SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De FOK! flat:
De nieuwe tuin is u aangeboden door de winnaar van de tuinwedstrijd: HaJee
WEDSTRIJD..
Wat is een FOK!flat zonder gemeente. En wat is een gemeente zonder welkomsbord?
Daarom op verzoek een nieuwe wedstrijd.
Hoe doe ik mee?
Verzin een naam voor onze Fok!flat gemeente
Maak een geweldig logo voor jouw welkomsbord.
Gebruik dit plaatje om je logo op te makenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Stuur je inzending naar de PM van Dottey
Wanneer moet hij klaar zijn?
Donderdag om 20:00 (ingeleverd en al)
Wanneer en tot wanneer kunnen wij gaan stemmen op ons toekomstige bord?
Vanaf Donderdag 21:00 zal er een poll te vinden zijn in de OP, deze zal op Vrijdagmiddag 13:00 gesloten worden. Uiteraard mag je niet op je eigen bordje stemmen! Wel zo eerlijk.
Wat gaat er met het winnende bord gebeuren?
DIe komt het kale bord vervangen in de OP en de winnaar krijgt een mooie vermelding op het prikbord en in de OP zelf.
GAME ON! Wees creatief, denk na over je ontwerp en voer hem super gelikt uit! De concurentie is moordend!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 49% gewijzigd door Dottey op 31-08-2010 22:14:34 ]Ook al kan ik tomaatje nooit vergeten.. ;) toch getrouwd met een andere meneer O+![]()
PRIKBORD LOBBY FOK!FLAT
[ afbeelding ]
Vorige deel:
[PAINT] Neem een kamer in de FOK! flat
[paint] neem een kamer in de FOK! flat #2
[PAINT] Woon jij al in de FOK!-flat? #3
[Paint] Fok!flat #4, openstaande vacatures
[Paint] FOK!flat #5 de lucht in.
[Paint] FOK!flat #6 BRAND!
[Paint] Fok!flat #7 Gezocht een nieuw leven voor AP.
[Paint] FOK!flat #8 De constructie gaat het houden.
[Paint] FOK!flat #8 Upgraded
[Paint] FOK!flat #11 Gillende tomaat bij de doktor
[Paint] Fok!flat 12, nieuwe zuster voor Dr HaJee
Flatdiensten
reclame
[ Bericht 99% gewijzigd door Dottey op 30-08-2010 01:47:42 ]Ook al kan ik tomaatje nooit vergeten.. ;) toch getrouwd met een andere meneer O+![]()
quote:Op zondag 29 augustus 2010 20:16 schreef HaJee het volgende:
[..]
Als hier al iemand prikt ben ik dat![]()
* Dr. HaJee geeft de olifant een shotje dat 'm net te wankel op de benen maakt om nog uit z'n stoel te komen zodat Tomaat niet meer in gevaar is.quote:Op zondag 29 augustus 2010 21:52 schreef zyx1981 het volgende:
*Wankel wiebel schommel
Als dat maar goed gaatquote:Op zondag 29 augustus 2010 22:14 schreef zyx1981 het volgende:
OMG ik ben op iemand gaan zitten
Wie helpt me uit deze stoel
Edit: kweetniet wie het is, maar het zit voor mij wel prima zo. Plus het spuitje van Hajee begint ook wel.. te.. wer.k..en....
quote:Op zondag 29 augustus 2010 22:56 schreef HaJee het volgende:
[..]
"irigprb mpom omlzlr olifant mmk wawpa nfoui mfiea aeriurmd awer !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!"Ook al kan ik tomaatje nooit vergeten.. ;) toch getrouwd met een andere meneer O+![]()
danspartner!quote:Op zondag 29 augustus 2010 22:54 schreef tomaat52 het volgende:
* tomaat52 nodigt Dottey uit voor een dansje.![]()
Ook al kan ik tomaatje nooit vergeten.. ;) toch getrouwd met een andere meneer O+![]()
quote:je slaapt ondertussen natuurlijk al
Ook al kan ik tomaatje nooit vergeten.. ;) toch getrouwd met een andere meneer O+![]()
Dr. HaJee is nog wel te verleiden tot een dansje of twee voor hij onder zijn dekbed kruiptquote:Op maandag 30 augustus 2010 01:49 schreef Dottey het volgende:
[..]
je slaapt ondertussen natuurlijk al
![]()
![]()
FLIPPIEE waar blijf je nou met je paintquote:Op vrijdag 20 augustus 2010 14:33 schreef Flippiee het volgende:
[..]
* Flippiee paint
Dit gaat leuk wordenMaar komt goed in deeltje 4 of deeltje 5
Het spijt mij Dr HaJee. Ik moet nog een boel spullen inpakken en wat slaap inhalen.
Morgen wil ik gaan verhuizen.
Welterusteallemaal
Verhuizenquote:Op maandag 30 augustus 2010 01:58 schreef Dottey het volgende:
Het spijt mij Dr HaJee. Ik moet nog een boel spullen inpakken en wat slaap inhalen.
Morgen wil ik gaan verhuizen.
Welterusteallemaal
![]()
Slaap lekker![]()
![]()
Ik help ook mee.quote:Op maandag 30 augustus 2010 10:37 schreef HaJee het volgende:
[..]
* Dr. HaJee gaat Apij nog even helpen.
_@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/'? '@_![]()
* Dottey serveert lunch voor de harde opruimers.Ook al kan ik tomaatje nooit vergeten.. ;) toch getrouwd met een andere meneer O+![]()
* tomaat52 tomaat bedankt Dotteyquote:Op maandag 30 augustus 2010 13:12 schreef Dottey het volgende:
* Dottey serveert lunch voor de harde opruimers.
en vraag waar ze naartoe gaat verhuizen.....
Lekker dottey, bedanktquote:Op maandag 30 augustus 2010 13:12 schreef Dottey het volgende:
![]()
![]()
Bedanktquote:Op maandag 30 augustus 2010 13:12 schreef Dottey het volgende:
黑人![]()
Als je verhuist kan ik je wel helpen met meubels sjouwenquote:Op maandag 30 augustus 2010 13:12 schreef Dottey het volgende:
.
黑人![]()
Ik help mee.quote:Op maandag 30 augustus 2010 13:41 schreef apij4125 het volgende:
[..]
Als je verhuist kan ik je wel helpen met meubels sjouwen.
Maar waar moet alles heen?
Thanks, maar ik denk niet dat het eerder dan vanavond gaat worden.
Dan heb ik stevige mannenarmen nodig die mij helpen..
inpakken en verhuizen
Ik ben generaal ik heb sterke mannenarmenquote:Op maandag 30 augustus 2010 14:25 schreef Dottey het volgende:
inpakken en verhuizen
黑人![]()
Waar ga je heen?quote:Op maandag 30 augustus 2010 14:25 schreef Dottey het volgende:
inpakken en verhuizen
je gaat toch niet de flat verlaten he?
![]()
![]()
Ik help ook wel en als je een balkon hebt kunnen we de zware spullen met de heli vervoerenquote:Op maandag 30 augustus 2010 14:25 schreef Dottey het volgende:
inpakken en verhuizen
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |