Ghe, Hajee in een bikiniquote:Op zondag 12 september 2010 00:33 schreef Dottey het volgende:
Gezocht:
Dame die geen bezwaar heeft tegen een bikini-outfit. Om heerlijke smoothies te maken in de smoothiebar!
Betaalt redelijk, inclusief sjansbonus.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Graag iedereen in badkleding!
Ook al kan ik tomaatje nooit vergeten.. ;) toch getrouwd met een andere meneer O+
Wat een leukjequote:Op zondag 12 september 2010 01:38 schreef zyx1981 het volgende:
Ik had nog een oude zwembroek:
[ afbeelding ]
Morgen koop ik een nieuwe
Nou ik weet het niet.quote:Op zondag 12 september 2010 01:38 schreef zyx1981 het volgende:
[..]
Waar is Hajee dan?
Edit: nu snel mn bed in. Morgen wacht open monumentedag
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ook al kan ik tomaatje nooit vergeten.. ;) toch getrouwd met een andere meneer O+
Mooie Spa !quote:Op zondag 12 september 2010 12:55 schreef Dottey het volgende:
Welke bewoner komt er nog meer zwemmen?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hier is ook nog het plaatje van de aangepaste flat :![]()
quote:Op zondag 12 september 2010 13:41 schreef HaJee het volgende:
[..]
Mooie Spa !
Ik kom een duik nemen.Dottey in bikini.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hier is ook nog het plaatje van de aangepaste flat :
[ afbeelding ]
![]()
_@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/'? '@_
Heeft HaJee nou een BH aan?quote:
Nee, hij maakt een bommetje (knieen tegen borst!)quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |