Ja, da's m'n grootste angst. Stuur je een, wat jou betreft, leuke foto en vervolgens komt die vol in beeld en zitten z'n vrienden/zus/ouders op de achtergrond te giechelen, Ivon pakt de foto, zegt "Is dit wat? Kijk eens hoe leuk, daar staat ze te poseren met haar hamster!" en dan hoor je alleen gebulder en vervolgens grijpt ie snel naar een voddig briefje met een pasfotootje van een blond mokkel.quote:Op maandag 6 september 2010 21:41 schreef Silenus het volgende:
[..]
Haha ja soms zag je wel eens zo'n camera over de schouder van een boer meekijken en dat 'ie dan de brief weglegde onder zo'n afkeurend 'hmmmm'.
Zou mooi zijn.
Ja, die ene aap met z'n blotebillengezicht vorig jaar. Auke ofzo.quote:Op maandag 6 september 2010 21:43 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Volgens mij waren dat vooral de 45+ mannen die érg afkeurend keken.Soms ook de mannen die maar 6 brieven hadden gekregen
![]()
De jonkies kiezen gewoon heel rap de lekkere foto's uit en met een grote grijns schuiven ze de resterende post aan de kant. Niks aan het handje
Maurits is een mooier wief.quote:Op maandag 6 september 2010 21:46 schreef Silenus het volgende:
[..]
Ja, die ene aap met z'n blotebillengezicht vorig jaar. Auke ofzo.Vond alle zes de brieven helemaal niks. Kerel had nog nooit geneukt, maar toch een eisenpakket.
Cee, als jij een beetje een lekker wijf bent komt dat echt wel goed.
Daar zie ik zowel Frank als Gijsbert niet voor aan.quote:Op maandag 6 september 2010 22:03 schreef NouMooiNiet het volgende:
Van de andere kant:
Als ze dat doen (je foto lachend aan de kant leggen) dan weet je meteen genoeg en kun je verder met je leven...
Ja, die brieven worden dan nog even vastgehouden. Komt je boer niet op tv, dan krijgt hij hem gelijk en als hij wel op tv komt, dan krijgt hij hem nadat zijn aandeel in de serie voorbij is.quote:Op maandag 6 september 2010 21:37 schreef NouMooiNiet het volgende:
[..]
MAAR
Je kan ook een brief schrijven met prachtige foto's erbij en dan erin zetten dat je buiten de publiciteit wil blijven. Hij ziet jouw brief en foto's en is meteen verkocht. Hij doet verder wel gewoon mee met het programma maar denkt ondertussen alleen maar aan jou. Het wordt niks met 1 van de 3 meiden..
Programma afgelopen, camera's weer naar huis en wie belt hij dan??? CEE![]()
Het is al vaker voorgekomen dat vrouwen buiten de publiciteit willen blijven maar toch een brief sturen.
Nee dat zou Gijsje nooit doen, dat is echt zo'n lieverdquote:Op maandag 6 september 2010 21:44 schreef Cee het volgende:
[..]
Ja, da's m'n grootste angst. Stuur je een, wat jou betreft, leuke foto en vervolgens komt die vol in beeld en zitten z'n vrienden/zus/ouders op de achtergrond te giechelen, Ivon pakt de foto, zegt "Is dit wat? Kijk eens hoe leuk, daar staat ze te poseren met haar hamster!" en dan hoor je alleen gebulder en vervolgens grijpt ie snel naar een voddig briefje met een pasfotootje van een blond mokkel.
Trust me, I know how this shit works.
quote:Op maandag 6 september 2010 22:31 schreef Jane het volgende:
Over kasthomo's gesproken... Als het toch niet lukt met het boerenbedrijf en de vrouw, dan kan Maurits nog altijd besluiten een Cliff Richard tribute-act beginnen.
[ afbeelding ]
Doen!quote:Op maandag 6 september 2010 22:37 schreef Cee het volgende:
Ik ga er nog even over nadenken, heb nog 13 dagen. Ik ga dit weekend wel op vakantie naar Canada maar ach, dan ga ik wat diepgaande conversaties hierover houden met m'n beste vriendin, wik en weeg ik wat en schrijf ik als ik het toch wil doen een mailtje vanaf m'n vakantie-adres, vergezeld door een paar bazenfoto's van mezelf poserend naast een grizzly.
quote:Favoriete vakantieland: Wil nog een keer naar Canada.
quote:Op maandag 6 september 2010 22:37 schreef Cee het volgende:
Ik ga er nog even over nadenken, heb nog 13 dagen. Ik ga dit weekend wel op vakantie naar Canada maar ach, dan ga ik wat diepgaande conversaties hierover houden met m'n beste vriendin, wik en weeg ik wat en schrijf ik als ik het toch wil doen een mailtje vanaf m'n vakantie-adres, vergezeld door een paar bazenfoto's van mezelf poserend naast een grizzly.
Ik ook.quote:Op maandag 6 september 2010 22:52 schreef NouMooiNiet het volgende:
[..]
Do it!!!
Ben ik de enige die heel erg benieuwd is hoe Cee eruit ziet??![]()
Een beetje wel, maar ja het zijn wel doorpakkers die dag en nacht met een eigen bedrijf bezig zijn natuurlijkquote:Op maandag 6 september 2010 22:59 schreef SonicVolcano het volgende:
Die Annemarie is gewoon een kopie van Agnes. Zelfde soort type vrouw.
Je hebt in de randstad (of in de 'steden') natuurlijk ook veel 'boeren' wonen, als je met boeren mensen bedoelt die lomp zijn, niet weten hoe ze met vrouwen om moeten gaan en hun hele leven op hun eigen erf (lees: stad) blijven.quote:Op dinsdag 7 september 2010 12:01 schreef Jane het volgende:
Ok, Gijsbert nu ook gezien, want ik was zondag een beetje laat met inschakelen.
Ja, die is wel leuk en die verwacht ik ook wel terug te zien. Gaat ongetwijfeld genoeg brieven krijgen.
Maar ja, wees eens eerlijk. Is Gijsbert niet gewoon leuk omdat het (ondanks z'n naam) juist niet zo'n erge boer is?Vlotte babbel, niet zo'n boers accent. Woont natuurlijk ook gewoon midden in de Randstad (Abcoude, if I'm not mistaken).
Terwijl ik het opschrijf besef ik dat dat dan ook voor Pieter zou moeten gelden (onder de rook van Rotterdam), maar die komt dan weer een stuk boerser over... hmmm...
Welnee, dat is gewoon een leuke jongen.quote:Op dinsdag 7 september 2010 12:01 schreef Jane het volgende:
Maar ja, wees eens eerlijk. Is Gijsbert niet gewoon leuk omdat het (ondanks z'n naam) juist niet zo'n erge boer is?![]()
"Je moet zaaien, anders kun je niet oogsten".quote:Op dinsdag 7 september 2010 14:20 schreef bloodymary het volgende:
Gijsbert is een boer, want dat is zijn werk. Maar niet elke boer is een boer en niet-boeren kunnen ook boeren zijn. Mooie uitspraak he, had van Johan Cruijff kunnen zijn.
Hahaha, heel goed gezegd jaquote:Op dinsdag 7 september 2010 14:20 schreef bloodymary het volgende:
Gijsbert is een boer, want dat is zijn werk. Maar niet elke boer is een boer en niet-boeren kunnen ook boeren zijn. Mooie uitspraak he, had van Johan Cruijff kunnen zijn.
Hmm....Zo waar.quote:Een poar lange poot'n onder d'n pisbak en 'n goie kop d'r op
Wat ook wel logisch was na dat gebrul van Hannekequote:Op dinsdag 7 september 2010 15:24 schreef NouMooiNiet het volgende:
Of ons aller Peter:
"Hou'd oew bek en freet dien bak leeg".
quote:Op dinsdag 7 september 2010 15:29 schreef Silenus het volgende:
"JOA IK VIN UT ECHT KEIGEZELLIG DA'K ME JOU MEG BLIJVE PETER...EN GIJ DAN SASKIA, TOCH WEL ROAR OF NIE, DA GIJ AS ZONNE RUSTIGE MOOGT BLIJVE EN IK MET MENNE VLOTTEN BAABBEL HIER OK MAG ZEN"
quote:Op dinsdag 7 september 2010 15:29 schreef Silenus het volgende:
[..]
Wat ook wel logisch was na dat gebrul van Hanneke
"JOA IK VIN UT ECHT KEIGEZELLIG DA'K ME JOU MEG BLIJVE PETER...EN GIJ DAN SASKIA, TOCH WEL ROAR OF NIE, DA GIJ AS ZONNE RUSTIGE MOOGT BLIJVE EN IK MET MENNE VLOTTEN BAABBEL HIER OK MAG ZEN"
Saskia met een zacht lief stemmetje: Hihi ja dat had ik ook niet verwacht. Ik dacht dat ik eruit moeeesstt...Peter is wel iemand op wie ik...ja verliefd zou kunnen worden![]()
"OH JOA VEUR PETER HE'K ZEKER WEL GEVOELES JOA!!"
Godverdomme zeg, wat een verschrikkelijk wijf was dat.
Silenus is zelf een bietje boer hèquote:Op dinsdag 7 september 2010 15:34 schreef NouMooiNiet het volgende:
[..]
![]()
Kom jij uit de buurt of quote je dit van internet?
Absoluut. Het is alleen zo dat je nu weer een 'band' (ok dit klinkt heel gayquote:Op dinsdag 7 september 2010 15:33 schreef Pisces29 het volgende:
Ik heb zo'n gevoel dat Richard ook nog hele lompe botte opmerkingen kan gaan plaatsen met z'n zakelijke karakter, dit gaat een mooi seizoen worden
De familie van mijn moeders kant praat ook zo.quote:Op dinsdag 7 september 2010 15:34 schreef NouMooiNiet het volgende:
[..]
![]()
Kom jij uit de buurt of quote je dit van internet?
Jan die z'n jas van het haakje wilde pakken, de cameracrew aan de kant dirigeerde en het land op gingquote:Op dinsdag 7 september 2010 15:44 schreef Silenus het volgende:
(Schele Siepie: Ik heb het gevoel...da'k toch wat mis. Boer Jan:![]()
![]()
![]()
![]()
*loopt weg met zijn onderbroek/muts op hoofd en krijgt het buiten te kwaad*)
Dat is mijn rijtjequote:Op dinsdag 7 september 2010 15:44 schreef Silenus het volgende:
Kortom, ik hoop op
Gijsbert --> De soepele charmante dude, onze 'Henk'/jonge Jos.
Frank --> De jongste gozer, reageren hopelijk wat lekkere wijven op. De nieuwe Martijn.
Annemarie --> Vrouw, dus hopelijk weer van die mafkezen die reageren zoals die zeurderige agent
Adriaan --> Voor de Cynthia's en Anita's in ons land = mooie tv
Richard --> Blijkt uiteindelijk een maniakale seriemoordenaar.
Ik zou Pieter ook wel willen zien, die was een beetje zielig, zo liefquote:Op dinsdag 7 september 2010 15:44 schreef Silenus het volgende:
[..]
Absoluut. Het is alleen zo dat je nu weer een 'band' (ok dit klinkt heel gay) moet opbouwen met de boeren. Ik hoop maar echt dat er dit jaar weer een paar contactgestoorde minkukels bijzitten, want ik vond ze over het algemeen vrij goedgebekt.
In de voorgaande twee seizoenen had je echt vijf mooie types steeds.
In seizoen 3 de charmante hoogopgeleide Henk, die af en toe heerlijk faalde met lompe opmerkingen. Daarbij de lompe no-nonsense Frans, boerin Agnes, Gerard-de-player en natuurlijk boer Jan.
(Schele Siepie: Ik heb het gevoel...da'k toch wat mis. Boer Jan:![]()
![]()
![]()
![]()
*loopt weg met zijn onderbroek/muts op hoofd en krijgt het buiten te kwaad*)
Vorig jaar natuurlijk de charmante boer/glijer Jos, die zo ongelofelijk walgelijk romantisch deed met Dycke dat ik soms onder tafel ging zitten, schreeuw-Peter met schreeuw-Hanneke, Autist-Wietse, gevoelige Hans en knuffelbeer Wim.
Daar zat van alles tussen. Dus hopelijk nu niet 5 'dezelfde soort' boeren, en daarom hoop ik ook dat er een ouwe boer doorgaat zodat er een paar van die oude maagdelijke wiefkes reageren (Cynthia, Anita, weten we nog).
Kortom, ik hoop op
Gijsbert --> De soepele charmante dude, onze 'Henk'/jonge Jos.
Frank --> De jongste gozer, reageren hopelijk wat lekkere wijven op. De nieuwe Martijn.
Annemarie --> Vrouw, dus hopelijk weer van die mafkezen die reageren zoals die zeurderige agent
Adriaan --> Voor de Cynthia's en Anita's in ons land = mooie tv
Richard --> Blijkt uiteindelijk een maniakale seriemoordenaar.
quote:Op dinsdag 7 september 2010 17:36 schreef marcodej het volgende:
Ik hoop dat er eentje van die drie broers doorgaat, en dat een vrouw (liefst diegene waar die boer dan verliefd op is) er vandoor gaat met één van zn broers...
quote:Op dinsdag 7 september 2010 17:36 schreef marcodej het volgende:
Ik hoop dat er eentje van die drie broers doorgaat, en dat een vrouw (liefst diegene waar die boer dan verliefd op is) er vandoor gaat met één van zn broers...
'Ja euhm, ik had eigenlijk geschreven op Martin, maar euh... ik vind Gradus zo'n bazennaamquote:Op dinsdag 7 september 2010 17:36 schreef marcodej het volgende:
Ik snap niet zo goed dat er zo positief gereageerd wordt op de naam Gradus.quote:Op dinsdag 7 september 2010 18:09 schreef Lov1 het volgende:
[..]
'Ja euhm, ik had eigenlijk geschreven op Martin, maar euh... ik vind Gradus zo'n bazennaam![]()
'
't Is zò wèrm 'tis wel zeuvenundertig gradus!quote:Op dinsdag 7 september 2010 19:31 schreef NouMooiNiet het volgende:
[..]
Ik snap niet zo goed dat er zo positief gereageerd wordt op de naam Gradus.
Heb t al eerder voorbij zien komen hier.
Ik associeer die naam toch vooral met een bepaald soort volk...
quote:Op dinsdag 7 september 2010 19:32 schreef Cee het volgende:
[..]
't Is zò wèrm 'tis wel zeuvenundertig gradus!
Foto van Cee??quote:Op dinsdag 7 september 2010 19:45 schreef NouMooiNiet het volgende:
![]()
Cee ook al zie je er niet zo tof uit....
Je hebt iig humor..
Oh my.quote:
Wees blij, des te meer kans voor jou!quote:Op dinsdag 7 september 2010 20:00 schreef Cee het volgende:
[..]
Je hebt ZO DUIDELIJK het begin gemist, dat kan niet anders.
Dasgoe Cee, maar dan verwachten we wel dat je Frank schrijft hèquote:Op dinsdag 7 september 2010 20:41 schreef Cee het volgende:
Net nog even de uitzending terug gekeken voor verdere analyse.
Jammer dat de montage steeds wegknipt als Ivon een Hamvraag stelt "Waarom ging het uit?" "Had je veel verdriet?" Nu heb ik 't idee dat er vanalles gezegd had kunnen worden. "Ik ging vreemd en at levende puppies." "Ik heb mezelf op de platte kar door het dorp laten rijden om de scheiding te vieren."
En Gijsbertquote:Op dinsdag 7 september 2010 20:44 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Dasgoe Cee, maar dan verwachten we wel dat je Frank schrijft hè
Ja nee ja nee Frank of Gijs of Niemand, een van de drie.quote:Op dinsdag 7 september 2010 20:44 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Dasgoe Cee, maar dan verwachten we wel dat je Frank schrijft hè
Geef jij je benen ook namen?quote:Op dinsdag 7 september 2010 20:54 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
En Gijsbert![]()
Cee gaat haar kansen spreiden.
Dat zei ik toch, 1 van de 2quote:Op dinsdag 7 september 2010 21:04 schreef Cee het volgende:
[..]
Ja nee ja nee Frank of Gijs of Niemand, een van de drie.Ik beslis pas als ik op vakantie ben. Ik merkte trouwens bij de herhaling pas op dat Gijsie best wel Amsterdams klinkt, creeërt een linguistische afstand.
Amsterdams is geil.quote:Op dinsdag 7 september 2010 21:04 schreef Cee het volgende:
[..]
Ja nee ja nee Frank of Gijs of Niemand, een van de drie.Ik beslis pas als ik op vakantie ben. Ik merkte trouwens bij de herhaling pas op dat Gijsie best wel Amsterdams klinkt, creeërt een linguistische afstand.
quote:
Met het verschil dat Pieter, ondanks zijn wereldse locatie gewoon de uitstraling van een Ligakoek heeft: degelijk maar smakeloos en kruimelig.quote:Op dinsdag 7 september 2010 12:01 schreef Jane het volgende:
Ok, Gijsbert nu ook gezien, want ik was zondag een beetje laat met inschakelen.
Ja, die is wel leuk en die verwacht ik ook wel terug te zien. Gaat ongetwijfeld genoeg brieven krijgen.
Maar ja, wees eens eerlijk. Is Gijsbert niet gewoon leuk omdat het (ondanks z'n naam) juist niet zo'n erge boer is?Vlotte babbel, niet zo'n boers accent. Woont natuurlijk ook gewoon midden in de Randstad (Abcoude, if I'm not mistaken).
Terwijl ik het opschrijf besef ik dat dat dan ook voor Pieter zou moeten gelden (onder de rook van Rotterdam), maar die komt dan weer een stuk boerser over... hmmm...
Die is niet een beetje eng, maar heel erg eng!!quote:Op maandag 6 september 2010 12:30 schreef spearhead het volgende:
Ik vind die Richard een beetje een enge, volgens mij is het zo'n streber die over lijken gaat om zijn zin te krijgen.
Godverdorie wat een kippenhok.quote:Op dinsdag 7 september 2010 22:14 schreef Jane het volgende:
Dat wordt ook wat als alledrie de broers doorgaan... Dat ze 9 vrouwen tegelijk te logeren krijgen. Gezellig!
Annemarie zeker ook, lijkt me. Gewoon, omdat vrouw enzo.quote:Op dinsdag 7 september 2010 22:04 schreef Vancoen het volgende:
Maar Gijsbert en Frank zullen de meeste brieven krijgen, dat staat buiten kijf. Wie de resterende drie plekken krijgen, geen idee ...
Denk 't ook. Denk dat het weinig verrassende wendingen zullen zijn. Ik denk Annemarie/Gijsie/Frankert/SerialKiller/EenVanDeDrie.quote:Op dinsdag 7 september 2010 22:15 schreef Jane het volgende:
[..]
Annemarie zeker ook, lijkt me. Gewoon, omdat vrouw enzo.
Daar hadden wij het thuis ook al over. Ik vind het maar een nare man, maar mn mams zei al: Alleen voor dat grote bedrijf zullen er al vrouwen gaan schrijven! Ik denk dat het Frank, Gijsbert, Annemarie, Marcel en Gerhard worden. Al denk ik dat Adriaan, Richard en de broers voor leukere televisie zullen zorgenquote:Op dinsdag 7 september 2010 22:23 schreef Jane het volgende:
Van SerialKiller weet ik het nog zo net niet. Heb het idee dat velen hem toch al een beetje als griezelige streber zien, dus of hij dan veel brieven krijgt? Maar misschien wel een aantrekkelijke partij voor het golddiggende deel van de vrouwenpopulatie, ja.
SerialKiller: Pas Gescheiden Miss Etammers met 3 kinderenquote:Op dinsdag 7 september 2010 22:23 schreef Jane het volgende:
Van SerialKiller weet ik het nog zo net niet. Heb het idee dat velen hem toch al een beetje als griezelige streber zien, dus of hij dan veel brieven krijgt? Maar misschien wel een aantrekkelijke partij voor het golddiggende deel van de vrouwenpopulatie, ja.
4 toch?quote:Op dinsdag 7 september 2010 22:25 schreef Cee het volgende:
[..]
SerialKiller: Pas Gescheiden Miss Etammers met 3 kinderen
Niet doen, joh. Denk maar aan Wietze, die helemaal niet is,zoals de KRO hem graag liet uittekenen met listig knippen en plakken. En je hebt alleen nog maar die eerste uitzending gezien.quote:
Dat onmenselijk grote bedrijf zou voor mij reden zijn om er niet aan te beginnen.quote:Op dinsdag 7 september 2010 22:24 schreef Lov1 het volgende:
[..]
Daar hadden wij het thuis ook al over. Ik vind het maar een nare man, maar mn mams zei al: Alleen voor dat grote bedrijf zullen er al vrouwen gaan schrijven! Ik denk dat het Frank, Gijsbert, Annemarie, Marcel en Gerhard worden. Al denk ik dat Adriaan, Richard en de broers voor leukere televisie zullen zorgen
Sommigen hebben gewoon 15 jaar geen vrouw meer versierd he. Dan kun je wel een vrouw 'tegenkomen' (lees: je staat tegen de bar en 20 meter verderop staat het wijfje te dansen) maar dan moet je haarquote:Op dinsdag 7 september 2010 23:09 schreef Teslynd het volgende:
Maar er blijven wel véél boeren volhouden dat ze geen gelegenheid hebben om vrouwen tegen te komen. Hebben ze steeds hun ogen in de zak of zijn ze te onrealistisch?
Ok, dat maakt het wat duidelijker, want bij een aantal heeft het sowieso weinig zin verwacht ikquote:
bron:telegraafquote:Boer Gijsbert favoriet!
Door Mariet Oosterwijk
AMSTERDAM - Boer Gijsbert is volgens onze peiling, vooralsnog, de leukste boer. De 35-jarige koeienboer wordt op de voet gevolgd door de jongste deelnemer, de 26-jarige geitenhouder Frank. Ook kaasmeisje Annemarie (32) is populair. Zij zoekt een boer. En daarvan verdenken veel stemmers ook de 40-jarige, zachtmoedige Maurits.
Maurits, die natuurwetenschap en perenteelt combineert, gaat vermoedelijk niet behoren tot de vijf uitverkoren boeren die uiteindelijk zullen meedoen aan dit lustrumseizoen van het KRO-programma. Want vrijwel alle reacties op deze boer hebben dezelfde strekking… „Eerlijk gezegd dacht ik ’yes, de KRO durft, onze eerste homoseksuele boer op tv!’ Groot was dan ook mijn verbazing toen Maurits zei op vrouwen te vallen.”
En al gebiedt de eerlijkheid ons te zeggen dat er ook heus wel tegengeluiden klinken als Hij is vriendelijk, zachtaardig, slim en wat roept iedereen? HOMO! Is ons beeld van mannen zo laag dat we denken dat geen enkele echte man deze kwaliteiten kan hebben? en Ik vind hem een kanjer en hartstikke leuk, lief, sociaal en ook nog eens bijzonder intelligent! Waarom nou iemand zo’n stempel opdrukken. Als één van mijn dochters met hem zou thuiskomen, hadden ze mijn zegen!, tóch hebben de meeste reacties een strekking als Hij lijkt me een lieve jongen, maar weten jullie zeker dat hij een vrouw zoekt? De KRO vindt het jammer dat hun leuke perenboer doelwit is geworden van een discussie over geaardheid. „Het is een leuke vent. En hij heeft zich zelf opgegeven voor Boer zoekt vrouw. Hij zoekt dus een vrouw. Dat is echt alles wat ik erover kan zeggen.”
Dat de discussie leeft, is de omroep overigens zelf ook niet ontgaan. Want, zo luidde gisteren de zogenaamde FanQuote op de Boer zoekt vrouw-site: Mij lijkt het ook leuk om boeren uit de kast-versies te maken met boerin zoekt boerin of boer zoekt boer.
Dat zou wel leuk zijn, dat er allemaal van die golddiggers op af komen en dat dan blijkt dat hij wel een megabedrijf heeft, maar met een nog hogere hypotheekschuld er op, zodat hij eigenlijk heel arm is.quote:Op dinsdag 7 september 2010 22:23 schreef Jane het volgende:
Dat is precies wat ik ook dacht...quote:Op dinsdag 7 september 2010 23:24 schreef Silenus het volgende:
[..]
Al denk ik dat Frank op een hockeyfeestje genoeg vrouwen kan hosselen.
Beetje raar dan om voor zoiets 'gebruikt' te worden ALS dat zo is..quote:Op woensdag 8 september 2010 10:27 schreef JohnDDD het volgende:
Persoonlijk denk ik dat Maurits wel veel brieven gaat krijgen, maar ook veel van mannen en dat hij dan op TV uit de kast gaat komen, de KRO heeft dit allemaal al gepland...
Hoe vaak denk je dat deze boeren gaan stappen?quote:Op dinsdag 7 september 2010 23:24 schreef Silenus het volgende:
[..]
Sommigen hebben gewoon 15 jaar geen vrouw meer versierd he. Dan kun je wel een vrouw 'tegenkomen' (lees: je staat tegen de bar en 20 meter verderop staat het wijfje te dansen) maar dan moet je haar
Dat denk ik dus ook! Mensen denken altijd dat dit soort programma's helemaal spontaan zijn, maar volgens mij is er gewoon heel veel gescript.quote:Op woensdag 8 september 2010 10:27 schreef JohnDDD het volgende:
Persoonlijk denk ik dat Maurits wel veel brieven gaat krijgen, maar ook veel van mannen en dat hij dan op TV uit de kast gaat komen, de KRO heeft dit allemaal al gepland...
Er is vast veel gescript, maar iets scripten omtrent iemands seksuele geaardheid gaat wat ver.quote:Op woensdag 8 september 2010 11:40 schreef bloodymary het volgende:
[..]
Dat denk ik dus ook! Mensen denken altijd dat dit soort programma's helemaal spontaan zijn, maar volgens mij is er gewoon heel veel gescript.
Gewoon elk jaar als de kermis in het durp is.quote:Op woensdag 8 september 2010 10:56 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Hoe vaak denk je dat deze boeren gaan stappen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |