quote:Op woensdag 8 september 2010 16:20 schreef tomaat52 het volgende:
[..]
Vanavond weer bij mij?Heb nu eindelijk een goed bed gekocht.
Ik zal dan ook maar eens mee gaan doenquote:Op woensdag 8 september 2010 23:03 schreef zyx1981 het volgende:
*is druk in de weer met een majestueus badhuisTimmertimmer-stuuc-metsel-koffiezet
Hajee, zet 'm op
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bewoners zullen dan kunnen gaan stemmen op het beste ontwerp tot en met zondagmiddag 13:00 uur. Er zal dan een feestelijke opening zijn waar iedereen gelijk gebruik kan maken van de nieuwe facillteiten.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ook al kan ik tomaatje nooit vergeten.. ;) toch getrouwd met een andere meneer O+
Tijd dat jij eens een fatsoenlijk feestje gaat geven ..quote:
Verkoopt hij ook Kool aid?quote:Op zaterdag 11 september 2010 11:22 schreef Dottey het volgende:
Koop, vandaag, uw groenten en fruit tegen lage prijzen bij 't tomaatje!
kraampje van tomaat
[ afbeelding ]
Ik slaap veelquote:Op zaterdag 11 september 2010 11:23 schreef Dottey het volgende:
[..]
Tijd dat jij eens een fatsoenlijk feestje gaat geven ..
quote:
Oke bij dezequote:
wanneer?quote:Op zaterdag 11 september 2010 12:25 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Oke bij deze
Iedereen is uitgenodigd om bij Pantyboy op het feestje te komen
controleren jullie op het eind wel zelf jullie sterretjes?
Ehm, ja de grijze kaders ontbraken en er zijn geen UI's ingetekendquote:Op zaterdag 11 september 2010 22:53 schreef Dottey het volgende:
Ik ga hem denk ik ietsjes aanpassen, goed?
Nou de afmetingen waren niet correct en niet in die 4 breed balk gebruikt.quote:Op zaterdag 11 september 2010 23:05 schreef zyx1981 het volgende:
[..]
Ehm, ja de grijze kaders ontbraken en er zijn geen UI's ingetekend![]()
Maar ik vertrouw op uw wijsheid
Mja, ik dacht dat we 3 balkjes kregenquote:Op zaterdag 11 september 2010 23:11 schreef Dottey het volgende:
[..]
Nou de afmetingen waren niet correct en niet in die 4 breed balk gebruikt.
Zal het strakjes eerst effe laten zien voor ik hem hier post.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |