Ik stink nogquote:Op zondag 29 augustus 2010 09:50 schreef tomaat52 het volgende:
* tomaat52 bedankt HaJee en Dottey voor hun heldhaftige daden!![]()
wegens geluidsoverlast enzo heb ik je maar in de kelder geplaatst.quote:Op zondag 29 augustus 2010 04:09 schreef Dynames het volgende:
Mag deze ook een kamer![]()
[ afbeelding ]
Alle lief hebbende Fok!kers mogen gratis naar binnen natuurlijk
Een dier doden voor je voedsel en het dan ook nog gaan staan opbakken, vind ik eerder "moord" dan het eten van een sappig tomaatjequote:
Nee, nieuwe versie.. nieuwe ronde.. Ik blijf de congiergequote:Op zondag 29 augustus 2010 10:42 schreef Hyundai het volgende:
Inspecteur Hyundai is een beetje dronken![]()
Anyhow, de flat heeft nu als eindcijfer een 10!
Maar, Dottey, ga je écht weg uit de flat?
Er zit een haar in, helpen druppels daartegen?quote:Op zondag 29 augustus 2010 11:03 schreef HaJee het volgende:
[..]
Kom maar druppeltjes halen bij het FOK!spitaal.
Groeten, Dr. HaJee
Een glas vol wel, spoelt 'ie wel wegquote:Op zondag 29 augustus 2010 11:12 schreef poo het volgende:
[..]
Er zit een haar in, helpen druppels daartegen?
Oh gelukkig. Geïnteresseerd in een baan bij het VROM?quote:Op zondag 29 augustus 2010 11:11 schreef Dottey het volgende:
[..]
Nee, nieuwe versie.. nieuwe ronde.. Ik blijf de congierge![]()
Maar ik ga wel een nieuwe bijbaan beginnen.
Nee, dank je welquote:Op zondag 29 augustus 2010 11:38 schreef Hyundai het volgende:
[..]
Oh gelukkig. Geïnteresseerd in een baan bij het VROM?
Nee, ik wil de laatste week een beetje rustig houden..quote:Op zondag 29 augustus 2010 12:33 schreef apij4125 het volgende:
VANAVOND FEESTJE BIJ MIJ IEDEREEN IS WELKOM![]()
![]()
Oef, zwaar weekend met al die feestjes maar ik zal er zijnquote:Op zondag 29 augustus 2010 12:33 schreef apij4125 het volgende:
![]()
Zo'n lekkere zure lucht...quote:
We hebben nog een 3D tekenaar nodig voor het nieuwe hoofdkantoor van het VROM in Foksheimquote:Op zondag 29 augustus 2010 11:42 schreef Dottey het volgende:
[..]
Nee, dank je welIk denk dat ik meer de kunstzinnige kant uit ga.
Revit/autocad/SketchUp tekenaar/ontwerper meldt zichquote:Op zondag 29 augustus 2010 13:26 schreef Hyundai het volgende:
[..]
We hebben nog een 3D tekenaar nodig voor het nieuwe hoofdkantoor van het VROM in Foksheim
sketchup sucksquote:Op zondag 29 augustus 2010 13:44 schreef zyx1981 het volgende:
[..]
Revit/autocad/SketchUp tekenaar/ontwerper meldt zich![]()
Dat is btw in het echt ook mijn baanOver een paar jaar hoop ik Architekt te zijn
![]()
I'll be therequote:Op zondag 29 augustus 2010 12:33 schreef apij4125 het volgende:
![]()
Ja ik stink naar een oude kroegquote:
Wat als ik dat was zou je me dan redden ?quote:Op zondag 29 augustus 2010 14:32 schreef Dottey het volgende:
[..]
Ja ik stink naar een oude kroeg
Maar het was het waard hoor, om jou te redden.
Maar jij bent een vechtmachine die een kapmes in zijn zwitserse zakmescollectie heeft. Die uiteraard altijd aan jouw gesp vast zit. Dus jij had je een weg naar buiten gesnedenquote:Op zondag 29 augustus 2010 14:34 schreef apij4125 het volgende:
[..]
Wat als ik dat was zou je me dan redden ?
quote:Op zondag 29 augustus 2010 14:32 schreef Dottey het volgende:
[..]
Maar het was het waard hoor, om jou te redden.
Wat doet u irl eigenlijk? Ook iets ontwerperigs?quote:Op zondag 29 augustus 2010 14:31 schreef Dottey het volgende:
[..]
sketchup sucks![]()
*ontwerpster hierohw*
Hmm we hebben alle soorten wijn in huisquote:Op zondag 29 augustus 2010 14:31 schreef blckbb het volgende:
[..]
I'll be there![]()
Samen met mijn broer en vader. Ik heb wel een vraag:
Welke wijn word geserveerd? En hoe worden de toastjes belegd?
Natuurlijk niet Als het moest zou ik die olifant zn buik opensnijden en dan jou eruit halenquote:Op zondag 29 augustus 2010 14:49 schreef Dottey het volgende:
[..]
Maar jij bent een vechtmachine die een kapmes in zijn zwitserse zakmescollectie heeft. Die uiteraard altijd aan jouw gesp vast zit. Dus jij had je een weg naar buiten gesneden![]()
En tomaatje.. is gewoon tomaatje... die raakt snel beurs
Wat nou als ik opgegeten was? Kwam jij mij dan redden met je binnenzakrakettenbommewerper?
Nouja zegquote:Op zondag 29 augustus 2010 15:39 schreef apij4125 het volgende:
[..]
Natuurlijk niet Als het moest zou ik die olifant zn buik opensnijden en dan jou eruit halenDat is de harde manier de zachte manier is ik laat me ook opeten dan red ik je hoe ? Dr hajee laat Die olifant wel overgeven desnoods doe ik het.
quote:Op zondag 29 augustus 2010 15:57 schreef Hyundai het volgende:
Wie kan een nieuw gebouw voor het VROM ontwerpen?
Het moet ongeveer 30 verdiepingen hebben, en modern zijn.
Vergoeding is te bespreken
quote:Op zondag 29 augustus 2010 16:00 schreef tomaat52 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Graag gedaan.Uw VROM kantoor.
![]()
Oké, hier is je nieuwe pand. Duidelijk herkenbaar als VROM-pand en hoog zat.quote:Op zondag 29 augustus 2010 15:57 schreef Hyundai het volgende:
Wie kan een nieuw gebouw voor het VROM ontwerpen?
Het moet ongeveer 30 verdiepingen hebben, en modern zijn.
Vergoeding is te bespreken
quote:Op zondag 29 augustus 2010 16:41 schreef HaJee het volgende:
[..]
Oké, hier is je nieuwe pand. Duidelijk herkenbaar als VROM-pand en hoog zat.
De vergoeding heb ik inmiddels met mezelf besproken en bedraagt 50.000 euro.
[ afbeelding ]
Oke maar uit welk jaar?quote:Op zondag 29 augustus 2010 15:38 schreef apij4125 het volgende:
[..]
Hmm we hebben alle soorten wijn in huis
quote:Op zondag 29 augustus 2010 15:23 schreef zyx1981 het volgende:
[..]
Wat doet u irl eigenlijk? Ook iets ontwerperigs?
Maakt niet uit De klassiekers natuurlijkquote:Op zondag 29 augustus 2010 17:15 schreef blckbb het volgende:
[..]
Oke maar uit welk jaar?
Mag ik trouwens in mijn Al Capone outfit komen of wil je me liever in pak?
quote:Op zondag 29 augustus 2010 16:46 schreef dockx het volgende:
Ff een lekker nummertje om de dag te breken.
Aldi 2005, not the kind of party to be picky atquote:Op zondag 29 augustus 2010 17:15 schreef blckbb het volgende:
[..]
Oke maar uit welk jaar?
Mag ik trouwens in mijn Al Capone outfit komen of wil je me liever in pak?
Helaas mijn broer komt niet, maar ik ben zeker van de partij!quote:Op zondag 29 augustus 2010 18:07 schreef Dottey het volgende:
[..]
Aldi 2005, not the kind of party to be picky at
Nou deze was echt slechtquote:
Is goed. En hopelijk komt een tomaat.quote:Op zondag 29 augustus 2010 19:28 schreef zyx1981 het volgende:
En doe maar een bak Kasteelbier dubbel voor mijn Oli
Dat is er wel ja.quote:Op zondag 29 augustus 2010 19:40 schreef dockx het volgende:
Beter is er een tosti-ijzer aanwezig bij je party..
Tomaat52 kan zich maar beter voordoen als een vleestomaat, dan blijft die olifant wel van 'm afquote:Op zondag 29 augustus 2010 19:42 schreef apij4125 het volgende:
[..]
Is goed. En hopelijk komt een tomaat.
* apij4125 Sluurd Tomaat mee naar zijn feest en verzekerd hem dat hij niet opgegeten wordquote:Op zondag 29 augustus 2010 19:53 schreef tomaat52 het volgende:
* tomaat52 blijft thuis voordat zyx1981 me opeet,![]()
![]()
We zitten op het balkonquote:Op zondag 29 augustus 2010 19:51 schreef Dottey het volgende:
In welk appartement zitten we?
Of is het op een balkon gefrot zitten?
* tomaat52 rent heel snel huilend naar huis.quote:Op zondag 29 augustus 2010 19:55 schreef apij4125 het volgende:
[..]
* apij4125 Sluurd Tomaat mee naar zijn feest en verzekerd hem dat hij niet opgegeten word
* apij4125 Pakt tomaat nog een keer en dit keer bind hij hem vast en als hij probeert te ontstappen laat apij tomatensoep zienquote:Op zondag 29 augustus 2010 19:56 schreef tomaat52 het volgende:
[..]
* tomaat52 rent heel snel huilend naar huis.![]()
Kom terug en doe of je een vleestomaat bent. Die olifant is vegetariërquote:Op zondag 29 augustus 2010 19:56 schreef tomaat52 het volgende:
[..]
* tomaat52 rent heel snel huilend naar huis.![]()
Dankje.quote:Op zondag 29 augustus 2010 20:06 schreef Dottey het volgende:
* Dottey houdt het handje van tomaatje vast. Kom maar bij mij zitten.
Je hebt 'm toch niet toegelaten hé ?quote:Op zondag 29 augustus 2010 20:07 schreef Dottey het volgende:
alweer een wietplantage *zucht*
je balkonnetje is dan wel weer leuk!
wat is er mis met mijn kamer?quote:Op zondag 29 augustus 2010 20:10 schreef Hyundai het volgende:
[..]
Je hebt 'm toch niet toegelaten hé ?![]()
ZEG!quote:Op zondag 29 augustus 2010 20:11 schreef apij4125 het volgende:
[..]
Vin tomaat verdacht doen en geeft hem een prikje om hem te kalmeren
Als hier al iemand prikt ben ik datquote:Op zondag 29 augustus 2010 20:11 schreef apij4125 het volgende:
[..]
Vin tomaat verdacht doen en geeft hem een prikje om hem te kalmeren
Bedankt HaJee!quote:Op zondag 29 augustus 2010 20:16 schreef HaJee het volgende:
[..]
Als hier al iemand prikt ben ik dat![]()
* Dr. HaJee geeft de olifant een shotje dat 'm net te wankel op de benen maakt om nog uit z'n stoel te komen zodat Tomaat niet meer in gevaar is.
* tomaat52 haalt een biertje voor HaJee en mezelf.quote:Op zondag 29 augustus 2010 20:18 schreef HaJee het volgende:
[..]
Graag gedaan vent en nou lekker feestvieren
Ik wil ookquote:Op zondag 29 augustus 2010 20:19 schreef tomaat52 het volgende:
[..]
* tomaat52 haalt een biertje voor HaJee en mezelf.![]()
O je geeft me nog een kasteel dubbel?quote:Op zondag 29 augustus 2010 20:16 schreef HaJee het volgende:
[..]
Als hier al iemand prikt ben ik dat![]()
* Dr. HaJee geeft de olifant een shotje dat 'm net te wankel op de benen maakt om nog uit z'n stoel te komen zodat Tomaat niet meer in gevaar is.
"irigprb mpom omlzlr olifant mmk wawpa nfoui mfiea aeriurmd awer !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!"quote:Op zondag 29 augustus 2010 22:14 schreef zyx1981 het volgende:
OMG ik ben op iemand gaan zitten
Wie helpt me uit deze stoel
Edit: kweetniet wie het is, maar het zit voor mij wel prima zo. Plus het spuitje van Hajee begint ook wel.. te.. wer.k..en....![]()
"Ajf fkkfg dikke olifant fmfieo jppo geplet !!!" "Help fhious fnno oig adem gngi nio !!!!"quote:Op zondag 29 augustus 2010 23:25 schreef tomaat52 het volgende:
HaJee tru gheki tjha vbrz Tomaat52 swartpl?
quote:Op zondag 29 augustus 2010 23:32 schreef HaJee het volgende:
[..]
"Ajf fkkfg dikke olifant fmfieo jppo geplet !!!" "Help fhious fnno oig adem gngi nio !!!!"
Dikke olifant pjepjo ik? kgrrrrrrgggrgrgrgr dood ooeoeoeoklake?quote:Op zondag 29 augustus 2010 23:32 schreef HaJee het volgende:
[..]
"Ajf fkkfg dikke olifant fmfieo jppo geplet !!!" "Help fhious fnno oig adem gngi nio !!!!"
Geen rosé?quote:Op zondag 29 augustus 2010 23:49 schreef zyx1981 het volgende:
smek smek smek
Zo dat was een lekker dutje zeg![]()
Ff naar de koelkast om bier te halen.
*Wandelwandelwandel
* Dr. HaJee kan weer een fatsoenlijke hap adem nemen en bedankt Tomaat hartelijk voor zijn hulpquote:Op zondag 29 augustus 2010 23:49 schreef zyx1981 het volgende:
smek smek smek
Zo dat was een lekker dutje zeg![]()
Ff naar de koelkast om bier te halen.
*Wandelwandelwandel
wanneer komt mijn kamer erin dan of mag plantage niet?quote:Op zondag 29 augustus 2010 20:07 schreef Dottey het volgende:
alweer een wietplantage *zucht*
je balkonnetje is dan wel weer leuk!
quote:Op zondag 29 augustus 2010 23:47 schreef blckbb het volgende:
Wat een heerlijke wijn, en dat voor de Aldi nog wel! Dat zo ordinair zo lekker kon wezen. Was mijn broer hier maar bij
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |