SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt._@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/'? '@_
Dan vind ik zo'n rollerbank wel handiger.quote:
Ik wil een slanke tomaat worden.quote:
Dacht ik ook.quote:Op zondag 12 september 2010 19:13 schreef b4kl4p het volgende:
Ik dacht even dat je zo'n ding van de politie bedoelde, en dan een boete krijgen omdat je te snel kunt fietsen.
Hey luie vetzak!quote:
Ik heb ooit een boete gekregen omdat ik bezopen naar huis fietste na het stappen.quote:Op zondag 12 september 2010 19:15 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Dacht ik ook.Ik ken iemand die ooit eens is staande gehouden omdat ie te snel fietste.
Ja vroegah kon dat nog, de hele weg van links naar rechts gebruiken.quote:Op zondag 12 september 2010 19:16 schreef b4kl4p het volgende:
[..]
Ik heb ooit een boete gekregen omdat ik bezopen naar huis fietste na het stappen.Dronken bestuurder, 180 ekkies.
![]()
Dat luchtbed is nog niet zo'n slecht idee.quote:Op zondag 12 september 2010 19:54 schreef marcodej het volgende:
TS straks:
Je kunt beter een Tacx nemen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |