majestueus badhuisTimmertimmer-stuuc-metsel-koffiezet
Hajee, zet 'm op
wie heeft al die vuilniszakken tegen het gebouw aangezet?Ook al kan ik tomaatje nooit vergeten.. ;) toch getrouwd met een andere meneer O+![]()
herhaling :
Tot zaterdagmiddag 17:00 kunnen de bouwwerkzaamheden plaatsvinden.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bewoners zullen dan kunnen gaan stemmen op het beste ontwerp tot en met zondagmiddag 13:00 uur. Er zal dan een feestelijke opening zijn waar iedereen gelijk gebruik kan maken van de nieuwe facillteiten.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ook al kan ik tomaatje nooit vergeten.. ;) toch getrouwd met een andere meneer O+![]()
![]()
Gelieve huisvuil in de betreffende containers stoppen.
Koop, vandaag, uw groenten en fruit tegen lage prijzen bij 't tomaatje!
kraampje van tomaat
Tijd dat jij eens een fatsoenlijk feestje gaat geven ..quote:Ook al kan ik tomaatje nooit vergeten.. ;) toch getrouwd met een andere meneer O+![]()
Verkoopt hij ook Kool aid?quote:Op zaterdag 11 september 2010 11:22 schreef Dottey het volgende:
Koop, vandaag, uw groenten en fruit tegen lage prijzen bij 't tomaatje!
kraampje van tomaat
[ afbeelding ]
![]()
Ik slaap veelquote:Op zaterdag 11 september 2010 11:23 schreef Dottey het volgende:
[..]
Tijd dat jij eens een fatsoenlijk feestje gaat geven ..
quote:![]()
zo word het nooit wat met jou
Oke bij dezequote:
Iedereen is uitgenodigd om bij Pantyboy op het feestje te komen
controleren jullie op het eind wel zelf jullie sterretjes?
wanneer?quote:Op zaterdag 11 september 2010 12:25 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Oke bij deze
Iedereen is uitgenodigd om bij Pantyboy op het feestje te komen
controleren jullie op het eind wel zelf jullie sterretjes?
Kan ik verdorie niet eens de sauna in morgen!Ook al kan ik tomaatje nooit vergeten.. ;) toch getrouwd met een andere meneer O+![]()
trouwens. Ik ga voor die ene inzending wel een poll aanmaken natuurlijk
Nou we hebben het al een week staan![]()
Dus ik denk dat we gewoon voor die van jou gaan
Ik ga hem denk ik ietsjes aanpassen, goed?Ook al kan ik tomaatje nooit vergeten.. ;) toch getrouwd met een andere meneer O+![]()
Ehm, ja de grijze kaders ontbraken en er zijn geen UI's ingetekendquote:Op zaterdag 11 september 2010 22:53 schreef Dottey het volgende:
Ik ga hem denk ik ietsjes aanpassen, goed?
![]()
Maar ik vertrouw op uw wijsheid![]()
![]()
Nou de afmetingen waren niet correct en niet in die 4 breed balk gebruikt.quote:Op zaterdag 11 september 2010 23:05 schreef zyx1981 het volgende:
[..]
Ehm, ja de grijze kaders ontbraken en er zijn geen UI's ingetekend![]()
Maar ik vertrouw op uw wijsheid
Zal het strakjes eerst effe laten zien voor ik hem hier post.
Mja, ik dacht dat we 3 balkjes kregenquote:Op zaterdag 11 september 2010 23:11 schreef Dottey het volgende:
[..]
Nou de afmetingen waren niet correct en niet in die 4 breed balk gebruikt.
Zal het strakjes eerst effe laten zien voor ik hem hier post.
!
Dot, je hebt mail!
[ Bericht 2% gewijzigd door zyx1981 op 11-09-2010 23:53:03 ]![]()
Gezocht:
Dame die geen bezwaar heeft tegen een bikini-outfit. Om heerlijke smoothies te maken in de smoothiebar!
Betaalt redelijk, inclusief sjansbonus.Ook al kan ik tomaatje nooit vergeten.. ;) toch getrouwd met een andere meneer O+![]()
jij ookquote:Op zaterdag 11 september 2010 23:31 schreef zyx1981 het volgende:
[..]
Mja, ik dacht dat we 3 balkjes kregen!
Dot, je hebt mail!
![]()
ONZE sauna is klaar!Ook al kan ik tomaatje nooit vergeten.. ;) toch getrouwd met een andere meneer O+![]()
Ghe, Hajee in een bikiniquote:Op zondag 12 september 2010 00:33 schreef Dottey het volgende:
Gezocht:
Dame die geen bezwaar heeft tegen een bikini-outfit. Om heerlijke smoothies te maken in de smoothiebar!
Betaalt redelijk, inclusief sjansbonus.
![]()
![]()
Ik mis HaJee eigenlijk best wel..Ook al kan ik tomaatje nooit vergeten.. ;) toch getrouwd met een andere meneer O+![]()
Wegens grandioos succes met alle inzendingen...
is dit onze sauna geworden!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Graag iedereen in badkleding!
![]()
De eerste badgast gespot
Wat een leukjequote:Op zondag 12 september 2010 01:38 schreef zyx1981 het volgende:
Ik had nog een oude zwembroek:
[ afbeelding ]
Morgen koop ik een nieuwe
Nou ik weet het niet.quote:Op zondag 12 september 2010 01:38 schreef zyx1981 het volgende:
[..]
Waar is Hajee dan?
Edit: nu snel mn bed in. Morgen wacht open monumentedag
Gelukkig hebben we nog geen ongelukken gehad!!
Maar sinds ik niet meer op de bovenste etage woon, mis ik hem ook wel een beetje hoor
Ik ben mijzelf nog aan het painten
Volgens mij had HaJee dat al eens gedaan.. effe neuzen.Ook al kan ik tomaatje nooit vergeten.. ;) toch getrouwd met een andere meneer O+![]()
Ik kan het niet meer zo goed vinden![]()
HAJEEEEEEEEEEEEEEEEEEE heb je die nog? Die aangepaste flat?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ook al kan ik tomaatje nooit vergeten.. ;) toch getrouwd met een andere meneer O+![]()
Welke bewoner komt er nog meer zwemmen?Ook al kan ik tomaatje nooit vergeten.. ;) toch getrouwd met een andere meneer O+![]()
Mooie Spa !quote:Op zondag 12 september 2010 12:55 schreef Dottey het volgende:
Welke bewoner komt er nog meer zwemmen?
Ik kom een duik nemen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hier is ook nog het plaatje van de aangepaste flat :![]()
![]()
quote:Op zondag 12 september 2010 13:41 schreef HaJee het volgende:
[..]
Mooie Spa !
Ik kom een duik nemen.Dottey in bikini.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hier is ook nog het plaatje van de aangepaste flat :
[ afbeelding ]
![]()
HaJee maakt weer eens een bommetje.Ook al kan ik tomaatje nooit vergeten.. ;) toch getrouwd met een andere meneer O+![]()
Heeft HaJee nou een BH aan?quote:
Nee, hij maakt een bommetje (knieen tegen borst!)quote:Ook al kan ik tomaatje nooit vergeten.. ;) toch getrouwd met een andere meneer O+![]()
Ik ga morgen een inval doen bij jou kamer.quote:Op zondag 12 september 2010 15:37 schreef HaJee het volgende:
[..]
Ik mag deze vraag niet beantwoorden van mijn superieuren
黑人![]()
Pas maar op ! Dit boek staat in mijn boekenkast :quote:Op zondag 12 september 2010 15:55 schreef apij4125 het volgende:
[..]
Ik ga morgen een inval doen bij jou kamer.
![]()
![]()
Ik bedoel in het echt.quote:Op zondag 12 september 2010 17:05 schreef HaJee het volgende:
[..]
Waarom ? Tomaten horen rond te zijn
Ik ga via de raamquote:Op zondag 12 september 2010 16:43 schreef HaJee het volgende:
[..]
Pas maar op ! Dit boek staat in mijn boekenkast :
[ afbeelding ]
Anders gooi ik gewoon een bom in jou kamer.
黑人![]()
Heb ik al.quote:Op zondag 12 september 2010 17:22 schreef HaJee het volgende:
[..]
Open dan een apart topic. Zo raak ik in de war![]()
Rollerbank voor de fiets.
I will always be one step ahead of youquote:Op zondag 12 september 2010 17:23 schreef apij4125 het volgende:
[..]
Ik ga via de raamAnders gooi ik gewoon een bom in jou kamer.
![]()
![]()
Ik heb tenminste een groot leger. En ik heb een anti boobytrap boek.quote:Op zondag 12 september 2010 18:09 schreef HaJee het volgende:
[..]
I will always be one step ahead of you
黑人![]()
Tomaatje, ga je mager worden?Ook al kan ik tomaatje nooit vergeten.. ;) toch getrouwd met een andere meneer O+![]()
Apij ik woon ook weer in het penthouse! Dus dat is ook in mijn huis. Graag geen schade aanbrengen, want dan moet ik mijn hond in je billen laten bijten.Ook al kan ik tomaatje nooit vergeten.. ;) toch getrouwd met een andere meneer O+![]()
Maar jou hond kan geen 500 man bijten want dan is jou hond inmiddels verrot geschotenquote:Op zondag 12 september 2010 19:23 schreef Dottey het volgende:
Apij ik woon ook weer in het penthouse! Dus dat is ook in mijn huis. Graag geen schade aanbrengen, want dan moet ik mijn hond in je billen laten bijten.
黑人![]()
Mijn hond gaat doelgericht op jouw billen af.. Die zag hij tenslotte al in zwembroekquote:Op zondag 12 september 2010 19:27 schreef apij4125 het volgende:
[..]
Maar jou hond kan geen 500 man bijten want dan is jou hond inmiddels verrot geschoten
Ik ben de nederlandse chuck norris dus ik doe die inval lekker morgen alleenquote:Op zondag 12 september 2010 19:27 schreef Dottey het volgende:
[..]
Mijn hond gaat doelgericht op jouw billen af.. Die zag hij tenslotte al in zwembroek
黑人![]()
![]()
Kai zwemt alvast een beetje in het rond om te trainen
Dan ga ik trainen met wapensquote:Op zondag 12 september 2010 19:32 schreef Dottey het volgende:
[ afbeelding ]
Kai zwemt alvast een beetje in het rond om te trainen
黑人![]()
quote:Op zondag 12 september 2010 19:38 schreef zyx1981 het volgende:
[..]Dan wordt hij vast een zongedroogde tomaat, die zijn het lekkerst
![]()
Ik vind Tomaatje net mijn kleine broertje! Dusseuhhhhhhhhhhh.. NIET DOEN!!!!! en kijk niet zo verdomde lekker naar hem in zijn zwembroek
quote:Op zondag 12 september 2010 19:45 schreef Dottey het volgende:
[..]
![]()
Ik vind Tomaatje net mijn kleine broertje! Dusseuhhhhhhhhhhh.. NIET DOEN!!!!! en kijk niet zo verdomde lekker naar hem in zijn zwembroek
Ben ik je grote broer dan ?quote:Op zondag 12 september 2010 19:45 schreef Dottey het volgende:
[..]
![]()
黑人![]()
MAUSII!quote:Op zondag 12 september 2010 19:54 schreef zyx1981 het volgende:
Dottt, mag een goede vriend van me ook komen zwemmen?
[ afbeelding ]
Maus is ook heeeel goed met massagesquote:
Laatst zat mijn nek vast (ja ik heb een nek) en dat zat naderhand veeeel beter![]()
![]()
Geeft hij je thaise massages?quote:Op zondag 12 september 2010 20:07 schreef zyx1981 het volgende:
[..]
Maus is ook heeeel goed met massages
Laatst zat mijn nek vast (ja ik heb een nek) en dat zat naderhand veeeel beter
Das ist scheiß egal.quote:Op zondag 12 september 2010 20:21 schreef zyx1981 het volgende:
[..]
Nou, wir sind zwei Deutche freunden und kein Thaise
Nou had vast goed gegaan met die kleine pootjes van hem .Ook al kan ik tomaatje nooit vergeten.. ;) toch getrouwd met een andere meneer O+![]()
Dat is een sauna.quote:Op zondag 12 september 2010 20:28 schreef zyx1981 het volgende:
[..]
Poept Maus nu in de koelkast, of wat doet hij daar?!
Oooo ok checkquote:
Dan ga ik nu douchen
Waarom zie ik een aantal rode stipjes in het badhuis?!! Heeft Hajee camera's geplaatst om de beelden te kunnen doorverkopen op internet?![]()
![]()
Volgens mij zie jij ze vliegen....quote:Op zondag 12 september 2010 20:49 schreef zyx1981 het volgende:
[..]
Oooo ok check
Dan ga ik nu douchen
Waarom zie ik een aantal rode stipjes in het badhuis?!! Heeft Hajee camera's geplaatst om de beelden te kunnen doorverkopen op internet?
Heeft iemand zin om een speeltuintje te maken? Die naast de flat past?
De grote van de garage + fabriek.
[ Bericht 4% gewijzigd door Dottey op 12-09-2010 21:09:51 ]Ook al kan ik tomaatje nooit vergeten.. ;) toch getrouwd met een andere meneer O+![]()
In plaats van de fabriek, of rechts ernaast?quote:Op zondag 12 september 2010 20:59 schreef Dottey het volgende:
Heeft iemand zin om een speeltuintje te maken? Die naast de flat past?
De grote van de garage + fabriek.
![]()
Naast, rechts hebben we nog plek.quote:Op zondag 12 september 2010 21:40 schreef zyx1981 het volgende:
[..]
In plaats van de fabriek, of rechts ernaast?
Kom jij ook zwemmenquote:
Oh en ik heb een inval gedaan bij jullie appartement ik heb documenten meegenomen en nog wat spullen.黑人
Forum Opties Forumhop: Hop naar: