Ik gun Dottey niet een bed die spontaan in elkaar klapt.quote:Op maandag 6 september 2010 22:30 schreef HaJee het volgende:
[..]
Tomaat zei van niet dus ga ik er van uit dat hij daar zelf gaat liggen
Ik had al een washmaakt..quote:Op maandag 6 september 2010 22:33 schreef zyx1981 het volgende:
[..]
Ehmmm misschien een wedstrijd voor een badhuis? De meeste appartementen hebben namelijk geen sanitaire voorzieningenOverigens zie ik ook nergens wasmachines, dus een washok mag ook wel
Ik heb zelf een wasmachine en een wasdroger.quote:Op maandag 6 september 2010 22:33 schreef zyx1981 het volgende:
[..]
Ehmmm misschien een wedstrijd voor een badhuis? De meeste appartementen hebben namelijk geen sanitaire voorzieningenOverigens zie ik ook nergens wasmachines, dus een washok mag ook wel
Oooo, dat wordt tomatensoepquote:Op maandag 6 september 2010 22:48 schreef tomaat52 het volgende:
* tomaat52 gaat voor het eerst sinds 2 weken weer wassen.![]()
* Dekt alvast een tafelquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bewoners zullen dan kunnen gaan stemmen op het beste ontwerp tot en met zondagmiddag 13:00 uur. Er zal dan een feestelijke opening zijn waar iedereen gelijk gebruik kan maken van de nieuwe facillteiten.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ook al kan ik tomaatje nooit vergeten.. ;) toch getrouwd met een andere meneer O+
quote:Op maandag 6 september 2010 23:33 schreef Dottey het volgende:
[ afbeelding ]
Fok!flat bewoners zijn toe aan extra verwennerij en luxe.
In de kelder is druk begonnen met het maken van een nieuwe verdieping. Enige tijd staat hier al een bordje gereserveerd. Tijd om eens de bestemmingsplannen te vervullen.
De wooncommissie heeft een een maand lang "heitje voor een karweitje" gedaan om een duit in het bouwbudgetzakje te kunnen stoppen.
Een vergunning is afgegeven voor een heuze SPA!
Tot zaterdagmiddag 17:00 kunnen de bouwwerkzaamheden plaatsvinden.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bewoners zullen dan kunnen gaan stemmen op het beste ontwerp tot en met zondagmiddag 13:00 uur. Er zal dan een feestelijke opening zijn waar iedereen gelijk gebruik kan maken van de nieuwe facillteiten.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jeeejjjj
![]()
Ooooo okquote:
Was best heftig op het logeer-op en in-klapbed! Ik hoorde hem knallen!quote:
quote:Op dinsdag 7 september 2010 11:13 schreef Dottey het volgende:
[..]
Was best heftig op het logeer-op en in-klapbed! Ik hoorde hem knallen!
Gelukkig het bed.quote:Op dinsdag 7 september 2010 16:02 schreef HaJee het volgende:
[..]
Was dat wel het logeerbed dat knalde Tomaat of waren het nog naweeën van je darmprobleempje ?
Onterecht !quote:Op dinsdag 7 september 2010 20:27 schreef tomaat52 het volgende:
[Forum] Banmeldtopic, De reeks zonder einde.
Een ban voor zyx.
Echt wel, alleen Dottey heeft me gered.quote:Op dinsdag 7 september 2010 20:56 schreef HaJee het volgende:
[..]
Onterecht !Je bent niet opgegeten !
quote:Op dinsdag 7 september 2010 20:27 schreef tomaat52 het volgende:
[Forum] Banmeldtopic, De reeks zonder einde.
Een ban voor zyx.
Nee, ik had jullie beiden uitgescheten omdat mijn maag van streek wasquote:Op dinsdag 7 september 2010 21:17 schreef tomaat52 het volgende:
[..]
Echt wel, alleen Dottey heeft me gered.![]()
Oh, je had 't nog over heel lang geleden. Dacht dat je gisteren bedoelde met die soep. Nee, dan is 't terecht.quote:Op dinsdag 7 september 2010 21:17 schreef tomaat52 het volgende:
[..]
Echt wel, alleen Dottey heeft me gered.![]()
meldtquote:Op dinsdag 7 september 2010 22:06 schreef Dottey het volgende:
hi.. ik ben druk bezig in de tuinen her en der.. dus heb wederom geen zin en tijd gehad om mijn bed in elkaar te knutselen.
Bij wie kan ik op een matrasje liggen?
ik ik ik ikquote:Op dinsdag 7 september 2010 22:06 schreef Dottey het volgende:
hi.. ik ben druk bezig in de tuinen her en der.. dus heb wederom geen zin en tijd gehad om mijn bed in elkaar te knutselen.
Bij mij,quote:Op dinsdag 7 september 2010 22:06 schreef Dottey het volgende:
tuurlijk!quote:Op dinsdag 7 september 2010 22:07 schreef Muizenbeest het volgende:
nog geen japanner in de fokflat?
oja mag ik intrekken?
Vond jij het zo spannendquote:
quote:Op dinsdag 7 september 2010 22:58 schreef zyx1981 het volgende:
[..]
*Eet Annnet op
Sjomp sjomp sjomp!
Vanavond weer bij mij?quote:Op woensdag 8 september 2010 12:48 schreef Dottey het volgende:
Ik heb best beroerd geslapen bij apij!
die kan me snurken!!
quote:Op woensdag 8 september 2010 16:20 schreef tomaat52 het volgende:
[..]
Vanavond weer bij mij?Heb nu eindelijk een goed bed gekocht.
Ik zal dan ook maar eens mee gaan doenquote:Op woensdag 8 september 2010 23:03 schreef zyx1981 het volgende:
*is druk in de weer met een majestueus badhuisTimmertimmer-stuuc-metsel-koffiezet
Hajee, zet 'm op
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |