abonnement Unibet Coolblue
pi_85796199

TTT vermelding gekregen van SWJ O+
De FOK! flat

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
De FOK! flat:









































































De nieuwe tuin is u aangeboden door de winnaar van de tuinwedstrijd: HaJee

WEDSTRIJD..

Wat is een FOK!flat zonder gemeente. En wat is een gemeente zonder welkomsbord?
Daarom op verzoek een nieuwe wedstrijd.

Hoe doe ik mee?
Verzin een naam voor onze Fok!flat gemeente
Maak een geweldig logo voor jouw welkomsbord.
Gebruik dit plaatje om je logo op te maken
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Stuur je inzending naar de PM van Dottey

Wanneer moet hij klaar zijn?
Donderdag om 20:00 (ingeleverd en al)

Wanneer en tot wanneer kunnen wij gaan stemmen op ons toekomstige bord?
Vanaf Donderdag 21:00 zal er een poll te vinden zijn in de OP, deze zal op Vrijdagmiddag 13:00 gesloten worden. Uiteraard mag je niet op je eigen bordje stemmen! Wel zo eerlijk.

Wat gaat er met het winnende bord gebeuren?
DIe komt het kale bord vervangen in de OP en de winnaar krijgt een mooie vermelding op het prikbord en in de OP zelf.

GAME ON! Wees creatief, denk na over je ontwerp en voer hem super gelikt uit! De concurentie is moordend!
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
*O*

[ Bericht 55% gewijzigd door Dottey op 30-08-2010 01:33:00 ]
Ook al kan ik tomaatje nooit vergeten.. ;) toch getrouwd met een andere meneer O+
pi_85796330
Maar blijf je wonen bij hajee?
黑人
pi_85796382
quote:
Op zaterdag 28 augustus 2010 01:21 schreef Dottey het volgende:
maar er zijn zat dames die mijn job wel over willen nemen hoor :D
Jij bent onvervangbaar O+
pi_85796528
quote:
Op zaterdag 28 augustus 2010 01:32 schreef apij4125 het volgende:
Maar blijf je wonen bij hajee?
Ik woon eigenlijk bij hààr maar heb wel voor wat uitbreiding gezorgd. Ik hoop dus dat ik mag blijven :)
pi_85796540
quote:
Op zaterdag 28 augustus 2010 01:41 schreef HaJee het volgende:

[..]

Ik woon eigenlijk bij hààr maar heb wel voor wat uitbreiding gezorgd. Ik hoop dus dat ik mag blijven :)
:')
There is a time of cumming and going.
pi_85796591
quote:
Op zaterdag 28 augustus 2010 01:41 schreef HaJee het volgende:

[..]

Ik woon eigenlijk bij hààr maar heb wel voor wat uitbreiding gezorgd. Ik hoop dus dat ik mag blijven :)
Moet ik morgen bij de BBQ wat vlees meenemen van de lab ?
黑人
pi_85796623
Nou voorlopig blijf ik wel even bij HaJee wonen, maar hij mag er wel blijven uiteraard. Direct onder de helicopter zitten is het beste voor iedereen.

En dan zie ik wel weer waar ik heen ga. Ik heb zat centjes verdiend dus ik kan een schaarse loft huren. En een nieuwe zaak starten natuurlijk :D
Ook al kan ik tomaatje nooit vergeten.. ;) toch getrouwd met een andere meneer O+
pi_85796629
quote:
Op zaterdag 28 augustus 2010 01:44 schreef apij4125 het volgende:

[..]

Moet ik morgen bij de BBQ wat vlees meenemen van de lab ?
Nee, we eten morgen gewoon dierenvlees.
pi_85796668
quote:
Op zaterdag 28 augustus 2010 01:45 schreef Dottey het volgende:
Nou voorlopig blijf ik wel even bij HaJee wonen, maar hij mag er wel blijven uiteraard. Direct onder de helicopter zitten is het beste voor iedereen.

En dan zie ik wel weer waar ik heen ga. Ik heb zat centjes verdiend dus ik kan een schaarse loft huren. En een nieuwe zaak starten natuurlijk :D
ik heb nog die chocoladereep wil jij em nog ?
黑人
pi_85796816
quote:
Op zaterdag 28 augustus 2010 01:48 schreef apij4125 het volgende:

[..]

ik heb nog die chocoladereep wil jij em nog ?
Ik mag geen chocolade meer :X
Ook al kan ik tomaatje nooit vergeten.. ;) toch getrouwd met een andere meneer O+
pi_85796909
quote:
Op zaterdag 28 augustus 2010 01:54 schreef Dottey het volgende:

[..]

Ik mag geen chocolade meer :X
Warom?
黑人
pi_85796923
* Dottey zingt mee uit volle borst.

Ook al kan ik tomaatje nooit vergeten.. ;) toch getrouwd met een andere meneer O+
pi_85796940
Zeg als niemand mee gaat doen met de wedstrijd voor het welkoms bord dan wacht ik tot en met donderdag wanneer happybob terug komt hoor :D
Ook al kan ik tomaatje nooit vergeten.. ;) toch getrouwd met een andere meneer O+
pi_85799091
*klikt het licht uit*
Ook al kan ik tomaatje nooit vergeten.. ;) toch getrouwd met een andere meneer O+
  Moderator zaterdag 28 augustus 2010 @ 04:23:16 #16
245701 crew  naatje_1
Naatzipiraat
pi_85799120
mijn fabriek is open op 6h
Hier schreef Aoibhin het volgende: Beter autist in de kist dan een feestje gemist w/ *O*
pi_85800666
quote:
Op zaterdag 28 augustus 2010 01:59 schreef Dottey het volgende:
Zeg als niemand mee gaat doen met de wedstrijd voor het welkoms bord dan wacht ik tot en met donderdag wanneer happybob terug komt hoor :D


mooien plaatje voor welkomsbord. geen pm daar doe ik niet an. niemand meer inzenden dan wordt dit hem :P :')
  Moderator zaterdag 28 augustus 2010 @ 11:06:05 #18
245701 crew  naatje_1
Naatzipiraat
pi_85801125
Ik heb geen inspiratie voor de kleuren van het bord
Hier schreef Aoibhin het volgende: Beter autist in de kist dan een feestje gemist w/ *O*
pi_85801692
Goedemorgen Dottey, fijn dat de flat er weer is !
  zaterdag 28 augustus 2010 @ 12:32:29 #20
267465 Snaavel
Appeltaartenbakker!
pi_85803061
Ik wil een klacht indienen, ik vind dat mijn buurman hyundai te veel zijn flat verbouwd.. eerst was het een advocaten kantoor, toen een webhosting.. nu is het dikke lounge.. en dat verbouwd die dan net 's nachts als ik probeer te slapen.. ook weet ik niet wat Twizu aan het doen is maar ik hoor elke keer rare geluiden onder mij..
pi_85803126
Ik en mijn broer frasier betreden maar al te graag uw nederige flat.


-faalplaatje trouwens :') /
pi_85803338
quote:
Op zaterdag 28 augustus 2010 11:06 schreef naatje_1 het volgende:
Ik heb geen inspiratie voor de kleuren van het bord
Dat komt wel.. Ik stel de wedstrijd toch ietsjes uit.
Ook al kan ik tomaatje nooit vergeten.. ;) toch getrouwd met een andere meneer O+
pi_85803425
quote:
Op zaterdag 28 augustus 2010 12:32 schreef Snaavel het volgende:
Ik wil een klacht indienen, ik vind dat mijn buurman hyundai te veel zijn flat verbouwd.. eerst was het een advocaten kantoor, toen een webhosting.. nu is het dikke lounge.. en dat verbouwd die dan net 's nachts als ik probeer te slapen.. ook weet ik niet wat Twizu aan het doen is maar ik hoor elke keer rare geluiden onder mij..
Sorry dat uw onder en naaste buren u tot last zijn. Als u wilt kan ik u wel een andere woning aanbieden.
Ook al kan ik tomaatje nooit vergeten.. ;) toch getrouwd met een andere meneer O+
pi_85803483
Ohja mijn vader heeft hoogtevrees dus doe maar een flatje zover mogelijk beneden dankje.
pi_85803597
Ohw plaats ik je net op de top :+

maar eddie wilt wel graag boven wonen!
Ook al kan ik tomaatje nooit vergeten.. ;) toch getrouwd met een andere meneer O+
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')