Is goed. En hopelijk komt een tomaat.quote:Op zondag 29 augustus 2010 19:28 schreef zyx1981 het volgende:
En doe maar een bak Kasteelbier dubbel voor mijn Oli

Dat is er wel ja.quote:Op zondag 29 augustus 2010 19:40 schreef dockx het volgende:
Beter is er een tosti-ijzer aanwezig bij je party..

Tomaat52 kan zich maar beter voordoen als een vleestomaat, dan blijft die olifant wel van 'm afquote:Op zondag 29 augustus 2010 19:42 schreef apij4125 het volgende:
[..]
Is goed. En hopelijk komt een tomaat.

* apij4125 Sluurd Tomaat mee naar zijn feest en verzekerd hem dat hij niet opgegeten wordquote:Op zondag 29 augustus 2010 19:53 schreef tomaat52 het volgende:
* tomaat52 blijft thuis voordat zyx1981 me opeet,

We zitten op het balkonquote:Op zondag 29 augustus 2010 19:51 schreef Dottey het volgende:
In welk appartement zitten we?
Of is het op een balkon gefrot zitten?

* tomaat52 rent heel snel huilend naar huis.quote:Op zondag 29 augustus 2010 19:55 schreef apij4125 het volgende:
[..]
* apij4125 Sluurd Tomaat mee naar zijn feest en verzekerd hem dat hij niet opgegeten word

* apij4125 Pakt tomaat nog een keer en dit keer bind hij hem vast en als hij probeert te ontstappen laat apij tomatensoep zienquote:Op zondag 29 augustus 2010 19:56 schreef tomaat52 het volgende:
[..]
* tomaat52 rent heel snel huilend naar huis.

Kom terug en doe of je een vleestomaat bent. Die olifant is vegetariërquote:Op zondag 29 augustus 2010 19:56 schreef tomaat52 het volgende:
[..]
* tomaat52 rent heel snel huilend naar huis.

Dankje.quote:Op zondag 29 augustus 2010 20:06 schreef Dottey het volgende:
* Dottey houdt het handje van tomaatje vast. Kom maar bij mij zitten.

Je hebt 'm toch niet toegelaten hé ?quote:Op zondag 29 augustus 2010 20:07 schreef Dottey het volgende:
alweer een wietplantage *zucht*
je balkonnetje is dan wel weer leuk!

wat is er mis met mijn kamer?quote:Op zondag 29 augustus 2010 20:10 schreef Hyundai het volgende:
[..]
Je hebt 'm toch niet toegelaten hé ?

ZEG!quote:Op zondag 29 augustus 2010 20:11 schreef apij4125 het volgende:
[..]
Vin tomaat verdacht doen en geeft hem een prikje om hem te kalmeren

Als hier al iemand prikt ben ik datquote:Op zondag 29 augustus 2010 20:11 schreef apij4125 het volgende:
[..]
Vin tomaat verdacht doen en geeft hem een prikje om hem te kalmeren

Bedankt HaJee!quote:Op zondag 29 augustus 2010 20:16 schreef HaJee het volgende:
[..]
Als hier al iemand prikt ben ik dat
* Dr. HaJee geeft de olifant een shotje dat 'm net te wankel op de benen maakt om nog uit z'n stoel te komen zodat Tomaat niet meer in gevaar is.

* tomaat52 haalt een biertje voor HaJee en mezelf.quote:Op zondag 29 augustus 2010 20:18 schreef HaJee het volgende:
[..]
Graag gedaan vent en nou lekker feestvieren

Ik wil ookquote:Op zondag 29 augustus 2010 20:19 schreef tomaat52 het volgende:
[..]
* tomaat52 haalt een biertje voor HaJee en mezelf.

O je geeft me nog een kasteel dubbel?quote:Op zondag 29 augustus 2010 20:16 schreef HaJee het volgende:
[..]
Als hier al iemand prikt ben ik dat
* Dr. HaJee geeft de olifant een shotje dat 'm net te wankel op de benen maakt om nog uit z'n stoel te komen zodat Tomaat niet meer in gevaar is.

"irigprb mpom omlzlr olifant mmk wawpa nfoui mfiea aeriurmd awer !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!"quote:Op zondag 29 augustus 2010 22:14 schreef zyx1981 het volgende:
OMG ik ben op iemand gaan zitten
Wie helpt me uit deze stoel
Edit: kweetniet wie het is, maar het zit voor mij wel prima zo. Plus het spuitje van Hajee begint ook wel.. te.. wer.k..en....

"Ajf fkkfg dikke olifant fmfieo jppo geplet !!!" "Help fhious fnno oig adem gngi nio !!!!"quote:Op zondag 29 augustus 2010 23:25 schreef tomaat52 het volgende:
HaJee tru gheki tjha vbrz Tomaat52 swartpl?

quote:Op zondag 29 augustus 2010 23:32 schreef HaJee het volgende:
[..]
"Ajf fkkfg dikke olifant fmfieo jppo geplet !!!" "Help fhious fnno oig adem gngi nio !!!!"

Dikke olifant pjepjo ik? kgrrrrrrgggrgrgrgr dood ooeoeoeoklake?quote:Op zondag 29 augustus 2010 23:32 schreef HaJee het volgende:
[..]
"Ajf fkkfg dikke olifant fmfieo jppo geplet !!!" "Help fhious fnno oig adem gngi nio !!!!"

smek smek smek
 smek smek smek 

Geen rosé?quote:Op zondag 29 augustus 2010 23:49 schreef zyx1981 het volgende:
smek smek smek
Zo dat was een lekker dutje zeg
Ff naar de koelkast om bier te halen.
*Wandelwandelwandel

* Dr. HaJee kan weer een fatsoenlijke hap adem nemen en bedankt Tomaat hartelijk voor zijn hulpquote:Op zondag 29 augustus 2010 23:49 schreef zyx1981 het volgende:
smek smek smek
Zo dat was een lekker dutje zeg
Ff naar de koelkast om bier te halen.
*Wandelwandelwandel

wanneer komt mijn kamer erin dan of mag plantage niet?quote:Op zondag 29 augustus 2010 20:07 schreef Dottey het volgende:
alweer een wietplantage *zucht*
je balkonnetje is dan wel weer leuk!

quote:Op zondag 29 augustus 2010 23:47 schreef blckbb het volgende:
Wat een heerlijke wijn, en dat voor de Aldi nog wel! Dat zo ordinair zo lekker kon wezen. Was mijn broer hier maar bij

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |